eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mieroszów › Przebudowa drogi gminnej ne 116297D, ul. Powstańców w Mieroszowie wraz z niezbędną infrastrukturą - Etap II



Ogłoszenie z dnia 2024-03-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej ne 116297D, ul. Powstańców
w Mieroszowie wraz z niezbędną infrastrukturą – Etap II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Mieroszów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718260

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Niepodległości

1.5.2.) Miejscowość: Mieroszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-350

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@mieroszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mieroszow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/mieroszow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi gminnej ne 116297D, ul. Powstańców
w Mieroszowie wraz z niezbędną infrastrukturą – Etap II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bef78d9d-e03f-11ee-a01e-f641a8763d5f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00264845

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00061679/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa drogi Gminnej na 116297D, ul. Powstańców w Mieroszowie wraz z niezbędną infrastrukturą

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00240127

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BR.271.2.3.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację zadania pod nazwą:
Przebudowa drogi gminnej ne 116297D, ul. Powstańców w Mieroszowie wraz z niezbędną infrastrukturą – Etap II
2. W zakres zadania wchodzą roboty budowlane oraz wszystkie czynności i działania niezbędne do realizacji przedmiotowej inwestycji, w tym, między innymi; uzyskanie pozwolenia na użytkowanie oraz wykonanie i przekazanie dokumentacji powykonawczej.
3. Przedmiotem zadania jest przebudowa ul. Powstańców w Mieroszowie wraz z niezbędna infrastrukturą techniczną na odcinku od ul. Kopernika - odcinek w km 0+515,30 – 0+904,00 (część odcinka oznaczonego w dokumentacji projektowej jako odcinek AB). W tym wykonanie nowej nawierzchni drogi o szerokości 5,0 m.; przebudowa chodnika na tym odcinku z kostki betonowej o szerokości min. 2,0 m.
Parametry techniczne i geometryczne przyjęto dla klasy drogi L zgodnie z założeniami projektowymi oraz Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego:
- klasa drogi L
- prędkość projektowa 30km/h
- kategoria ruchu – KR-2
- nawierzchnia jezdni o konstrukcji z betonu asfaltowego
- przekrój uliczny – obustronne krawężniki granitowe wystające o świetle 10cm, spadek nawierzchni do ścieku z odzyskanej kostki granitowej zlokalizowanego przy krawężniku.
- szerokość jezdni – 5,0 m
- odwodnienie do nowej, zaprojektowanej kanalizacji deszczowej, odprowadzającej wodę opadową z nawierzchni dróg i chodników do rzeki Ścinawka.
- budowa kanalizacji sanitarnej
- budowa sieci wodociągowej
- wykonanie projektu DOR wraz z jego zatwierdzeniem, wprowadzeniem i odbiorem przez odpowiedni organ zarządzający ruchem.
4. Szczegółowy zakres robót wynika z przedmiaru robót i dokumentacji projektowej (projekt budowlany, specyfikacja techniczna, uzgodnienia) stanowiącej załącznik do SWZ.
Zamawiający zamieszcza projekt budowlany uwzględniający szerszy zakres, jednak przedmiotem zamówienia jest część odcinka AB w km 0+515,30 – 0+904,00 dla przebudowy drogi.
5. Roboty budowlane muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami
i warunkami technicznymi, w sposób nienaruszający interesów osób trzecich.
6. UWAGA! Przedmiary załączone do dokumentacji są narzędziem pomocniczym do przygotowania oferty, roboty nieujęte w przedmiarach, a konieczne do realizacji zadania muszą zostać oszacowane w ramach oferty przez Wykonawcę.
7. Zamawiający informuje, iż jeśli w dokumentacji projektowej użyto znaków towarowych, patentów lub pochodzenie źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę, zamawiający dopuszcza produkty równoważne, jeśli spełniają opisane w dokumentacji projektowej parametry techniczne.
8. Zamawiający wymaga, by Wykonawca zaoferował co najmniej 36 miesięczny okres gwarancji
i rękojmi za wady

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Pzp, tj. cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
W przedmiotowym postępowaniu zostały złożone 4 oferty. W dniu 28.03.2024 r., przed terminem otwarcia ofert, zamawiający podał kwotę jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie całego zamówienia, tj. 2 792 190,00 zł.
Oferta z najniższą ceną tj. 3 120 332,27 zł przewyższa możliwości finansowe zamawiającego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.