Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00095507/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa trzech fabrycznie nowych samochodów osobowych elektrycznych do celów służbowych dla Zarządu Dróg Wojewódzkich w Opolu – z podziałem na zadania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu z up. Województwa Opolskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000126528
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Oleska 127
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-231
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 774591800
1.5.8.) Numer faksu: 774581352
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zdw.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdw.opole.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl, zwanej dalej „platformą” lub poprzez adres profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/zdw_opole w tym dokumentacja dostępna do pobrania pod wskazanym adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/8829001.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
administracja samorządowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie drogami wojewódzkimi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa trzech fabrycznie nowych samochodów osobowych elektrycznych do celów służbowych dla Zarządu Dróg Wojewódzkich w Opolu – z podziałem na zadania2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-40ab31c3-c584-11ee-a84d-d63fc4d19e65
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00265761
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00023019/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Zakup trzech sztuk samochodów osobowych - z podziałem na zadania
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00095507
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WP.3211.12.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 483810,56 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia na zadanie nr 1 jest dostawa jednego fabrycznie nowego samochodu osobowego elektrycznego do celów służbowych dla Zarządu Dróg Wojewódzkich w Opolu zgodnie z warunkami specyfikacji warunków zamówienia.Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień:
34.14.49.00-7 – pojazdy elektryczne;
34.11.00.00-1 – samochody osobowe.
2. Przedmiot zamówienia na zadanie nr 1 obejmuje dostawę jednego fabrycznie nowego samochodu osobowego elektrycznego wyprodukowanego w 2023 r. lub 2024 r. wyposażonego we wszystkie niezbędne elementy pozwalające na bezpieczną i wygodną eksploatację, a w szczególności spełniającego minimalne parametry i wymagania techniczne określone w pkt. 9.3 ppkt a) specyfikacji warunków zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144900-7 - Pojazdy elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34110000-1 - Samochody osobowe
4.5.5.) Wartość części: 161270,19 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia na zadanie nr 2 jest dostawa jednego fabrycznie nowego samochodu osobowego elektrycznego do celów służbowych dla Zarządu Dróg Wojewódzkich w Opolu zgodnie z warunkami specyfikacji warunków zamówienia.Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień:
34.14.49.00-7 – pojazdy elektryczne;
34.11.00.00-1 – samochody osobowe.
2. Przedmiot zamówienia na zadanie nr 2 obejmuje dostawę jednego fabrycznie nowego samochodu osobowego elektrycznego wyprodukowanego w 2023 r. lub 2024 r. wyposażonego we wszystkie niezbędne elementy pozwalające na bezpieczną i wygodną eksploatację, a w szczególności spełniającego minimalne parametry i wymagania techniczne określone w pkt. 9.3 ppkt b) specyfikacji warunków zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144900-7 - Pojazdy elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34110000-1 - Samochody osobowe
4.5.5.) Wartość części: 161270,19 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia na zadanie nr 3 jest dostawa jednego fabrycznie nowego samochodu osobowego elektrycznego do celów służbowych dla Zarządu Dróg Wojewódzkich w Opolu zgodnie z warunkami specyfikacji warunków zamówienia.Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień:
34.14.49.00-7 – pojazdy elektryczne;
34.11.00.00-1 – samochody osobowe.
2. Przedmiot zamówienia na zadanie nr 3 obejmuje dostawę jednego fabrycznie nowego samochodu osobowego elektrycznego wyprodukowanego w 2023 r. lub 2024 r. wyposażonego we wszystkie niezbędne elementy pozwalające na bezpieczną i wygodną eksploatację, a w szczególności spełniającego minimalne parametry i wymagania techniczne określone w pkt. 9.3 ppkt c) specyfikacji warunków zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144900-7 - Pojazdy elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34110000-1 - Samochody osobowe
4.5.5.) Wartość części: 161270,19 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 188805,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 199080,44 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 188805,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WARO Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5471936152
7.3.3) Ulica: Al. Roździeńskiego 214
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-315
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 188805,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 188805,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 199080,44 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 188805,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WARO Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5471936152
7.3.3) Ulica: Al. Roździeńskiego 214
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-315
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 188805,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 188805,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 199080,44 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 188805,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WARO Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5471936152
7.3.3) Ulica: Al. Roździeńskiego 214
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-315
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 188805,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Zakup i dostawa sztucznego zwieracza cewki moczowej męskiej dla potrzeb Oddziału Urologii Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu.
- Wymiana wraz z regulacją wysokościową wpustów ulicznych oraz włazów studni kanalizacji deszczowej na dr. woj. adm. przez ZDW w Opolu, na terenie działania OT z podziałem na zadania
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego specjalistycznego dla potrzeb Oddziału Chirurgii Szczękowo-Twarzowej.
- Świadczenie usług warsztatowych w zakresie serwisu i napraw samochodów służbowych GDDKiA Oddział w Opolu Rejon w Opolu w okresie 24 miesięcy
- Dostawa sprzętu multimedialnego i urządzenia sieciowego
- Dostosowanie budynku Sądu Rejonowego w Głubczycach do aktualnych wymagań przeciwpożarowych
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa samochodu służbowego
- "Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowego samochodu dostawczego typu wywrotka o napędzie elektrycznym o DMC do 3,5 tony"
- Zakup samochodu o napędzie hybrydowym typu plug-in dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Szczecinie
- Zakup i dostawa 4 sztuk samochodów osobowych M1
- ,,Dostawa nowego samochodu osobowego w ramach leasingu operacyjnego z prawem opcji wykupu.''
- Zakup i dostawa samochodu typu Bus-pasażerski
więcej: Samochody osobowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.