eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łask › Dostawa środków czystości

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-03-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa środków czystości

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730097572

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 9 - go Maja 95

1.5.2.) Miejscowość: Łask

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-100

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 261 554 591-592

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 32bltprz@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://32blt.wp.mil.pl/pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f7a1e5a8-e50a-11ee-a01e-f641a8763d5f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa środków czystości

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f7a1e5a8-e50a-11ee-a01e-f641a8763d5f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00258576

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00207750/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa środków czystości

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00251002

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 29/TP2/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 298607,83 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 287415,68 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa środków czystości” w części 1 czyściwa,
2. Zakres i rodzaj asortymentu, ilość, typ opakowań i inne istotne elementy dotyczące opisu przedmiotu zamówienia zostały określone w następujących załącznikach: Formularz cenowy część 1 − załącznik nr 3a do SWZ; Opis przedmiotu zamówienia część 1 – załącznik nr 5a do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33772000-2 - Jednorazowe wyroby papierowe

4.5.5.) Wartość części: 105564,06 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa środków czystości”
w części 2 środki czystości,
2. Zakres i rodzaj asortymentu, ilość, typ opakowań i inne istotne elementy dotyczące opisu przedmiotu zamówienia zostały określone w następujących załącznikach: Formularz cenowy część 2 − załącznik nr 3b do SWZ; Opis przedmiotu zamówienia część 2 – załącznik nr 5b do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące

4.5.5.) Wartość części: 802,50 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa środków czystości” w części 3 Środki czyszczące i polerujące.
2. Zakres i rodzaj asortymentu, ilość, typ opakowań i inne istotne elementy dotyczące opisu przedmiotu zamówienia zostały określone w następujących załącznikach: Formularz cenowy część 3– załącznik nr 3c do SWZ ; Opis przedmiotu zamówienia część 3 – załącznik nr 5c do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące

4.5.5.) Wartość części: 51210,20 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa środków czystości” w części 4 artykuły papiernicze, torebki i torby z odpadów i resztek polietylenu.
2. Zakres i rodzaj asortymentu, ilość, typ opakowań i inne istotne elementy dotyczące opisu przedmiotu zamówienia zostały określone w następujących załącznikach: Formularz cenowy część 4 – załącznik nr 3d do SWZ; Opis przedmiotu zamówienia część 4 – załącznik nr 5d do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33770000-8 - Artykuły higieniczne z papieru

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

19640000-4 - Torebki i torby z odpadów i resztek polietylenu

4.5.5.) Wartość części: 30325,44 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa środków czystości” w części 5 – środki czystości dla służby mundurowej.
2. Zakres i rodzaj asortymentu, ilość, typ opakowań i inne istotne elementy dotyczące opisu przedmiotu zamówienia zostały określone w następujących załącznikach: Formularz cenowy część 5 – załącznik nr 3e do SWZ; Opis przedmiotu zamówienia część 5 – załącznik nr 5e do SWZ; Wojskowa dokumentacja techniczno-technologiczna wzór 815/MON część 5 – załącznik nr 5f.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33700000-7 - Produkty do pielęgnacji ciała

4.5.5.) Wartość części: 62522,03 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa środków czystości” w części 6 chemiczne środki do utrzymania czystości.
2. Zakres i rodzaj asortymentu, ilość, typ opakowań i inne istotne elementy dotyczące opisu przedmiotu zamówienia zostały określone w następujących załącznikach: Formularz cenowy część 6 – załącznik nr 3f do SWZ; Opis przedmiotu zamówienia część 6 – załącznik nr 5g do SWZ;

4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39831600-2 - Środki do czyszczenia toalet

4.5.5.) Wartość części: 17087,55 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa środków czystości” w części 7 pozostałe środki do utrzymania czystości.
2. Zakres i rodzaj asortymentu, ilość, typ opakowań i inne istotne elementy dotyczące opisu przedmiotu zamówienia zostały określone w następujących załącznikach: Formularz cenowy część 7 – załącznik nr 3g do SWZ; Opis przedmiotu zamówienia część 7 – załącznik nr 5h do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące

4.5.5.) Wartość części: 17583,40 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa środków czystości” w części 8 samochodowe środki czyszczące.
2. Zakres i rodzaj asortymentu, ilość, typ opakowań i inne istotne elementy dotyczące opisu przedmiotu zamówienia zostały określone w następujących załącznikach: Formularz cenowy część 8 – załącznik nr 3h do SWZ; Opis przedmiotu zamówienia część 8 – załącznik nr 5i do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39831500-1 - Samochodowe środki czyszczące

4.5.5.) Wartość części: 2320,50 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający w prowadzonym postepowaniu na dostawę środków czystości wykrył niespójność, iż na platformie e-Zamówień i w ogłoszeniu o zamówieniu nr 2024/BZP 00251002/01 z dn. 19.03.2024 nr znajduje się informacja, że postepowanie jest prowadzone na stronie: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f7a1e5a8-e50a-11ee-a01e-f641a8763d5f
Natomiast zgodnie ze Specyfikacją Warunków Zamówienia i ogłoszeniem o zamówieniu
(w punkcie: „Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej”)
cała dokumentacja została zamieszczona i postępowanie jest prowadzone na stronie https://portal.smartpzp.pl/32blt/public/postepowanie?postepowanie=64115521
Intencją Zamawiającego było, prowadzenie postępowania na platformie zakupowej SmartPZP. Wykonawcy otrzymywali informację, że postępowanie jest prowadzone jednocześnie na dwóch platformach: e- Zamówienia i platformie zakupowej SmartPZP. Taka niejednoznaczność stanowi poważną nieścisłość w dokumentacji przetargowej, która wprowadza w błąd co do jednoznacznego miejsca prowadzenia postępowania. Wada ta jest istotna i nie może zostać skorygowana na tym etapie postępowania, co jednocześnie powoduje, że zawarcie umowy na dostawę środków czyszczących staje się niemożliwe. Pomimo zgłoszeń do Centrum pomocy e-Zamówień w dniu 22.03.2024 r. błędu nie można skorygować przy pomocy technicznej platformy. Przyczyną tego błędu jest sposób funkcjonowania narzędzia informatycznego, za pomocą którego prowadzone jest postępowanie.

Przepis art. 255 pkt 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych nakłada na Zamawiającego obowiązek unieważnienia postępowania w sytuacji, gdy postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy w sprawie zamówienia publicznego.

W związku z powyższym, zachodzi konieczność unieważnienia przedmiotowego postępowania na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych,
gdyż „postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”, oraz na podstawie art. 256 „ Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.”

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający w prowadzonym postepowaniu na dostawę środków czystości wykrył niespójność, iż na platformie e-Zamówień i w ogłoszeniu o zamówieniu nr 2024/BZP 00251002/01 z dn. 19.03.2024 nr znajduje się informacja, że postepowanie jest prowadzone na stronie: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f7a1e5a8-e50a-11ee-a01e-f641a8763d5f
Natomiast zgodnie ze Specyfikacją Warunków Zamówienia i ogłoszeniem o zamówieniu
(w punkcie: „Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej”)
cała dokumentacja została zamieszczona i postępowanie jest prowadzone na stronie https://portal.smartpzp.pl/32blt/public/postepowanie?postepowanie=64115521
Intencją Zamawiającego było, prowadzenie postępowania na platformie zakupowej SmartPZP. Wykonawcy otrzymywali informację, że postępowanie jest prowadzone jednocześnie na dwóch platformach: e- Zamówienia i platformie zakupowej SmartPZP. Taka niejednoznaczność stanowi poważną nieścisłość w dokumentacji przetargowej, która wprowadza w błąd co do jednoznacznego miejsca prowadzenia postępowania. Wada ta jest istotna i nie może zostać skorygowana na tym etapie postępowania, co jednocześnie powoduje, że zawarcie umowy na dostawę środków czyszczących staje się niemożliwe. Pomimo zgłoszeń do Centrum pomocy e-Zamówień w dniu 22.03.2024 r. błędu nie można skorygować przy pomocy technicznej platformy. Przyczyną tego błędu jest sposób funkcjonowania narzędzia informatycznego, za pomocą którego prowadzone jest postępowanie.

Przepis art. 255 pkt 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych nakłada na Zamawiającego obowiązek unieważnienia postępowania w sytuacji, gdy postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy w sprawie zamówienia publicznego.

W związku z powyższym, zachodzi konieczność unieważnienia przedmiotowego postępowania na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych,
gdyż „postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”, oraz na podstawie art. 256 „ Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.”

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający w prowadzonym postepowaniu na dostawę środków czystości wykrył niespójność, iż na platformie e-Zamówień i w ogłoszeniu o zamówieniu nr 2024/BZP 00251002/01 z dn. 19.03.2024 nr znajduje się informacja, że postepowanie jest prowadzone na stronie: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f7a1e5a8-e50a-11ee-a01e-f641a8763d5f
Natomiast zgodnie ze Specyfikacją Warunków Zamówienia i ogłoszeniem o zamówieniu
(w punkcie: „Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej”)
cała dokumentacja została zamieszczona i postępowanie jest prowadzone na stronie https://portal.smartpzp.pl/32blt/public/postepowanie?postepowanie=64115521
Intencją Zamawiającego było, prowadzenie postępowania na platformie zakupowej SmartPZP. Wykonawcy otrzymywali informację, że postępowanie jest prowadzone jednocześnie na dwóch platformach: e- Zamówienia i platformie zakupowej SmartPZP. Taka niejednoznaczność stanowi poważną nieścisłość w dokumentacji przetargowej, która wprowadza w błąd co do jednoznacznego miejsca prowadzenia postępowania. Wada ta jest istotna i nie może zostać skorygowana na tym etapie postępowania, co jednocześnie powoduje, że zawarcie umowy na dostawę środków czyszczących staje się niemożliwe. Pomimo zgłoszeń do Centrum pomocy e-Zamówień w dniu 22.03.2024 r. błędu nie można skorygować przy pomocy technicznej platformy. Przyczyną tego błędu jest sposób funkcjonowania narzędzia informatycznego, za pomocą którego prowadzone jest postępowanie.

Przepis art. 255 pkt 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych nakłada na Zamawiającego obowiązek unieważnienia postępowania w sytuacji, gdy postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy w sprawie zamówienia publicznego.

W związku z powyższym, zachodzi konieczność unieważnienia przedmiotowego postępowania na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych,
gdyż „postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”, oraz na podstawie art. 256 „ Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.”

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający w prowadzonym postepowaniu na dostawę środków czystości wykrył niespójność, iż na platformie e-Zamówień i w ogłoszeniu o zamówieniu nr 2024/BZP 00251002/01 z dn. 19.03.2024 nr znajduje się informacja, że postepowanie jest prowadzone na stronie: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f7a1e5a8-e50a-11ee-a01e-f641a8763d5f
Natomiast zgodnie ze Specyfikacją Warunków Zamówienia i ogłoszeniem o zamówieniu
(w punkcie: „Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej”)
cała dokumentacja została zamieszczona i postępowanie jest prowadzone na stronie https://portal.smartpzp.pl/32blt/public/postepowanie?postepowanie=64115521
Intencją Zamawiającego było, prowadzenie postępowania na platformie zakupowej SmartPZP. Wykonawcy otrzymywali informację, że postępowanie jest prowadzone jednocześnie na dwóch platformach: e- Zamówienia i platformie zakupowej SmartPZP. Taka niejednoznaczność stanowi poważną nieścisłość w dokumentacji przetargowej, która wprowadza w błąd co do jednoznacznego miejsca prowadzenia postępowania. Wada ta jest istotna i nie może zostać skorygowana na tym etapie postępowania, co jednocześnie powoduje, że zawarcie umowy na dostawę środków czyszczących staje się niemożliwe. Pomimo zgłoszeń do Centrum pomocy e-Zamówień w dniu 22.03.2024 r. błędu nie można skorygować przy pomocy technicznej platformy. Przyczyną tego błędu jest sposób funkcjonowania narzędzia informatycznego, za pomocą którego prowadzone jest postępowanie.

Przepis art. 255 pkt 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych nakłada na Zamawiającego obowiązek unieważnienia postępowania w sytuacji, gdy postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy w sprawie zamówienia publicznego.

W związku z powyższym, zachodzi konieczność unieważnienia przedmiotowego postępowania na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych,
gdyż „postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”, oraz na podstawie art. 256 „ Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.”

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający w prowadzonym postepowaniu na dostawę środków czystości wykrył niespójność, iż na platformie e-Zamówień i w ogłoszeniu o zamówieniu nr 2024/BZP 00251002/01 z dn. 19.03.2024 nr znajduje się informacja, że postepowanie jest prowadzone na stronie: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f7a1e5a8-e50a-11ee-a01e-f641a8763d5f
Natomiast zgodnie ze Specyfikacją Warunków Zamówienia i ogłoszeniem o zamówieniu
(w punkcie: „Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej”)
cała dokumentacja została zamieszczona i postępowanie jest prowadzone na stronie https://portal.smartpzp.pl/32blt/public/postepowanie?postepowanie=64115521
Intencją Zamawiającego było, prowadzenie postępowania na platformie zakupowej SmartPZP. Wykonawcy otrzymywali informację, że postępowanie jest prowadzone jednocześnie na dwóch platformach: e- Zamówienia i platformie zakupowej SmartPZP. Taka niejednoznaczność stanowi poważną nieścisłość w dokumentacji przetargowej, która wprowadza w błąd co do jednoznacznego miejsca prowadzenia postępowania. Wada ta jest istotna i nie może zostać skorygowana na tym etapie postępowania, co jednocześnie powoduje, że zawarcie umowy na dostawę środków czyszczących staje się niemożliwe. Pomimo zgłoszeń do Centrum pomocy e-Zamówień w dniu 22.03.2024 r. błędu nie można skorygować przy pomocy technicznej platformy. Przyczyną tego błędu jest sposób funkcjonowania narzędzia informatycznego, za pomocą którego prowadzone jest postępowanie.

Przepis art. 255 pkt 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych nakłada na Zamawiającego obowiązek unieważnienia postępowania w sytuacji, gdy postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy w sprawie zamówienia publicznego.

W związku z powyższym, zachodzi konieczność unieważnienia przedmiotowego postępowania na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych,
gdyż „postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”, oraz na podstawie art. 256 „ Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.”

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający w prowadzonym postepowaniu na dostawę środków czystości wykrył niespójność, iż na platformie e-Zamówień i w ogłoszeniu o zamówieniu nr 2024/BZP 00251002/01 z dn. 19.03.2024 nr znajduje się informacja, że postepowanie jest prowadzone na stronie: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f7a1e5a8-e50a-11ee-a01e-f641a8763d5f
Natomiast zgodnie ze Specyfikacją Warunków Zamówienia i ogłoszeniem o zamówieniu
(w punkcie: „Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej”)
cała dokumentacja została zamieszczona i postępowanie jest prowadzone na stronie https://portal.smartpzp.pl/32blt/public/postepowanie?postepowanie=64115521
Intencją Zamawiającego było, prowadzenie postępowania na platformie zakupowej SmartPZP. Wykonawcy otrzymywali informację, że postępowanie jest prowadzone jednocześnie na dwóch platformach: e- Zamówienia i platformie zakupowej SmartPZP. Taka niejednoznaczność stanowi poważną nieścisłość w dokumentacji przetargowej, która wprowadza w błąd co do jednoznacznego miejsca prowadzenia postępowania. Wada ta jest istotna i nie może zostać skorygowana na tym etapie postępowania, co jednocześnie powoduje, że zawarcie umowy na dostawę środków czyszczących staje się niemożliwe. Pomimo zgłoszeń do Centrum pomocy e-Zamówień w dniu 22.03.2024 r. błędu nie można skorygować przy pomocy technicznej platformy. Przyczyną tego błędu jest sposób funkcjonowania narzędzia informatycznego, za pomocą którego prowadzone jest postępowanie.

Przepis art. 255 pkt 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych nakłada na Zamawiającego obowiązek unieważnienia postępowania w sytuacji, gdy postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy w sprawie zamówienia publicznego.

W związku z powyższym, zachodzi konieczność unieważnienia przedmiotowego postępowania na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych,
gdyż „postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”, oraz na podstawie art. 256 „ Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.”

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający w prowadzonym postepowaniu na dostawę środków czystości wykrył niespójność, iż na platformie e-Zamówień i w ogłoszeniu o zamówieniu nr 2024/BZP 00251002/01 z dn. 19.03.2024 nr znajduje się informacja, że postepowanie jest prowadzone na stronie: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f7a1e5a8-e50a-11ee-a01e-f641a8763d5f
Natomiast zgodnie ze Specyfikacją Warunków Zamówienia i ogłoszeniem o zamówieniu
(w punkcie: „Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej”)
cała dokumentacja została zamieszczona i postępowanie jest prowadzone na stronie https://portal.smartpzp.pl/32blt/public/postepowanie?postepowanie=64115521
Intencją Zamawiającego było, prowadzenie postępowania na platformie zakupowej SmartPZP. Wykonawcy otrzymywali informację, że postępowanie jest prowadzone jednocześnie na dwóch platformach: e- Zamówienia i platformie zakupowej SmartPZP. Taka niejednoznaczność stanowi poważną nieścisłość w dokumentacji przetargowej, która wprowadza w błąd co do jednoznacznego miejsca prowadzenia postępowania. Wada ta jest istotna i nie może zostać skorygowana na tym etapie postępowania, co jednocześnie powoduje, że zawarcie umowy na dostawę środków czyszczących staje się niemożliwe. Pomimo zgłoszeń do Centrum pomocy e-Zamówień w dniu 22.03.2024 r. błędu nie można skorygować przy pomocy technicznej platformy. Przyczyną tego błędu jest sposób funkcjonowania narzędzia informatycznego, za pomocą którego prowadzone jest postępowanie.

Przepis art. 255 pkt 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych nakłada na Zamawiającego obowiązek unieważnienia postępowania w sytuacji, gdy postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy w sprawie zamówienia publicznego.

W związku z powyższym, zachodzi konieczność unieważnienia przedmiotowego postępowania na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych,
gdyż „postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”, oraz na podstawie art. 256 „ Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.”

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający w prowadzonym postepowaniu na dostawę środków czystości wykrył niespójność, iż na platformie e-Zamówień i w ogłoszeniu o zamówieniu nr 2024/BZP 00251002/01 z dn. 19.03.2024 nr znajduje się informacja, że postepowanie jest prowadzone na stronie: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f7a1e5a8-e50a-11ee-a01e-f641a8763d5f
Natomiast zgodnie ze Specyfikacją Warunków Zamówienia i ogłoszeniem o zamówieniu
(w punkcie: „Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej”)
cała dokumentacja została zamieszczona i postępowanie jest prowadzone na stronie https://portal.smartpzp.pl/32blt/public/postepowanie?postepowanie=64115521
Intencją Zamawiającego było, prowadzenie postępowania na platformie zakupowej SmartPZP. Wykonawcy otrzymywali informację, że postępowanie jest prowadzone jednocześnie na dwóch platformach: e- Zamówienia i platformie zakupowej SmartPZP. Taka niejednoznaczność stanowi poważną nieścisłość w dokumentacji przetargowej, która wprowadza w błąd co do jednoznacznego miejsca prowadzenia postępowania. Wada ta jest istotna i nie może zostać skorygowana na tym etapie postępowania, co jednocześnie powoduje, że zawarcie umowy na dostawę środków czyszczących staje się niemożliwe. Pomimo zgłoszeń do Centrum pomocy e-Zamówień w dniu 22.03.2024 r. błędu nie można skorygować przy pomocy technicznej platformy. Przyczyną tego błędu jest sposób funkcjonowania narzędzia informatycznego, za pomocą którego prowadzone jest postępowanie.

Przepis art. 255 pkt 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych nakłada na Zamawiającego obowiązek unieważnienia postępowania w sytuacji, gdy postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy w sprawie zamówienia publicznego.

W związku z powyższym, zachodzi konieczność unieważnienia przedmiotowego postępowania na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych,
gdyż „postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”, oraz na podstawie art. 256 „ Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.”

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.