eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie remontu hali garażowej zlokalizowanej przy ul. L. Narbutta 26 w Warszawie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-03-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie remontu hali garażowej zlokalizowanej przy ul. L. Narbutta 26
w Warszawie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010858407

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Irysowa 19

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-660

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zgmokotow.waw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgnmokotow.waw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zgnmokotow.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie remontu hali garażowej zlokalizowanej przy ul. L. Narbutta 26
w Warszawie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-26b10fec-d7b3-11ee-8305-7e4937eb936d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00263136

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00031817/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Remont hali wraz z wymianą naświetli przy ul. Ludwika Narbutta 26 front w Warszawie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00227270

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TZ.PNK.260.8.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2283009,72 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

cyt. z SWZ: "5.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu hali garażowej zlokalizowanej przy ul. L. Narbutta 26 w Warszawie w zakresie wynikającym z nakazu zawartego w decyzji MWINB nr 1514/20 z dnia 31.12.2020 r., zmienionej decyzją MWINB nr 1373/22 z dnia 28.12.2022 r., przywracającym pełne bezpieczeństwo konstrukcyjne obiektu oraz usunięcie pozostałych nieprawidłowości stanu technicznego hali garażowej ujętych w ww. decyzjach w robotach w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia wykonane zostaną roboty opisane w załączniku nr 1 do umowy pn. opis przedmiotu zamówienia. Zestawienie ilości planowanych do wykonania robót, ich rodzaj itp. określają przedmiary robót poszczególnych branż, stanowiące Rozdział V SWZ i dokumentacja projektowa „Remontu garażu podziemnego przy ul. Narbutta 26 w Warszawie dz. ew. 66, 65, 53, 51/1 z obr. 1-01-11” autorstwa „SAN CO BUD Projektowanie i Realizacja Inwestycji i Remontów” z Warszawy sporządzona w okresie od kwietnia 2022 do września 2023 – tylko w zakresie wynikającym z nakazu zawartego w decyzji MWINB nr 1514/20 z dnia 31.12.2020 r., zmienionej decyzją MWINB nr 1373/22 z dnia 28.12.2022 r. - na działce nr ew. 65 z obr. 1-01-11- stanowiąca Rozdział VI SWZ.
5.2. Czynności, o których mowa w § 1 ust. 1 i 2 postanowień umowy stanowiących Rozdział III SWZ oraz w pkt. 5.1. SWZ, będą wykonywane pod nadzorem inspektorów nadzoru Zamawiającego, wskazanych każdorazowo w jednostkowych zleceniach.
5.3. Wszędzie tam gdzie w SWZ i jej załącznikach wymieniono z nazwy typ lub producenta materiałów lub urządzeń, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.
5.4. Warunki realizacji zamówienia i gwarancji zawiera przedmiar robót, określający rodzaj
i ilość planowanych do wykonania robót – stanowiący Rozdział V SWZ, postanowienia umowy stanowiące Rozdział III SWZ. Sposób wykonania i rozliczenia określają STWiORB - stanowiące Rozdział IV SWZ oraz dokumentacja projektowa „Remontu garażu podziemnego przy ul. Narbutta 26 w Warszawie dz. ew. 66, 65, 53, 51/1 z obr. 1-01-11” autorstwa „SAN CO BUD Projektowanie i Realizacja Inwestycji i Remontów” wraz z decyzją MWINB nr 1514/20 z dnia 31.12.2020 r. i zmienioną decyzją MWINB nr 1373/22 z dnia 28.12.2022 r. stanowiąca Rozdział VI SWZ.
5.5. Czynności, o których mowa w § 1 ust. 1 postanowień umowy, stanowiących Rozdział III SWZ, mają być wykonywane zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, zasadami wiedzy technicznej oraz z:
5.5.1. przedmiarem robót określającymi rodzaj i ilość planowanych do wykonania robót – stanowiącymi Rozdział V SWZ,
5.5.2. dokumentacją projektową stanowiącą Rozdział VI SWZ
5.5.3. warunkami wynikającymi z przepisów technicznych i czynnościami wymienionymi
w art. 22 Ustawy z dnia 7.07.1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 682 ze zm.) – dalej Prawo budowlane i jej przepisów wykonawczych,
5.5.4. Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót, stanowiącymi Rozdział IV SWZ, określającymi sposób wykonania i rozliczenia planowanych do wykonania robót
5.5.5. wymaganiami wynikającymi z aktualnych Polskich Norm i aprobat technicznych, jak również zgodnie z zasadami wiedzy technicznej
5.5.6. warunkami wynikającymi z przepisów Ustawy z dnia 16.04.2004 o wyrobach budowlanych (t.j. Dz.U. z 2021 poz.1213) oraz Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów
(t.j. Dz.U. 2023, poz. 822) warunkami wynikającymi z postanowień umowy stanowiącymi Rozdział III SWZ; Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian postanowień umowy stanowiących Rozdział III SWZ, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadkach wskazanych w postanowieniach umowy Rozdział III SWZ,
5.5.7. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie
(t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1225),
5.5.8. Zarządzeniem nr 1911/2022 Prezydenta m.st. Warszawy z 30.12.2022 r. „Standardy ochrony zieleni w procesach inwestycyjnych”.
5.6. Materiały i produkty, o których mowa w § 3 ust. 3 i 4 postanowień umowy, powinny odpowiadać wymaganiom ujętym w art. 10 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 682 ze zm.) i w Ustawie o wyrobach budowlanych z dnia 16.04.2004 (t.j. Dz.U. z 2021 poz.1213) oraz posiadać certyfikat
na znak bezpieczeństwa w odniesieniu do wyrobów podlegających tej certyfikacji.
Dla pozostałych materiałów - z wyłączeniem wskazanych w obowiązujących w tym zakresie przepisach dotyczących określenia wykazu wyrobów nie mającego istotnego wpływu na spełnienie wymogów podstawowych, posiadać deklarację zgodności
z dokumentem odniesienia jakim jest Polska Norma, a w przypadku jej braku krajową oceną techniczną (KOT) lub europejską oceną techniczną (EOT). Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany będzie okazać w stosunku do wskazanych materiałów certyfikaty i deklaracje dopuszczające wyrób do obrotu i stosowania
w budownictwie.
5.7. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia gwarancji na wykonane przez siebie roboty będące przedmiotem zamówienia, o których mowa w pkt. 5.1. SWZ oraz w § 1 postanowień umowy (Rozdział III SWZ) oraz na zastosowane materiały na okres
co najmniej 36 miesięcy od daty bezusterkowego odbioru końcowego robót z tym, że dla materiałów i wyrobów budowlanych okres ten nie może być krótszy niż gwarancja udzielona przez producenta. Wykonawca przeniesie na Zamawiającego warunki gwarancji producentów użytych materiałów w ramach wykonania przedmiotu zamówienia określonego w pkt. 5.1. SWZ.
5.8. Wykonawca może zastosować tylko materiały, które dopuszczone są do stosowania
w budownictwie na podstawie odnośnych przepisów prawa budowlanego
i Ustawy z dnia 16.04.2004 o wyrobach budowlanych (t.j. Dz.U. z 2021 poz.1213). Wykonawca jest zobowiązany przed odbiorem końcowym do dostarczenia Zamawiającemu wymaganych certyfikatów, aprobat technicznych, i deklaracji zgodności na użyte materiały oraz niezbędnych badań laboratoryjnych.
5.9. Wykonawca opracuje i przekaże do zatwierdzenia Zamawiającemu (w formie pisemnej oraz elektronicznej), w terminie do 10 (dziesięciu) dni od daty podpisania Umowy, Harmonogram rzeczowo-finansowy (zwany również HRF), który będzie zawierał podział przedmiotu zamówienia na wyodrębnione etapy z uwzględnieniem wartości netto i brutto robót w poszczególnych etapach. HRF zostanie opracowany na podstawie kosztorysu ofertowego metodą szczegółową w oparciu o przedmiar. Do HRF zostaną dołączone kosztorysy częściowe dla poszczególnych etapów."
Inne określone w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.