Ogłoszenie z dnia 2024-03-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00087715/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług pralniczych dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii
z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKI SZPITAL IM.ZOFII Z ZAMOYSKICH TARNOWSKIEJ W TARNOBRZEGU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000312573
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szpitalna 1
1.5.2.) Miejscowość: Tarnobrzeg
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-400
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpitaltbg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitaltbg.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/pcmrzeszow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług pralniczych dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofiiz Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d645bf53-c19f-11ee-9897-f6855eb846c0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00261814
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00066057/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usług pralniczych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00087715
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WSz-II.4.291.4.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pralniczych dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu.
II. Opis przedmiotu zamówienia
1. Kod CPV wg Wspólnego Słownika Zamówień:
98310000-9 Usługi prania i czyszczenia na sucho
98311000-6 Usługi odbierania prania
98315000-4 Usługi prasowania
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ – Formularz cenowy.
3. Świadczenie usług pralniczych obejmuje: pranie bielizny szpitalnej, mopów, materacy, pokrowców na materace, materacy z pianki lateksowej, koców, poduszek, oraz firan, i innych oraz dezynfekcja chemiczno – termiczna, maglowanie, drobne naprawy (zszywanie, cerowanie, przyszywanie guzików, troczków), wszywanie uszkodzonych zamków, prasowanie i czyszczenie chemiczne asortymentu nie nadającego się do prania wodnego wraz z transportem. Czyszczenie chemiczne obejmuje w szczególności następujący asortyment: rolety plastikowe, płócienne, peleryny pielęgniarskie, zasłony welurowe i aksamitne.
4. Przed zawarciem umowy oraz na czas trwania umowy Zamawiający ma prawo weryfikacji informacji podanych w ofercie oraz kontroli warunków, w których wykonywana jest usługa poprzez wizytę w pralni Wykonawcy.
I. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pralniczych dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu.
II. Opis przedmiotu zamówienia
1. Kod CPV wg Wspólnego Słownika Zamówień:
98310000-9 Usługi prania i czyszczenia na sucho
98311000-6 Usługi odbierania prania
98315000-4 Usługi prasowania
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ – Formularz cenowy.
3. Świadczenie usług pralniczych obejmuje: pranie bielizny szpitalnej, mopów, materacy, pokrowców na materace, materacy z pianki lateksowej, koców, poduszek, oraz firan, i innych oraz dezynfekcja chemiczno – termiczna, maglowanie, drobne naprawy (zszywanie, cerowanie, przyszywanie guzików, troczków), wszywanie uszkodzonych zamków, prasowanie i czyszczenie chemiczne asortymentu nie nadającego się do prania wodnego wraz z transportem. Czyszczenie chemiczne obejmuje w szczególności następujący asortyment: rolety plastikowe, płócienne, peleryny pielęgniarskie, zasłony welurowe i aksamitne.
4. Przed zawarciem umowy oraz na czas trwania umowy Zamawiający ma prawo weryfikacji informacji podanych w ofercie oraz kontroli warunków, w których wykonywana jest usługa poprzez wizytę w pralni Wykonawcy.
5. Stwierdzenie niezgodności informacji podanych w ofercie przez Wykonawcę oraz wyniki kontroli mogą być postawą do odrzucenia oferty czy odstąpienia od umowy z żądaniem przez Zamawiającego odszkodowania.
6. Zasady realizacji przedmiotowej usługi określa „Projekt umowy” stanowiący załącznik nr 5 do SWZ.
7. Wymagania dotyczące pralni.
1) Pralnia piorąca bieliznę szpitalną powinna:
A) posiadać barierę higieniczną między stroną brudną i czystą poprzez fizyczny i funkcjonalny podział na strefę brudną i czystą w sposób, o którym mowa w pkt 3;
B) powinna stosować technologię przystosowaną do prania bielizny szpitalnej;
2) Pomieszczenia pralni powinny być urządzone w sposób zapewniający zachowanie bariery higienicznej rozumianej jako całkowite wyeliminowanie stykania się bielizny czystej z brudną oraz pracowników z tych dwóch stref ;
3) Pralnia z barierą higieniczną powinna posiadać:
A) strefę brudną – w której skład wchodzą pomieszczenia przyjmowania i składania brudnej bielizny, spłukiwania pieluch, załadunku bielizny do pralnic, pomieszczenia składowania środków piorących, przygotowania roztworów piorących oraz ustępy;
B) strefę czystą – w której skład wchodzą pomieszczenia wyładunku bielizny z pralnic, suszenia, prasowania oraz sterylizacji bielizny noworodków i dzieci młodszych, mycia i dezynfekcji wózków (strona czysta), pomieszczenie składowania materiałów wypranych i zdezynfekowanych, pomieszczenie naprawy bielizny, pomieszczenie wydawania, pomieszczenia obsługi administracji i zaplecza socjalnego oraz ustępy;
C) trójstopniową śluzę szatniową usytuowaną między strefą czystą i brudną oddzielająca oba obszary ścianami do pełnej wysokości pomieszczenia.
4) W ścianę dzielącą pralnię na dwie strefy wmontowane powinny być urządzenia pralnicze z oddzielnymi otworami do załadowania i rozładowania odpowiednio w obszarze czystym i brudnym.
5) Maszyny pralnicze powinny być wyposażone w automatyczne systemy dozujące środki piorące i dezynfekcyjne oraz w urządzenia kontrolujące parametry procesu prania i dezynfekcji.
6) W pralni powinien znajdować się dział mycia i dezynfekcji pojemników i wózków do transportu brudnej bielizny z zastosowaną barierą higieniczną oddzielającą strefę brudną od czystej. W ścianę dzielącą pomieszczenia powinny być wmontowane przelotowe automatyczne urządzenia myjąco – dezynfekcyjne przeznaczone do tego celu.
7) Strefa brudna i czysta pralni powinny być podłączone do oddzielnych zespołów wentylacyjnych. W strefie brudnej należy przewidywać podciśnienie w stosunku do strefy czystej.
8) Śluza między częścią brudną i czystą powinna składać się z szatni brudnej, zespołu sanitarnego z natryskiem, ustępem i umywalką, z baterią uruchamianą bez kontaktu z dłonią, oraz wyposażeniem do dezynfekcji rąk oraz szatni czystej.
9) Bielizna noworodków i dzieci młodszych musi być sterylizowana. Sterylizacja może odbywać się w centralnej sterylizatorni lub pralni. W takim przypadku w strefie czystej nie należy instalować urządzeń do jej sterylizowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98311000-6 - Usługi odbierania prania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 560511,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 560511,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 560511,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKO STYL RENTAL sp. z o.o. sp. komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 816 164 42 50
7.3.3) Ulica: ul. Spółdzielcza 13b
7.3.4) Miejscowość: Leżajsk
7.3.5) Kod pocztowy: 37-300
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EKO-STYL RENTAL SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
EKO-STYL RENTAL SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 560511,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z TARNOBRZEGA
- "Zakup i dostawa elementów betonowych dla Rejonu Dróg Miejskich w Tarnobrzegu"
- "Modernizacja oświetlenia hali widowiskowo-sportowej w Miejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji w Tarnobrzegu przy Al. Niepodległości 2"
- Dostawa betonu i mieszanek betonowych dla Rejonu Dróg Miejskich Sp. z o.o. w Tarnobrzegu
- Modernizacja pomieszczeń mieszkalnych, sanitarnych, pomocniczych oraz komunikacyjnych w budynku Domu Pomocy Społecznej w Nowej Dębie - II etap
- Budowa lub przebudowa dróg dojazdowych o nawierzchniach tłuczniowych i gruntowych do gruntów rolnych i leśnych w ramach zadania pn. "Scalenie gruntów wsi Wola Baranowska gm. Baranów Sandomierski"
- Modernizacja dróg powiatowych nr 1129R, 1114R, 1089R, 1121R
więcej: przetargi w Tarnobrzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług w zakresie prania.
- Cykliczne świadczenie kompleksowych usług pralniczych z wdrożeniem radiowego systemu do identyfikacji asortymentu, załadunek, rozładunek i transport bielizny.
- "Pranie bielizny i odzieży szpitalnej z dezynfekcją"
- Świadczenie usług pralniczych dla ZOZ Strzyżów
- Sukcesywne świadczenie usług pralniczych dla Ośrodka Konferencyjno-Szkoleniowego "INNOWACJA" Politechniki Śląskiej w Zabrzu. IA1.283.25.2024.DM
- Wykonanie usługi prania i maglowania bielizny pościelowej, ręczników, podkładów jersey oraz prania/czyszczenia narzut, poduszek i kołder- ECEG, Chęciny, 3 lata
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.