eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Dostawa mebli do Sali Obsługi Klientów w Inspektoracie ZUS w Zambrowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-03-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa mebli do Sali Obsługi Klientów w Inspektoracie ZUS w Zambrowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Białymstoku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00001775600048

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Młynowa 29

1.5.2.) Miejscowość: Białystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-404

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.bialystok@zus.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/zus/public/postepowanie?postepowanie=59344047

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


ubezpieczenia społeczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa mebli do Sali Obsługi Klientów w Inspektoracie ZUS w Zambrowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d2f652f3-a610-11ee-948d-82b0c04ef850

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00258370

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00408787/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Dostawa mebli do Sali Obsługi Klientów w Zambrowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00579210

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 010000.271.13.2023-ZAP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I.Przedmiot zamówienia jest określony we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) kodem:
- 39130000-2 - meble biurowe
- 39121000-6 Biurka
- 39141300-5 Szafy
- 39113100-8 Fotele

II. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli na Salę Obsługi Klienta i do pokoi socjalnych w Inspektoracie ZUS w Zambrowie.
Zakres zamówienia obejmuje dostawę mebli na SOK:
1. biurko proste komputerowe zabudowane trzema ściankami tapicerowanymi – 2 szt.
2. kontener mobilny do biurka – 6 szt.
3. biurko kształtowe – 6 szt.
4. ścianka działowa podzielająca stanowiska – 8 szt.
5. szafka/ regał na dokumenty i urządzenie wielofunkcyjne – 6 szt.
6. regał na rzeczy osobiste i stację roboczą – 6 szt.
7. fotel obrotowy bez zagłówka – 6 szt.
8. krzesło ISO – 17 szt.
9. krzesło ISO z podłokietnikami – 17 szt.
10. stolik dla interesantów – 4 szt.
11. tablica magnetyczna – 6 szt.
12. stojak na druki- modułowy zestaw kieszeni – 4 szt.
13. szafa aktowa 2 drzwiowa - 6 szt.
14. zestaw meblowy „kącik malucha” – 1 komplet
Zakres zmówienia obejmuje dostawę mebli do pomieszczeń socjalnych:
15. stolik – 4 szt.
16. krzesło tapicerowane ISO - 12 szt.
17. szafa ubraniowa 2 drzwiowa – 1 szt.
18. zabudowa kuchenna – szafka wisząca – 12 szt.
19. Zabudowa kuchenna – szafka stojąca z blatem – 4 szt.
20. Szafa metalowa BHP z 6 schowkami – 1 szt.
21. Fotel rozkładany 1 osobowy do wypoczynku – 1 szt..

III. Na dostarczony przedmiot umowy Wykonawca zobowiązany jest udzielić co najmniej 24 miesiące gwarancji. Okres gwarancji stanowi jedno z kryterium oceny ofert.

IV. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 9 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39121000-6 - Biurka i stoły

39141300-5 - Szafy

39113100-8 - Fotele

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 84316,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 193233,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 84316,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „Drzewiarz- Bis” sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 911328304

7.3.3) Ulica: Ul. Kardynała Wyszyńskiego 46a

7.3.4) Miejscowość: Lipno

7.3.5) Kod pocztowy: 87-600

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 84316,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.