Ogłoszenie z dnia 2024-03-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00099904/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-09
- 2024/BZP 00216782/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa, przebudowa dróg na terenie Tucholskiego Związku Powiatowo-Gminnego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Tucholski Związek Powiatowo-Gminny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 525066834
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pocztowa 7
1.5.2.) Miejscowość: Tuchola
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-500
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@tzpg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://tzpg.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://sidaspzp.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa, przebudowa dróg na terenie Tucholskiego Związku Powiatowo-Gminnego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-354cef01-c741-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00263487
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00427244/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa, przebudowa dróg na terenie Tucholskiego Związku Powiatowo - Gminnego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00099904
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
- Część 1. Budowa pieszojezdni w m. Mały Mędromierz na działkach o nr ewid 382 i 393/1 realizatorem zadania jest Gmina Tuchola.1. Projekt planowany jest do realizacji w m. Mały Mędromierz, gmina Tuchola. Zadanie polega na budowie pieszojezdni na działkach o nr ewid. 382 i 393/1, w ramach gminnej drodze wewnętrznej stanowiącej dojazd do zabudowy mieszkalnej i zagrodowej. Planuje się wykonać 496,77 mb jezdni o nawierzchni z kostki betonowej wraz ze zjazdami, dojściami do posesji i poboczami. Pieszojezdnia będzie miała szerokość 4,0 m.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.5.) Wartość części: 583849,57 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
- Część 2. Budowa drogi – ul. Młodzieżowa w miejscowości Żalno, na terenie działek nr 90/5, 612, 620, 79 realizatorem zadania jest Gmina Kęsowo.1. Przedmiotem zamówienia jest Budowa drogi – ul. Młodzieżowa w miejscowości Żalno, obejmująca działki o nr ewid. 90/5, 612, 620, 79 położone w obrębie geodezyjnym Żalno, gmina Kęsowo
2. Zakres robót obejmuje w szczególności:
Zaprojektowano ciąg pieszo-jezdni z kostki betonowej o szerokości 4,00 m poszerzony na łuku poziomym do szerokości 4,00-6,10 m z obustronnymi poboczami z kruszywa o długości 94,07 mb. Odwodnienie poprzez kanalizację deszczową. Oświetlenie uliczne.
Kolejność robót do wykonania :
- wycinka drzew
- zebranie warstwy humusu z terenu trawników, rozebranie istniejącej naw. zjazdów,
- wykopy wąskoprzestrzenną koparką,
- wykopy ręczne,
- zabezpieczenie obcego uzbrojenia,
- wykonanie proj. uzbrojenia,
- wykonanie podsypki piaskowej w wykopie,
- wykonania podbudowy z kruszywa i pozostałych warstw nawierzchni z odpowiednim
zagęszczeniem,
- ułożenie elementów betonowych prefabrykowanych,
Pieszojezdnia
- kostka betonowa wibroprasowana fazowana – gr. 8cm
- podsypka cement.-piaskowa 1:4 - gr. 5cm
- Podbudowa z KŁSM 0/31,5 gr 20cm
- podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem Rm=2,5 MPa gr. 15 cm
Zjazd z kostki betonowej
- kostka betonowa wibroprasowana fazowana – gr. 8cm
- podsypka cement.-piaskowa 1:4 - gr. 5cm
- podbudowa zasadnicza z betonu C8/C10 – gr. 15cm
- podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem Rm=2,5 MPa gr. 15 cm
Pobocza
- warstwa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 gr. 10 cm, szer. 0,75 m
- profilowane i zagęszczone podłoże gruntowe.
Budowa 2 wpustów deszczowych włączonych do istniejącej kanalizacji deszczowej.
Budowa oświetlenia ulicznego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 245281,28 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
- Część 3. Budowa przepustu drogowego w miejsce istniejącego mostu drewnianego na przesmyku między jeziorami Miały i Gwiazda w ciągu drogi gminnej nr 010322C Rudzki Młyn -Skrajna realizatorem zadania jest Gmina Cekcyn.1. Przedmiotem zamówienia jest budowa przepustu drogowego w miejsce istniejącego mostu drewnianego na przesmyku między jeziorami Miały i Gwiazda w ciągu drogi gminnej nr 010322C Rudzki Młyn – Skrajna.
2. Zakres robót obejmuje w szczególności:
wycinkę drzew i roślinności rosnących w strefie planowanych robót,
zabezpieczenie istniejącego kabla teletechnicznego kolidującego z projektowanym przepustem poprzez rozpięcie i umieszczenie na tymczasowej konstrukcji wsporczej,
rozebranie drewnianych konstrukcji balustrad, krawężników, dyliny jezdni, dźwigarów i opierzenia przyczółków,
wykonanie tymczasowego przepustu średnicy 50 cm zapewniającego przepływ wody pomiędzy jeziorami,
zagłębienie brusów stalowych ścianek szczelnych GU6N,
odwodnienie przestrzeni w obrysie ścianek szczelnych i uszczelnienie styków brusów stalowych ścinek szczelnych,
opracowanie projektu rozparcia ścianek szczelnych w oparciu o możliwości materiałowe i techniczne wykonawcy oraz montaż rozparcia,
wykopy w osłonie ścianek szczelnych do rzędnych określonych w projekcie,
rozścielenie na dnie wykopu warstwy tkaniny propylenowej obejmująca dno wykopu oraz ściany wykopu na wysokość około 1,5m, ułożenie warstwy kruszywa grubości 0,50 m i zagęszczenie, a następnie zawinięcie do środka wystających części tkaniny tak aby powstał materac gruntowy grubości około 0,5m,
powtórzenie trzykrotne wykonania materaca kruszywowego do poziomu posadowienia przepustu,
demontaż konstrukcji rozparcia ścian szczelnych i montaż konstrukcji przepustu stalowego o konstrukcji podatnej średnicy 2,00m,
uformowanie korpusu drogi w zakresie objętym ściankami szczelnymi wraz z wykonaniem „parasola” z włókniny polipropylenowej odcinającego wody opadowe od konstrukcji przewodu przepustu,
umocnienie skarp nowo powstałego korpusu drogi w zakresie od przepustu do konstrukcji ścinek szczelnych gabionami grubości 0,23m, natomiast przestrzenie pomiędzy gabionami a konstrukcją przepustu brukiem z kamienia polnego układanego na podsypce cementowo piaskowej,
uformowanie nasypów za konstrukcja ścianek szczelnych na dojazdach,
wypełnienie przestrzeni między ściankami woda i wyciągnięcie stalowych ścianek szczelnych,
demontaż tymczasowego przepustu zapewniającego przepływ wody pomiędzy jeziorami,
wykonanie przecisku pod konstrukcją istniejącego przepustu celem umieszczenia przewodów telekomunikacyjnych,
montaż stalowych barier drogowych,
umocnienie podstawy skarpy w styku z lustrem wody w zakresie poza umocnieniem kamiennym kiszką faszynową,
humusowanie skarp i obsiew trawą.
3. Parametry techniczne projektowanego przepustu
obiekt przenosi obciążenia ruchem pojazdów klasy „B” zgodnie z pktem 6.2 normy PN-85/S 10030. Obiekty Mostowe. Obciążenia
Długość przepustu - 14,00 m
Światło poziome - 2,00 m
Światło pionowe - 2,00 m
Ilość otworów - 1
Schemat statyczny - konstrukcja gruntowo powłokowa
Konstrukcja - rura stalowa spiralnie karbowana
Posadowienie przewodu przepustu - bezpośrednie
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej zatwierdzonej pozwoleniem na budowę a także w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.
5. Inwestycja objęta jest decyzją pozwolenia na budowę wydaną przez Starostę Tucholskiego nr CEKC.64.2023 z dnia 27 grudnia 2023 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 673975,18 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
- Część 4. Przebudowa drogi gminnej nr 010647C Klonowo - Osady od km 1+573 do km 2+010 realizatorem zadania jest Gmina Lubiewo.1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej nr 01647C Klonowo –Osady od km 1+573 do km 2+010 obejmująca działkę o nr ewid. 109 położoną w obrębie geodezyjnym Klonowo, gmina Lubiewo
2. Zakres robót obejmuje w szczególności:
rozbiórka elementów dróg,
budowa istniejących zjazdów indywidualnych,
wykonanie robót ziemnych,
wykonanie korytowania na całej długości drogi oraz pod inne nawierzchnie,
wyprofilowanie i zagęszczenie podłoża,
wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm,
wykonanie nawierzchni istniejących zjazdów z mieszanki mineralno asfaltowej,
wykonanie peronu nawierzchni chodnika z betonowej kostki brukowej,
wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego,
wykonanie nawierzchni jezdni z mieszanki matyksowo-grysowej (SMA),
wykonanie oznakowania poziomego i pionowego,
wykonanie elementów bezpieczeństwa ruchu,
regulacja istniejących zaworów wodociągowych, kanalizacyjnych,
wykonanie robót wykończeniowych.
Parametry techniczne:
- długość: 0,437 km,
- prędkość projektowa: 40 km/h,
- kategoria ruchu: KR-1,
- szerokość jezdni: 3,5 m z poszerzeniami na łukach
- klasa drogi: „D”
Uwaga:
1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca górną warstwę nawierzchni ułożył na całej szerokości jezdni jednym pasem– unikanie szwa podłużnego oraz poprzecznego.
2. Projekt budowlany obejmuje przebudowę drogi nr 01647C Klonowo–Osady od km 0+000 do km 2+010. Zamawiający informuje, iż przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót branży drogowej od km 1+573 do km 2+010. Wykonanie robót branży drogowej od km 0+000 do km 1+573 oraz branży telekomunikacyjnej jest przedmiotem odrębnej umowy o udzielenie zamówienia publicznego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 607270,14 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
- Część 5. Modernizacja drogi 1031C na odcinku Wierzchucin – DW nr 240 o długości ok.750 mb, która polegać będzie wykonaniu nowej nawierzchni jezdni i utwardzeniu poboczy realizatorem zadania jest Powiat Tucholski.Modernizacja drogi powiatowej nr 1031C na odcinku od km 13+294 do km 14+000 obejmuje roboty w następującym zakresie:
Odtworzenie trasy drogi,
Wykonanie remontu nawierzchni jezdni z mieszanki mineralno asfaltowej,
Remont poboczy z kruszyw łamanego
Likwidacja przełomów ,
Budowa zjazdów istniejących
Wykonanie elementów BRD.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 515667,16 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
- Część 6. Modernizacja drogi 1016C na odcinku Okoniny Nadjeziorne – Lińsk o długości ok. 1 km, która polegać będzie na likwidacji przełomów, wykonaniu nowej jezdni i utwardzeniu poboczy realizatorem zadania jest Powiat Tucholski.Modernizacja drogi powiatowej nr 1016C na odcinku od km 0+018 do km 0+603 , 1+052 – 1+411, 1+548-1+621 obejmuje roboty w następującym zakresie:
Odtworzenie trasy drogi,
Wykonanie wzmocnienia nawierzchni jezdni z mieszanki mineralno asfaltowej,
Remont poboczy z kruszyw łamanego
Likwidacja przełomów,
Budowa zjazdów istniejących
Wykonanie elementów BRD.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 736932,37 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
- Część 7. Przebudowa drogi gminnej w Gostycynie realizatorem zadania jest Gmina GostycynPrzedmiotem zamówienia jest budowa ścieżki pieszo - rowerowej
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.5.) Wartość części: 736932,37 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 636325,43 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 934668,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 636325,43 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Roboty Ziemne Dariusz Sala
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5551056571
7.3.4) Miejscowość: Sławęcin
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 636325,43 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 216111,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 400063,65 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 216111,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Roboty Ziemne Dariusz Sala
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5551056571
7.3.4) Miejscowość: Sławęcin
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 216111,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 714999,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 832996,24 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 714999,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Koparką i Naprawa Sprzętu Marek Kilichowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5611296044
7.3.4) Miejscowość: Łyskowo
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 714999,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-30Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 540032,98 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 762232,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 540032,98 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REDON NAKŁO Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5581863520
7.3.4) Miejscowość: Nakło n/Notecią
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 540032,98 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-30Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 504929,46 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 689999,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 504929,46 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5591700297
7.3.4) Miejscowość: Kozłowo
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Branża sanitarna, teletechniczna, elektroenergetyczna
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWY DRÓG I MOSTÓW SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWY DRÓG I MOSTÓW SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 504929,46 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-30Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 707268,34 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 909999,51 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 707268,34 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5591700297
7.3.4) Miejscowość: Kozłowo
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Branża sanitarna, telekomunikacyjna, elektroenergetyczna
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWY DRÓG I MOSTÓW SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWY DRÓG I MOSTÓW SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 707268,34 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-30Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 623906,71 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 868784,77 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 623906,71 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SOLO DUO Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9532691050
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 623906,71 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-30INNE PRZETARGI Z TUCHOLI
- Budowa, przebudowa dróg na terenie Tucholskiego Związku Powiatowo-Gminnego
- Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę sieci wodociągowych na terenie gminy Tuchola
- Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Przy Szosie Bydgoskiej, gmina Tuchola - II etap
- "Dostawa i montaż windy dla osób niepełnosprawnych w budynku Zakładu Aktywności Zawodowej w Tucholi"
więcej: przetargi w Tucholi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja świetlicy wiejskiej w Kowalewicach Włościańskich, Gmina Świercze"
- Remont stadionu w miejscowości Falęcice - wymiana nawierzchni trawiastej.
- Termomodernizacja budynku Oddziału Leczenia Zaburzeń Nerwicowych - etap II
- Budowa i przebudowa gm. dróg publicznych oraz wew., położonych w miejscowości Żeszczynka w ramach operacji: "Scalanie gruntów obrębu Żeszczynka, gm. Sosnówka, pow. bialski, woj. lubelskie" (II post.)
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ ORAZ WYKONANIE NA JEJ PODSTAWIE MODERNIZACJI I DOPOSAŻENIA SOR W SPZOZ-ZZ SZPITAL POWIATOWY W MAKOWIE MAZOWIECKIM W FORMULE ZAPROJEKTUJ-WYBUDUJ-WYPOSAŻ.
- Remont sal dydaktycznych w Szkole Podstawowej nr 26 w Krakowie przy ul. Ignacego Krasickiego 34
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.