eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dostawa Mikroskopu odwróconego z modułem semi-konfokalnym 3D

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-03-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa Mikroskopu odwróconego z modułem semi-konfokalnym 3D

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET ŁÓDZKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001287

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Prezydenta Gabriela Narutowicza 68

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-136

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@uni.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uni.lodz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa Mikroskopu odwróconego z modułem semi-konfokalnym 3D

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3df15d62-ece8-11ee-b4e0-4ac387c144e3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00263948

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/uni.lodz

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/uni.lodz

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 10.9. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z Platformy dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 24.1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
24.1.1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Łódzki z siedzibą przy ul. Narutowicza 68, 90-136 Łódź;
24.1.2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować za pomocą poczty elektronicznej: iod@uni.lodz.pl;
24.1.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie podstawowym bez negocjacji pod nazwą dostawa mikroskopu odwróconego z modułem semi-konfokalnym 3d - nr postępowania 18/ZP/2024 Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane, ponieważ jest to niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych zwanej dalej ustawą PZP).
24.1.4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz 74 ustawy PZP;
24.1.5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy PZP tj. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, czas przechowywania obejmuje cały okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego;
24.1.6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP;
24.1.7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
24.1.8. Posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, prawo to może zostać ograniczone w oparciu o art. 75 ustawy PZP, przy czym zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, prawo to może zostać ograniczone w oparciu o art. 19 ust. 2 oraz art. 76 ustawy PZP, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): c) na podstawie art. 18 ust.1 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2, prawo to może zostać ograniczone w oparciu o art. 19 ust. 3 oraz art. 74 ust.3 ustawy PZP, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 18/ZP/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 406500,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Mikroskop odwrócony z modułem semi-konfokalnym 3D
Parametry techniczne i specyfikacje:
- Odwrócony mikroskop badawczy.
- Odwrócony statyw mikroskopu konstrukcyjnie przystosowany do obserwacji w świetle przechodzącym, kontraście fazowym oraz do obserwacji fluorescencyjnych, z możliwością podłączenia min. 2 kamer cyfrowych.
- Zmotoryzowany układ ogniskowania z zakresem ruchu w osi Z nie mniej niż 12 mm i minimalnym krokiem nie większym niż 4 nm.
- Współosiowa, pełnowymiarowa śruba mikro- i makrometryczna umieszczona z obu stron statywu mikroskopu z regulowaną prędkością ruchu.
- Wbudowany w statyw dotykowy, kolorowy wyświetlacz we frontowej części mikroskopu do łatwej obsługi mikroskopu, zmiany parametrów, odczytu i kontroli ustawień mikroskopu.
- Dodatkowe przyciski funkcyjne, dowolnie programowalne, do ustawiania zautomatyzowanych funkcji mikroskopu na bokach statywu.
- Wbudowany w tylnej części statywu port optyczny z możliwością przyszłej rozbudowy mikroskopu o dodatkowe techniki badawcze (moduł TIRF, fotostymulacje laserowe itp.). Opcjonalna możliwość wyposażenia statywu w dwa takie porty optyczne.
- Uchylny filar z oświetlaczem LED o wysokiej wydajności, długim czasie życia minimum 20 000h pracy, o mocy maksymalnej nie niższej niż 15 W, zapewniającym stałą temperaturę barwową 4500K do obserwacji w świetle przechodzącym. Automatyczne zapamiętywanie ustawień oświetlacza dla każdego obiektywu oddzielnie.
- Zautomatyzowany, kodowany kondensor współpracujący z obiektywami o powiększeniach od 1,25x do 100x posiadający:
a) Aperturę numeryczną min. NA=0.55 i odległość roboczą min. WD=28mm;
b) Co najmniej 7-pozycyjną karuzelę dla montażu przysłon/pryzmatów dla kontrastów: fazowego, ciemnego pola, Nomarskiego (DIC) oraz polaryzacyjnego;
c) Zautomatyzowaną przysłonę aperturową z możliwością obsługi z poziomu mikroskopu (dotykowego panelu kontrolnego) jak i z oprogramowania;
d) Automatyczne zapamiętywanie ustawień kondensora dla każdego obiektywu oddzielnie;
e) Możliwość szybkiej regulacji wysokości położenia kondensora – zakres ruchu kondensora w osi Z nie mniej niż 100 mm;
f) Możliwość szybkiej wymiany kondensora.
- Zmotoryzowany stolik skanujący, pokryty odporną na zarysowania anodyzowaną powłoką.
a) Minimalny zakres pracy: 127 x 83 mm;
b) Rozdzielczość ruchu w płaszczyźnie XY nie gorsza niż 0,02μm;
c) Powtarzalność nie gorsza niż: <1 μm;
d) Adaptery do stolika przedmiotowego umożliwiające obserwacje szalek Petriego (o średnicy od 20 do 68 mm), szkiełek mikroskopowych i komór „chamber slide” o długości do 120 mm;
e) Joystick do kontroli statywu mikroskopu ze stolikiem skanującym z 3 pokrętłami (do kontroli osi X, Y oraz osi Z). Regulowana czułość pokręteł.
- Ergonomiczny fototubus trinokularowy z płynną regulacją kąta nachylenia okularów w zakresie co najmniej 10 - 40 stopni oraz:
a) Regulacja rozstawu okularów w zakresie 55 – 75 mm;
b) Pole widzenia tubusu min. 25 mm;
c) Płynny rozstaw źrenic w zakresie od min. 55 do 75 mm.
- Szerokopolowe okulary o powiększeniu 10x i liczbie polowej minimum 25 mm, oba z korekcją dioptryjną.
- Zautomatyzowany, kodowany uchwyt rewolwerowy na co najmniej 6 obiektywów.
- Osłona dla rewolweru z obiektywami, chroniąca przed zalaniem płynami wnętrza mikroskopu.
- Obiektywy o maksymalnej długości parfokalnej 45mm oraz o następujących parametrach minimalnych (powiększenie, apertura (NA), odległość robocza (WD), rodzaj kontrastu/ korekcja:
a) Plan Achromat 5x / NA = 0,12 / WD = 14 mm / dostosowany do obserwacji w świetle przechodzącym i fluorescencji oraz z pierścieniem do kontrastu fazowego;
b) Semi Plan Apochromat 10x / NA = 0,25 / min. WD = 17 mm / dostosowany do obserwacji w świetle przechodzącym i fluorescencji oraz z pierścieniem do kontrastu fazowego;
c) Semi Plan Apochromat 40x / NA = 0,60 / zakres WD w zależności od grubości szkiełka nakrywkowego od 3,3 do 1,9 mm / posiada korekcje na grubość szkiełka w zakresie 0 – 2 mm, dostosowany do obserwacji w świetle przechodzącym, we fluorescencji oraz z pierścieniem do kontrastu fazowego;
d) Plan Apochromat 63x / NA = 1,40 / WD = 0,14 mm / dostosowany do obserwacji w świetle przechodzącym i fluorescencji, z immersją olejową.
- Zautomatyzowany moduł do fluorescencji wyposażony w:
a) Karuzela z co najmniej 6 miejscami na kostki z filtrami fluorescencyjnymi;
b) Zautomatyzowana przysłona polowa umożliwiająca wybór otworu przysłony o kształcie koła (dla obserwacji przez okulary) lub prostokąta (dla obserwacji przez kamerę) o różnych średnicach/przekątnych;
c) Zautomatyzowana migawka (shutter) w torze fluorescencji w bazie mikroskopu;
d) Zautomatyzowany co najmniej 5-pozycyjny kontroler intensywności fluorescencji, zintegrowany w statywie mikroskopu;
e) Zewnętrzne źródło światła do fluorescencji połączone z bazą mikroskopu za pośrednictwem światłowodu;
f) Kości filtrowe dla barwników typu: DAPI, FITC, TRITC;
g) Osłona chroniącą użytkownika mikroskopu przed światłem UV z oświetlacza fluorescencyjnego.
- Czuła kamera cyfrowa z chłodzeniem (Kamera od tego samego producenta co mikroskop), o minimalnych parametrach:
a) Matryca CMOS o formacie min. 3072 x 2048 pikseli (~ 6,2 Mpiks);
b) Przekątna matrycy 8,9 mm;
c) Rozmiar piksela minimum 2,4 x 2,4 µm;
d) Czas ekspozycji płynnie regulowany w zakresach od 1 ms do 10 s;
e) Maksymalna szybkość akwizycji do 15 kl/s przy pełnej rozdzielczości;
f) Zakres dynamiczny do 72 dB;
g) Mocowanie przez złącze typu C-mount 0,55x;
h) Połączenie z komputerem za pomocą szybkiego interfejsu USB3.
- Oprogramowanie do sterowania pracą mikroskopu, akwizycji, rejestracji, analizy obrazów i danych umożliwiające:
a) Sterowanie funkcjami kompatybilnych kamer (czas ekspozycji, wzmocnienie, gamma, ROI);
b) Ustawienia konfiguracyjne mikroskopu;
c) Intuicyjny setup indywidualnych ustawień eksperymentów;
d) Optymalne zarządzanie dużymi plikami. Możliwość eksportu danych do formatów graficznych: TIFF, JPG, BMP, PNG formatów filmowych AVI, MPEG4 oraz formatów tekstowych ASCII;
e) Automatyczne zapamiętywanie i odtwarzanie zapisanych eksperymentów z pliku;
f) Pełny podgląd obrazu z zapisanymi informacjami (pomiary, komentarze itp.);
g) Możliwość programowania wielokanałowej akwizycji obrazu;
h) Sterowanie modułem z napędem osi Z w mikroskopach zautomatyzowanych w celu ustalenia optymalnej płaszczyzny ostrości oraz wykonywania serii XYZ;
i) Moduł do wizualizacji 3D wykonanych serii XYZ z możliwością tworzenia animacji zapisywanych jako pliki filmowe;
j) Rejestracja sekwencji czasowych z możliwością ustawiania czasów ekspozycji oraz ich częstotliwości;
k) Moduł do zapamiętywania interesujących miejsc na preparacie współpracujący ze stolikiem skanującym;
l) Tworzenie obrazu poglądowego preparatu za pomocą skanu spiralnego;
m) Moduł do obrazowania obiektów większych niż pole widzenia obiektywu mikroskopu – wykonywanie skanu mozaikowego za pomocą stolika skanującego;
n) Możliwość dołączenia szerokiej gamy opcjonalnych pakietów rozszerzających funkcjonalność systemu;
o) Oprogramowanie od tego samego producenta co kamera i mikroskop (zapewnienie najlepszej kompatybilności).
- Moduł semi-konfokalny pozwalający na odfiltrowanie z każdego zdjęcia (zarówno pojedynczych zdjęć jak i serii w osi Z i serii czasowych T) światła fluorescencyjnego, które nie pochodzi z płaszczyzny ostrości preparatu, posiadający wybrane opcje działania:
a) usuwanie w czasie rzeczywistym tła (również podczas podglądu obrazu na żywo);
b) usuwanie tła wraz dekonwolucją 3D opartą na masce decyzyjności dedykowanej do cienkiego preparatu (jak hodowla komórkowa);
c) usuwanie tła wraz dekonwolucją 3D opartą na masce decyzyjności dedykowanej do grubych preparatów (jak embrion Zebra fish).
- System wyposażony w profesjonalną stacje komputerową z monitorem do sterowania pracą mikroskopu, obróbki i analizy obrazu o parametrach tożsamych lub lepszych niż:
a) Procesor Intel XEON-W-2223 3.6 4C CPU;
b) Pamięć RAM 64GB;
c) Karta graficzna NVIDIA RTX A4000 z pamięcią 16GB;
d) Dyski twarde: 480 GB SATA SSD oraz 2 x 4 TB SSD;
e) Nagrywarka DVD, klawiatura i mysz;
f) Monitor LED min. 31” z matrycą typu IPS o rozdzielczości 4K.

4.2.6.) Główny kod CPV: 38630000-0 - Przyrządy astronomiczne i optyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

38634000-8 - Mikroskopy optyczne

38636000-2 - Specjalistyczne przyrządy optyczne

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

30211400-5 - Konfiguracje komputerowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena oferty brutto (C) – 60 %
Termin płatności (Tp) – 40 %

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 8.1.1. oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust.1 ustawy PZP, stanowiące dowód potwierdzający na dzień składania ofert, brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, tymczasowo zastępujący wymagane przez zamawiającego podmiotowe środki dowodowe – zgodnie z Załącznikiem nr 3.1.- 3.2. do SWZ
8.1.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 8.1.1. SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postepowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.2.1. Oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 1689 z późn. zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 4 do SWZ;
8.2.2. Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

7.3. Zamawiający, na podstawie przepisów art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspierania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2023 r. poz. 1124) zwanej dalej „Ustawą o szczególnych rozwiązaniach” wykluczy z postępowania:
7.3.1. Wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z późn. zm.3) zwanego dalej „rozporządzeniem 765/2006” i w rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z późn. zm.) zwanego dalej „rozporządzeniem 269/2014” albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 Ustawy o szczególnych rozwiązaniach;
7.3.2. Wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 1124) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 Ustawy o szczególnych rozwiązaniach;
7.3.3. Wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120 z późn. zm.), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 Ustawy o szczególnych rozwiązaniach.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

9.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w pkt 8.1.1. SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
9.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi/dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy.
9.4. Podmiotowe środki dowodowe potwierdzające brak podstaw wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, natomiast podmiotowe środki dowodowe potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu składa Wykonawca, który wykazuje spełnianie warunku.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

23.3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy PZP oraz wskazanym w Projekcie Umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
23.4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-04-09 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi w SWZ dokumentami neleży umieścić na Platformie pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/uni.lodz.pl na stronie dotyczącej niniejszego postępowania

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-09 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

7.3. Zamawiający, na podstawie przepisów art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspierania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2023 r. poz. 1124) zwanej dalej „Ustawą o szczególnych rozwiązaniach” wykluczy z postępowania:
7.3.1. Wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z późn. zm.3) zwanego dalej „rozporządzeniem 765/2006” i w rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z późn. zm.) zwanego dalej „rozporządzeniem 269/2014” albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 Ustawy o szczególnych rozwiązaniach;
7.3.2. Wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 1124) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 Ustawy o szczególnych rozwiązaniach;

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.