Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00096651/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Nadbudowa istniejącego budynku szkoły w Zieluniu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Lubowidz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130378255
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zielona 10
1.5.2.) Miejscowość: Lubowidz
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-304
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 23 683 48 10
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugl@uglubowidz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.uglubowidz.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-74bf6464-c4ec-11ee-a84d-d63fc4d19e651.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Nadbudowa istniejącego budynku szkoły w Zieluniu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-74bf6464-c4ec-11ee-a84d-d63fc4d19e65
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00259324
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00010387/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Nadbudowa istniejącego budynku szkoły w Zieluniu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00096651
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest nadbudowa istniejącego budynku szkoły w miejscowości Zieluń ul. Szkolna 7, 09-304 Lubowidz gm. Lubowidz, dz. nr ew. 96/3.
Zakres inwestycji obejmuje prace przygotowawcze i rozbiórkowe istniejącego pokrycia i więźby dachowej oraz wykonanie konstrukcji dachowej wraz z jej przekryciem, nadmurowanie ponad dach kominów wentylacyjnych, przedłużenie istniejących kominów wentylacyjnych za pomocą rur i zakończenie ich kominkami wentylacyjnymi ze zintegrowanym kołnierzem ponad projektowanym dachem, przedłużenie wywiewek kanalizacji sanitarnej oraz ocieplenie stropu nad piętrem. Ponad to zakres projektu obejmuje roboty towarzyszące, takie jak udrożnienie istniejących kominów, demontaż istniejących warstw ocieplenia stropodachu, wykonanie obróbek blacharskich, odwodnienia w postaci rynien i rur spustowych, demontaż i ponowny montaż instalacji odgromowej oraz demontaż czapek kominów i montaż osprzętu dachowego.
Charakterystyczne parametry budynku.
Powierzchnia poddasza nieużytkowego: 444,4 m2
Wysokość budynku 10,82 m
Kubatura 848,83 m3
Powierzchnia dachu wykosi około 610 m2.
Uwaga na budynku szkoły zamontowany jest maszt do przesyłu sygnału Internetu. Przed podpisaniem umowy maszt na budynku zostanie zdemontowany przez właściciela masztu. W trakcie robót właściciel masztu zamontuje go z powrotem. Do obowiązków wykonawcy dachu będzie należało wykonanie obróbek i uszczelnień konstrukcji. Maszt zostanie zamontowany w terminie ustalonym z wykonawcą nadbudowy w porozumieniu z inwestorem lub po zakończeniu wykonywania robót. Montaż masztu nastąpi na koszt i ryzyko jego właściciela.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: dokumentacje projektowe, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót stanowiące załączniki do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45262522-6 - Roboty murarskie
45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45312310-3 - Ochrona odgromowa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 464940,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 875996,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 464940,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REDIREM Izabela Dworznicka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 147110482
7.3.3) Ulica: ul. Ligi Obrony Kraju 33
7.3.4) Miejscowość: Mława
7.3.5) Kod pocztowy: 06-500
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
wykonanie pokrycia dachu - podwykonawca nie jest znany
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 464940,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Biblioteka Raczyńskich - modernizacja filii 56 przy ul. Galileusza 8
- Przebudowa budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Pławniowicach.
- Zakup, dostawa i montaż sufitów laminarnych w salach zabiegowych na Oddziale Chirurgicznym w Pleszewskim Centrum Medycznym w Pleszewie Sp. z o.o.
- BUDOWA INSTALACJI DOLNEGO ŹRÓDŁA CIEPŁA NA DZIAŁCE NR: 27 OBRĘB NR 0003 W KOWARACH
- Roboty remontowe nawierzchni sportowych na obiektach Miejskiego Centrum Sportu i Rekreacji w Nowym Targu w ramach programu "Sportowa Polska 2022"
- Budowa instalacji fotowoltaicznych przy budynkach gminnych oraz budowa sieci wodociągowej wraz z nadzorem inwestorskim.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.