Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych na terenie miasta Bydgoszczy w 2022- powtórzenie podobnych robót zgodnie z umową Nr 22/UD/2022-Modernizacja ulic o nawierzchni bitumicznej na terenie miasta
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 090476971
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Toruńska 174a
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-844
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 52 582 27 32
1.5.8.) Numer faksu: 52 582 27 77
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zarzad@zdmikp.bydgoszcz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdmikp.bydgoszcz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9028521.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Budowa i utrzymanie sieci drogowej i obiektów inżynierskich, likalny transport zbiorowy
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych na terenie miasta Bydgoszczy w 2022- powtórzenie podobnych robót zgodnie z umową Nr 22/UD/2022-Modernizacja ulic o nawierzchni bitumicznej na terenie miasta2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9068f89c-e51b-11ee-a01e-f641a8763d5f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00260637
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00028791/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.38 Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych na terenie miasta Bydgoszczy w 2022-powtórzenie podobnych robót zgodnie z umową Nr 22/UD/2022-Modernizacja ulic o nawierzchni bitumicznej na terenie miasta
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Uzasadnienie prawne:
Art. 305 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (dalej uPzp)
- Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, w przypadku udzielenia w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie, było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia -podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający korzysta z powyższej przesłanki gdyż już na etapie przygotowania postępowania wiedział, że roboty budowlane polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych co objęte zamówieniem podstawowym będzie chciał powierzyć temu samemu Wykonawcy.
Zachodzą następujące okoliczności faktycznie umożliwiające udzielenie tego zamówienia, tj.:
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: 042/2021
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NZ.2531.16.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na ulicach miasta Bydgoszczy modernizacja ulic o nawierzchni bitumicznej, tj. prostokątów i kwadratów z krawędziami równoległymi i prostopadłymi do osi jezdni oraz krawędzi chodnika, na grubości istniejącej warstwy bitumicznej przy użyciu mieszanki mineralno-bitumicznej o uziarnieniu 0/8 mm (AC8 S 50/70), oraz 0/11 mm (AC11 S 50/70) dla KR 3-4, układanej ręcznie lub mechanicznie przy użyciu rozściełaczy i walców stalowych, natomiast podbudowy tłuczniowej do poziomu górnej powierzchni podbudowy kruszywem frakcji 0/31,5 mm dla KR 5-7 z zagęszczeniem, spryskanej emulsją asfaltową C60B3ZM w ilości 0,5 kg/m2, doszczelnienia krawędzi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 959621,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 959621,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 949621,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Komunalnych Juliusz, Roman Pilarski s.c.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5581823207
7.3.3) Ulica: Mlyńska 22
7.3.4) Miejscowość: Nakło nad Notecią
7.3.5) Kod pocztowy: 89-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład Usług Komunalnych Juliusz, Roman Pilarski spółka cywilna
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Usług Komunalnych Juliusz, Roman Pilarski spółka cywilna
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 949621,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-07-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1) zamówienie podstawowe na roboty objęte Umową Nr 22/UD/2022 zostało udzielone w dniu 09.03.2022 r., w związku z tym zamówienie będzie udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego (koniec udzielania 08.03.2025r. ), (wniosek z dnia 13.03.2024r) zamówienie będzie udzielone dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych: Zakładowi Usług Komunalnych Juliusz, Roman Pilarski s.c. z siedziba przy ul. Młyńskiej 22 , 89-100 Nakło nad Notecią.
2) zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego (Nr sprawy 042/2022), a zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego zamieszczonego w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 12.11.2021 Nr 2021/BZP 00266728/01;
1) zamówienie jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego
2) całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia udzielanego w postępowaniu Nr sprawy 042/2021, tj: wartość przewidywanych zamówień podobnych, o których mowa w art. 214 ust1 pkt.7 UPZP, ustalono w dniu 14.10.2021r. na kwotę 1 899 050,00 PLN (426 407,85 euro) i określono w protokole postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (DRUK ZP-PN).
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- SZPiFP-36-24 Dostawa papieru toaletowego
- Dostawy sukcesywne ubrań i obuwia BHP
- Dostawa i montaż dygestorium na potrzeby UKW
- Usługa zarządzania projektem i rozliczania dofinansowania (eksperckie usługi finansowe) projektem Rozszerzenie funkcjonalności Opery Nova poprzez rozbudowę o IV krąg dla Opery Nova w Bydgoszczy
- SZPiFP-38-24 Świadczenie usług na policyjnych urządzeniach pomiarowych: iBLOW
- Remont drogi wojewódzkiej nr 270 Brześć Kujawski - Koło na odcinku Skaszyn - Izbica Kujawska od km 20+500 do km 22+640 dł. 2,140 km.
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2602W granica województwa - Przeździecko-Lenarty - Przeździecko-Grzymki - etap II
- "Budowa ul. Kolejowej w Psarach " - w formule zaprojektuj i wykonaj.
- Modernizacja fragmentów dróg gminnych - 4 części
- Przebudowa i naprawy dróg gminnych na terenie Gminy Adamówka
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2211C Brzuze - Nadróż polegająca na budowie drogi dla pieszych w miejscowości Żałe
- Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Szczytno
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.