eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Baranów › Poprawa stanu infrastruktury drogowej na terenie gminy Baranów



Ogłoszenie z dnia 2024-03-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Poprawa stanu infrastruktury drogowej na terenie gminy Baranów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA BARANÓW

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855529

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Rynek 21

1.4.2.) Miejscowość: Baranów

1.4.3.) Kod pocztowy: 63-604

1.4.4.) Województwo: wielkopolskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.4.7.) Numer telefonu: 62 74 10 000

1.4.8.) Numer faksu: 62 74 10 005

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@baranow.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.baranow.pl/

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00266107

2.2.) Data ogłoszenia: 2024-03-29

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00246612

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
2. Opis ogólny przedmiotu zamówienia ul KLUCZBORSKA w Baranowie
Przewiduje się wykonanie 164,6 m drogi o szerokości jezdni 3,50 m oraz obustronnych chodników o zmiennej szerokości w przedziale od 2,15 m. do 5,07 m. W km 0+000 zaplanowano włączenie do ul. Rynek na skrzyżowaniu z ul. Rynek oraz ul. Juszczaka. Promienie wyokrąglające krawężników, z uwagi na istniejącą organizację ruchu dopuszczającą jedynie ruch na wprost. W km 0+049,9 zlokalizowane jest skrzyżowanie z ul. Skotnica. Na skrzyżowaniu zastosowano promienie łuków 3,00 m i 5,00 m zgodnie z planowaną zmianą organizacji ruchu na ul. Skotnica (zgodnie z Projektem Stałej Organizacji Ruchu stanowiącej oddzielne opracowanie).
Wykonawca na łukach zastosuje krawężniki granitowe łukowe.
Wykonawca wymieni włazy na istniejących studniach na nowe żeliwne.
Wykonawca wykona donice z kornetu zgodnie z załącznikiem nr 8 dokumentacja techniczna.
Nasadzenia roślin w donicach zostaną wykonane zgodnie z projektem i w uzgodnieniu z Zamawiającym.
Zamawiający udostępni kamień polny, który znajduje się przy skrzyżowaniu ul. Orlika z ul. Polną na działce nr 1386/2. Wykonawca wysortuje odpowiednią frakcję, przetransportuje i wbuduje w miejscu wskazanym w dokumentacji projektowej.
STAN ISTNIEJĄCY
Teren objęty przebudową jest pasem drogowym ul. Kluczborskiej, oznaczonej w gminnej ewidencji dróg numerem 1P, w kilometrażu od ok. 0+000 do ok. 0+170. Pas drogowy na odcinku przebudowy jest zmiennej szerokości od 7,35 m do 11,10 m. Droga posiada jezdnie o szerokości 6,1 m oraz obustronne chodniki o zmiennej szerokości od 0,70 m do 3,00 m. Nawierzchnie jezdni oraz chodników wykonane są z prefabrykowanej kostki betonowej, zastosowano betonowe krawężniki wyniesione +12 cm. Droga znajduje się w terenie zabudowanym i stanowi dojazd do rynku miejscowości Baranów. Bezpośrednio do pasa drogowego przylegają budynki mieszkalne jednorodzinne oraz towarzyszące im zabudowania gospodarcze. Obecnie z obszaru jezdni wydzielono oznakowaniem poziomym miejsca parkingowe równoległe do krawędzi jezdni, zastosowano jeden próg zwalniający wykonany z kostki betonowej oraz bary przeciwbryzgowe. Ruch na odcinku ul. Kluczborskiej, będącym w zakresie opracowania, jest jednokierunkowy od skrzyżowania z ul. Rychtalską i ul. Objazdową w stronę Rynku. W zakresie opracowania zlokalizowane jest skrzyżowanie z ul. Skotnica. W szerokości chodników zlokalizowane są betonowe słupy energetyczne z lampami ulicznymi oraz drewniane słupy energetyczne.

WARUNKI ZABUDOWY
Obszar na którym planowana jest inwestycja objęty jest miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego.
Całość inwestycji znajduje się w strefie A ścisłej ochrony konserwatorskiej zgodnie z uchwałą nr XXVI/129/2004 z dnia 2004-12-20.

OBIEKTY BUDOWLANE PRZEZNACZONE DO ROZBIÓRKI
W ramach realizacji inwestycji należy rozebrać istniejącą nawierzchnię jezdni, chodników oraz zjazdów. W miejscu projektowanej kanalizacji deszczowej należy dokonać rozbiórki istniejącej sieci. Przewiduję się wykonanie robót rozbiórkowych za pomocą sprzętu mechanicznego przy użyciu zrywarek mechanicznych, koparek itp. Materiały pochodzące z rozbiórki jezdni należy utylizować jako odpady.

PARAMERTY TECHNICZNE PRZEBUDOWYWANEJ DROGI
Parametry techniczne
Przyjęto następujące parametry:
Prędkość do projektowania: 30 km/h
Obciążenie ruchem – KR1
Szerokości 3,5 m
Przekrój daszkowy
Spadki poprzeczne 2%
Ścieki przykrawężnikowe;
Kostka granitowa 8 x 11 cm
Podsypka cementowo-piaskowa gr. 3 cm
Ława z betonu C12/15 gr. ok. 10 cm
Chodniki:
Szerokość od 2,15 m do 5,07 m
Krawężniki granitowe z fazą 15 x 25 cm wyniesione
Zjazdy:
Szerokość od 3,0 m / 4,0 m / 5,0 m
Krawężniki granitowe z fazą 15 x 25 cm wyniesione + 4 cm

ODWODNIENIE
W ramach zadania należy wykonać odprowadzenie wód opadowych przez nadanie nawierzchni jezdni spadków poprzecznych i podłużnych. Wody zostaną odprowadzone do projektowych ścieków przykrawężnikowych wzdłuż jezdni, a następnie do żeliwnych wpustów deszczowych i studzienek ściekowych z osadnikiem. Studzienki ściekowe poprzez przykanaliki połączone są z studniami rewizyjnymi, z których kanałem zbiorczym woda opadowa odprowadzona zostanie do istniejącej sieci kanalizacji deszczowej. Miejsce włączenia do istniejącej sieci kanalizacji.

3. Opis ogólny przedmiotu zamówienia ul. ZIELONA w Słupi pod Kępnem
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy drogi gminnej w miejscowości Słupia pod Kępnem. Przebudowa obejmuje również odwodnienie ulicy za pośrednictwem kanalizacji deszczowej do skrzynek rozsączających.
Kruszywo znajdujące się na przebudowywanej drodze Wykonawca przetransportuje i spryzmuje na działce sąsiedniej ul. Zielona 1F.
Wykonawca wykona warstwę stabilizacji piasku cementem również pod projektowaną ławą betonową pod krawężnikiem o grubości do dolnej granicy stabilizacji pod jezdnią.
Wykonawca wbuduje krawężnik betonowy o nasiąkliwości ≥5%.

STANI ISTNIEJACY
Przedmiotowy odcinek drogi znajduje się w terenie zabudowanym i posiada nawierzchnię brukową na odcinku około 20 m. Pozostała część drogi posiada nawierzchnię utwardzoną kruszywem. Grubość istniejącej konstrukcji sprawdzono w km 0+050, 0+180, 0+260 i wynosi ona odpowiednio 9 cm, 14 cm i 8 cm. Nawierzchnia wykonana jest z gruzu i kruszywa łamanego zanieczyszczonego piaskiem i ziemią. Droga przebiega równolegle do linii kolejowej znajdującej się na sąsiedniej działce i łączy się z drogą powiatową w pobliżu przejazdu kolejowego.

PARAMERTY TECHNICZNE PRZEBUDOWYWANEJ DROGI
Parametry techniczne
klasa techniczna drogi „L” - lokalna
kategoria ruchu KR 1-2
prędkość projektowa 30 km/h
rodzaj nawierzchni drogi Beton asfaltowy
szerokość jezdni 3,5 m
konstrukcja drogi
Projekt zakłada wykonanie nawierzchni bitumicznej składającej się z dwóch warstw:
- warstwa ścieralna grubości 4 cm
- warstwa wiążąca grubości 5 cm
Podbudowę stanowić będą dwie warstwy kruszywa łamanego o łącznej grubości 22 cm. W celu doprowadzenia podłoża do grupy nośności G1 zaprojektowano dodatkową warstwę z piasku stabilizowanego cementem i grubości 15 cm.
Nawierzchnia drogi zostanie ograniczona obustronnie krawężnikiem najazdowym. Wyniesienie krawężnika ma na celu poprowadzenie wód opadowych i roztopowych z powierzchni jezdni do projektowanej sieci kanalizacji deszczowej.

ODWODNIENIE
Odwodnienie drogi odbywać się będzie za pośrednictwem wpustów deszczowych z osadnikiem do projektowanej kanalizacji deszczowej
Ogólna charakterystyka kanalizacji deszczowej na odcinku KD1:
- średnica DN315, SN8 SDR34
- długość 154,3 m
- 5 studni betonowych
- 1 studnia PP
- 3 wpusty deszczowe
- 15 metrów przykanalików
Ogólna charakterystyka kanalizacji deszczowej na odcinku KD2:
- średnica DN315, SN8 SDR34
- długość 86,3 m
- 1 studnia PP
- 2 studnie betonowe
- 2 wpusty deszczowe
- 5 metrów przykanalików
Ze względu na brak istniejącej sieci kanalizacji deszczowej zrzut wód opadowych i roztopowych realizowany będzie do zestawu skrzynek rozsączających.

W celu zapewnienia właściwej retencji oraz prawidłowego rozsączania należy wykonać zestaw rozsączający składający się z 82 skrzynek o łącznej objętości 16,9 m3. Zbiornik rozsączający składa się z dwóch warstw skrzynek po 41 sztuk.

Ponadto zakres zamówienia obejmuje:
1) Zapewnienie kompleksowej obsługi geodezyjnej w trakcie budowy oraz wykonanie w 3 egzemplarzach, w skali 1:500 inwentaryzacji powykonawczej.
2) Usuwanie wad i usterek w ramach udzielonej przez Wykonawcę gwarancji jakości i rękojmi.
3) Zapewnienie dojazdu do wszystkich działek zlokalizowanych w obrębie oddziaływania realizowanego zadania inwestycyjnego w tym m.in. do posesji.
4) Zaprojektowanie i zatwierdzenie czasowej organizacji ruchu.
5) Wdrożenie zatwierdzonej czasowej organizacji ruchu z wykonaniem koniecznego oznakowania pionowego i poziomego.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik nr 8 do SWZ.

UWAGA !
Badania archeologiczne, które mogą wystąpić w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia są po stronie Zamawiającego.
Przedmiot zamówienia realizowany będzie w oparciu o:
Pozwolenie na budowę;
Zgłoszenie robót budowlanych;
Pozwolenie na prowadzenie robót budowlanych na obrzeże wpisanym do rejestru zabytków historycznego układu urbanistycznego.

Po zmianie:
2. Opis ogólny przedmiotu zamówienia ul KLUCZBORSKA w Baranowie
Przewiduje się wykonanie 164,6 m drogi o szerokości jezdni 3,50 m oraz obustronnych chodników o zmiennej szerokości w przedziale od 2,15 m. do 5,07 m. W km 0+000 zaplanowano włączenie do ul. Rynek na skrzyżowaniu z ul. Rynek oraz ul. Juszczaka. Promienie wyokrąglające krawężników, z uwagi na istniejącą organizację ruchu dopuszczającą jedynie ruch na wprost. W km 0+049,9 zlokalizowane jest skrzyżowanie z ul. Skotnica. Na skrzyżowaniu zastosowano promienie łuków 3,00 m i 5,00 m zgodnie z planowaną zmianą organizacji ruchu na ul. Skotnica (zgodnie z Projektem Stałej Organizacji Ruchu stanowiącej oddzielne opracowanie).
Wykonawca na łukach zastosuje krawężniki granitowe łukowe.
Wykonawca wymieni włazy na istniejących studniach na nowe żeliwne.
Wykonawca wykona donice z kornetu zgodnie z załącznikiem nr 8 dokumentacja techniczna.
Nasadzenia roślin w donicach zostaną wykonane zgodnie z projektem i w uzgodnieniu z Zamawiającym.
Zamawiający udostępni kamień polny, który znajduje się przy skrzyżowaniu ul. Orlika z ul. Polną na działce nr 1386/2. Wykonawca wysortuje odpowiednią frakcję, przetransportuje i wbuduje w miejscu wskazanym w dokumentacji projektowej.
STAN ISTNIEJĄCY
Teren objęty przebudową jest pasem drogowym ul. Kluczborskiej, oznaczonej w gminnej ewidencji dróg numerem 1P, w kilometrażu od ok. 0+000 do ok. 0+170. Pas drogowy na odcinku przebudowy jest zmiennej szerokości od 7,35 m do 11,10 m. Droga posiada jezdnie o szerokości 6,1 m oraz obustronne chodniki o zmiennej szerokości od 0,70 m do 3,00 m. Nawierzchnie jezdni oraz chodników wykonane są z prefabrykowanej kostki betonowej, zastosowano betonowe krawężniki wyniesione +12 cm. Droga znajduje się w terenie zabudowanym i stanowi dojazd do rynku miejscowości Baranów. Bezpośrednio do pasa drogowego przylegają budynki mieszkalne jednorodzinne oraz towarzyszące im zabudowania gospodarcze. Obecnie z obszaru jezdni wydzielono oznakowaniem poziomym miejsca parkingowe równoległe do krawędzi jezdni, zastosowano jeden próg zwalniający wykonany z kostki betonowej oraz bary przeciwbryzgowe. Ruch na odcinku ul. Kluczborskiej, będącym w zakresie opracowania, jest jednokierunkowy od skrzyżowania z ul. Rychtalską i ul. Objazdową w stronę Rynku. W zakresie opracowania zlokalizowane jest skrzyżowanie z ul. Skotnica. W szerokości chodników zlokalizowane są betonowe słupy energetyczne z lampami ulicznymi oraz drewniane słupy energetyczne.

WARUNKI ZABUDOWY
Obszar na którym planowana jest inwestycja objęty jest miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego.
Całość inwestycji znajduje się w strefie A ścisłej ochrony konserwatorskiej zgodnie z uchwałą nr XXVI/129/2004 z dnia 2004-12-20.

OBIEKTY BUDOWLANE PRZEZNACZONE DO ROZBIÓRKI
W ramach realizacji inwestycji należy rozebrać istniejącą nawierzchnię jezdni, chodników oraz zjazdów. W miejscu projektowanej kanalizacji deszczowej należy dokonać rozbiórki istniejącej sieci. Przewiduję się wykonanie robót rozbiórkowych za pomocą sprzętu mechanicznego przy użyciu zrywarek mechanicznych, koparek itp. Materiały pochodzące z rozbiórki jezdni należy utylizować jako odpady.

PARAMERTY TECHNICZNE PRZEBUDOWYWANEJ DROGI
Parametry techniczne
Przyjęto następujące parametry:
Prędkość do projektowania: 30 km/h
Obciążenie ruchem – KR1
Szerokości 3,5 m
Przekrój daszkowy
Spadki poprzeczne 2%
Ścieki przykrawężnikowe;
Kostka granitowa 8 x 11 cm
Podsypka cementowo-piaskowa gr. 3 cm
Ława z betonu C12/15 gr. ok. 10 cm
Chodniki:
Szerokość od 2,15 m do 5,07 m
Krawężniki granitowe z fazą 15 x 25 cm wyniesione
Zjazdy:
Szerokość od 3,0 m / 4,0 m / 5,0 m
Krawężniki granitowe z fazą 15 x 25 cm wyniesione + 4 cm

ODWODNIENIE
W ramach zadania należy wykonać odprowadzenie wód opadowych przez nadanie nawierzchni jezdni spadków poprzecznych i podłużnych. Wody zostaną odprowadzone do projektowych ścieków przykrawężnikowych wzdłuż jezdni, a następnie do żeliwnych wpustów deszczowych i studzienek ściekowych z osadnikiem. Studzienki ściekowe poprzez przykanaliki połączone są z studniami rewizyjnymi, z których kanałem zbiorczym woda opadowa odprowadzona zostanie do istniejącej sieci kanalizacji deszczowej. Miejsce włączenia do istniejącej sieci kanalizacji.

3. Opis ogólny przedmiotu zamówienia ul. ZIELONA w Słupi pod Kępnem
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy drogi gminnej w miejscowości Słupia pod Kępnem. Przebudowa obejmuje również odwodnienie ulicy za pośrednictwem kanalizacji deszczowej do skrzynek rozsączających.
Kruszywo znajdujące się na przebudowywanej drodze Wykonawca przetransportuje i spryzmuje na działce sąsiedniej ul. Zielona 1F.
Wykonawca wykona warstwę stabilizacji piasku cementem również pod projektowaną ławą betonową pod krawężnikiem o grubości do dolnej granicy stabilizacji pod jezdnią.
Wykonawca wbuduje krawężnik betonowy o nasiąkliwości ≤ 4%.

STANI ISTNIEJACY
Przedmiotowy odcinek drogi znajduje się w terenie zabudowanym i posiada nawierzchnię brukową na odcinku około 20 m. Pozostała część drogi posiada nawierzchnię utwardzoną kruszywem. Grubość istniejącej konstrukcji sprawdzono w km 0+050, 0+180, 0+260 i wynosi ona odpowiednio 9 cm, 14 cm i 8 cm. Nawierzchnia wykonana jest z gruzu i kruszywa łamanego zanieczyszczonego piaskiem i ziemią. Droga przebiega równolegle do linii kolejowej znajdującej się na sąsiedniej działce i łączy się z drogą powiatową w pobliżu przejazdu kolejowego.

PARAMERTY TECHNICZNE PRZEBUDOWYWANEJ DROGI
Parametry techniczne
klasa techniczna drogi „L” - lokalna
kategoria ruchu KR 1-2
prędkość projektowa 30 km/h
rodzaj nawierzchni drogi Beton asfaltowy
szerokość jezdni 3,5 m
konstrukcja drogi
Projekt zakłada wykonanie nawierzchni bitumicznej składającej się z dwóch warstw:
- warstwa ścieralna grubości 4 cm
- warstwa wiążąca grubości 5 cm
Podbudowę stanowić będą dwie warstwy kruszywa łamanego o łącznej grubości 22 cm. W celu doprowadzenia podłoża do grupy nośności G1 zaprojektowano dodatkową warstwę z piasku stabilizowanego cementem i grubości 15 cm.
Nawierzchnia drogi zostanie ograniczona obustronnie krawężnikiem najazdowym. Wyniesienie krawężnika ma na celu poprowadzenie wód opadowych i roztopowych z powierzchni jezdni do projektowanej sieci kanalizacji deszczowej.

ODWODNIENIE
Odwodnienie drogi odbywać się będzie za pośrednictwem wpustów deszczowych z osadnikiem do projektowanej kanalizacji deszczowej
Ogólna charakterystyka kanalizacji deszczowej na odcinku KD1:
- średnica DN315, SN8 SDR34
- długość 154,3 m
- 5 studni betonowych
- 1 studnia PP
- 3 wpusty deszczowe
- 15 metrów przykanalików
Ogólna charakterystyka kanalizacji deszczowej na odcinku KD2:
- średnica DN315, SN8 SDR34
- długość 86,3 m
- 1 studnia PP
- 2 studnie betonowe
- 2 wpusty deszczowe
- 5 metrów przykanalików
Ze względu na brak istniejącej sieci kanalizacji deszczowej zrzut wód opadowych i roztopowych realizowany będzie do zestawu skrzynek rozsączających.

W celu zapewnienia właściwej retencji oraz prawidłowego rozsączania należy wykonać zestaw rozsączający składający się z 82 skrzynek o łącznej objętości 16,9 m3. Zbiornik rozsączający składa się z dwóch warstw skrzynek po 41 sztuk.

Ponadto zakres zamówienia obejmuje:
1) Zapewnienie kompleksowej obsługi geodezyjnej w trakcie budowy oraz wykonanie w 3 egzemplarzach, w skali 1:500 inwentaryzacji powykonawczej.
2) Usuwanie wad i usterek w ramach udzielonej przez Wykonawcę gwarancji jakości i rękojmi.
3) Zapewnienie dojazdu do wszystkich działek zlokalizowanych w obrębie oddziaływania realizowanego zadania inwestycyjnego w tym m.in. do posesji.
4) Zaprojektowanie i zatwierdzenie czasowej organizacji ruchu.
5) Wdrożenie zatwierdzonej czasowej organizacji ruchu z wykonaniem koniecznego oznakowania pionowego i poziomego.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik nr 8 do SWZ.

UWAGA !
Badania archeologiczne, które mogą wystąpić w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia są po stronie Zamawiającego.
Przedmiot zamówienia realizowany będzie w oparciu o:
Pozwolenie na budowę;
Zgłoszenie robót budowlanych;
Pozwolenie na prowadzenie robót budowlanych na obrzeże wpisanym do rejestru zabytków historycznego układu urbanistycznego.
Uwaga
• Kostkę betonową pochodzącą z rozbiórki ul. Kluczborskiej, należy ułożyć na paletach, przewieźć i złożyć w miejsce wskazane przez Zmawiającego na odległość do 7 km.
• Wykonawca dokona wpięcia rur spustowych z budynków przyległych do ul. Kluczborskiej do kanalizacji deszczowej.
• Zamawiający nie dopuszcza stosowania do mieszanki betonu asfaltowego (mieszanka asfaltowa) materiału pochodzącego z rozbiórki nawierzchni asfaltowych typu destrukt, granulat.
• Wykonawca w celu wykonania poboczy, podbudowy z kruszywa łamanego oraz podbudowy zasadniczej – mieszanki niezwiązanej zastosuje materiał: granit.
• Wykonawca wykona na ul. Kluczborskiej podbudowę zasadniczą z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 o grubości 20 cm. na całym przebudowywanym odcinku.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2024-04-02 10:00

Po zmianie:
2024-04-05 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2024-04-02 11:00

Po zmianie:
2024-04-05 11:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2024-04-30

Po zmianie:
2024-05-02

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.