Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00247786/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-17
- 2024/BZP 00266320/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług przez asystenta osoby starszej w miejscu zamieszkania uczestników projektu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kępnie
1.3.) Oddział zamawiającego: MGOPS w Kępnie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003340825
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ks. P. Wawrzyniaka 10
1.5.2.) Miejscowość: Kępno
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-600
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: (62) 78 247 67
1.5.8.) Numer faksu: (62) 78 247 67
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kontakt@mgops.kepno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: mgops.kepno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-91f6647d-e2d1-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług przez asystenta osoby starszej w miejscu zamieszkania uczestników projektu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-91f6647d-e2d1-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00265883
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00035683/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Świadczenie usług przez asystenta oosby starszej w miejscu zamieszkania uczestników projektu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Wielkopolskie telecentrum opieki2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MGOPS.Ie.26.3.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) Świadczenie usług przez jednego asystenta osoby starszej dla 51 uczestników projektu pn.: „Wielkopolskie telecentrum opieki” w miejscu ich zamieszkania.
2) Przez uczestników projektu, o których mowa w ust. 1, należy rozumieć osoby starsze powyżej 60 roku życia z terenu Miasta i Gminy Kępno, które ze względu na wiek, stan zdrowia lub niepełnosprawność wymagają opieki lub wsparcia w codziennym funkcjonowaniu.
3) Zakres obowiązków asystenta osoby starszej obejmuję:
a) współpracę (koordynowanie działań pomocowych innych specjalistów działających
na rzecz osób starszych) w szczególności z:
- osobą starszą,
- jej rodziną,
- pracownikiem socjalnym,
- pedagogiem,
- psychologiem,
- fizjoterapeutą.
Zadaniem specjalistów jest troska o uczestników projektu w sferze życia społecznego, rehabilitacji, czasu wolnego, usług czy świadczeń.
b) określenie potrzeb i problemów uczestników projektu,
c) ocena warunków życia uczestników projektu i udzielenie wsparcia w zaspokajaniu ich potrzeb w tym zakresie,
d) ocena sprawności fizycznej uczestników projektu w wykonywaniu codziennych czynności
i ocena ich sprawności umysłowej,
e) pomoc w utrzymaniu codziennej higieny osobistej i czystości otoczenia w jakim przebywa,
f) wsparcie w indywidualnym planowaniu działań i w wykonywaniu codziennych czynności oraz współpraca ze specjalistami, świadczącymi usługi na rzecz starszych osób,
g) emocjonalne wspieranie uczestników projektów i ich rodzin.
4) Do obowiązków asystenta osoby starszej będzie należeć:
1) świadczenie usług,
2) prowadzenie dokumentacji m.in.: kart pracy z uczestnikami projektu,
3) prowadzenie rejestru przyjętych uczestników projektu,
4) wykonywanie czynności będących przedmiotem umowy z należytą starannością,
5) czuwanie nad prawidłową realizacją niniejszego zamówienia,
6) przedkładanie do 25-ego dnia każdego miesiąca rozliczanego, zestawienia
z zrealizowanych usług z uwzględnieniem liczby godzin i osób, które z niej skorzystały.
5) Szacunkowy maksymalny i minimalny wymiar liczby godzin usług świadczonych przez asystenta osoby starszej wynosi 2.700 godzin w okresie obowiązywania umowy.
6) Wykonawca będzie świadczyć usługę, o której mowa w ust. 1, w wymiarze szacunkowo 100 godzin miesięcznie. Usługi mogą być świadczone przez 7 dni w tygodniu
7) Zamawiający zaznacza, że pod pojęciem wymiaru liczby godzin usług świadczonych przez asystenta osoby starszej, należy rozumieć wyłącznie rzeczywisty czas świadczenia usług bez czynności przygotowawczych, np. dojazdów do uczestników projektu.
8) Koszt dojazdu do miejsca zamieszkania uczestników projektu ponosi Wykonawca.
9) Rozliczenie za usługi będzie dokonywane na podstawie liczby rzeczywiście wykonanych usług.
10) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy, na załączniku nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych
85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
85312100-0 - Usługi opieki dziennej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 135,000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 135,000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 135,000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hanna Włodarczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000-00-00-000
7.3.3) Ulica: Perzów
7.3.4) Miejscowość: Perzów
7.3.5) Kod pocztowy: 63-642
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 135,000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-04-01 do 2026-06-30INNE PRZETARGI Z KEPNA
- Budowa budynku pawilonu sportowego przy stadionie w Kępnie oraz wymiana oświetlenia na boiskach piłkarskich
- Remont elewacji kamienicy położonej ul. Rynek 41 w Kępnie
- Rozwój ogólnodostępnej infrastruktury społeczno- kulturalnej poprzez zagospodarowanie placu pomiędzy budynkami Pow. Bibl. Publ. a budynkiem Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Kępnie"
więcej: przetargi w Kepnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług wspierających pobyt i aktywność osoby wymagającej wsparcia w codziennym funkcjonowaniu w mieszkaniu wspomaganym
- Prowadzenie zajęć specjalistycznych trzeciej grupy w ramach Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem"
- (OP_2) Świadczenie usług opiekuna osoby niepełnosprawnej dla klientów Centrum Usług Społecznych w Gminie Czarnków w roku 2024
- Usługi społeczne w ramach Programu Ministra Rodziny i Polityki Społecznej "Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością" - edycja 2024 r. oraz "Opieka wytchnieniowa" - edycja 2024 r.
- Świadczenie usług wsparcia psychologicznego oraz terapii traumy dla uczestników projektu "ZMIENIAMY SIĘ NA LEPSZE"
- USŁUGI SPOŁECZNE DOTYCZĄCE PROWADZENIA ZAJĘĆ W RAMACH PROGRAMU KOMPLEKSOWEGO WSPARCIA DLA RODZIN "ZA ŻYCIEM" W ROKU 2024/2
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.