eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żyraków › Budowa wodociągów i kanalizacji sanitarnej



Ogłoszenie z dnia 2024-03-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa wodociągów i kanalizacji sanitarnej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Żyraków

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851661091

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żyraków 137

1.5.2.) Miejscowość: Żyraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-204

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@zyrakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zyrakow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6989a1ab-be81-11ee-9897-f6855eb846c0

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa wodociągów i kanalizacji sanitarnej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6989a1ab-be81-11ee-9897-f6855eb846c0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00261447

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00030622/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa przyłączy wodociągowych i kanalizacyjnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00076156

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IiGK.271.05.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1700166,68 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 zamówienia:
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Żyraków.

1) Budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i ciśnieniowej wraz z przepompownią ścieków i instalacje elektryczną na dz. nr ewid. 692/261, 692/263, 692/266, 692/269, 692/271, 692/277, 692/282, 692/287, 692/295, 692/299 w miejscowości Żyraków.
Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót. Przedmiot zamówienia obejmuję budowę sieci kanalizacji grawitacyjnej z rur PVC ø200 o długości ok. 390,4mb oraz kanalizacji tłocznejPE100 o długości ok. 119,20mb, przepompowni ścieków na działkach nr ewid. gr. 692/261, 692/263, 692/266, 692/269, 692/271, 692/277, 692/282, 692/287, 692/295, 692/299 w miejscowości Żyraków.

Uwaga!
Dokumentacja projektowa przedmiotowego zadania zawiera zakres szerszy aniżeli Zamawiający zamierza zrealizować w ramach przedmiotowego zamówienia. Z uwagi na powyższe proszę zwrócić szczególną uwagę na przygotowanie kosztorysów ofertowych i opierać się wyłącznie na ilościach zawartych w przedmiarach robót. Zamówienie nie obejmuje budowy wodociągu.

2) Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej na dz. nr ewid. 664/5, 665/5, 966/5, 625/1, 625/13, 625/12, 625/11, 625/10,625/9, 625/8, 625/7, 625/6, 625/5, 625/4, 625/3, 625/2, 623/7, 623/6, 623/4, 622/7 w miejscowości Wola Żyrakowska
Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót. Przedmiot zamówienia obejmuję budowę sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur PVC ø315 o długości ok. 529,10mb, kanalizacji tłocznej ø225o długości ok. 120,20mb, studzienek rewizyjnych, studnie rozprężne na działkach nr ewid. gr. 664/5, 665/5, 966/5, 625/1, 625/13, 625/12, 625/11, 625/10,625/9, 625/8, 625/7, 625/6, 625/5, 625/4, 625/3, 625/2, 623/7, 623/6, 623/4, 622/7 w miejscowości Wola Żyrakowska.

Uwaga!
Dokumentacja projektowa przedmiotowego zadania zawiera zakres szerszy aniżeli Zamawiający zamierza zrealizować w ramach przedmiotowego zamówienia. Z uwagi na powyższe proszę zwrócić szczególną uwagę na przygotowanie kosztorysów ofertowych i opierać się wyłącznie na ilościach zawartych w przedmiarach robót. Zamówienie nie obejmuje budowy wodociągu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232460-4 - Roboty sanitarne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.5.) Wartość części: 864758,27 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 zamówienia:
Budowa przyłączy wodociągowych i kanalizacyjnych na terenie Gminy Żyraków.

Przedmiotem zamówienia jest budowa odcinków sieci kanalizacji sanitarnej ø200 na terenie Gminy Żyraków o łącznej długości ok. 1759mb oraz budowa odcinków sieci wodociągowej ø90 o łącznej długości ok. 1158mb.
Uwaga!
Na szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia składa się dokumentacja techniczna, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót. Przedmiotowe dokumenty stanowią załączniki do SWZ.
Zamawiający zastrzega, że przedmiary robót są najważniejsze w hierarchii dokumentów składających się na opis przedmiotu zamówienia. Dlatego roboty należy wycenić, a następnie wykonać na podstawie przedmiarów robót i zaleceń Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232460-4 - Roboty sanitarne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.5.) Wartość części: 835408,41 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 506959,09 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1015698,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 506959,09 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Hydrobud Piotr Babula

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Hydrosystem Patrycja Babula

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8141580311

7.3.3) Ulica: ul. Ducha 12

7.3.4) Miejscowość: Pilzno,

7.3.5) Kod pocztowy: 39-220

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 506959,09 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 416085,29 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1012838,68 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 416085,29 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Hydrobud Piotr Babula

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Hydrosystem Patrycja Babula

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 872-242-11-00

7.3.3) Ulica: ul. Ducha 12

7.3.4) Miejscowość: Pilzno,

7.3.5) Kod pocztowy: 39-220

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 416085,29 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.