eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czerniewo › "Sukcesywną dostawę artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej im. Zygmunta Bukowskiego w Czerniewie na rok 2024"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-03-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Sukcesywną dostawę artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej im. Zygmunta Bukowskiego w Czerniewie na rok 2024“

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA IM. ZYGMUNTA BUKOWSKIEGO W CZERNIEWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190385700

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 9

1.5.2.) Miejscowość: Czerniewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-042

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szkola_czerniewo@poczta.onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sp-czerniewo.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Sukcesywną dostawę artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej im. Zygmunta Bukowskiego w Czerniewie na rok 2024“

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d5db2a25-ea1f-11ee-9c02-ce2b643d361d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00257952

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00257652/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 „Sukcesywną dostawę artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej im. Zygmunta Bukowskiego w Czerniewie na rok 2024“

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/trabkiw_ug

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/trabkiw_ug

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: opisane w SWZ
Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 ROZPORZĄDZENIE PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie zamieszcza wymagania dotyczące specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za pośrednictwem platformazakupowa.pl, tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
4) włączona obsługa JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
6) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
8. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
1) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem ( https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin)w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
2) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem. 
9. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny
z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy Zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu, ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
10. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące
w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): opisano w załączniku nr 4 do SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): opisano w załączniku nr 4 do SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SPC.271.1.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 8

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: Mięso i wędliny

4.2.6.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

3. W ramach przedmiotu umowy Zamawiający, uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji na zasadach i trybie opisanym poniżej:
1) Zamawiający może z prawa opcji nie skorzystać w ogóle, skorzystać lub skorzystać w części,
2) Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, dlatego też nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie stanowi podstawy dla Wykonawcy do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego,
3) Zamówienie objęte prawem opcji Wykonawca będzie zobowiązany wykonać po uprzednim otrzymaniu zawiadomienia od Zamawiającego, że zamierza z prawa opcji skorzystać,
4) Zamówienie złożone w ramach opcji będzie wskazywać, że jest realizowane w ramach prawa opcji oraz będzie wskazywać asortyment, ilość i ceny jednostkowe dodatkowo zamawianych produktów określone w wykazie asortymentowo-cenowym,
5) Termin wykonania zamówienia objętego prawem opcji będzie wynosił co najmniej 2 dni od dnia przesłania zamówienia realizowanego w ramach praw opcji do Wykonawcy,
6) Z zastrzeżeniem pkt 5, zasady dotyczące realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego. Zamawiający zastrzega również, że ceny jednostkowe objęte prawem opcji będą odpowiadały cenom produktów określonym w wykazie asortymentowo-cenowym oraz będą niezmienne w całym okresie realizacji umowy,
7) Przysługujące Zamawiającemu prawo opcji może obejmować dostawę produktów w maksymalnej ilości do 30 % pierwotnej liczby wskazanej w wykazie asortymentowo-cenowym (dla każdego produktu oddzielnie). Zamawiający jest uprawniony wielokrotnie składać Zamówienie w ramach prawa opcji, do wyczerpania ilości o których mowa w niniejszym punkcie,
8) Zamawiający zastrzega, że ilość sztuk produktów jakie mogą zostać zamówione w ramach prawa opcji, jest wielkością maksymalną, a ilości te mogą ulec zmniejszeniu w zależności od potrzeb Zamawiającego w trakcie trwania umowy,
9) Zamawiający jest uprawniony do korzystania z prawa opcji w całym okresie trwania umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji na reklamację dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: Mięso drobiowe

4.2.6.) Główny kod CPV: 15112000-6 - Drób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

3. W ramach przedmiotu umowy Zamawiający, uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji na zasadach i trybie opisanym poniżej:
1) Zamawiający może z prawa opcji nie skorzystać w ogóle, skorzystać lub skorzystać w części,
2) Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, dlatego też nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie stanowi podstawy dla Wykonawcy do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego,
3) Zamówienie objęte prawem opcji Wykonawca będzie zobowiązany wykonać po uprzednim otrzymaniu zawiadomienia od Zamawiającego, że zamierza z prawa opcji skorzystać,
4) Zamówienie złożone w ramach opcji będzie wskazywać, że jest realizowane w ramach prawa opcji oraz będzie wskazywać asortyment, ilość i ceny jednostkowe dodatkowo zamawianych produktów określone w wykazie asortymentowo-cenowym,
5) Termin wykonania zamówienia objętego prawem opcji będzie wynosił co najmniej 2 dni od dnia przesłania zamówienia realizowanego w ramach praw opcji do Wykonawcy,
6) Z zastrzeżeniem pkt 5, zasady dotyczące realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego. Zamawiający zastrzega również, że ceny jednostkowe objęte prawem opcji będą odpowiadały cenom produktów określonym w wykazie asortymentowo-cenowym oraz będą niezmienne w całym okresie realizacji umowy,
7) Przysługujące Zamawiającemu prawo opcji może obejmować dostawę produktów w maksymalnej ilości do 30 % pierwotnej liczby wskazanej w wykazie asortymentowo-cenowym (dla każdego produktu oddzielnie). Zamawiający jest uprawniony wielokrotnie składać Zamówienie w ramach prawa opcji, do wyczerpania ilości o których mowa w niniejszym punkcie,
8) Zamawiający zastrzega, że ilość sztuk produktów jakie mogą zostać zamówione w ramach prawa opcji, jest wielkością maksymalną, a ilości te mogą ulec zmniejszeniu w zależności od potrzeb Zamawiającego w trakcie trwania umowy,
9) Zamawiający jest uprawniony do korzystania z prawa opcji w całym okresie trwania umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji na reklamację dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Produkty ogólnospożywcze

4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

3. W ramach przedmiotu umowy Zamawiający, uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji na zasadach i trybie opisanym poniżej:
1) Zamawiający może z prawa opcji nie skorzystać w ogóle, skorzystać lub skorzystać w części,
2) Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, dlatego też nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie stanowi podstawy dla Wykonawcy do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego,
3) Zamówienie objęte prawem opcji Wykonawca będzie zobowiązany wykonać po uprzednim otrzymaniu zawiadomienia od Zamawiającego, że zamierza z prawa opcji skorzystać,
4) Zamówienie złożone w ramach opcji będzie wskazywać, że jest realizowane w ramach prawa opcji oraz będzie wskazywać asortyment, ilość i ceny jednostkowe dodatkowo zamawianych produktów określone w wykazie asortymentowo-cenowym,
5) Termin wykonania zamówienia objętego prawem opcji będzie wynosił co najmniej 2 dni od dnia przesłania zamówienia realizowanego w ramach praw opcji do Wykonawcy,
6) Z zastrzeżeniem pkt 5, zasady dotyczące realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego. Zamawiający zastrzega również, że ceny jednostkowe objęte prawem opcji będą odpowiadały cenom produktów określonym w wykazie asortymentowo-cenowym oraz będą niezmienne w całym okresie realizacji umowy,
7) Przysługujące Zamawiającemu prawo opcji może obejmować dostawę produktów w maksymalnej ilości do 30 % pierwotnej liczby wskazanej w wykazie asortymentowo-cenowym (dla każdego produktu oddzielnie). Zamawiający jest uprawniony wielokrotnie składać Zamówienie w ramach prawa opcji, do wyczerpania ilości o których mowa w niniejszym punkcie,
8) Zamawiający zastrzega, że ilość sztuk produktów jakie mogą zostać zamówione w ramach prawa opcji, jest wielkością maksymalną, a ilości te mogą ulec zmniejszeniu w zależności od potrzeb Zamawiającego w trakcie trwania umowy,
9) Zamawiający jest uprawniony do korzystania z prawa opcji w całym okresie trwania umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji na reklamację dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Warzywa, owoce, kiszonki

4.2.6.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

3. W ramach przedmiotu umowy Zamawiający, uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji na zasadach i trybie opisanym poniżej:
1) Zamawiający może z prawa opcji nie skorzystać w ogóle, skorzystać lub skorzystać w części,
2) Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, dlatego też nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie stanowi podstawy dla Wykonawcy do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego,
3) Zamówienie objęte prawem opcji Wykonawca będzie zobowiązany wykonać po uprzednim otrzymaniu zawiadomienia od Zamawiającego, że zamierza z prawa opcji skorzystać,
4) Zamówienie złożone w ramach opcji będzie wskazywać, że jest realizowane w ramach prawa opcji oraz będzie wskazywać asortyment, ilość i ceny jednostkowe dodatkowo zamawianych produktów określone w wykazie asortymentowo-cenowym,
5) Termin wykonania zamówienia objętego prawem opcji będzie wynosił co najmniej 2 dni od dnia przesłania zamówienia realizowanego w ramach praw opcji do Wykonawcy,
6) Z zastrzeżeniem pkt 5, zasady dotyczące realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego. Zamawiający zastrzega również, że ceny jednostkowe objęte prawem opcji będą odpowiadały cenom produktów określonym w wykazie asortymentowo-cenowym oraz będą niezmienne w całym okresie realizacji umowy,
7) Przysługujące Zamawiającemu prawo opcji może obejmować dostawę produktów w maksymalnej ilości do 30 % pierwotnej liczby wskazanej w wykazie asortymentowo-cenowym (dla każdego produktu oddzielnie). Zamawiający jest uprawniony wielokrotnie składać Zamówienie w ramach prawa opcji, do wyczerpania ilości o których mowa w niniejszym punkcie,
8) Zamawiający zastrzega, że ilość sztuk produktów jakie mogą zostać zamówione w ramach prawa opcji, jest wielkością maksymalną, a ilości te mogą ulec zmniejszeniu w zależności od potrzeb Zamawiającego w trakcie trwania umowy,
9) Zamawiający jest uprawniony do korzystania z prawa opcji w całym okresie trwania umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji na reklamację dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Mleko i jego przetwory

4.2.6.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

3. W ramach przedmiotu umowy Zamawiający, uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji na zasadach i trybie opisanym poniżej:
1) Zamawiający może z prawa opcji nie skorzystać w ogóle, skorzystać lub skorzystać w części,
2) Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, dlatego też nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie stanowi podstawy dla Wykonawcy do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego,
3) Zamówienie objęte prawem opcji Wykonawca będzie zobowiązany wykonać po uprzednim otrzymaniu zawiadomienia od Zamawiającego, że zamierza z prawa opcji skorzystać,
4) Zamówienie złożone w ramach opcji będzie wskazywać, że jest realizowane w ramach prawa opcji oraz będzie wskazywać asortyment, ilość i ceny jednostkowe dodatkowo zamawianych produktów określone w wykazie asortymentowo-cenowym,
5) Termin wykonania zamówienia objętego prawem opcji będzie wynosił co najmniej 2 dni od dnia przesłania zamówienia realizowanego w ramach praw opcji do Wykonawcy,
6) Z zastrzeżeniem pkt 5, zasady dotyczące realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego. Zamawiający zastrzega również, że ceny jednostkowe objęte prawem opcji będą odpowiadały cenom produktów określonym w wykazie asortymentowo-cenowym oraz będą niezmienne w całym okresie realizacji umowy,
7) Przysługujące Zamawiającemu prawo opcji może obejmować dostawę produktów w maksymalnej ilości do 30 % pierwotnej liczby wskazanej w wykazie asortymentowo-cenowym (dla każdego produktu oddzielnie). Zamawiający jest uprawniony wielokrotnie składać Zamówienie w ramach prawa opcji, do wyczerpania ilości o których mowa w niniejszym punkcie,
8) Zamawiający zastrzega, że ilość sztuk produktów jakie mogą zostać zamówione w ramach prawa opcji, jest wielkością maksymalną, a ilości te mogą ulec zmniejszeniu w zależności od potrzeb Zamawiającego w trakcie trwania umowy,
9) Zamawiający jest uprawniony do korzystania z prawa opcji w całym okresie trwania umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji na reklamację dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Jaja

4.2.6.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

3. W ramach przedmiotu umowy Zamawiający, uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji na zasadach i trybie opisanym poniżej:
1) Zamawiający może z prawa opcji nie skorzystać w ogóle, skorzystać lub skorzystać w części,
2) Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, dlatego też nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie stanowi podstawy dla Wykonawcy do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego,
3) Zamówienie objęte prawem opcji Wykonawca będzie zobowiązany wykonać po uprzednim otrzymaniu zawiadomienia od Zamawiającego, że zamierza z prawa opcji skorzystać,
4) Zamówienie złożone w ramach opcji będzie wskazywać, że jest realizowane w ramach prawa opcji oraz będzie wskazywać asortyment, ilość i ceny jednostkowe dodatkowo zamawianych produktów określone w wykazie asortymentowo-cenowym,
5) Termin wykonania zamówienia objętego prawem opcji będzie wynosił co najmniej 2 dni od dnia przesłania zamówienia realizowanego w ramach praw opcji do Wykonawcy,
6) Z zastrzeżeniem pkt 5, zasady dotyczące realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego. Zamawiający zastrzega również, że ceny jednostkowe objęte prawem opcji będą odpowiadały cenom produktów określonym w wykazie asortymentowo-cenowym oraz będą niezmienne w całym okresie realizacji umowy,
7) Przysługujące Zamawiającemu prawo opcji może obejmować dostawę produktów w maksymalnej ilości do 30 % pierwotnej liczby wskazanej w wykazie asortymentowo-cenowym (dla każdego produktu oddzielnie). Zamawiający jest uprawniony wielokrotnie składać Zamówienie w ramach prawa opcji, do wyczerpania ilości o których mowa w niniejszym punkcie,
8) Zamawiający zastrzega, że ilość sztuk produktów jakie mogą zostać zamówione w ramach prawa opcji, jest wielkością maksymalną, a ilości te mogą ulec zmniejszeniu w zależności od potrzeb Zamawiającego w trakcie trwania umowy,
9) Zamawiający jest uprawniony do korzystania z prawa opcji w całym okresie trwania umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji na reklamację dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pieczywo i wyroby cukiernicze

4.2.6.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

3. W ramach przedmiotu umowy Zamawiający, uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji na zasadach i trybie opisanym poniżej:
1) Zamawiający może z prawa opcji nie skorzystać w ogóle, skorzystać lub skorzystać w części,
2) Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, dlatego też nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie stanowi podstawy dla Wykonawcy do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego,
3) Zamówienie objęte prawem opcji Wykonawca będzie zobowiązany wykonać po uprzednim otrzymaniu zawiadomienia od Zamawiającego, że zamierza z prawa opcji skorzystać,
4) Zamówienie złożone w ramach opcji będzie wskazywać, że jest realizowane w ramach prawa opcji oraz będzie wskazywać asortyment, ilość i ceny jednostkowe dodatkowo zamawianych produktów określone w wykazie asortymentowo-cenowym,
5) Termin wykonania zamówienia objętego prawem opcji będzie wynosił co najmniej 2 dni od dnia przesłania zamówienia realizowanego w ramach praw opcji do Wykonawcy,
6) Z zastrzeżeniem pkt 5, zasady dotyczące realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego. Zamawiający zastrzega również, że ceny jednostkowe objęte prawem opcji będą odpowiadały cenom produktów określonym w wykazie asortymentowo-cenowym oraz będą niezmienne w całym okresie realizacji umowy,
7) Przysługujące Zamawiającemu prawo opcji może obejmować dostawę produktów w maksymalnej ilości do 30 % pierwotnej liczby wskazanej w wykazie asortymentowo-cenowym (dla każdego produktu oddzielnie). Zamawiający jest uprawniony wielokrotnie składać Zamówienie w ramach prawa opcji, do wyczerpania ilości o których mowa w niniejszym punkcie,
8) Zamawiający zastrzega, że ilość sztuk produktów jakie mogą zostać zamówione w ramach prawa opcji, jest wielkością maksymalną, a ilości te mogą ulec zmniejszeniu w zależności od potrzeb Zamawiającego w trakcie trwania umowy,
9) Zamawiający jest uprawniony do korzystania z prawa opcji w całym okresie trwania umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji na reklamację dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Mrożonki, ryby

4.2.6.) Główny kod CPV: 15896000-5 - Produkty głęboko mrożone

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

3. W ramach przedmiotu umowy Zamawiający, uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji na zasadach i trybie opisanym poniżej:
1) Zamawiający może z prawa opcji nie skorzystać w ogóle, skorzystać lub skorzystać w części,
2) Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, dlatego też nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie stanowi podstawy dla Wykonawcy do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego,
3) Zamówienie objęte prawem opcji Wykonawca będzie zobowiązany wykonać po uprzednim otrzymaniu zawiadomienia od Zamawiającego, że zamierza z prawa opcji skorzystać,
4) Zamówienie złożone w ramach opcji będzie wskazywać, że jest realizowane w ramach prawa opcji oraz będzie wskazywać asortyment, ilość i ceny jednostkowe dodatkowo zamawianych produktów określone w wykazie asortymentowo-cenowym,
5) Termin wykonania zamówienia objętego prawem opcji będzie wynosił co najmniej 2 dni od dnia przesłania zamówienia realizowanego w ramach praw opcji do Wykonawcy,
6) Z zastrzeżeniem pkt 5, zasady dotyczące realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego. Zamawiający zastrzega również, że ceny jednostkowe objęte prawem opcji będą odpowiadały cenom produktów określonym w wykazie asortymentowo-cenowym oraz będą niezmienne w całym okresie realizacji umowy,
7) Przysługujące Zamawiającemu prawo opcji może obejmować dostawę produktów w maksymalnej ilości do 30 % pierwotnej liczby wskazanej w wykazie asortymentowo-cenowym (dla każdego produktu oddzielnie). Zamawiający jest uprawniony wielokrotnie składać Zamówienie w ramach prawa opcji, do wyczerpania ilości o których mowa w niniejszym punkcie,
8) Zamawiający zastrzega, że ilość sztuk produktów jakie mogą zostać zamówione w ramach prawa opcji, jest wielkością maksymalną, a ilości te mogą ulec zmniejszeniu w zależności od potrzeb Zamawiającego w trakcie trwania umowy,
9) Zamawiający jest uprawniony do korzystania z prawa opcji w całym okresie trwania umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji na reklamację dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Warunki dotyczące Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie:
1) oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie;
2) w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę
dołącza oddzielnie oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z przyczyn określonych w rozdz. VII SWZ, zgodnie ze
wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ;
3) wykonawcy występujący wspólnie winni ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o
udzielenie niniejszego zamówienia lub reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego
zamówienia publicznego. Umocowanie może wynikać z dołączonej do oferty umowy współpracy lub odrębnego dokumentu
(oświadczenia);
4) wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem);
5) wypełniając formularz ofertowy, składając oświadczenia, jak również wypełniając inne dokumenty powołujące się na
„Wykonawcę”, w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane wszystkich Wykonawców wspólnie
ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

opisano w załączniku nr 5 do SWZ - wzór umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-04-03 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/trabkiw_ug

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-03 09:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-05-02

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania przedmiotu zamówienia sukcesywnie od dnia zwarcia umowy, nie wcześniej jednak niż od dnia 01.04.2024 r., do dnia 31 grudnia 2024 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.