eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Modernizacja rejonu dawnej sceny oraz fontanny w Lesie Komunalnym przy ul. Chorzowskiej w Gliwicach w formule zaprojektuj i wybuduj.



Ogłoszenie z dnia 2024-03-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja rejonu dawnej sceny oraz fontanny w Lesie Komunalnym przy ul. Chorzowskiej w Gliwicach w formule zaprojektuj i wybuduj.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Usług Komunalnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271048212

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Strzelców Bytomskich 25c

1.5.2.) Miejscowość: Gliwice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-109

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzuk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.gliwice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-323c09c0-d9fe-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja rejonu dawnej sceny oraz fontanny w Lesie Komunalnym przy ul. Chorzowskiej w Gliwicach w formule zaprojektuj i wybuduj.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-323c09c0-d9fe-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00260743

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00030678/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.13 Modernizacja sceny estradowej i rewitalizacja terenu w Lesie Komunalnym (GBO) w systemie zaprojektuj i wybuduj

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00235922

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MZUK-EPZ.50.12.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z wykonaniem robót budowlanych dla zadania pn. „Modernizacja rejonu dawnej sceny oraz fontanny w Lesie Komunalnym przy ul. Chorzowskiej w Gliwicach” (GBO) w systemie zaprojektuj i wybuduj.
Zamówienie obejmuje:
Zaprojektowanie i wykonanie modernizacji rejonu dawnej sceny oraz fontanny na terenie Lasu Komunalnego w Gliwicach. Obszar inwestycji obejmuje teren działki nr 395/2 oraz fragment działki 22/7 obręb Żorek.
Inwestycja swoim zakresem obejmować będzie:
1. Opracowanie kompletnego projektu budowlanego obejmującego:
• wykonanie projektu zagospodarowania terenu (PZT);
• projekt architektoniczno-budowlany (PAB);
• projekt techniczny (PT);
• specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót;
• przedmiar i kosztorys inwestorski
• uzyskanie wszystkich wymaganych uzgodnień, opinii technicznych, ekspertyz i badan technicznych;
• przygotowanie wniosku i dokonanie zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę / uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę.
Dokumentację projektową należy wykonać w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej.
W wersji papierowej dokumentację należy wykonać w 4 egzemplarzach. W wersji elektronicznej dokumentację należy wykonać w 1 szt. na dowolnym nośniku (CD, DVD, pendrive).
2. Roboty budowlane:
- roboty ziemne – korytowanie;
- podbudowy;
- nawierzchnie;
- roboty elektryczne;
- renowacja murków z kamienia naturalnego;
- remont budynku magazynowego;
- mała architektura: stojaki rowerowe, ławki / siedziska i kosze na śmieci;
- wykonanie nasadzeń ozdobnych i trawników siewem.
Inwestycja swoim obszarem obejmie działkę nr 395/2 oraz częściowo nr 22/7 obr. Żorek. Założenia do zagospodarowania terenu przewidują:
- zachowanie większości istniejących ciągów pieszych;
- zachowanie brył i gabarytów budynków/budowli;
- zachowanie istniejącego drzewostanu, ze szczególnym uwzględnieniem dębu cesarskiego;
- aleje wzdłuż granicy działki nr 70 obr. Żorek wykonać jako asfaltową;
- dwie z alejek skośnych przecinających polanę wykonać z płyt kamiennych, luźno ułożonych; trzecia alejka skośna zostanie zlikwidowana;
- pozostałe alejki wykonać z kostki brukowej, po korekcie przebiegu;
- renowacja wszystkich murków z kamienia naturalnego, wprowadzenie siedzisk;
- zachowanie sceny z podwójną funkcją sceny małej – kameralnej oraz sceny dużej, z widownią na łące; likwidacja części asfaltu na podwyższeniu i zastąpienie zielenią ozdobną niska; wprowadzenie siedzisk;
- remont budynku magazynowego z przeznaczeniem dla obsługi tężni solankowej;
- zachowanie misy fontanny i jej obramowania z nadaniem nowej funkcji – kwietnik z ozdobną zielenią niska;
- wymianę instalacji oświetlenia terenu, wymianę 14 szt. punktów świetlnych (słupy i oprawy energooszczędne);
- udrożnienie istniejącej kanalizacji deszczowej;
- zabezpieczenie / transport rzeźby fontanny do dalszej renowacji konserwatorskiej, renowacje kamienia przy „dębie cesarza”.
Wszystkie prace należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną, według opracowanego projektu budowlano – wykonawczego, zgodnego z PFU.
Wszystkie elementy składowe dokumentacji przetargowej, jak: PFU wraz z załącznikami oraz SWZ wraz z załącznikami stanowią komplet. Przy sporządzaniu oferty przetargowej oraz realizacji przedmiotu zamówienia wszystkie elementy dokumentacji oraz uwagi do SWZ należy rozpatrywać łącznie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71420000-8 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty, dlatego unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy pzp.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1469480,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1469480,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.