Ogłoszenie z dnia 2024-04-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00540847/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa drogi gminnej nr 104444 L (ul. Rumiankowej) w Susznie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Włodawa
1.3.) Oddział zamawiającego: Al. Jana Pawła II 22
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110197865
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Jana Pawła
1.5.2.) Miejscowość: Włodawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-200
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.7.) Numer telefonu: 82 5721234
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@gmina-wlodawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-wlodawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5498f638-95af-11ee-9ee7-e2087ac16d091.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa drogi gminnej nr 104444 L (ul. Rumiankowej) w Susznie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5498f638-95af-11ee-9ee7-e2087ac16d09
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00269188
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00056252/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.15 Budowa drogi gminnej nr 104444 L (ul. Rumiankowej) w Susznie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00540847
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IK.271.20.2023.MZ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi gminnej nr 104444 L
(ul. Rumiankowej) w Susznie na odcinku od km 0+000 do km 0+644,80 według założonego lokalnie kilometrażu ww. drogi wraz z dwukierunkową drogą rowerową oraz przebudową skrzyżowania z DW 816, przebudową skrzyżowania z DG 104229L, przebudową kolizji teletechnicznych, energetycznych, budową oświetlenia ulicznego, wykonaniem oznakowania drogowego oraz tablicy informacyjnej – zgodnie z załączoną dokumentacją budowlaną i Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót, które stanowią szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
4.2. Zakres robót związanych z budową drogi gminnej nr 104444 L
(ul. Rumiankowej) w Susznie na odcinku od km 0+000 do km 0+644,80, obejmuje m.in.:
- Ustawienie oznakowania czasowej organizacji ruchu w celu zabezpieczenia robót.
- Wytyczenie nowych granic pasa drogi gminnej na odcinku objętym opracowaniem.
- Przebudowa kolizji energetycznych i teletechnicznych.
- Wykonanie zabezpieczenia podziemnej infrastruktury teletechnicznej i energetycznej w miejscach kolizji z projektowaną infrastrukturą drogową.
- Wykonanie korekty przebiegu geometrycznego trasy drogi gminnej.
- Wykonanie oświetlenia ulicznego.
- Wykonanie odhumusowania.
- Frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej.
- budowa lokalnie nasypów pod konstrukcję dróg.
- Wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne dróg.
- Wykonanie konstrukcji jezdni drogi gminnej.
- Wykonanie korekty wysokościowej istniejących zaworów wody oraz studzienek kanalizacyjnych,
- Przesunięcie istniejących hydrantów.
- Wykonanie nawierzchni projektowanej drogi bitumicznej.
- Wykonanie nawierzchni projektowanej drogi rowerowej bitumicznej.
- Wykonanie zjazdów indywidualnych o nawierzchni bitumicznej.
- Wykonanie zjazdów publicznych o nawierzchni bitumicznej.
- Wykonanie poboczy gruntowych ulepszonych mechanicznie.
- Wprowadzenie nowej stałej organizacji ruchu.
Tablica informacyjna:
- Tablicę należy wykonać z płyty kompozytowej, tworzywa sztucznego pleksi lub PCV o grubości minimum 3 mm albo umieszcza na podkładzie metalowym
z podwójnie zawiniętą krawędzią.
- Tablica winna być dwustronna, jeżeli zostawiona ustawiona prostopadle do obiektu liniowego lub jednostronną, jeżeli zostanie ustawiona równolegle do obiektu liniowego;
- Wymiary tablicy 180 cm x 120 cm;
- Wzór tablicy, kolorystyka, fonty oraz logotypy zostały opisane w wytycznych sporządzenia tablicy informacyjnej załączonych do SWZ oraz są dostępne na stronie https://www.gov.pl/web/premier/dzialania-informacyjne
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu
45233140-2 - Roboty drogowe
45000000-7 - Roboty budowlane
31220000-4 - Elementy składowe obwodów elektrycznych
31223000-5 - Oprawy do lamp
31224000-2 - Podłączenia i elementy stykowe
31320000-5 - Kable energetyczne
31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
31532000-4 - Części lamp i opraw oświetleniowych
34928510-6 - Uliczne słupy oświetleniowe
45312310-3 - Ochrona odgromowa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2082972,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2087698,07 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2082972,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pref-Bet Wytwórnia Mas Bitumicznych, Betonu i Prefabrykatów Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5632430186
7.3.3) Ulica: Lubelska
7.3.4) Miejscowość: Pawłów
7.3.5) Kod pocztowy: 22-170
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
PREF-BET WYTWÓRNIA MAS BITUMICZNYCH, BETONU I PREFABRYKATÓW SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2082972,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-02-028.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WŁODAWY
- dostawa medycznego sprzętu jednorazowego użytku, opatrunków, nici chirurgicznych i płynów infuzyjnych
- Zabezpieczenie trzech kąpielisk nad Jeziorem Białym w miejscowości Okuninka
więcej: przetargi w Włodawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont instalacji elektrycznej wraz z remontem pomieszczeń w XIII Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie przy ul. Sądowej 4
- Budowa punktu obsługi mieszkańca.
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w miejscowości Kowale i Zawyki, gm. Suraż.
- Rozbudowa infrastruktury sportowo - rekreacyjnej na terenie Gminy Czarny Bór.
- Przebudowa dróg gminnych i powiatowych w Gminie Narew (powtórzenie części postępowania)
- Remont i przebudowa szatni i łazienek w hali sportowej (dotyczy parteru i I piętra) Liceum Ogólnokształcącego nr XV przy ul. Wojrowickiej 58 we Wrocławiu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.