eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliczka › Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych pn. "Budowa Przedszkola Samorządowego w Koźmicach Wielkich - część 2 roboty wykończeniowe budynku i zagospodarowanie terenu"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-03-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych pn. „Budowa Przedszkola Samorządowego w Koźmicach Wielkich - część 2 roboty wykończeniowe budynku i zagospodarowanie terenu”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WIELICZKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555364

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Powstania Warszawskiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 12 263 41 00

1.5.8.) Numer faksu: 12 278 68 60

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: magistrat@wieliczka.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wieliczka.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/890120

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych pn. „Budowa Przedszkola Samorządowego w Koźmicach Wielkich - część 2 roboty wykończeniowe budynku i zagospodarowanie terenu”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ec7aa3ad-cf1f-11ee-875e-a22221c84ba7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00261562

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00209653

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.7.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 98317,44 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 65664,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w ramach projektu pn. „Budowa Przedszkola Samorządowego w Koźmicach Wielkich - część 2 roboty wykończeniowe budynku i zagospodarowanie terenu”.
2. Zakres rzeczowy robót budowlanych będących przedmiotem nadzoru obejmuje prace wykończeniowe budynku przedszkola, instalacje sanitarne i elektryczne oraz zagospodarowanie terenu, wraz z uzyskaniem decyzji na użytkowanie.
3. Parametry budynku:
- Pow. Zabudowy przedszkola: 503,36 m2,
- Pow. użytkowa 838,82 m2,
- Kubatura - 4 202,04 m3.
4. Dodatkowe informacje dotyczące robót budowlanych będących przedmiotem nadzoru inwestorskiego:
4.1) W I etapie inwestycji wykonano stan surowy zamknięty. Niniejsze postępowanie obejmuje II etap w którym przewidziano wykończenie budynku oraz części zagospodarowania terenu. W zakres robót budowlanych objętych nadzorem inwestorskim wchodzą roboty wykończeniowe tj.: podłogi, ściany, sufity, klatki schodowe, szyb windowy, winda, elewacje, stolarka wewnętrzna, ślusarka, wyposażenie sanitariatów; roboty elektryczne: rozdzielnie, okablowanie, osprzęt, oprawy, pomiary, Instalacje niskoprądowe, oddymianie klatki schodowej; Instalacje wod-kan-gaz-co-wentylacja; zagospodarowanie terenu: ukształtowanie terenu, zieleń, drogi wewn., chodniki, dojścia, zjazd, ogrodzenie terenu, wiata śmietnikowa, przyłącz elektryczny, gaz, woda, kanalizacja sanitarna, 3 zbiorniki po 20 m3, kanalizacja deszczowa, oświetlenie terenu. Zakres prac przedstawiają załączone przedmiary robót. Należy dostarczyć i zamontować tablicę informującą o dofinansowaniu z Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych. Zakres robót nie obejmuje budowy placu zabaw wraz z jego ogrodzeniem.
Dodatkowo Zamawiający informuje, że w I etapie zostały wykonane ścianki działowe gr.12 cm, drenaż opaskowy, izolacja przeciwwilgociowa i termiczna zewnętrzna pionowa części fundamentowej obiektu wraz z folią kubełkową, konstrukcja rusztu do zabudowy poddasza z płyt gipsowo-kartonowych. Kanały pod wentylatory i wyrzutnie dachowe zostały wykonane w I etapie, natomiast w II etapie wykończeniowym będą instalowane urządzenia. W ramach II etapu przewidziano roboty (zgodnie z projektem) wszystkie warstwy powyżej płyty żelbetowej tj.: izolacja przeciwwodna bitumiczna, styrodur XPS, warstwa poślizgowa 2x folia PE, wylewka betonowa zbrojona siatką, wykończenie posadzki. Dodatkowo, zgodnie z dokumentacją techniczną (Projekt Instalacji elektrycznych 3.13 Instalacja fotowoltaiczna) zamieszczoną w przedmiotowym zamówieniu, zakres zamówienia obejmuje również wykonanie paneli fotowoltaicznych na dachu o mocy łącznej 49,5kW.
4.2) Kompletna dokumentacja na roboty budowlane będące przedmiotem nadzoru znajduje się na stronie internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/857472
5. Usługa nadzoru inwestorskiego będzie pełniona w branżach: konstrukcyjno-budowlanej, elektrycznej oraz sanitarnej. Wykonawca zapewni po swojej stronie odpowiedni zespół, który będzie posiadać zdolność techniczną i zawodową w postaci Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego posiadających uprawnienia oraz doświadczenie jak w punkcie 16 SWZ.
6. Zamawiający dopuszcza łączenie poszczególnych funkcji osób wskazanych wyżej, które będą wykonywać niniejsze zamówienie pod warunkiem posiadania przez te osoby, kwalifikacji, uprawnień, doświadczenia wymaganych dla tych osób.
7. Zamawiający wymaga, aby Inspektor Nadzoru Inwestorskiego w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń pełnił funkcję koordynatora inspektorów nadzoru inwestorskiego oraz reprezentował Wykonawcę niniejszego przedmiotu zamówienia przed Zamawiającym.
8. Wspólny słownik zamówień publicznych CPV:
71520000-9 – usługi nadzoru budowlanego

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49497,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 156825,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49497,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Arkadis sp. z o.o. S4 sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON:389043255; NIP:8191673641

7.3.3) Ulica: ul. Słoneczna 47

7.3.4) Miejscowość: Czudec

7.3.5) Kod pocztowy: 38-120

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49497,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.