Ogłoszenie z dnia 2024-04-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00256199/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji na potrzeby realizacji projektu zgodnie z umową
nr 064/100021/PRO/2024/K profilaktyczne programy zdrowotne:
program badań przesiewowych raka jelita grubego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000304415
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szpitalna 22
1.5.2.) Miejscowość: Sucha Beskidzka
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-200
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zozsuchabeskidzka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozsuchabeskidzka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.platformazakupowa.pl/pn/zozsuchabeskidzka1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie funkcji na potrzeby realizacji projektu zgodnie z umowąnr 064/100021/PRO/2024/K profilaktyczne programy zdrowotne:
program badań przesiewowych raka jelita grubego
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ebcf1f0f-e617-11ee-9c02-ce2b643d361d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00270148
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00256199
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZOZ.V/010/DZP/29/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia pełnienie funkcji w ramach projektu zgodnie z umową nr 064/100021/PRO/2024 o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej – programy zdrowotne w zakresie profilaktyczne programy zdrowotne: program badań przesiewowych raka jelita grubego.Część nr I: Koordynator projektu
1. Bieżące zarządzanie projektem
2. Podział zadań w zakresie zarządzania projektem, tj.: wyznaczanie osób i delegacji zadań merytorycznych w projekcie
3. Koordynacja, monitoring oraz kontrola działań związanych z realizacją projektu
4. Nadzór nad zgodnością realizacji zadań z przyjętym harmonogramem
5. Nadzór w zakresie prawidłowej realizacji projektu pod względem merytorycznym
6. Nadzór i współpraca w zadaniach związanymi z marketingiem i PR projektu
7. Nadzór nad prawidłowym archiwizowaniem dokumentacji
8. Informowanie kierownika jednostki, w której jest realizowany projekt, o nieprawidłowościach związanych z realizacją projektu, a także o wszelkich sytuacjach mogących mieć istotny wpływ na dalszy jego przebieg
9. Gromadzenie materiałów, zdjęć i danych dokumentujących realizację celów projektu
10. Prowadzenie Biura Projektu
11. Pełnienie zastępstwa dla stanowiska Koordynatora badań przesiewowych w przypadku zdarzeń losowych uniemożliwiających pełnienie ww. funkcji przez osobę zatrudnioną
4.5.3.) Główny kod CPV: 79421000-1 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych
4.5.5.) Wartość części: 168000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia pełnienie funkcji w ramach projektu zgodnie z umową nr 064/100021/PRO/2024 o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej – programy zdrowotne w zakresie profilaktyczne programy zdrowotne: program badań przesiewowych raka jelita grubego.Część nr II: Koordynator badań przesiewowych, Rejestratorka
1. Organizowanie i realizowanie działań związanych z procesami profilaktycznymi dotyczącymi projektu, a w szczególności:
2. Nadzór i współpraca nad prawidłowym wykonywaniem zakresu zadań związanych z badaniami kolonoskopowymi
3. Nadzór nad prawidłowym prowadzeniem i archiwizowaniem dokumentacji projektu w zakresie badań kolonoskopowych
4. Nadzór nad zabezpieczeniem zaplecza badań przesiewowych, tj.: poziomu zaopatrzenia w leki i materiały, w zakresie kontroli ilości i jakości oraz prowadzenia ewidencji magazynowej
5. Obsługa procesu rejestracji pacjentów, w tym w szczególności:
6. Weryfikacja możliwości udziału w programie
7. Rejestracja pacjenta wraz z przeprowadzeniem wywiadu, wypełnienia dokumentacji projektowej
8. Informowanie pacjentów o sposobie przygotowania do badania wraz z wydaniem właściwych preparatów
9. Założenie i prowadzenie dokumentacji pacjenta, w tym prowadzenie bazy w ramach systemu informatycznego
10. Wydawanie/wysyłka wyników badań histopatologicznych
11. Monitorowanie spełniania kryteriów jakości wykonywanych badań zgodnie z wytycznymi ZOZ Sucha Beskidzka
4.5.3.) Główny kod CPV: 79421000-1 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych
4.5.5.) Wartość części: 235200 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 168000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 168000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 168000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Monika Wróblewska Polak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5561718678
7.3.3) Ulica: Zawoja Mosorne
7.3.4) Miejscowość: Zawoja
7.3.5) Kod pocztowy: 34-222
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 168000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 233688 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 233688 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 233688 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Twardowska Agnieszka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9691354075
7.3.3) Ulica: Budzów 606
7.3.4) Miejscowość: Budzów
7.3.5) Kod pocztowy: 34-211
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Agnieszka Twardowska Indywidualna Praktyka Pielęgniarska
jakie przetargi wygrała firma
Agnieszka Twardowska Indywidualna Praktyka Pielęgniarska
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 233688 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące
INNE PRZETARGI SUCHA BESKIDZKA
- Wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej Modernizacji Oddziału Ortopedyczno-Urazowego II postępowanie
- Dostawa mięsa,wędlin i drobiu
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania - Scalanie gruntów obszaru wsi Wysoka oraz części obszaru wsi Łętownia Etap III (zagospodarowanie poscaleniowe)
- Wykonanie hydroizolacji fundamentów budynku wraz z utwardzeniem placu przy budynku Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Suchej Beskidzkiej
- Dostawa pieczywa
- Dostawa artykułów metalowych
więcej: przetargi SUCHA BESKIDZKA »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.