eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jabłonka › "Przebudowa i rozbudowa budynku Urzędu Gminy Jabłonka z częścią przeznaczona na Izbę Pamięci Prezydenta RP Lecha Kaczyńskiego oraz Budzicieli Polskości w latach 1918-1920

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-04-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa i rozbudowa budynku Urzędu Gminy Jabłonka z częścią przeznaczona na Izbę Pamięci Prezydenta RP Lecha Kaczyńskiego oraz Budzicieli Polskości w latach 1918-1920

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JABŁONKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892222

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 3 Maja 1

1.5.2.) Miejscowość: Jabłonka

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-480

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@jablonka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jablonka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/jablonka

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa i rozbudowa budynku Urzędu Gminy Jabłonka z częścią przeznaczona na Izbę Pamięci Prezydenta RP Lecha Kaczyńskiego oraz Budzicieli Polskości w latach 1918-1920

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6bcc024f-c588-11ee-a84d-d63fc4d19e65

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00269678

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00026818/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Przebudowa i rozbudowa budynku Urzędu Gminy z częścią przeznaczoną na Izbę Pamięci Prezydenta Lecha Kaczyńskiego i Budzicieli Polskości w latach 1918- 1920 współfinansowane ze środków Polski Ład

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00094539

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RINT.271.1.8.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 9755104,87 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje „Przebudowa i rozbudowa budynku Urzędu Gminy Jabłonka z częścią przeznaczona na
Izbę Pamięci Prezydenta RP Lecha Kaczyńskiego oraz Budzicieli Polskości w latach 1918-1920” - zgodnie z wymogami
określonymi w Specyfikacji Warunków Zamówienia w oparciu o dokumentację techniczną, przedmiar, STWiOR, oraz
zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności technicznobudowlanymi,
normami branżowymi i PN.
1.1. Zakres robót niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, o którym mowa w ust. 1, obejmuje w
szczególności:
Realizacja niniejszego zamówienia obejmuje etap I - przebudowy i rozbudowy Urzędu Gminy w Jabłonce wraz z
infrastrukturą techniczną obejmującą – zgodnie z załączoną dokumentacją dotyczącą etapu I:
a) Przebudowę sieci Spółki Wodociągowej nr 3 w Jabłonce.
) Przebudowę przyłącza sieci wodociągowej – do sieci Spółki Wodociągowej nr 3 w Jabłonce.
c) Przebudowę sieci kanalizacji deszczowej.
d) Przebudowę przyłącza do sieci kanalizacji sanitarnej.
e) Wykonanie instalacji odprowadzającej wody deszczowe do istniejącej kanalizacji deszczowej
f) Przebudowę sieci teletechnicznej.
g) Wykonanie wewnętrznej zalicznikowej instalacji oświetlenia zewnętrznego
h) Wykonanie utwardzenia terenu z kostki brukowej, plantowania terenu wraz z zielenią i małą architekturą
i) Przebudowa istniejącej części budynku obejmującej zmianę układu i funkcji pomieszczeń
wraz z dobudową skrzydła do części istniejącej
W części istniejącej budynku należy wykonać demontaż wszystkich instalacji a następnie zamontować nowe- zgodnie z
dokumentacją obejmującą etap I.
Budynek po przebudowie i rozbudowie należy wyposażyć w wewnętrzne instalacje:
a. Elektryczną wraz z agregatem prądotwórczym
b. Instalację alarmową
c. Instalację sygnalizacji pożaru
d. Instalację telewizji dozorowej CCTV
e. Wodociągową ciśnieniową, wody ciepłej i zimnej
f. Kanalizacyjną, wewnętrzną i zewnętrzną grawitacyjną
g. Instalację gazową wraz kotłownią i wyposażeniem
h. Instalację odgromową
i. Instalację hydrantową wewnętrzną
j. Instalację oddymiania klatki schodowej
k. Instalację awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego
1. Wentylację wyciągową mechaniczną w sanitariatach
2. Wentylację mechaniczną i klimatyzację
l. Teletechniczną sieci komputerowej i telefonicznej
j) Budynek zgodnie z dokumentacją obejmującą etap I należy dostosować do wymogów zapewniających niezbędne warunki
do korzystania z obiektu przez osoby niepełnosprawne, a w szczególności poruszające się na wózkach inwalidzkich.
a) Dostawę i montaż windy
b) Zapewnienie komunikacji wewnętrznej w budynku – normatywne drzwi, przejścia, pomieszczenia w tym toalety wraz z
wyposażeniem
c) Wykonanie pochylni umożliwiającej dostęp osób niepełnosprawnych na poziom parteru
d) Wykonanie i oznakowanie miejsc postojowych
k) Dostosowanie budynku do obowiązujących przepisów p.poż. poprzez zapewnienie wymaganej przepisami
komunikacji(drogi ewakuacyjne), wydzielenie stref pożarowych, montaż stolarki, montaż systemu instalacji p.poż.(w tym
oddymiania klatek schodowych), oświetlenia oraz oznakowania wewnętrznego i zewnętrznego budynku.
l) Materiały z rozbiórki należy przekazać do utylizować, koszt zagospodarowania odpadów, utylizacji nie będzie stanowił
dodatkowego wynagrodzenia wykonawcy i należy go ująć w kosztach ogólnych budowy.
Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich niezbędnych czynności administracyjnych polegających na takim
działaniu Wykonawcy aby uzyskał w imieniu i na rzecz Zamawiającego dokument pozwalający na użytkowanie obiektów
objętych zamówieniem, zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego.
W przygotowaniu oferty, wycenie robót należy uwzględnić, że roboty realizowane będą w czynnym - użytkowanym obiekcie.
W związku w powyższym etapowanie robót w tym wyłączenia z użytkowania w części istniejącej wymagać będą
wcześniejszych uzgodnień z użytkownikiem obiektu i wiązały się będą z kosztami zabezpieczenia obiektu na czas
wykonywania robót, które należy skalkulować w ofercie, ponieważ nie będą podlegały dodatkowemu wynagrodzeniu.
Z uwagi na konieczność funkcjonowania Urzędu Gminy i utrzymania bieżącej obsługi petentów w części istniejącej budynku
podczas prowadzonych robót, Zamawiający informuje o konieczności etapowania prac, zgodnie z zaakceptowanym przez
Zamawiającego harmonogramem rzeczowo finansowym, który uwzględniał będzie w pierwszej kolejności wykonanie
dobudowy do budynku, a następnie remont i przebudowę części istniejącej.
Sposób prowadzenia prac:
• Prace będą prowadzone na obiekcie czynnym.
• Wykonywanie robót budowlanych na terenie funkcjonującego obiektu budynku Urzędu Gminy , co jest związane z
utrudnieniami w miejscu wykonywania robót.
• Wszelkie roboty wykonywane wewnątrz przyległego budynku, a mogące powodować utrudnienia w funkcjonowaniu
obiektu, wymagają wcześniejszego uzgodnienia z Zamawiającym, z co najmniej 2 - dniowym wyprzedzeniem.
• Prowadzenie prac w sposób zapewniający całkowite bezpieczeństwo i higienę pracy na terenie budowy (robót). W
szczególności w zakresie BHP należy rozumieć:
a) zabezpieczenie przed przerwami w zasilaniu w energie elektryczną,
b) zabezpieczenie pracy innych instalacji niezbędnych do normalnego funkcjonowania obiektów,
c) zabezpieczenie przed zalaniem budynku przy wymianie instalacji sanitarnych,
d) wykonanie wszelkich zabezpieczeń, w szczególności przed pożarem, zadymieniem,
e) poniesienie odpowiedzialności za powstałe szkody,
• Uporządkowanie terenu po zakończeniu robót, doprowadzenie do stanu pierwotnego.
• Prace porządkowe, sprzątanie po robotach budowlanych, mycie podłóg i stolarki.
2. Szczegółowy zakres prac precyzuje, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, dokumentacja techniczna,
przedmiar robót stanowiące załączniki do niniejszej SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki;
Załącznik Nr 11 do SWZ Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych
Załącznik Nr 12 do SWZ Dokumentacja techniczna
Załącznik Nr 13 do SWZ Przedmiar robót

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45410000-4 - Tynkowanie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten

45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331110-0 - Instalowanie kotłów

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12500000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20631254,94 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12500000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ewa König BUDOWNICTWO

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7352206649

7.3.3) Ulica: Spytkowice 115

7.3.4) Miejscowość: Spytkowice

7.3.5) Kod pocztowy: 34-745

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Przedsiębiorstwo Handlowo Remontowo Budowlane ECCO-SYSTEM Wojciech Kőnig, 34-745 Spytkowice 195, NIP 9670983624, REGON 091639091
b) zakres robót doradztwo techniczne, udostępnianie wykwalifikowanych pracowników, udostepnienie sprzętu oraz wiedzy i doświadczenia przez cały okres realizacji zamówienia, trwania umowy wraz z okresem gwarancyjnym oraz realizując roboty budowlane związane z budową budynku


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12500000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zadanie dofinansowane ze środków Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych,
Zadanie inwestycyjne dofinansowane jest ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.