eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krościenko Wyżne › "Zakup umundurowania oraz instrumentów dla Gminy Krościenko Wyżne" CZĘŚĆ 2 "Zakup kurtek dla Gminy Krościenko Wyżne"



Ogłoszenie z dnia 2024-04-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup umundurowania oraz instrumentów dla Gminy Krościenko Wyżne” CZĘŚĆ 2 „Zakup kurtek dla Gminy Krościenko Wyżne”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Krościenko Wyżne

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440577

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Południowa 9

1.5.2.) Miejscowość: Krościenko Wyżne

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-422

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kroscienkowyzne.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kroscienkowyzne.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-82ed40d6-e6c0-11ee-9c02-ce2b643d361d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup umundurowania oraz instrumentów dla Gminy Krościenko Wyżne” CZĘŚĆ 2 „Zakup kurtek dla Gminy Krościenko Wyżne”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-82ed40d6-e6c0-11ee-9c02-ce2b643d361d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00269196

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00035999/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup umundurowania oraz instrumentów dla Gminy Krościenko Wyżne

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Realizacja operacji pn.: „Zakup umundurowania oraz instrumentów dla Gminy Krościenko Wyżne” w ramach Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 -2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00258699

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WGOŚ.IV.271.3.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Zakup kurtek dla Gminy Krościenko Wyżne” obejmująca zakup i dostawę niżej wymienionych towarów:
1. Kurtka męska 3 w 1, jesień/zima, kolor granatowy lub ciemnoniebieski - 25 szt.
1) Wyposażenie kurtki zewnętrznej:
a) wodoszczelność i oddychalność sprawdzone w oparciu o normę EN 343:2019, klasa 4/2 z kurtką wewnętrzną (klasa 4/3
bez kurtki wewnętrznej);
b) wodoszczelna, wiatroszczelna i oddychająca dzięki membranie dryplexx® extreme;
c) superelastyczna dzięki materiałowi rozciągliwemu w 4 kierunkach;
d) 2 kieszenie wsuwane i kieszeń na piersi zapinana na zamek błyskawiczny;
e) 2-kierunkowy zamek błyskawiczny z przodu z polarową osłoną podbródka;
f) wodoodporne zamki błyskawiczne;
g) regulowane mankiety;
h) oddychająca podszewka siateczkowa;
i) odpinany, regulowany kaptur z krótkim daszkiem, z możliwością przymocowania z przodu, chowany na karku;
j) regulowany dół, przedłużony z tyłu;
k) subtelne odblaskowe lamówki.
2) Materiał:
a) materiał wierzchni ok. 85% poliamid / ok. 15% elastan (ok. 197 g/m²),
b) podszewka ok. 91% poliester / ok. 9% elastan (ok. 180 g/m²).
c) podszewka poliamid.
3) Kolor: czarny, granatowy lub popielaty.
4) Rozmiary do ustalenia po przymiarkach.
2. Kurtka damska 3 w 1, jesień/zima, kolor granatowy lub ciemnoniebieski - 32 szt.:
1) Wyposażenie kurtki zewnętrznej:
a) wodoszczelność i oddychalność sprawdzone w oparciu o normę EN 343:2019, klasa 4/2 z kurtką wewnętrzną (klasa 4/3
bez kurtki wewnętrznej);
b) wodoszczelna, wiatroszczelna i oddychająca dzięki membranie;
c) superelastyczna dzięki materiałowi rozciągliwemu w 4 kierunkach;
d) 2 kieszenie wsuwane i kieszeń na piersi zapinana na zamek błyskawiczny;
e) 2-kierunkowy zamek błyskawiczny z przodu z polarową osłoną podbródka;
f) wodoodporne zamki błyskawiczne;
g) regulowane mankiety;
h) oddychająca podszewka siateczkowa;
i) odpinany, regulowany kaptur z krótkim daszkiem, z możliwością przymocowania z przodu, chowany na karku;
j) regulowany dół, przedłużony z tyłu;
k) subtelne odblaskowe lamówki.
2) Materiał:
a) materiał wierzchni ok. 85% poliamid / ok. 15% elastan (ok. 197 g/m²),
b) podszewka ok. 91% poliester / ok. 9% elastan (ok. 180 g/m²).
c) podszewka poliamid.
3) Kolor: czarny, granatowy lub popielaty.
4) Rozmiary do ustalenia po przymiarkach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 18223200-0 - Kurtki

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 1 ustawy z 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.), Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty.
W dniu 25 marca 2024 r. zostało wszczęte postępowanie o udzielenie zamówienia na ww. zadanie. Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone na stronie portalu Urzędu Zamówień Publicznych oraz na platformie e-Zamówienia UZP.
W ustalonym terminie tj. do 3 kwietnia 2024 r. do godz. 900 nie wpłynęła żadna oferta.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.