eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dostawa pakietów czekolad dla zrównoważenia wysiłku energetycznego dla Honorowych Dawców Krwi.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-03-26

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa pakietów czekolad dla zrównoważenia wysiłku energetycznego dla Honorowych Dawców Krwi.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Łodzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000294830

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Franciszkańska 17/25

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 91-433

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.7.) Numer telefonu: (42) 61 61 400

1.5.8.) Numer faksu: (42) 616 14 03

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@krwiodawstwo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krwiodawstwo.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa pakietów czekolad dla zrównoważenia wysiłku energetycznego dla Honorowych Dawców Krwi.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a77e3942-eaa3-11ee-b4e0-4ac387c144e3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00260836

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

W związku z unieważnieniem postępowania przetargowego na sukcesywną dostawę pakietów czekolad przeprowadzanego przez Zakład Zamówień Publicznych przy Ministrze Zdrowia (ZZP) dla wszystkich RCKiK oraz przedłużającą się nowo wszczętą procedurą na w/w asortyment, RCKiK w Łodzi nie będzie zabezpieczone w czekolady i nie będzie w stanie wykonać zobowiązania wynikającego z ustawy o publicznej służbie krwi, tj. nie będzie wydawać dawcom posiłku regeneracyjnego w postaci tabliczek czekolad, w celu uzupełnienia straconych kalorii podczas oddawania krwi. Wpłynie to na zmniejszenie ilości oddanej krwi przez dawców, a co za tym idzie zagrożenie zdrowia i życia pacjentów potrzebujących krwi. Ze względu na wystąpienie pilnej konieczności spowodowanej wydarzeniami, których RCKiK nie mogło przewidzieć, wszczęto postępowanie przetargowe w trybie zamówienia z wolnej ręki, w celu zabezpieczenia w dostawę czekolad do czasu podpisania umowy z wykonawcą wybranym w nowym przetargu prowadzonym przez ZZP.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/05/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa 8.000 pakietów czekolad dla zrównoważenia wysiłku energetycznego dla Honorowych Dawców Krwi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji określa załącznik nr 2 do niniejszego Zaproszenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15842100-3 - Czekolada

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 8 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Negocjacje z zaproszonym Wykonawcą zostały wyznaczone na dzień 22.03.2024 r. Zgodnie z zapisem zawartym w zaproszeniu do negocjacji Zamawiający wymagał przesłania kompletu wymaganych w zaproszeniu dokumentów przed terminem negocjacji. Wykonawca nie doręczył wymaganych dokumentów, negocjacje nie odbyły się.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.