eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gąsawa › Poprawa stanu nawierzchni dróg gminnych poprzez wykonanie nakładek bitumicznych na terenie Gminy Gąsawa



Ogłoszenie z dnia 2024-03-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa stanu nawierzchni dróg gminnych poprzez wykonanie nakładek bitumicznych na terenie Gminy Gąsawa

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GĄSAWA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351185

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żnińska 8

1.5.2.) Miejscowość: Gąsawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-410

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 523036210

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@gasawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gasawa.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/882010

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa stanu nawierzchni dróg gminnych poprzez wykonanie nakładek bitumicznych na terenie Gminy Gąsawa

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a2541985-c5bf-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00264821

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00020557/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Poprawa stanu nawierzchni dróg gminnych poprzez wykonanie nakładek bitumicznych na terenie gminy Gąsawa

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00096472

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IRG.271.8.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 5478874,51 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W ramach zadania pn. „Poprawa stanu nawierzchni dróg gminnych poprzez wykonanie nakładek bitumicznych na terenie Gminy Gąsawa” należy przeprowadzić remonty dróg gminnych.
Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, wraz z podatkiem od towarów i usług wynosi 6 315 789,47 PLN brutto.
Zamówienie obejmuje roboty budowlane – remonty dróg gminnych wewnętrznych, poprzez wykonanie następujących nakładek asfaltowych:
1. Droga gminna w Biskupinie / działka nr 77;
2. Droga gminna sięgacz ul. Biskupińskiej w Gąsawie;
3. Droga gminna w Godawach / działka nr 138;
4. Droga gminna w Godawach / działka nr 142/1;
5. Droga gminna w Gogółkowie / działka nr 73/2;
6. Droga gminna w Gogółkowie / działka nr 113/8;
7. Droga gminna Laski Wielkie – Ostrówce / działka nr 52, 50/1, 57/2, obręb ewidencyjny Obudno, działka nr 76 obręb ewidencyjny Laski Wielkie - Małe;
8. Droga gminna w Chomiąży Szlacheckiej / działka 192/2, 179;
9. Droga gminna Drewno - Osiny / działki nr 65/3, 65/2, 47 obręb ewidencyjny Drewno;
10. Droga gminna Szelejewo - Głowy / działki nr 304/1, 280, 250 obręb ewidencyjny Szelejewo;
11. Droga gminna w Szelejewie / działka nr 51;
12. Droga gminna Szelejewo łącznik / działka nr 16/2, 16/1 obręb ewidencyjny Szelejewo;
13. Droga gminna w Szelejewie / działki nr 15/1, 15/2, 16/1, 17;
14. Droga gminna wewnętrzna w Godawach / działka nr 142/2;
15. Droga gminna wewnętrzna w Godawach / działka nr 139/1;
16. Droga gminna w Gąsawie, ul. M. Konopnickiej;
17. Droga gminna w Gąsawie, ul. Ogrodowa, Słoneczna, Powstańców Wlkp.;
18. Droga gminna w Gąsawie, ul. Kwiatowa;
19. Droga gminna w Gąsawie, ul. Huby / działka nr 121/1;
20. Droga gminna w Gąsawie / działka nr 401/1, 5/33;
21. Droga gminna w Gąsawie, ul. Jasna;
22. Droga gminna w Biskupinie, / działka nr 241/2;
23. Droga gminna w Biskupinie / działka nr 31, 51/2, 51/1;
24. Droga gminna w Biskupinie / działka nr 57;
25. Droga gminna w Gogółkowie Huby / działka nr 101/1;
26. Droga gminna w Biskupinie / działka nr 117;
27. Droga gminna w Marcinkowie Dolnym / działka nr 19;
28. Droga gminna w Gogółkowie / część działki nr 169;
29. Droga gminna w Szelejewie – poszerzenie łuku / część działki nr 80 i 78;
30. Droga gminna w Gąsawie, ul. Sportowa + plac / działka nr 430;
31. Droga gminna w Gąsawie, ul. Spokojna / działka nr 339.

W ramach inwestycji planuje się wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC11S dla kategorii ruchu KR3. Ułożona mechanicznie zostanie warstwa grubości 5 cm. Przed wykonaniem tejże nawierzchni należy wykonać czyszczenie istniejącej nawierzchni bitumicznej oraz skropienie emulsją asfaltową 65% w ilości 0,5 kg/m2.

W miejscach wskazanych w przedmiarach robót występuje podbudowa o zaniżonej nośności ze względu na stan zalegającego tam kruszywa. Podbudowy te należy rozebrać, wykonać nowe koryto oraz ułożyć warstwę odsączającą i podbudowę z nowego kruszywa.

Szczegółowa konstrukcja wskazana została poniżej.

Składać będzie się ona z:
- warstwy odsączającej z piasku o wodoprzepuszczalności powyżej 8 m/dobę (warstwa grubości 15 cm)
- podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie frakcji 0/31,5 mm grubość warstwy 20 cm
- skropienia emulsją asfaltową 65% w ilości 0,8 kg/m2
- warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC11W dla KR3 – grubość warstwy 4 cm.
Na powyższej warstwie ułożona zostanie warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S dla KR3 grubości 5 cm.
W miejscowości Marcinkowo Dolne (rys. 25) bezpośrednio przed ułożeniem warstwy ścieralnej należy ułożyć na nawierzchni brukowej siatkę do wzmocnień nawierzchni asfaltowych wstępnie przesączoną asfaltem. Montaż siatki należy wykonać zgodnie z wytycznymi producenta siatki.
W miejscach gdzie występują elementy kanalizacji oraz zawory wodociągowe lub gazowe, należy wykonać regulację wysokościową studzienek i zaworów.
Wszelkie połączenia dróg gminnych z drogami poprzecznymi należy sfrezować w obrębie skrzyżowań.
W miejscach gdzie krawężnik jest na tyle niski, iż po ułożeniu warstwy ścieralnej wyrównałby się jego poziom z nawierzchnią, należy dokonać sfrezowania nawierzchni wzdłuż krawężnika na szerokość do 1,0 m (w zależności od potrzeb). Inwestor zezwala na regulację wysokościową krawężnika o ile nie spowoduje to zastoisk wody.
Ze względu na to, iż w ramach remontu nie planuje się korekty niwelety, należy roboty bitumiczne wykonać w ten sposób, iż woda dzięki odpowiednim spadkom poprzecznym i podłużnym spływać będzie do istniejącej kanalizacji deszczowej.

W celu optymalnego wykonania robót poprawiających stan dróg, należy przed przystąpienie do robót nawierzchniowych wykonać ścinanie poboczy oraz odszukanie i oczyszczenie krawędzi istniejących nawierzchni.
Aby uniknąć w przyszłości niszczenia krawędzi jezdni przez pojazdy (szczególnie rolnicze) w miejscach nie posiadających krawężników należy wykonać pobocza utwardzone kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie (kruszywo pochodzenia wulkanicznego np. granit, melafir). Wymagana szerokość min. 0,50 m, grubość warstwy 10 cm. Jeżeli zaistnieje taka potrzeba należy pogłębić teren przylegający do jezdni aby uzyskać założoną grubość warstwy kruszywa.

UWAGA: Wykonawca będzie rozliczany z ilości wbudowanej mieszanki podczas prac. Ze względu na brak wydzielonej warstwy wyrównawczej Inwestor będzie dokonywał rozliczenia założonej ilości masy do wbudowania, na każdym zadaniu oddzielnie.

Wykonawca w ramach realizacji inwestycji umieści w miejscu widocznym dla wszystkich użytkowników dróg tablicę informacyjną o wymiarach 180 cm x120 cm, montowaną na dwóch słupkach (jednostronną lub dwustronną). Wzór, treść oraz lokalizację tablicy Wykonawca uzgodni z Zamawiającym.

W ramach realizacji zadania Wykonawca zobowiązany jest również do:
a) Wykonania i uzyskania zatwierdzenia projektu czasowej organizacji ruchu na czas trwania robót oraz wystąpienia do Zarządu Dróg Powiatowych o zajęcie pasa drogowego;
b) Ustalenia harmonogramu kolejności wykonywania nakładek asfaltowych z Zamawiającym.

Powyższy opis stanowi jedynie wyszczególnienie zakresu prac. Szczegółowy zakres prac przewidzianych do wykonania określa dokumentacja projektowa oraz szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiące załączniki do niniejszej specyfikacji.

Przedmiot zamówienia opisany jest szczegółowo w poniższych dokumentach stanowiących załączniki do SWZ:
1) Załącznik nr 1 - Dokumentacja projektowa;
2) Załącznik nr 2 - Przedmiary robót;
3) Załącznik nr 3 - Szczegółowa Specyfikacja Techniczna.

Z uwagi na to, że w dokumentacji projektowej (w przedmiarze robót) pewne urządzenia i materiały mogą być oznaczone za pomocą znaków towarowych lub nazw pochodzenia, należy założyć, że każdemu temu oznaczeniu towarzyszą wyrazy „lub równoważny” to znaczy o parametrach, cechach, wartościach technicznych, jakościowych wartościach estetycznych nie gorszych niż określone w projekcie, gwarantujących realizację robót zgodnie z projektem budowlanym. Wszelkie nazwy własne użyte w dokumentacji projektowej oraz przedmiarach robót winny być interpretowane jako definicje standardów, a nie jako nazwy konkretnych rozwiązań mających zastosowanie w realizacji zadania, nie są dla Wykonawców wiążące i należy je rozumieć jako minimalne oczekiwane parametry jakościowe, techniczne, funkcjonalno-użytkowe oraz wymagany standard. Zastosowanie rozwiązań równoważnych nie może prowadzić do pogorszenia właściwości przedmiotu zamówienia w stosunku do przewidywanych w dokumentacji projektowej. Równoważne produkty i urządzenia muszą posiadać wszelkie wymagane prawem certyfikaty, atesty, świadectwa dopuszczające je do obrotu i stosowania. Obowiązek udowodnienia równoważności ciąży na Wykonawcy.

Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany jest przed zawarciem umowy do przedłożenia kosztorysu ofertowego do akceptacji przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5185603,49 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5874102,52 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5185603,49 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REDON NAKŁO Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5581863520

7.3.3) Ulica: Karnowska

7.3.4) Miejscowość: Nakło nad Notecią

7.3.5) Kod pocztowy: 89-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5185603,49 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.