eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałbrzych › Nadzór autorski nad systemem AMMS i Infomedica oraz wsparcie serwisowe na okres 12 miesięcy.



Ogłoszenie z dnia 2024-04-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Nadzór autorski nad systemem AMMS i Infomedica oraz wsparcie serwisowe na okres 12 miesięcy.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Specjalistyczny Szpital im. dra Alfreda Sokołowskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890047446

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sokołowskiego 4

1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-309

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: andrzej.nowinski@zdrowie.walbrzych.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zdrowie.walbrzych.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.zdrowie.walbrzych.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Nadzór autorski nad systemem AMMS i Infomedica oraz wsparcie serwisowe na okres 12 miesięcy.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d0c9d353-b064-11ee-a06e-7a3efa199397

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00270304

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00028165

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Zp/4/TP/24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 948120,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nadzór autorski nad systemem AMMS i Infomedica oraz wsparcie serwisowe na okres 12 miesięcy.

Lp Przedmiot zamówienia Jednostka miary Ilość 1 2 3
1. Świadczenie usług nadzoru autorskiego miesiąc 12
2. Świadczenie usług serwisowych w ramach zamówienia podstawowego godzina 1008
3. świadczenie usług serwisowych w ramach prawa opcji
godzina 504


I Objęcie nadzorem autorskim modułów Oprogramowania Aplikacyjnego polegającego na:
1. udostępnienie Korekt Oprogramowania Aplikacyjnego, w przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego Błędu Oprogramowania Aplikacyjnego:
a) w przypadku Błędu krytycznego:
- Czas reakcji Wykonawcy na zgłoszenie Zamawiającego wynosi maksymalnie 1 Dzień roboczy;
- w przypadku wystąpienia Błędu krytycznego Wykonawca może wprowadzić tzw. rozwiązanie tymczasowe, w takim przypadku dalsza obsługa usunięcia dotychczasowego błędu krytycznego będzie traktowana jako błąd zwykły;
b) w przypadku błędów zwykłych:
- Czas reakcji Wykonawcy na zgłoszenie Zamawiającego wynosi do 15 Dni roboczych;
- czas udostępnienia Zamawiającemu odpowiednich Korekt Oprogramowania Aplikacyjnego wyniesie do 60 Dni roboczych od chwili rozpoczęcia czynności zmierzających do usunięcia błędu;
c) czas reakcji i czas udostępnienia Zamawiającemu odpowiednich Korekt Oprogramowania Aplikacyjnego ulega wydłużeniu o czas oczekiwania na przedstawienie przez Zamawiającego uzupełniających informacji, niezbędnych do usunięcia błędu, liczony od momentu wystąpienia z mailowym zapytaniem przez Wykonawcę lub zapytaniem o dodatkowe informacje przekazanym przez witrynę internetową CHD, do momentu udzielenia odpowiedzi na witrynie CHD lub droga mailową;
d) w wyjątkowych wypadkach, za zgodą Zamawiającego, czas dokonania Korekt będzie uzgodniony pomiędzy Wykonawcą i Zamawiającym;
e) w przypadku, gdy formularz zgłoszenia Błędu zostanie przyjęty przez Wykonawcę:
- w godzinach pomiędzy 08:00 a 16.00 Dnia roboczego – traktowane jest jak przyjęte danego Dnia roboczego;
- w godzinach pomiędzy 16.00 a 24.00 Dnia roboczego – traktowany jest jak przyjęty o godz. 8.00 następnego Dnia roboczego;
- w godzinach pomiędzy 0.00 a 8.00 Dnia roboczego – traktowany jest jak przyjęty o godz. 8.00 danego Dnia roboczego;
- w dniu ustawowo lub dodatkowo wolnym od pracy – traktowany jest jak przyjęty o godz. 8.00 najbliższego Dnia roboczego;
2. wprowadzanie zmian w Oprogramowaniu Aplikacyjnym, w zakresie dotyczącym istniejących Funkcji i Funkcjonalności Oprogramowania Aplikacyjnego objętego Umową, w zakresie wymaganym zmianami powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub przepisów prawa wewnętrznie obowiązujących Zamawiającego, wydanych na podstawie delegacji ustawowej;
3. możliwość pisemnego zgłoszenia uwag i propozycji Modyfikacji Oprogramowania Aplikacyjnego;
4. gotowość przyjmowania i rozpatrywania indywidualnych propozycji zmian (tj. Modyfikacji płatnych) Oprogramowania Aplikacyjnego – propozycji jego udoskonaleń, modyfikacji i rozwoju – oraz zmian obejmujących dodanie nowych Funkcjonalności Oprogramowania Aplikacyjnego;

II Świadczenie usług serwisowych dla Oprogramowania Aplikacyjnego
1. W ramach usług serwisowych, z puli godzin serwisowych, Wykonawca zapewnia:
1) korzystanie z Konsultacji u Autoryzowanego Przedstawiciela Serwisowego Wykonawcy, dysponującego pracownikami certyfikowanymi w zakresie obsługi Oprogramowania Aplikacyjnego;
2) Gotowość do świadczenia usług serwisowych, o których mowa w pkt. 3) poniżej, z gwarantowanym czasem przystąpienia do wykonywania przyjętych do realizacji prac w ciągu 4 Dni roboczych od chwili otrzymania zlecenia;
3) udzielanie pomocy technicznej oraz wykonywanie zleconych przez Zamawiającego prac instalacyjnych, konfiguracyjnych, diagnostycznych lub instruktażowych, w zakresie związanym z obsługą i administrowaniem Oprogramowania Aplikacyjnego, z wykorzystaniem zdalnego połączenia, w siedzibie Zamawiającego, Wykonawcy lub Autoryzowanego Przedstawiciela Serwisowego Wykonawcy, w zakresie:
a) przygotowanie środowiska testowego i baz testowych do aktualizacji bazy danych Oprogramowania Aplikacyjnego,
b) aktualizacja bazy danych Oprogramowania Aplikacyjnego,
c) aktualizacja Oprogramowania Aplikacyjnego oraz modyfikacja konfiguracji Oprogramowania Aplikacyjnego wymagana przeprowadzoną aktualizacją (w tym formularze, szablony wydruków, raporty i zestawienia),
d) instalacja i konfiguracja nowych wersji Oprogramowania Aplikacyjnego,
e) przekazanie informacji na temat Nowych funkcjonalności i zmian wprowadzonych w nowych wersjach Oprogramowania Aplikacyjnego,
f) pomoc w przywróceniu pracy Oprogramowania Aplikacyjnego w sytuacji Awarii, przy użyciu narzędzi Oprogramowania Systemowego i Bazodanowego, udostępnionych przez Zamawiającego,
g) pomoc w odtwarzaniu zgromadzonych w Oprogramowaniu Aplikacyjnym danych, na podstawie danych archiwalnych poprawnie zabezpieczonych przez Zamawiającego, przy czym Zamawiający jest odpowiedzialny za wykonywanie kopii baz danych i sprawdzenie poprawności ich odtworzenia na odpowiednich nośnikach,
h) udzielanie pomocy w zakresie obsługi i administrowania Oprogramowania Aplikacyjnego,
i) modyfikacja parametrów pracy Oprogramowania Aplikacyjnego poprzez moduł administracyjny,
j) optymalizowanie konfiguracji Oprogramowania Aplikacyjnego, uwzględniające potrzeby Zamawiającego,
k) analiza zgłoszeń użytkowników dotyczących pracy Oprogramowania Aplikacyjnego oraz wprowadzanych danych w Oprogramowaniu Aplikacyjnym,
l) pomoc Zamawiającemu w diagnostyce Błędów i w usuwaniu skutków wystąpienia Błędów Oprogramowania Aplikacyjnego,
m) pomoc Zamawiającemu w ewidencji zgłoszeń i zamówień usług serwisowych,
n) usuwanie błędnie wprowadzonych przez użytkowników danych – z poziomu bazy danych, na podstawie pisemnego zlecenia,
o) poprawa błędnie wprowadzonych przez użytkowników danych – z poziomu bazy danych, na podstawie pisemnego zlecenia,
p) pomoc przy generowaniu zestawień, raportów (statystycznych, rozliczeniowych, itp.),
q) przygotowywanie i konfigurowanie definiowalnych formularzy i szablonów dokumentów (np.: raportów, pism i sprawozdań) zgodnie z wymaganiami Zamawiającego,
r) doradztwo w zakresie rozbudowy środków informatycznych, dokonywanie ponownych instalacji Oprogramowania Aplikacyjnego objętego Umową w przypadkach rozbudowy infrastruktury informatycznej Zamawiającego,
s) pomoc w generowaniu danych przekazywanych przez Zamawiającego do jednostek nadrzędnych i współpracujących (np. Ministerstwo Finansów, Urząd Skarbowy, Organ Założycielski, Narodowy Fundusz Zdrowia, Wydział Zdrowia, urzędy, banki itp.),
t) dokonywanie niezbędnych rekonfiguracji i reinstalacji Oprogramowania Aplikacyjnego,
u) prowadzenie szkoleń dla personelu zamawiającego,
v) zarządzanie procesami tworzenia kopii zapasowych.
w) konserwacja instancji bazy danych (kompilacja obiektów bazy, weryfikacja błędów odnotowanych w logach instancji, zarządzanie plikami bazy danych, etc) – 1 raz w m-cu
x) Zarządzanie procesami tworzenia kopii bezpieczeństwa bazy danych, weryfikacja poprawnego wykonywania kopi zapasowych – 1 raz w m-cu
y) Weryfikacja elementów mających wpływ na wydajność bazy (w tym zalecenia producenta oprogramowania) – 1 raz w m-cu
z) Weryfikacja obciążenia serwera bazy danych – 1 raz w m-cu
aa) Weryfikacja zapisów log w serwerach aplikacyjnych (poziom serwerów aplikacji JBoss, Tomcat, Docker) – 1 raz w m-cu
bb) Weryfikacja zapisów log w maszynach na których pracuje/ją serwer/y aplikacyjne (poziom systemu operacyjnego) – 1 raz w m-cu

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje realizację przez Wykonawcę łącznie 1008 godzin usług serwisowych w okresie 12 miesięcy realizacji umowy (zamówienie podstawowe), przy czym minimalny gwarantowany poziom realizacji usługi przez Zamawiającego wynosi 40 godzin usług serwisowych miesięcznie.

III Świadczenie usług dodatkowych Oprogramowania Aplikacyjnego – Prawo opcji

1. W ramach usług dodatkowych, świadczonych na podstawie odrębnie płatnych zamówień określających ich przedmiot i zakres, zgodnie z zasadami określonymi w Umowie, Wykonawca zapewnia:
- świadczenie usług serwisowych po wyczerpaniu limitu godzin;
- konfigurację i przygotowanie Oprogramowania Aplikacyjnego na potrzeby nowych wymagań sprawozdawczych do jednostek nadrzędnych i współpracujących (np. Ministerstwo Finansów, Urząd Skarbowy, Organ Założycielski, Narodowy Fundusz Zdrowia, Wydział Zdrowia, urzędy, banki itp.);
- tworzenie i wprowadzanie zmian dodatkowych wydruków, raportów, zestawień;
przewidywany zakres przedmiotu zamówienia objętego prawem opcji wynosi 504godziny
a) Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji, w ramach którego ilość godzin wsparcia (zamówienie podstawowe), może ulec zwiększeniu, uzależnionemu od rzeczywistych potrzeb wynikających z działalności Zamawiającego, z zastrzeżeniem że nie więcej niż o 504 godzin.
b) W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia większej ilości usług na warunkach jak dla zamówienia podstawowego.
c) Skorzystanie z prawa opcji nie stanowi zmiany umowy.
2. Za wykonanie usług dodatkowych, o których mowa powyżej, Zamawiający zapłaci Wykonawcy dodatkowe wynagrodzenie zgodne z zamówieniem, obliczone przy zastosowaniu stawki … zł netto zawartej w Formularzu wyceny.. Wynagrodzenie za usługi dodatkowe będzie rozliczane na podstawie osobnej faktury VAT. Podstawą do wystawienia faktury za usługi dodatkowe będzie protokół z wykonania usług dodatkowych, podpisany przez Strony, wskazujący zakres usług, daty ich wykonania oraz czasochłonność. Wzór protokołu stanowi załącznik nr 5 do Umowy. Płatność nastąpi przelewem w terminie 45 dni od daty wystawienia każdej faktury VAT, na rachunek bankowy wskazany na fakturze.


..........Z uwagi na ograniczoną ilość znaków reszta w SWZ............

4.5.3.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1165006,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1165006,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1165006,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Asseco Poland S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 522-000-37-82

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

1 MAXBIT Sebastian Mehlich
Wojska Polskiego 15/1/10
44-120 Pyskowice
Świadczenie usług serwisowych

2 Prospen Paweł Nowakowski
Jodłowa 3/3, 98-100 Łask
Świadczenie usług serwisowych


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1165006,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-01-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.