eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Bieżąca obsługa księgowa i kadrowa Fundacji Platforma Przemysłu Przyszłości w latach 2024-2027

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-03-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Bieżąca obsługa księgowa i kadrowa Fundacji Platforma Przemysłu Przyszłości w latach 2024-2027

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Fundacja Platforma Przemysłu Przyszłości

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 383266132

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jacka Malczewskiego 24

1.5.2.) Miejscowość: Radom

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-609

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 48 333 43 43

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@fppp.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przemyslprzyszlosci.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Bieżąca obsługa księgowa i kadrowa Fundacji Platforma Przemysłu Przyszłości w latach 2024-2027

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bce7d7de-ec30-11ee-b4e0-4ac387c144e3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00262954

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bce7d7de-ec30-11ee-b4e0-4ac387c144e3

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Adres strony internetowej, na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia, oraz przez którą będą składane oferty:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-bce7d7de-ec30-11ee-b4e0-4ac387c144e3
Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej na email: zamowienia@fppp.gov.pl, wyłącznie w wypadku braku takiej możliwości przy użyciu Strony postępowania. Ten kanał komunikacji wyklucza możliwość składania zamawiającemu oferty, jakichkolwiek dokumentów, oświadczeń, informacji i wniosków o wyjaśnienie treści SWZ.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 2.3 Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowe środki dowodowe, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt.
2.4 Ofertę, a także oświadczenia składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,
2.5 Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowe środki dowodowe, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby składa się poprzez Platformę e-Zamówienia.
2.6 Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne, przy czym przeglądanie i pobieranie publicznej treści, w tym dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania, jednak złożenie oferty wymaga założenia Konta na Platformie.
2.7 Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia): https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-bce7d7de-ec30-11ee-b4e0-4ac387c144e3
2.8 Identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia: ocds-148610-bce7d7de-ec30-11ee-b4e0-4ac387c144e3
2.9 Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
2.14 Formularz oferty podpisuje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym w formacie PAdES typ wewnętrzny
2.16 Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
2.19 Maksymalny łączny rozmiar plików stanowiących wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub składanych wraz z wnioskiem to 150 MB.
2.20 Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia
2.21 W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (22) 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 19.1 Zgodnie z art. 13 ust. 1 - 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych
z dnia 27 kwietnia 2016 r. (dalej: „rozporządzenie 2016/679”) informujemy, że:
1) Administratorem danych zbieranych i przetwarzanych w celu prowadzenia postępowania, zawarcia umowy oraz realizacji umowy jest Zarząd Fundacji Platforma Przemysłu Przyszłości z siedzibą przy ul. Jacka Malczewskiego 24, 26-609 Radom;
2) Dane osobowe mogą zostać udostępnione właściwym organom (w tym np. odpowiednim organom Unii Europejskiej, Najwyższej Izbie Kontroli, Krajowej Administracji Skarbowej) lub podmiotom współpracującym z Zamawiającym oraz wykonawcom i podmiotom, o których mowa w pkt 18.1, upoważnionym zgodnie z obowiązującym prawem;
3) Osobom, które w postępowaniu o udzieleniu zamówienia publicznego podały swoje dane osobowe przysługuje prawo dostępu do danych oraz ich sprostowania, a w odniesieniu do danych przetwarzanych na podstawie art. 6 ust. 1 lit e rozporządzenia 2016/769 – prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych. Podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne do prowadzenia postępowania, zawarcia umowy oraz realizacji umowy;
4) Osobom, które w postępowaniu podały swoje dane osobowe przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego;
5) Dane osobowe są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia 2016/679 w zw. z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, art. 6 ust. 1 lit. b rozporządzenia 2016/679 – w odniesieniu do danych osobowych osoby będącej stroną umowy oraz art. 6 ust. 1 lit. e rozporządzenia 2016/679 – w odniesieniu do pozostałych danych osobowych - w celu i zakresie niezbędnym do zawarcia i realizacji umowy;
6) Okres przetwarzania danych jest zgodny z kategorią archiwalną dokumentacji postępowania i wynosi odpowiednio:
 4 lata od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
 jeżeli czas trwania i rozliczenia umowy przekracza 4 lata - przez cały czas trwania umowy i okresu jej rozliczania,
 w przypadku zamówień współfinansowanych ze środków UE przez okres,
o którym mowa w art. 125 ust. 4 lit. d) w zw. z art. 140 rozporządzenia
nr 1303/2013.
 w zakresie określonym w przepisach o archiwizacji – do czasu przeprowadzania archiwizacji dokumentacji.
Dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
Szczegółowe informacje na temat ochrony danych osobowych znajdują się w Rozdziale 19 SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/2024/1

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 953550,58 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest bieżąca obsługa księgowa i kadrowa Zamawiającego w latach 2024-2027, przez 36 miesięcy od dnia podpisania umowy z wybranym wykonawcą. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w Załączniku nr 12 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79211000-6 - Usługi księgowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79631000-6 - Usługi dotyczące personelu i listy płac

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert, do których należy cena oraz kryteria pozacenowe

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby wskazanej do realizacji zamówienia w zakresie obsługi księgowej

4.3.6.) Waga: 26

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Zapewnienie funkcjonalności obsługi rejestracji czasu pracy, w tym zapewnienie możliwości zgłoszenia rozpoczęcia i zakończenia pracy oraz rozpoczęcia i zakończenia przerw. Zgłoszenie powinny być możliwe do wykonania przez pracowników poprzez aplikację dostępną przez przeglądarkę www lub aplikację na urządzeniach mobilnych, kody QR generowane na urządzaniach mobilnych i odczytywane lub inny dowolny sposób na urządzeniach umieszczonych w biurach Zamawiającego lub poprzez czytniki kart magnetycznych.

4.3.6.) Waga: 4

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Zapewnienie w cenie udostępniania systemu czytników kart lub aplikacji na urządzenia mobilne lub tablety, jeżeli w ten sposób odbywa się rejestracja czasu pracy. Dostawa urządzeń mobilnych, tabletów lub kart nie jest przedmiotem zamówienia

4.3.6.) Waga: 4

Kryterium 5

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Zapewnienie funkcjonalności wygenerowania i pobrania miesięcznego zbiorczego raportu obecności pracowników, uwzględniającego obecności wynikającą z rejestracji czasu pracy oraz wszystkie rodzaje nieobecności lub pracę zdalną. Raporty ewidencji czasu pracy powinny być możliwe do eksportu do formatu arkusza kalkulacyjnego.

4.3.6.) Waga: 4

Kryterium 6

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Zapewnienie funkcjonalności korekty godzin pracy przez uprawnionego pracownika z rolą administratora

4.3.6.) Waga: 1

Kryterium 7

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Zapewnienie funkcjonalności przesyłania poprzez email powiadomień do przełożonych o fakcie braku rozpoczęcia pracy oraz zakończenia dnia pracy

4.3.6.) Waga: 0,5

Kryterium 8

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Zapewnienie funkcjonalności widoku listy obecności w danym dniu dla wszystkich pracowników organizacji, zbiorczy widok pracowników obecnych i nieobecnych, bez konieczności udostępniania informacji o rodzaju niedostępności, przy czym praca zdalna traktowana jest jako obecność pracownika

4.3.6.) Waga: 0,5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
5.2.4.1 Posiada doświadczenie w realizacji podobnych zamówień.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy – w tym okresie, świadczył przez okres co najmniej jednego roku usługę obsługi księgowej oraz obsługi kadrowej, lub, w wypadku usług niezakończonych w terminie składania ofert, świadczy od co najmniej jednego roku, usługę obsługi księgowej oraz obsługi kadrowej.
5.2.4.2 Dysponuje personelem zdolnym do prawidłowej realizacji zamówienia
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował zespołem co najmniej dwóch osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, posiadających doświadczenie w prowadzeniu księgowości stowarzyszeń lub fundacji, tzn. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej jedna z tych osób prowadziła obsługę księgową fundacji lub stowarzyszenia przez okres co najmniej jednego roku w oparciu o księgi rachunkowe oraz co najmniej jedna z tych osób prowadziła obsługę kadrową fundacji lub stowarzyszenia przez okres co najmniej jednego roku.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie o tym, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania
Dokumenty składane na wezwanie Zamawiającego przez wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona:
1) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
6.3 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 6.2 lit. a składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem
2) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę
6) oświadczenie wykonawcy o braku podstaw wykluczenia w zakresie podstaw wykluczenia wymienionych w § 2 ust. 1 pkt 7 rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1.1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o tym, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu
6.1.2. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, jeżeli wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotu udostępniającego zasoby
6.1.3. oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby
6.2 Dokumenty składane na wezwanie Zamawiającego przez wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona:
3) wykaz usług na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu
4) wykaz osób na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Wykaz osób do oceny w kryterium „Doświadczenie osoby wskazanej do realizacji zamówienia w zakresie obsługi księgowej” sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 6 do SWZ

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Wykaz osób do oceny w kryterium „Doświadczenie osoby wskazanej do realizacji zamówienia w zakresie obsługi księgowej” sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 6 do SWZ

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

5.6 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo w postaci elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym należy dołączyć do oferty. Pełnomocnictwo powinno potwierdzać prawidłowość umocowania na dzień złożenia oferty. W przypadku, gdy pełnomocnictwo zostało sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, wykonawca przekazuje cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, potwierdzającym zgodność odwzorowania cyfrowego z dokumentem w postaci papierowej.
Potwierdzenia zgodności odwzorowania cyfrowego z dokumentem w postaci papierowej pełnomocnictwa dokonuje mocodawca (wykonawca) lub notariusz.
5.7 W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
5.8 W przypadku, o którym mowa w pkt 5.7 SWZ, wykonawcy wspólnie ubiegający się
o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 7
do SWZ.
5.9 W wypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek, o którym mowa w pkt 5.2.4.1 musi spełniać co najmniej jeden z wykonawców, warunek, o którym mowa w pkt 5.2.4.2 wykonawcy mogą spełniać łącznie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osób wskazanych w Wykazie Osób w sposób szczegółowo określony we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ.
2) Zmiany:
• stawki podatku od towarów i usług,
• wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3–5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
• zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na
ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
• zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4
października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych,
Pod warunkiem, że zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, Stawki brutto za
czynności określone w ofercie Wykonawcy, zostaną odpowiednio zmienione – z zachowaniem formy pisemnej, tj. w drodze
aneksu do Umowy w sposób szczegółowo określony we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ.
Zgodnie z § 6 ust. 17 Wzoru umowy, stawki wynagrodzenia za poszczególne czynności wskazane w Ofercie, a w konsekwencji łączne wynagrodzenie wskazane w § 6 ust. 3 podlegać będzie waloryzacji w formie aneksu do niniejszej Umowy. Waloryzacja następować będzie w oparciu o wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem, publikowany przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego za I kwartał danego roku w porównaniu do IV kwartału roku poprzedniego. Waloryzacja następować będzie corocznie począwszy od 1 kwietnia 2025 roku.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-04-05 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-bce7d7de-ec30-11ee-b4e0-4ac387c144e3

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-05 12:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-04-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.