eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-Biała › Usługa naprawy aparatu Gamma kamera SPECT/CT - Veriton CT16 będącego w posiadaniu Beskidzkiego Centrum Onkologii - Szpitala Miejskiego w Bielsku - Białej po uszkodzeniu układów elektronicznych.



Ogłoszenie z dnia 2024-03-27

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa naprawy aparatu Gamma kamera SPECT/CT - Veriton CT16 będącego w posiadaniu Beskidzkiego Centrum Onkologii – Szpitala Miejskiego w Bielsku - Białej po uszkodzeniu układów elektronicznych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Beskidzkie Centrum Onkologii - Szpital Miejski im. Jana Pawła II w Bielsku - Białej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 242865296

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wyzwolenia 18

1.5.2.) Miejscowość: Bielsko-Biała

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szpital@onkologia.bielsko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.onkologia.bielsko.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa naprawy aparatu Gamma kamera SPECT/CT - Veriton CT16 będącego w posiadaniu Beskidzkiego Centrum Onkologii – Szpitala Miejskiego w Bielsku - Białej po uszkodzeniu układów elektronicznych.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b466974a-e11c-11ee-a01e-f641a8763d5f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00261271

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00242810

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Art. 305 pkt 1) ustawy pzp w związku z art. 214 ust.1 pkt.1) ppkt a) i b)oraz pkt5) Usługa może być świadczona tylko przez Wykonawcę-Health Technologies Sp. z o. o. z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze oraz związanych z ochroną praw wyłącznych wynikających z odrębnych przepisów oraz ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia. Aparat, którego dostawcą jest firma Health Technologies Sp. z o. o. uległ uszkodzeniu - awarii i wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia. Sprzęt jest jeszcze na gwarancji a jego naprawa może zostać wykonana tylko przez autoryzowanego przedstawiciela firmy Spectrum Dynamics Medical SA. Firma Health Technologies Sp. z o. o. jest jednocześnie dostawcą, dystrybutorem i gwarantem dostarczonego aparatu Gamma kamera SPECT/CT - Veriton CT16.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP.271.19.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 140876,82 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie obejmuje usługę naprawy aparatu Gamma kamera SPECT/CT - Veriton CT16 po uszkodzeniu układów elektronicznych zgodnie z wstępną kalkulacją naprawy nr 1/03/2024 z dnia 06.03.2024 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 140876,82 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 140876,82 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 140876,82 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Health Technologies Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272679770

7.3.3) Ulica: ul. Chocimska 20/101

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-791

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 140876,82 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wartość zamówienia
- 140 876,82 zł - koszt dostawy części zmiennych użytych do naprawy
- 550,00 zł - stawka godzinowa pracy serwisu
- 1,15 zł /km - koszt przejazdów.

Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem:
- 140 876,82 zł - koszt dostawy części zmiennych użytych do naprawy
- 550,00 zł - stawka godzinowa pracy serwisu
- 1,15 zł /km - koszt przejazdów.

Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem:
- 140 876,82 zł - koszt dostawy części zmiennych użytych do naprawy
- 550,00 zł - stawka godzinowa pracy serwisu
- 1,15 zł /km - koszt przejazdów.

Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia
- 140 876,82 zł - koszt dostawy części zmiennych użytych do naprawy
- 550,00 zł - stawka godzinowa pracy serwisu
- 1,15 zł /km - koszt przejazdów.

Na wartość umowy składają się:
- 140 876,82 zł - koszt dostawy części zmiennych użytych do naprawy
- 550,00 zł - stawka godzinowa pracy serwisu
- 1,15 zł /km - koszt przejazdów.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.