Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00251002/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa środków czystości
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730097572
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 9 - go Maja 95
1.5.2.) Miejscowość: Łask
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-100
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 261 554 591-592
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 32bltprz@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://32blt.wp.mil.pl/pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f7a1e5a8-e50a-11ee-a01e-f641a8763d5f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa środków czystości2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f7a1e5a8-e50a-11ee-a01e-f641a8763d5f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00258576
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00207750/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa środków czystości
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00251002
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 29/TP2/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 298607,83 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 287415,68 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa środków czystości” w części 1 czyściwa,2. Zakres i rodzaj asortymentu, ilość, typ opakowań i inne istotne elementy dotyczące opisu przedmiotu zamówienia zostały określone w następujących załącznikach: Formularz cenowy część 1 − załącznik nr 3a do SWZ; Opis przedmiotu zamówienia część 1 – załącznik nr 5a do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33772000-2 - Jednorazowe wyroby papierowe
4.5.5.) Wartość części: 105564,06 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa środków czystości”w części 2 środki czystości,
2. Zakres i rodzaj asortymentu, ilość, typ opakowań i inne istotne elementy dotyczące opisu przedmiotu zamówienia zostały określone w następujących załącznikach: Formularz cenowy część 2 − załącznik nr 3b do SWZ; Opis przedmiotu zamówienia część 2 – załącznik nr 5b do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
4.5.5.) Wartość części: 802,50 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa środków czystości” w części 3 Środki czyszczące i polerujące.2. Zakres i rodzaj asortymentu, ilość, typ opakowań i inne istotne elementy dotyczące opisu przedmiotu zamówienia zostały określone w następujących załącznikach: Formularz cenowy część 3– załącznik nr 3c do SWZ ; Opis przedmiotu zamówienia część 3 – załącznik nr 5c do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
4.5.5.) Wartość części: 51210,20 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa środków czystości” w części 4 artykuły papiernicze, torebki i torby z odpadów i resztek polietylenu.2. Zakres i rodzaj asortymentu, ilość, typ opakowań i inne istotne elementy dotyczące opisu przedmiotu zamówienia zostały określone w następujących załącznikach: Formularz cenowy część 4 – załącznik nr 3d do SWZ; Opis przedmiotu zamówienia część 4 – załącznik nr 5d do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33770000-8 - Artykuły higieniczne z papieru
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
19640000-4 - Torebki i torby z odpadów i resztek polietylenu
4.5.5.) Wartość części: 30325,44 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa środków czystości” w części 5 – środki czystości dla służby mundurowej.2. Zakres i rodzaj asortymentu, ilość, typ opakowań i inne istotne elementy dotyczące opisu przedmiotu zamówienia zostały określone w następujących załącznikach: Formularz cenowy część 5 – załącznik nr 3e do SWZ; Opis przedmiotu zamówienia część 5 – załącznik nr 5e do SWZ; Wojskowa dokumentacja techniczno-technologiczna wzór 815/MON część 5 – załącznik nr 5f.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33700000-7 - Produkty do pielęgnacji ciała
4.5.5.) Wartość części: 62522,03 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa środków czystości” w części 6 chemiczne środki do utrzymania czystości.2. Zakres i rodzaj asortymentu, ilość, typ opakowań i inne istotne elementy dotyczące opisu przedmiotu zamówienia zostały określone w następujących załącznikach: Formularz cenowy część 6 – załącznik nr 3f do SWZ; Opis przedmiotu zamówienia część 6 – załącznik nr 5g do SWZ;
4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39831600-2 - Środki do czyszczenia toalet
4.5.5.) Wartość części: 17087,55 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa środków czystości” w części 7 pozostałe środki do utrzymania czystości.2. Zakres i rodzaj asortymentu, ilość, typ opakowań i inne istotne elementy dotyczące opisu przedmiotu zamówienia zostały określone w następujących załącznikach: Formularz cenowy część 7 – załącznik nr 3g do SWZ; Opis przedmiotu zamówienia część 7 – załącznik nr 5h do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
4.5.5.) Wartość części: 17583,40 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa środków czystości” w części 8 samochodowe środki czyszczące.2. Zakres i rodzaj asortymentu, ilość, typ opakowań i inne istotne elementy dotyczące opisu przedmiotu zamówienia zostały określone w następujących załącznikach: Formularz cenowy część 8 – załącznik nr 3h do SWZ; Opis przedmiotu zamówienia część 8 – załącznik nr 5i do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39831500-1 - Samochodowe środki czyszczące
4.5.5.) Wartość części: 2320,50 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w prowadzonym postepowaniu na dostawę środków czystości wykrył niespójność, iż na platformie e-Zamówień i w ogłoszeniu o zamówieniu nr 2024/BZP 00251002/01 z dn. 19.03.2024 nr znajduje się informacja, że postepowanie jest prowadzone na stronie: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f7a1e5a8-e50a-11ee-a01e-f641a8763d5f
Natomiast zgodnie ze Specyfikacją Warunków Zamówienia i ogłoszeniem o zamówieniu
(w punkcie: „Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej”)
cała dokumentacja została zamieszczona i postępowanie jest prowadzone na stronie https://portal.smartpzp.pl/32blt/public/postepowanie?postepowanie=64115521
Intencją Zamawiającego było, prowadzenie postępowania na platformie zakupowej SmartPZP. Wykonawcy otrzymywali informację, że postępowanie jest prowadzone jednocześnie na dwóch platformach: e- Zamówienia i platformie zakupowej SmartPZP. Taka niejednoznaczność stanowi poważną nieścisłość w dokumentacji przetargowej, która wprowadza w błąd co do jednoznacznego miejsca prowadzenia postępowania. Wada ta jest istotna i nie może zostać skorygowana na tym etapie postępowania, co jednocześnie powoduje, że zawarcie umowy na dostawę środków czyszczących staje się niemożliwe. Pomimo zgłoszeń do Centrum pomocy e-Zamówień w dniu 22.03.2024 r. błędu nie można skorygować przy pomocy technicznej platformy. Przyczyną tego błędu jest sposób funkcjonowania narzędzia informatycznego, za pomocą którego prowadzone jest postępowanie.
Przepis art. 255 pkt 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych nakłada na Zamawiającego obowiązek unieważnienia postępowania w sytuacji, gdy postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W związku z powyższym, zachodzi konieczność unieważnienia przedmiotowego postępowania na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych,
gdyż „postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”, oraz na podstawie art. 256 „ Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.”
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w prowadzonym postepowaniu na dostawę środków czystości wykrył niespójność, iż na platformie e-Zamówień i w ogłoszeniu o zamówieniu nr 2024/BZP 00251002/01 z dn. 19.03.2024 nr znajduje się informacja, że postepowanie jest prowadzone na stronie: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f7a1e5a8-e50a-11ee-a01e-f641a8763d5f
Natomiast zgodnie ze Specyfikacją Warunków Zamówienia i ogłoszeniem o zamówieniu
(w punkcie: „Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej”)
cała dokumentacja została zamieszczona i postępowanie jest prowadzone na stronie https://portal.smartpzp.pl/32blt/public/postepowanie?postepowanie=64115521
Intencją Zamawiającego było, prowadzenie postępowania na platformie zakupowej SmartPZP. Wykonawcy otrzymywali informację, że postępowanie jest prowadzone jednocześnie na dwóch platformach: e- Zamówienia i platformie zakupowej SmartPZP. Taka niejednoznaczność stanowi poważną nieścisłość w dokumentacji przetargowej, która wprowadza w błąd co do jednoznacznego miejsca prowadzenia postępowania. Wada ta jest istotna i nie może zostać skorygowana na tym etapie postępowania, co jednocześnie powoduje, że zawarcie umowy na dostawę środków czyszczących staje się niemożliwe. Pomimo zgłoszeń do Centrum pomocy e-Zamówień w dniu 22.03.2024 r. błędu nie można skorygować przy pomocy technicznej platformy. Przyczyną tego błędu jest sposób funkcjonowania narzędzia informatycznego, za pomocą którego prowadzone jest postępowanie.
Przepis art. 255 pkt 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych nakłada na Zamawiającego obowiązek unieważnienia postępowania w sytuacji, gdy postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W związku z powyższym, zachodzi konieczność unieważnienia przedmiotowego postępowania na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych,
gdyż „postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”, oraz na podstawie art. 256 „ Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.”
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w prowadzonym postepowaniu na dostawę środków czystości wykrył niespójność, iż na platformie e-Zamówień i w ogłoszeniu o zamówieniu nr 2024/BZP 00251002/01 z dn. 19.03.2024 nr znajduje się informacja, że postepowanie jest prowadzone na stronie: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f7a1e5a8-e50a-11ee-a01e-f641a8763d5f
Natomiast zgodnie ze Specyfikacją Warunków Zamówienia i ogłoszeniem o zamówieniu
(w punkcie: „Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej”)
cała dokumentacja została zamieszczona i postępowanie jest prowadzone na stronie https://portal.smartpzp.pl/32blt/public/postepowanie?postepowanie=64115521
Intencją Zamawiającego było, prowadzenie postępowania na platformie zakupowej SmartPZP. Wykonawcy otrzymywali informację, że postępowanie jest prowadzone jednocześnie na dwóch platformach: e- Zamówienia i platformie zakupowej SmartPZP. Taka niejednoznaczność stanowi poważną nieścisłość w dokumentacji przetargowej, która wprowadza w błąd co do jednoznacznego miejsca prowadzenia postępowania. Wada ta jest istotna i nie może zostać skorygowana na tym etapie postępowania, co jednocześnie powoduje, że zawarcie umowy na dostawę środków czyszczących staje się niemożliwe. Pomimo zgłoszeń do Centrum pomocy e-Zamówień w dniu 22.03.2024 r. błędu nie można skorygować przy pomocy technicznej platformy. Przyczyną tego błędu jest sposób funkcjonowania narzędzia informatycznego, za pomocą którego prowadzone jest postępowanie.
Przepis art. 255 pkt 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych nakłada na Zamawiającego obowiązek unieważnienia postępowania w sytuacji, gdy postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W związku z powyższym, zachodzi konieczność unieważnienia przedmiotowego postępowania na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych,
gdyż „postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”, oraz na podstawie art. 256 „ Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.”
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w prowadzonym postepowaniu na dostawę środków czystości wykrył niespójność, iż na platformie e-Zamówień i w ogłoszeniu o zamówieniu nr 2024/BZP 00251002/01 z dn. 19.03.2024 nr znajduje się informacja, że postepowanie jest prowadzone na stronie: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f7a1e5a8-e50a-11ee-a01e-f641a8763d5f
Natomiast zgodnie ze Specyfikacją Warunków Zamówienia i ogłoszeniem o zamówieniu
(w punkcie: „Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej”)
cała dokumentacja została zamieszczona i postępowanie jest prowadzone na stronie https://portal.smartpzp.pl/32blt/public/postepowanie?postepowanie=64115521
Intencją Zamawiającego było, prowadzenie postępowania na platformie zakupowej SmartPZP. Wykonawcy otrzymywali informację, że postępowanie jest prowadzone jednocześnie na dwóch platformach: e- Zamówienia i platformie zakupowej SmartPZP. Taka niejednoznaczność stanowi poważną nieścisłość w dokumentacji przetargowej, która wprowadza w błąd co do jednoznacznego miejsca prowadzenia postępowania. Wada ta jest istotna i nie może zostać skorygowana na tym etapie postępowania, co jednocześnie powoduje, że zawarcie umowy na dostawę środków czyszczących staje się niemożliwe. Pomimo zgłoszeń do Centrum pomocy e-Zamówień w dniu 22.03.2024 r. błędu nie można skorygować przy pomocy technicznej platformy. Przyczyną tego błędu jest sposób funkcjonowania narzędzia informatycznego, za pomocą którego prowadzone jest postępowanie.
Przepis art. 255 pkt 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych nakłada na Zamawiającego obowiązek unieważnienia postępowania w sytuacji, gdy postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W związku z powyższym, zachodzi konieczność unieważnienia przedmiotowego postępowania na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych,
gdyż „postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”, oraz na podstawie art. 256 „ Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.”
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w prowadzonym postepowaniu na dostawę środków czystości wykrył niespójność, iż na platformie e-Zamówień i w ogłoszeniu o zamówieniu nr 2024/BZP 00251002/01 z dn. 19.03.2024 nr znajduje się informacja, że postepowanie jest prowadzone na stronie: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f7a1e5a8-e50a-11ee-a01e-f641a8763d5f
Natomiast zgodnie ze Specyfikacją Warunków Zamówienia i ogłoszeniem o zamówieniu
(w punkcie: „Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej”)
cała dokumentacja została zamieszczona i postępowanie jest prowadzone na stronie https://portal.smartpzp.pl/32blt/public/postepowanie?postepowanie=64115521
Intencją Zamawiającego było, prowadzenie postępowania na platformie zakupowej SmartPZP. Wykonawcy otrzymywali informację, że postępowanie jest prowadzone jednocześnie na dwóch platformach: e- Zamówienia i platformie zakupowej SmartPZP. Taka niejednoznaczność stanowi poważną nieścisłość w dokumentacji przetargowej, która wprowadza w błąd co do jednoznacznego miejsca prowadzenia postępowania. Wada ta jest istotna i nie może zostać skorygowana na tym etapie postępowania, co jednocześnie powoduje, że zawarcie umowy na dostawę środków czyszczących staje się niemożliwe. Pomimo zgłoszeń do Centrum pomocy e-Zamówień w dniu 22.03.2024 r. błędu nie można skorygować przy pomocy technicznej platformy. Przyczyną tego błędu jest sposób funkcjonowania narzędzia informatycznego, za pomocą którego prowadzone jest postępowanie.
Przepis art. 255 pkt 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych nakłada na Zamawiającego obowiązek unieważnienia postępowania w sytuacji, gdy postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W związku z powyższym, zachodzi konieczność unieważnienia przedmiotowego postępowania na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych,
gdyż „postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”, oraz na podstawie art. 256 „ Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.”
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w prowadzonym postepowaniu na dostawę środków czystości wykrył niespójność, iż na platformie e-Zamówień i w ogłoszeniu o zamówieniu nr 2024/BZP 00251002/01 z dn. 19.03.2024 nr znajduje się informacja, że postepowanie jest prowadzone na stronie: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f7a1e5a8-e50a-11ee-a01e-f641a8763d5f
Natomiast zgodnie ze Specyfikacją Warunków Zamówienia i ogłoszeniem o zamówieniu
(w punkcie: „Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej”)
cała dokumentacja została zamieszczona i postępowanie jest prowadzone na stronie https://portal.smartpzp.pl/32blt/public/postepowanie?postepowanie=64115521
Intencją Zamawiającego było, prowadzenie postępowania na platformie zakupowej SmartPZP. Wykonawcy otrzymywali informację, że postępowanie jest prowadzone jednocześnie na dwóch platformach: e- Zamówienia i platformie zakupowej SmartPZP. Taka niejednoznaczność stanowi poważną nieścisłość w dokumentacji przetargowej, która wprowadza w błąd co do jednoznacznego miejsca prowadzenia postępowania. Wada ta jest istotna i nie może zostać skorygowana na tym etapie postępowania, co jednocześnie powoduje, że zawarcie umowy na dostawę środków czyszczących staje się niemożliwe. Pomimo zgłoszeń do Centrum pomocy e-Zamówień w dniu 22.03.2024 r. błędu nie można skorygować przy pomocy technicznej platformy. Przyczyną tego błędu jest sposób funkcjonowania narzędzia informatycznego, za pomocą którego prowadzone jest postępowanie.
Przepis art. 255 pkt 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych nakłada na Zamawiającego obowiązek unieważnienia postępowania w sytuacji, gdy postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W związku z powyższym, zachodzi konieczność unieważnienia przedmiotowego postępowania na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych,
gdyż „postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”, oraz na podstawie art. 256 „ Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.”
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w prowadzonym postepowaniu na dostawę środków czystości wykrył niespójność, iż na platformie e-Zamówień i w ogłoszeniu o zamówieniu nr 2024/BZP 00251002/01 z dn. 19.03.2024 nr znajduje się informacja, że postepowanie jest prowadzone na stronie: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f7a1e5a8-e50a-11ee-a01e-f641a8763d5f
Natomiast zgodnie ze Specyfikacją Warunków Zamówienia i ogłoszeniem o zamówieniu
(w punkcie: „Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej”)
cała dokumentacja została zamieszczona i postępowanie jest prowadzone na stronie https://portal.smartpzp.pl/32blt/public/postepowanie?postepowanie=64115521
Intencją Zamawiającego było, prowadzenie postępowania na platformie zakupowej SmartPZP. Wykonawcy otrzymywali informację, że postępowanie jest prowadzone jednocześnie na dwóch platformach: e- Zamówienia i platformie zakupowej SmartPZP. Taka niejednoznaczność stanowi poważną nieścisłość w dokumentacji przetargowej, która wprowadza w błąd co do jednoznacznego miejsca prowadzenia postępowania. Wada ta jest istotna i nie może zostać skorygowana na tym etapie postępowania, co jednocześnie powoduje, że zawarcie umowy na dostawę środków czyszczących staje się niemożliwe. Pomimo zgłoszeń do Centrum pomocy e-Zamówień w dniu 22.03.2024 r. błędu nie można skorygować przy pomocy technicznej platformy. Przyczyną tego błędu jest sposób funkcjonowania narzędzia informatycznego, za pomocą którego prowadzone jest postępowanie.
Przepis art. 255 pkt 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych nakłada na Zamawiającego obowiązek unieważnienia postępowania w sytuacji, gdy postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W związku z powyższym, zachodzi konieczność unieważnienia przedmiotowego postępowania na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych,
gdyż „postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”, oraz na podstawie art. 256 „ Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.”
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w prowadzonym postepowaniu na dostawę środków czystości wykrył niespójność, iż na platformie e-Zamówień i w ogłoszeniu o zamówieniu nr 2024/BZP 00251002/01 z dn. 19.03.2024 nr znajduje się informacja, że postepowanie jest prowadzone na stronie: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f7a1e5a8-e50a-11ee-a01e-f641a8763d5f
Natomiast zgodnie ze Specyfikacją Warunków Zamówienia i ogłoszeniem o zamówieniu
(w punkcie: „Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej”)
cała dokumentacja została zamieszczona i postępowanie jest prowadzone na stronie https://portal.smartpzp.pl/32blt/public/postepowanie?postepowanie=64115521
Intencją Zamawiającego było, prowadzenie postępowania na platformie zakupowej SmartPZP. Wykonawcy otrzymywali informację, że postępowanie jest prowadzone jednocześnie na dwóch platformach: e- Zamówienia i platformie zakupowej SmartPZP. Taka niejednoznaczność stanowi poważną nieścisłość w dokumentacji przetargowej, która wprowadza w błąd co do jednoznacznego miejsca prowadzenia postępowania. Wada ta jest istotna i nie może zostać skorygowana na tym etapie postępowania, co jednocześnie powoduje, że zawarcie umowy na dostawę środków czyszczących staje się niemożliwe. Pomimo zgłoszeń do Centrum pomocy e-Zamówień w dniu 22.03.2024 r. błędu nie można skorygować przy pomocy technicznej platformy. Przyczyną tego błędu jest sposób funkcjonowania narzędzia informatycznego, za pomocą którego prowadzone jest postępowanie.
Przepis art. 255 pkt 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych nakłada na Zamawiającego obowiązek unieważnienia postępowania w sytuacji, gdy postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W związku z powyższym, zachodzi konieczność unieważnienia przedmiotowego postępowania na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych,
gdyż „postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”, oraz na podstawie art. 256 „ Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.”
INNE PRZETARGI Z ŁASKA
- Dostawa Energii Elektrycznej dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w Łasku Sp. z o.o.
- Modernizacja Sali sportowej w Zespole Szkół Mundurowo-Technicznych w Ostrowie.
- "Przystosowanie pomieszczeń budynku przy ul. 9-Maja w Łasku do funkcji biurowej i archiwum" w ramach projektu pn.: "CUŚ dla Łaskiego" - Remont i wyposażenie wypożyczalni i punktu informacyjnego
- Naprawa sprzętu kwaterunkowego
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w trzech obiektach Sądu Rejonowego w Łasku
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w trzech obiektach Sądu Rejonowego w Łasku
więcej: przetargi w Łasku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SUKCESYWNA DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI PRZEZ OKRES 12 MIESIĘCY OD DNIA ZAWARCIA UMOWY do PIWet - PIB w Puławach oraz Zakładu Pryszczycy w Zduńskiej Woli.
- Sukcesywna dostawa artykułów higienicznych i do utrzymania czystości z papieru i tworzyw sztucznych na potrzeby MCUS we Wrocławiu, z podziałem na trzy części zamówienia.
- D/21/2024/A Sukcesywny zakup i dostawa artykułów higienicznych na potrzeby jednostek Uniwersytetu Opolskiego
- ZP/16/2024 Dostawy środków czystości
- DOSTAWA MATERIAŁÓW DO STERYLIZACJI
- Sukcesywna dostawa środków higienicznych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.