eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wiązownica › Odnawialne źródła energii dla budynków użyteczności publicznej w Gminie Wiązownica w formule zaprojektuj i wybuduj. Inwestycja finansowana jest ze środków Rządowego Funduszu POLSKI ŁAD

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-03-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Odnawialne źródła energii dla budynków użyteczności publicznej
w Gminie Wiązownica w formule zaprojektuj i wybuduj.
Inwestycja finansowana jest ze środków Rządowego Funduszu POLSKI ŁAD

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wiązownica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900364

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Warszawska

1.5.2.) Miejscowość: Wiązownica

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-522

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wiazownica.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://wiazownica.com/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/wiazownica

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odnawialne źródła energii dla budynków użyteczności publicznej
w Gminie Wiązownica w formule zaprojektuj i wybuduj.
Inwestycja finansowana jest ze środków Rządowego Funduszu POLSKI ŁAD

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-17195085-b9dd-11ee-9897-f6855eb846c0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00259108

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00060098

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RG3.271.4.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Odnawialne źródła energii - Zaprojektowanie, dostawa i montaż instalacji PV na terenie Oczyszczalni ścieków w Wiązownicy w formule „zaprojektuj i wybuduj”

Przedmiot zamówienia dla danej części obejmuje zaprojektowanie, dostawę i montaż instalacji PV o mocy max. 49,5 kWp na gruncie działki nr ewid. 1035, 1036 i 1037 zabudowanej obiektami oczyszczalni ścieków w miejscowości Wiązownica.
Szczegółowe informacje dotyczące warunków, zakresu i sposobu realizacji dla danej części zamówienia określono w Programie funkcjonalno – użytkowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09332000-5 - Instalacje słoneczne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45315500-3 - Instalacje średniego napięcia

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

51112000-0 - Usługi instalowania sprzętu sterowania i przesyłu energii elektrycznej

45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 155769,08 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Odnawialne źródła energii - Zaprojektowanie, dostawa i montaż instalacji PV na terenie Stacji Uzdatniania Wody w Piwodzie w formule „zaprojektuj i wybuduj”

Przedmiot zamówienia dla danej części obejmuje zaprojektowanie, dostawę i montaż instalacji PV o mocy max. 49,5 kWp na gruncie działki nr ewid. 1256 zabudowanej obiektami stacji uzdatniania wody w miejscowości Piwoda.
Szczegółowe informacje dotyczące warunków, zakresu i sposobu realizacji dla danej części zamówienia określono w Programie funkcjonalno – użytkowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09332000-5 - Instalacje słoneczne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45315500-3 - Instalacje średniego napięcia

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

51112000-0 - Usługi instalowania sprzętu sterowania i przesyłu energii elektrycznej

45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 155769,08 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Odnawialne źródła energii - Zaprojektowanie, dostawa i montaż instalacji PV na budynkach szkoły podstawowej w Wiązownicy w formule „zaprojektuj i wybuduj”

Przedmiot zamówienia dla danej części obejmuje zaprojektowanie, dostawę i montaż instalacji PV o mocy min. 37 max. 38 kWp na konstrukcji dachu budynku szkoły podstawowej sali gimnastycznej, działka nr ewid. 1521 i 1522/2 w miejscowości Wiązownica.
Szczegółowe informacje dotyczące warunków, zakresu i sposobu realizacji dla danej części zamówienia określono w Programie funkcjonalno – użytkowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09332000-5 - Instalacje słoneczne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45315500-3 - Instalacje średniego napięcia

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

51112000-0 - Usługi instalowania sprzętu sterowania i przesyłu energii elektrycznej

45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 116550,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Odnawialne źródła energii - Zaprojektowanie, dostawa i montaż instalacji PV na budynku Urzędu Gminy Wiązownica w formule „zaprojektuj i wybuduj”

Przedmiot zamówienia dla danej części obejmuje zaprojektowanie, dostawę i montaż instalacji PV o mocy max. 30 kWp na konstrukcji dachu budynku urzędu gminy i gminnego centrum kultury, działka nr ewid. 1529 w miejscowości Wiązownica.
Szczegółowe informacje dotyczące warunków, zakresu i sposobu realizacji dla danej części zamówienia określono w Programie funkcjonalno – użytkowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09332000-5 - Instalacje słoneczne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45315500-3 - Instalacje średniego napięcia

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

51112000-0 - Usługi instalowania sprzętu sterowania i przesyłu energii elektrycznej

45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 94405,50 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Odnawialne źródła energii - Zaprojektowanie, dostawa i montaż instalacji PV na budynku GOWIR w Radawie w formule „zaprojektuj i wybuduj”

Przedmiot zamówienia dla danej części obejmuje zaprojektowanie, dostawę i montaż instalacji PV o mocy max. 30 kWp na konstrukcji dachu budynku GOWIR, działka nr ewid. 605/5 w miejscowości Radawa.
Szczegółowe informacje dotyczące warunków, zakresu i sposobu realizacji dla danej części zamówienia określono w Programie funkcjonalno – użytkowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09332000-5 - Instalacje słoneczne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45315500-3 - Instalacje średniego napięcia

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

51112000-0 - Usługi instalowania sprzętu sterowania i przesyłu energii elektrycznej

45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 94405,50 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 26

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 26

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 125964,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 315016,29 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 138500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SOLEKO POLSKA SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6090072063

7.3.3) Ulica: PARKOWA 18

7.3.4) Miejscowość: OLESZNO

7.3.5) Kod pocztowy: 29-105

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 138500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 26

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 26

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 125964,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 312978,67 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 138857,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ASTRALHOME SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9571067002

7.3.3) Ulica: TRZY LIPY 3

7.3.4) Miejscowość: GDAŃSK

7.3.5) Kod pocztowy: 80-172

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 138857,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 25

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 25

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 86551,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 243189,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 86551,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FLEXIPOWER GROUP SP. Z O.O. SP. K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7312045200

7.3.3) Ulica: KUDROWICE 12

7.3.4) Miejscowość: KUDROWICE

7.3.5) Kod pocztowy: 95-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 86551,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 25

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 25

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 67717,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 221402,67 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 67717,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FLEXIPOWER GROUP SP. Z O.O. SP. K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7312045200

7.3.3) Ulica: KUDROWICE 12

7.3.4) Miejscowość: KUDROWICE

7.3.5) Kod pocztowy: 95-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 67717 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 26

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 26

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 70205,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 230331,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 70205,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FLEXIPOWER GROUP SP. Z O.O. SP. K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7312045200

7.3.3) Ulica: KUDROWICE 12

7.3.4) Miejscowość: KUDROWICE

7.3.5) Kod pocztowy: 95-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 70205,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.