eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kępno › Remont boisk ORLIK 2012 przy ul. Nowowiejskiego w Kępnie wraz z modernizacją ogrodzenia

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-03-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont boisk ORLIK 2012 przy ul. Nowowiejskiego w Kępnie
wraz z modernizacją ogrodzenia

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi zamawiający centralny

1.2.) Nazwa zamawiającego: PROJEKT KĘPNO SP. Z O.O.

1.3.) Oddział zamawiającego: Projekt Kępno Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 251591021

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: SPORTOWA, 9

1.5.2.) Miejscowość: Kępno

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-600

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 668119787

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@pk.kepno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pk.kepno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.pk.kepno.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont boisk ORLIK 2012 przy ul. Nowowiejskiego w Kępnie
wraz z modernizacją ogrodzenia

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dfbd5c54-b6bc-11ee-b7da-22bd761ba7f3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00263661

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00053184

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: N 1/01/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 274031,01 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Wymiana ogrodzenia boisk
Ogrodzenie o wymiarach (wys. 4m ; dł. 257,8 mb) bez wymiany słupów,
W zakres prac należy uwzględnić:
- demontaż starej siatki wraz z odłożeniem siatki w miejsce wskazane przez Zamawiającego,
- montaż ogrodzenia panelowego (dwie warstwy), na dole oczka 50x200mm, do góry oczka 100x200mm, panel 2DS H 2030 L 2500 ZN – kolor grafit RAL 7016 wraz z obejmami montażowymi i kapturkiem PCV
- odmalowanie słupków ogrodzeniowych i rurek poprzecznych na kolor grafit RAL 7016
2) Wymiana piłkochwytów
Piłkochwyty o wymiarach (wys. 6m ; dł. 17,6mb) – 2 komplety
W zakres prac należy uwzględnić:
- demontaż starego piłkochwytu (bez słupków, odmalowanie słupków) wraz z utylizacją.
- montaż nowego piłkochwytu (siatka polietylenowa 100x100 mm fi 2,5 mm)

Wymagany kolor grafitowy siatki do piłkochwytów, ogrodzeń panelowych oraz odmalowania wszelkich słupków.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34928200-0 - Ogrodzenia

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34928220-6 - Elementy ogrodzeń

44231000-8 - Gotowe panele ogrodzeniowe

4.5.5.) Wartość części: 151538,91 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Remont boiska do koszykówki i siatkówki
Powierzchnia obu boisk wynosi: 611,13 m2
W zakres prac należy uwzględnić:
- mycie istniejącej powierzchni,
- naniesienie nowej warstwy nawierzchni poliuretanowej w kolorze ceglastym wraz z odmalowaniem linii o grubości 8 mm
2) Remont boiska do piłki nożnej
Powierzchnia boiska wynosi: 1860,00 m2
W zakres prac należy uwzględnić:
- kompleksowa konserwacja nawierzchni z trawy syntetycznej (wyczyszczenie, wyczesanie uzupełnienie, wygrabienie)

4.5.3.) Główny kod CPV: 45236119-7 - Naprawa boisk sportowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45236110-4 - Wyrównywanie nawierzchni boisk sportowych

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 122492,10 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 6

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 186921,87 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 269985 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 186921,87 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe MIREX Mirek Ruda

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5571196476

7.3.4) Miejscowość: Bielice

7.3.5) Kod pocztowy: 88-330

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 186921,87 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 4

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 110469,19 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 233003,02 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 110469,19 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GREENSPORT ANNA STRASZEWSKA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9542464930

7.3.3) Ulica: TARTACZNA 14

7.3.4) Miejscowość: Międzybrodzie Bialskie

7.3.5) Kod pocztowy: 34-312

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 110469,19 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.