Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00227982/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana pokrycia dachowego na budynku Szkoły Podstawowej w Bielsku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ORCHOWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019378
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 6
1.5.2.) Miejscowość: Orchowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-436
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.7.) Numer telefonu: 632684090
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@orchowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.orchowo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://orchowo.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana pokrycia dachowego na budynku Szkoły Podstawowej w Bielsku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-41d55eac-d7c7-11ee-a3b5-e25d731b0da9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00262178
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00041015/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Wymiana pokrycia dachowego na budynku Szkoły Podstawowej w Bielsku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00227982
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RF.DGZP.271.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 256029,14 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pod nazwą „Wymiana pokrycia dachowego na budynku Szkoły Podstawowej w Bielsku”,
Opis inwestycji: Zadanie polega na prowadzeniu robót związanych ze wszystkimi czynnościami umożliwiającymi i mającymi na celu wymianę istniejącego pokrycia dachowego z płyt azbestowych (wraz z obróbkami blacharskimi, rynnami, rurami spustowymi, instalacją odgromową, wyłazami, stopniami kominiarskimi) na blachodachówkę modułową wraz z akcesoriami oraz remont kominów murowanych.
2. Zakres prac zakłada:
1) Demontaż rynien, rur spustowych, obróbek, ław kominiarskich i instalacji odgromowej,
2) Demontaż pokrycia dachowego z eternitu falistego wraz z jego utylizacją,
3) Demontaż łat drewnianych wraz z ich utylizacją,
4) Remont kominów tj. skucie starych tynków, obłożenie kominów wełną mineralną z warstwą kleju zbrojoną siatką elewacyjną, wykonanie tynku elewacyjnego o uziarnieniu 1,5 mm wraz z jego malowaniem farbą silikatową. Czapy betonowe kominów malowane emulsją asfaltową,
5) Ołacenie konstrukcji dachowej z ułożeniem membrany dachowej,
6) Wykonanie pokrycia dachowego z blachodachówki modułowej w kolorze oraz wzorze zaakceptowanym przez inwestora wraz z niezbędnymi opierzeniami kominów, pasów nad i podrynnowych,
7) Montaż rynien i rur spustowych stalowych z blachy powlekanej w kolorze zaakceptowanym przez inwestora,
8) Montaż wyłazu dachowego wraz z ławami kominiarskimi,
9) Montaż instalacji odgromowej na połaci wraz z iglicami na kominach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45261320-3 - Kładzenie rynien
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 250000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 383760,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 250000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RED-BUD Przedsiębiorstwo Remontowo-Budowlane
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9721002465
7.3.3) Ulica: ul. Zagrodnicza 31
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 62-654
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ANDRZEJ PIOTROWSKI "RED-BUD" PRZEDSIĘBIORSTWO REMONTOWO-BUDOWLANE
jakie przetargi wygrała firma
ANDRZEJ PIOTROWSKI "RED-BUD" PRZEDSIĘBIORSTWO REMONTOWO-BUDOWLANE
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 250000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
INNE PRZETARGI ORCHOWO
więcej: przetargi ORCHOWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane w budynku byłej szkoły w Wielkiej Kloni w ramach zadania "Renowacja zabytkowego budynku po byłej szkole w Wielkiej Kloni"
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu dachu budynku Oddziału ZUS w Rybniku przy ul. Jankowickiej 13.
- Remont budynku przy ul. Bednarskiej 4 we Wrocławiu w zakresie zamiany systemu ogrzewania.
- Budowa budynku biurowego - podwójnej kancelarii leśnictw w Zimnej Wodzie wraz z niezbędną infrastrukturą (II)
- Rozbudowa infrastruktury kulturalnej na terenie Gminy Kwidzyn
- Modernizacja ZS 1 w Piasecznie, ul. Szpitalna 10 wraz z przebudową i rozbudową o windę zew. i modernizacja ZS 2 w Piasecznie, Al. Brzóz 26
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.