Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Udostępnienie pomieszczeń do przechowywanie zwłok oraz do przeprowadzenia sądowo-lekarskiej sekcji zwłok na zlecenie Prokuratury Rejonowej w Obornikach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Prokuratura Okręgowa w Poznaniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000000394
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Solna 10
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-736
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.popoz@prokuratura.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.poznan.po.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.poznan.po.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Udostępnienie pomieszczeń do przechowywanie zwłok oraz do przeprowadzenia sądowo-lekarskiej sekcji zwłok na zlecenie Prokuratury Rejonowej w Obornikach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b449d1cc-ea94-11ee-9c02-ce2b643d361d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00260468
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty, a pierwotne warunki nie zostały zmienione.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: 3032-7.261.30.2023
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 3032-7.261.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 89016,84 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Udostępnienie pomieszczeń w celu przechowywania zwłok i przeprowadzania sekcji zwłok
na zlecenie Prokuratury Rejonowej w Obornikach.
2. Miejsce przechowywania (prosektorium) i zasięg działania Prokuratury Rejonowej w Obornikach dla miasta i gmin:
Oborniki, Rogoźno i Ryczywół.
3. Wykonawca zapewni pomieszczenia do przechowywania zwłok, jak również szczątków ludzkich oraz w stanie znacznego
rozkładu i zwęglonych- chłodnia.
4. Wykonawca zapewni pomieszczenie do przeprowadzenia sądowo- lekarskiej sekcji zwłok, w tym również udostępni
niezbędne narzędzia, materiały, środki dezynfekcyjne i inne urządzenia oraz kosztów utrzymania pomieszczeń, w tym
media oraz usługi sprzątania, a także kosztów obsługi administracyjnej.
5. Oględziny oraz sekcje mogą odbywać się przez całą dobę i we wszystkie dni tygodnia.
6. Przechowywanie zwłok zgodnie z przepisami prawnymi:
a) Ustawa z dnia 31.01.1959 r. o cmentarzach i chowaniu zmarłych ( Dz.U. 2023.887),
b) Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 7 grudnia 2001 r. w sprawie postępowania ze zwłokami i szczątkami ludzkimi (
Dz.U. z 2021., poz. 1910),
c) Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 6 grudnia 2001 r. w sprawie wykazu chorób zakaźnych w przypadku których
stwierdzenie zgonu wymaga szczególnego postępowania ze zwłokami osób zmarłych na te choroby (Dz.U. z 2021 r. Nr 152,
poz. 1742),
d) Rozporządzenie Ministerstwa Zdrowia i Opieki Społecznej z dn. 10.04.1972 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy
w zakładach anatomii patologicznej, w prosekturach oraz w pracowniach histopatologicznych i histochemicznych ( Dz.U.
1972.17. 23)
7. Ilości wskazane w Formularzu cenowym- załącznik nr 2 są wielkościami szacunkowymi, które służą porównaniu cen ofert.
Rzeczywista ilość dób oraz sekcji będzie uzależniona od potrzeb Zamawiającego, których nie można przewidzieć na dzień
wszczęcia postępowania. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktyczny zakres wykonanej usługi, a Wykonawcy nie
przysługuje żadne roszczenie związane z nieosiągnięciem szacunkowego zakresu usługi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85112000-7 - Dodatkowe usługi szpitalne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 158522,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 158522,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wykonanie systemu monitoringu wizyjnego na terenie Zespół Szkół Mechanicznych im. Komisji Edukacji Narodowej i Bursy Szkolnej nr 2
- Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę placu zabaw wraz z realizacją zaprojektowanej inwestycji w ramach zadania "Umultowska Fogelka"
- Kompleksowa usługa szkoleniowa 2 szkoleń specjalizacyjnych zgodnie z rozp. Rady Ministrów z dnia 30 marca 2020 roku w sprawie szkoleń dla pracowników centrum usług społecznych dla 3 grup tematycznych
- "Prace remontowe w obiekcie zabytkowym przy ul. Młyńskiej 11a w Poznaniu. Część IV Wymiana pojedynczej stolarki okiennej i malowanie klatki schodowej."
- Modernizacja terenów sportowych
- Zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.