eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Termomodernizacja budynku PL WAT SPZOZ w Warszawie w zakresie wymiany instalacji centralnego ogrzewania, instalacji ciepłej wody oraz przebudowy węzła cieplnego w budynku Przychodni

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-03-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku PL WAT SPZOZ w Warszawie w zakresie wymiany instalacji centralnego ogrzewania,
instalacji ciepłej wody oraz przebudowy węzła cieplnego w budynku Przychodni

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZYCHODNIA LEKARSKA WOJSKOWEJ AKADEMII TECHNICZNEJ - SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013282511

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kartezjusza 2

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-480

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@plwat.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.plwat.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja budynku PL WAT SPZOZ w Warszawie w zakresie wymiany instalacji centralnego ogrzewania,
instalacji ciepłej wody oraz przebudowy węzła cieplnego w budynku Przychodni

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9832a09d-ea97-11ee-b4e0-4ac387c144e3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00263077

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/906373

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/906373

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający, zgodnie z
Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji
oraz wymagań technicznych dla do-kumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne
umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer,
4) włączona obsługa JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
6) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP 01/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 7784880 PLN

4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 3057992,17 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia, obejmuje zakres robót budowlanych, polegających na wykonaniu robót budowlanych w segmentach
A, B, C, D i E budynku Przychodni Lekarskiej WAT SPZOZ poprzez wymianę węzła cieplnego 3-funkcyjnego, remont
pomieszczenia węzła, wymianę instalacji elektrycznej w obrębie węzła cieplnego, wymianę w obrębie węzła cieplnego
instalacji CT, wymianę instalacji CWU, wymianę instalacji CO wraz z wymianą grzejników, montażem automatyki oraz
montażem zaworów termostatycznych. Po wykonaniu prac instalacyjnych konieczne będzie wykonanie robót budowlanych
poinstalacyjnych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień podobnych zgodnych z przedmiotem zamówienia, których wartość nie przekroczy 10% wartości zamówienia podstawowego a zakres będzie obejmował roboty budowlane w zakresie przebudowy instalacji sanitarnej i elektrycznej oraz roboty towarzyszące.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą będzie uznana ta oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans punktów
wynikających z przyjętych kryteriów, obliczony według zasad jednakowych dla wszystkich ofert i uzyska największą ilość punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji (G)

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji (T)

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Kierownika budowy (Dk)

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
Spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
Zdolności technicznej lub zawodowej;
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli:
- wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie lub
remoncie obiektu budowlanego, w których zakres wchodziło, co najmniej budowa lub przebudowa węzła cieplnego wraz z
wymianą instalacji C. O., dla każdej z robót o wartości co najmniej 1.500.000 zł brutto każda,
- wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował przez cały czas realizacji umowy kluczowym personelem skierowanym do
realizacji zamówienia, tj. Kierownikiem budowy, posiadającym uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w
budownictwie uprawniające co najmniej do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w
zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych i wodociągowych, posiadającego doświadczenie w kierowaniu robotami
budowlanymi jako kierownik budowy lub kierownik robót dla jednej roboty budowlanej polegającej na budowie, przebudowie
lub remoncie obiektu budowlanego, w których zakres wchodziło, co najmniej budowa lub przebudowa węzła cieplnego oraz
budowa lub przebudowa instalacji cieplnej o wartości ww. robót co najmniej 1.500.000 zł brutto,
- wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował przez cały czas realizacji umowy kluczowym personelem skierowanym do
realizacji zamówienia, tj. Kierownikiem robót sanitarnych, posia-dającym uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w
budownictwie uprawniające co najmniej do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w
zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych i wodociągowych, posiadającego doświadczenie w kierowaniu robotami
budowlanymi jako kierownik budowy lub kierownik robót dla jednej roboty budowlanej polegającej na budowie, przebudowie
lub remoncie obiektu budowlanego, w których zakres wchodziło, co najmniej budowa lub przebudowa węzła cieplnego oraz
budo-wa lub przebudowa instalacji cieplnej o wartości ww. robót co najmniej 1.500.000 zł brutto,
- wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował przez cały czas realizacji umowy kluczowym personelem skierowanym do
realizacji zamówienia, tj. Kierownikiem robót elektrycznych, po-siadającym uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji
w budownictwie uprawniające co najmniej do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej
w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, posiadającego do-świadczenie w kierowaniu
robotami budowlanymi jako kierownik budowy lub kierownik robót dla jednej roboty budowlanej polegającej na budowie,
przebudowie lub remoncie obiektu budowlanego, w których zakres wchodziło, co najmniej budowa lub przebudowa instalacji
elektrycznej o wartości ww. robót co najmniej 20.000 zł brutto.
Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji Kierownika budowy i Kierownika robót sanitarnych pod warunkiem spełnienia
wymagań.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te
zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym
dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane
zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne
odpowiednie dokumenty;
2) wykaz osób (podmiotowy i przedmiotowy), skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z
informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz
informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
3) oświadczenie o spełnianiu warunków.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Wykaz osób w zakresie wykazania doświadczenia Kierownika budowy do Kryterium oceny oferty.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Kosztorys ofertowy stanowiący treść oferty.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy
złotych).

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia składa każdy z Wykonawców.
Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w
jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dla potwierdzenia spełniania warunków
opisanych w Rozdziale VIII ust. 1 pkt 2 lit. c tiret 1 SWZ, Zamawiający uzna, że postawiony warunek zostanie spełniony,
jeżeli co najmniej jeden z nich (Wykonawca lub podmiot trzeci, np. Podwykonawca) udokumentuje w całości wymaganą
zdolność techniczną (wiedza i doświadczenie).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający zgodnie z postanowieniami art. 455 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość
wprowadzenia zmian postanowień umowy w stosunku do treści złożonej oferty w następujących okolicznościach i
warunkach:
1) Wysokość wynagrodzenia Wykonawcy może ulec zmianie:
a) gdy wystąpi konieczność wykonania robót dodatkowych, zamiennych lub zaniechanych, których nie można było
przewidzieć;
b) gdy zostanie zmieniona ustawowa stawka podatku VAT;
c) gdy nastąpi zmiana sposobu realizacji umowy, w szczególności z uwagi na konieczność wykonania zaleceń organów
administracji, wydanych po wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia;
d) gdy nastąpi obniżenie kosztów ponoszonych przez Zamawiającego na etapie realizacji przedmiotu umowy (przy
zachowaniu parametrów wymaganych w kosztorysie ofertowym);
e) z powodu dokonania niezbędnych zmian w projekcie, co będzie wpływało na sposób i technologię wykonania przedmiotu
umowy;
f) z powodu aktualizacji rozwiązań w związku z postępem technologicznym lub zmianą obowiązujących przepisów;
g) z powodu rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy, przy czym wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone o niewykonane roboty budowlane, z zastrzeżeniem § 10 ust. 12 zd. 3;
2) Zmiana terminu wykonania umowy może ulec zmianie, gdy:
a) wystąpią okoliczności będące następstwem działania organów administracji, w szczególności:
- przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, itp.;
- odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek innych przyczyn niż
błędy w dokumentacji projektowej,
- konieczność uzyskania wyroku sądowego, lub innego orzeczenia sądu lub organu, którego konieczności nie przewidywano
przy zawieraniu umowy,
- zmiany sposobu realizacji niniejszej umowy, w szczególności konieczność wykonania zaleceń organów administracji,
wydanych po wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia,wystąpi jakiekolwiek opóźnienie, utrudnienie lub
przeszkoda nie dająca się przypisać Zamawiającemu lub Wykonawcy,
c) wystąpi niemożność zapewnienia poboru wody i energii elektrycznej na potrzeby wykonania przedmiotu umowy,
d) wystąpi przedłużenie się terminu dokonania odbiorów przewidzianych w umowie z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,
e) wystąpi siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SWZ, przy czym za siłę wyższą przyjmuje
się zdarzenie niezależne od Strony, niemożliwe do przewidzenia i do zapobieżenia przez Stronę, które wystąpiło po dniu
wejścia w życie niniejszej umowy, w szczególności klęski żywiołowe, katastrofy, epidemie, strajki, zmiany przepisów,
działania i akty organów władzy i administracji państwowej, mobilizację, wojny, embargo, zamknięcie granic,
f) wystąpi potrzeba wykonania istotnych robót dodatkowych lub zamiennych, których nie dało się przewidzieć na etapie
projektowym;
3) zmiany użytych materiałów budowlanych mogą nastąpić w przypadku:
a) zmiany producenta,
b) poprawy parametrów technicznych materiałów lub utrzymanie ich na właściwym poziomie, bez wzrostu ich ceny,
c) obniżenia kosztów ponoszonych przez Zamawiającego na etapie realizacji przedmiotu umowy (przy zachowaniu
parametrów wymaganych w kosztorysie ofertowym) lub obniżenia kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na
eksploatację i konserwację wykonanego przedmiotu umowy,
d) aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów;
Pozostałe zmiany zawarte są w załączniku nr 4 do SWZ (Projekt umowy).

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-04-11 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/906373

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-11 09:05

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.