eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczuczyn › Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Szczuczynie ETAP II



Ogłoszenie z dnia 2024-03-28

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Szczuczynie ETAP II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Szczuczyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450669766

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac 1000 lecia 23

1.5.2.) Miejscowość: Szczuczyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-230

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@szczuczyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://um.szczuczyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/um_szczuczyn

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Szczuczynie ETAP II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0ee66df6-c1c3-11ee-a84d-d63fc4d19e65

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00263772

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00006791/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w m. Szczuczyn - etap II.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00094620

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Uzasadnienie prawne: Zgodnie z art. 305, pkt. 1 zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki jeżeli zachodzi jedna z okoliczności, o których mowa w art. 214 ust. 1, pkt 1-5 i 7-14.

Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający udzielił zamówienia podstawowego w dniu 17.10.2023r. (ogł. nr 2023/BZP 00446956). W ogłoszeniu o zamówieniu podstawowym (2023/BZP 00380787) przewidziano udzielenie dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych o podobnym charakterze.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-34a6ce61-4b14-11ee-a60c-9ec5599dddc1

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.3.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest inwestycja „Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków bytowych w Szczuczynie” – ETAP II. Przedsięwzięcie obejmuje modernizację istniejącej oczyszczalni ścieków do przepustowości Qdśr. = 1.270 m3/d i Omax d =1.650 m3/d, i wydajności równoważnej 14.560 RLM wraz z modernizacją istniejącej infrastruktury technicznej na terenie oczyszczalni w miejscowości Szczuczyn. W ramach przedsięwzięcia wykonane zostaną w Etapie I obiekty opisane w PFU. Po realizacji przedsięwzięcia oczyszczanie ścieków nadal opierać się będzie na metodzie osadu czynnego w oparciu o sekwencyjne reaktory biologiczne SBR. W I etapie przewidziano wyposażenie 2 ciągów reaktora SBR i towarzyszącej im infrastruktury. Modernizacja poprawi funkcjonowanie oczyszczalni ścieków pod względem technologicznym i wyeliminuje nieefektywne już urządzania i instalacje oraz wpłynie na doposażenie w nowe urządzenia usprawniające proces oczyszczania ścieków i przeróbki osadów. Po modernizacji oczyszczalnia będzie pracować bardziej skutecznie oraz będzie mogła przyjąć dodatkowe ilości ścieków komunalnych związanych z rozwojem zabudowy mieszkaniowej gminy. Oczyszczone ścieki komunalne będą wprowadzane kolektorem i wylotem do rowu melioracyjnego. W Etapie II przewidziano doposażenie oczyszczalni w trzeci ciąg reaktora SBR i towarzyszącej mu infrastruktury, budowę budynku administracyjno socjalnego, budowę biofiltrów oraz pozostały zakres prac przewidziany szczegółowo w PFU i dokumentacji projektowej będącej w fazie opracowywania przez Wykonawcę I Etapu prac. Realizacja wszystkich robót w zakresie oczyszczalni ścieków będzie się odbywać na terenie istniejącej funkcjonującej oczyszczalni ścieków oraz na działkach bezpośrednio z nią sąsiadujących. Całość terenu jest we władaniu Gminy Szczuczyn przy ul. Plac 1000 - lecia 23, 19-230 Szczuczyn.
Wystarczalność ostatecznego zakresu, który będzie realizowany, zostanie potwierdzona obliczeniami zawartymi w Projekcie Budowlanym.
Standardy realizacji ewentualnych modyfikacji i uzupełnień nie będą mniejsze niż opisane dla minimalnego zakresu zamówienia zdefiniowanego w niniejszym PFU.
W ujęciu ogólnym zamówienie obejmuje:
• Uzyskanie wymaganych dokumentów formalno-prawnych, decyzji, pozwoleń, uzgodnień potrzebnych do realizacji inwestycji;
• Sporządzenie dokumentacji budowy;
• Przygotowanie dokumentacji eksploatacyjnej, w tym uzyskanie pozwolenia na użytkowanie
• Wykonanie robót budowlano-montażowych i instalacyjnych wraz z wszelkimi dostawami, które zostaną zrealizowane na podstawie powyższych projektów oraz wymagań.
Inwestor wymaga, że jeśli konieczne będzie przeprowadzenie działań nie wymienionych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, a koniecznych dla prawidłowego przeprowadzenia robót inwestycyjnych oraz uzyskania prawidłowego działania budowanych obiektów, to Wykonawca musi je uznać za włączone zarówno do zakresu zamówienia jak i do wynagrodzenia Wykonawcy. Koszt wszystkich takich prac Wykonawca ujmie na własne ryzyko w cenie ofertowej. Wykonawca w pełni odpowiada za uzyskanie efektu pracy nowych obiektów. Wykonawca w pełni odpowiada za uzyskanie efektu pracy nowej części oczyszczalni dla obciążenia (hydraulicznego i ładunkiem zanieczyszczeń) nie większego niż określone w niniejszym PFU.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w programie funkcjonalno użytkowym stanowiącym załącznik nr 5 do Zaroszenia do negocjacji.
Rozwiązania równoważne: W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp Wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
Szczegółowy opis zawiera: program funkcjonalno-użytkowy, uzgodnienia projektowe, wstępny projekt budowlany (przedłożony Zamawiającemu), wzór umowy, która stanowi integralną cześć niniejszego zaproszenia do negocjacji.
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
Zamawiający wymaga od Wykonawcy przedstawienia przed podpisaniem umowy harmonogramu prac ze szczegółowym podaniem rodzaju robót i rodzaju dokumentów oraz podaniem kwot.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45252127-4 - Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków

45252200-0 - Wyposażenie oczyszczalni ścieków

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10300000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10300000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10300000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKO MTK SP. Z O. O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5342156506

7.3.3) Ulica: Pruszkowska 66

7.3.4) Miejscowość: Nadarzyn

7.3.5) Kod pocztowy: 05-830

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10300000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-06-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.