eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kętrzyn › Przebudowa drogi powiatowej nr 1567N Szczurkowo-Wodukajmy-Sępopol-Glitajny - Etap II



Ogłoszenie z dnia 2024-04-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi powiatowej nr 1567N Szczurkowo-Wodukajmy-Sępopol-Glitajny - Etap II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT KĘTRZYŃSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510742451

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Grunwaldzki 1

1.5.2.) Miejscowość: Kętrzyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-400

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agnieszka.witkowska@starostwo.ketrzyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.starostwo.ketrzyn.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/starostwo.ketrzyn/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi powiatowej nr 1567N Szczurkowo-Wodukajmy-Sępopol-Glitajny - Etap II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-822c6785-d179-11ee-875e-a22221c84ba7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00269249

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00007503/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Przebudowa drogi powiatowej nr 1567N Szczurkowo-Wodukajmy-Sępopol-Glitajny - Etap II

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00215345

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CUW.PK.343.8.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej nr 1567N Szczurkowo-Wodukajmy-Sępopol-Glitajny - Etap II - (na odcinku od km 23+058,5 do km 23+858,5) o długości 800 mb, realizowana na podstawie pozwolenia na budowę WAI.6740.3.23.2019 z dnia 22.07.2019r., projektu budowlanego pn.: „Przebudowa drogi powiatowej nr 1567N odcinek nr 3 (od km 21+085,1 do 25+408,5)”, oraz przedmiarów robót i Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót stanowiących załączniki do SWZ. Zakres ten obejmuje w szczególności:
1) Frezowanie nawierzchni z masy mineralno-bitumiczne,
2) Rozbiórka nawierzchni z kostki kamiennej,
4) Wyznaczenie trasy i punktów wysokościowych,
5) Wykonanie koryta na całej szerokości jezdni (droga, zjazdy),
6) Wywóz nadmiaru urobku z koryta (droga, zjazdy),
7) Wzmocnienie podłoża gruntowego geotkaniną (droga, zjazdy, zatoki),
8) Wykonanie warstwy odsączającej zagęszczonej mechanicznie (droga, zjazdy, zatoki, perony),
9) Wykonanie warstwy podbudowy z mieszanki kruszyw łamanych z wykorzystaniem materiału bitumicznego z rozbiórki (droga, zjazdy, zatoki, perony),
10) Wykonanie podbudowy (warstwy wiążącej) z betonu asfaltowego, (droga, zjazdy),
11) Wykonanie nawierzchni (warstwy ścieralnej) z betonu asfaltowego (droga, zjazdy),
12) Wykonanie poboczy z kruszywa niezwiązanego C50/30,
13) Profilowanie rowów mechanicznie,
14) Humusowanie i obsianie skarp,
15) Wykonanie koryta na całej szerokości peronów i zatok,
16) Wykonanie krawężników wraz z wykonaniem ław z oporem,
17) Wykonanie obrzeży betonowych wraz z wykonaniem ław z oporem,
18) Wykonanie zatok i peronów z kostki brukowej betonowej,
19) Karczowanie pni drzew,
20) Zabezpieczenie drzew w czasie budowy,
21) Sadzenie i pielęgnacja drzew liściastych,
22) Demontaż oznakowania pionowego,
23) Wykonanie nowego oznakowania pionowego,
24) Montaż tablicy informacyjnej funduszu.
2. Warunki dotyczące realizacji zamówienia, w szczególności dotyczące rozliczenia zamówienia zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących zał. nr 7 do SWZ.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, a w szczególności rozwiązania techniczne, technologiczne, materiałowe, organizacyjne, określa:
1) dokumentacja projektowa - zał. nr 8 do SWZ;
2) przedmiar robót - zał. nr 9 do SWZ
3) wzór tablicy informacyjnej - zał. nr 10 do SWZ.
4. Rozwiązania równoważne: Zamawiający nie przewiduje równoważności (Pzp).
5. Wymagania dotyczące zatrudnienia:
1) wymaga się, aby osoby, które będą wykonywały wskazane przez Zamawiającego czynności były zatrudnione na podstawie stosunku pracy – zasady zatrudnienia są sprecyzowane w rozdz. XXV SWZ oraz w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących zał. nr 7 do SWZ;
2) warunek określony w pkt 1 dotyczy również Podwykonawców oraz dalszych Podwykonawców wykonujących wskazane przez Zamawiającego prace (art. 95 ust. 1 Pzp).
6. Zamawiający w związku z art. 91 ust. 1 Pzp wskazuje powody braku podziału przedmiotowego zamówienia na części: przedmiotem zamówienia jest wykonanie robot budowlanych na odcinku drogi o długości 800 m w terenie niezabudowanym. Należyte wykonanie zadania, które obejmuje wykonanie koryta na całej szerokości jezdni, wymaga koordynacji robót na całym odcinku, w celu zachowania jednorodności konstrukcji oraz zminimalizowania utrudnień dla mieszkańców wsi, do których droga stanowi dojazd. Podzielenie zadania wiązałoby się również z podwojeniem kosztów jednostkowych związanych z dowozem maszyn i urządzeń niezbędnych do ułożenia podbudowy i nawierzchni drogi. Wprowadzenie na przedmiotowy odcinek kilku wykonawców w tym samym czasie uniemożliwiłoby koordynację robót w czasie realizacji.
7. Wykonawca przed złożeniem oferty ma obowiązek zapoznać się ze specyfikacją warunków zamówienia, projektem umowy, jak również uzyskać inne niezbędne informacje potrzebne dla sporządzenia oferty. Zakłada się, że Wykonawca uwzględnił w ofercie dane udostępnione przez Zamawiającego, w tym wyjaśnienia i modyfikacje SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45232452-5 - Roboty odwadniające

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2177401,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2853813,11 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2177401,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:8220010022

7.3.3) Ulica: Kolejowa 28

7.3.4) Miejscowość: Mińsk Mazowiecki

7.3.5) Kod pocztowy: 05-300

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

wszystkie roboty budowlane oprócz robót związanych z wykonaniem nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2177401,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.