eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tomaszów Mazowiecki › Opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego wraz z obliczeniem planowanych kosztów oraz pełnieniem nadzoru autorskiego i przekazaniem praw autorskich, w ramach zadania pn.: "Prace przy zabytkowym ..

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-03-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego wraz z obliczeniem planowanych kosztów oraz pełnieniem nadzoru autorskiego
i przekazaniem praw autorskich, w ramach zadania pn.: "Prace przy zabytkowym ..

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT TOMASZOWSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648451

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. św. Antoniego 41

1.5.2.) Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-200

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiat-tomaszowski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.powiat-tomaszowski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-994416e1-e1f4-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego wraz z obliczeniem planowanych kosztów oraz pełnieniem nadzoru autorskiego
i przekazaniem praw autorskich, w ramach zadania pn.: "Prace przy zabytkowym ..

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-994416e1-e1f4-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00258128

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00029573/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.11 Opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego Prace przy zabytkowym budynku I LO w Tomaszowie Maz.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00244980

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.5.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego wraz z obliczeniem planowanych kosztów (cały przedmiot niniejszego zamówienia zwany dalej: PFU lub dokumentacja), dla w/w zadania, którego przedmiotem jest wykonanie prac konserwatorskich wybranych elewacji zabytkowego budynku szkoły wraz z ewentualnymi pracami towarzyszącymi, i którego celem jest przywrócenie poprawnego stanu technicznego i estetycznego oraz zahamowanie procesu niszczenia zabytkowego, historycznego budynku szkoły; w celu osiągnięcia zamierzonych rezultatów zadania zaplanowano opracowanie dokumentacji i prace budowlane w trybie zaprojektuj i wybuduj wraz z uzyskaniem wymaganych prawem pozwoleń.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje również pełnienie nadzoru autorskiego i przekazanie praw autorskich.
3. PFU stanowić będzie opis przedmiotu zamówienia i podstawę realizacji przedsięwzięcia w trybie zaprojektuj i wybuduj, dlatego bardzo ważne jest należyte i rozważne opracowanie wszelkich składowych PFU i zawieranie w nim tylko przemyślanych, sprawdzonych założeń, w tym bardzo istotne jest staranne oszacowanie planowanych kosztów.
4. Wszelką i wyłączną odpowiedzialność w powyższym zakresie ponosić będzie wyłącznie Wykonawca, jako jednostka realizująca niniejsze zamówienie.
5. Do Wykonawcy należy opracowanie PFU spełniającego w sposób optymalny oczekiwania Zamawiającego co do rozwiązań branżowych, jakościowych, użytkowych i wszelkich innych objętych PFU, przy zachowaniu realności i ekonomiki rozwiązań oraz pełnej zgodności z Rządowym Programem Odbudowy Zabytków - edycja druga.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo wszelkich modyfikacji założeń na etapie realizacji zamówienia np. w wyniku dokonywania szczegółowych uzgodnień w trakcie prac nad PFU. Powyższe nie stanowi podstawy do żądania przez Wykonawcę zmiany w jakimkolwiek zakresie zawartej umowy w tym zmiany wynagrodzenia lub zmiany terminu realizacji.
7. Wykonawca gwarantuje, że PFU obejmować będzie wszystkie konieczne branże i opracowania.
8. Wykonana dokumentacja musi być kompletna i zgodna z obowiązującymi standardami, postanowieniami umowy, w tym także kompletna z punktu widzenia celu jakiemu ma służyć i gwarantować wykonanie wszystkich prac/robót i działań w celu wykonania zadania zgodnie z zamierzeniem.
9. PFU ma określać warunki wykonawstwa.
10. Zamawiający zastrzega sobie prawo w ramach wynagrodzenia umownego do korekty zakresu PFU, tak by szacowany koszt inwestycji, dla której opracowywane jest PFU, nie przekraczał kwoty określonej przez Zamawiającego. Przewidywana wartość inwestycji: 1 600 000 zł.
11. Rozwiązania zawarte w PFU muszą zostać zatwierdzone lub co najmniej pozytywnie uzgodnione z Łódzkim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków (wymagana jest forma pisemna zatwierdzenia lub uzgodnienia).
12. Wykonawca zobowiązany jest w ramach wynagrodzenia umownego do dokonania wszelkich czynności, obowiązków wynikających z niniejszej umowy oraz innych przepisów dotyczących, związanych z niniejszym zamówieniem, bez prawa żądania dodatkowego wynagrodzenia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Przedmiotowe postępowanie ulega unieważnieniu, ponieważ na realizację zamówienia nie wpłynęła żadna oferta.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.