eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Wykonanie cyfrowych, fotogrametrycznych zdjęć lotniczych, ortofotomapy, skaningu laserowego, modelu 3d, mapy solarnej, dostarczenie oprogramowania, wykonanie panoram sferycznych 360 z poziomu ulicy

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-03-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wykonanie cyfrowych, fotogrametrycznych zdjęć lotniczych, ortofotomapy, skaningu laserowego, modelu 3d, mapy solarnej, dostarczenie oprogramowania, wykonanie panoram sferycznych 360 z poziomu ulicy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Gdyni

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675557

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Marszałka Piłsudskiego 52/54

1.5.2.) Miejscowość: Gdynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-382

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargipn@gdynia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.um.gdynia.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie cyfrowych, fotogrametrycznych zdjęć lotniczych, ortofotomapy, skaningu laserowego, modelu 3d, mapy solarnej, dostarczenie oprogramowania, wykonanie panoram sferycznych 360 z poziomu ulicy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6bcc78bc-e83f-11ee-a01e-f641a8763d5f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00257541

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00033431/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.18 Wykonanie fotogrametrycznych zdjęć lotniczych, ortofotomapy, skaningu laserowego, modelu 3d, mapy solarnej, dostarczenie oprogramowania, wykonanie panoram sferycznych 360 z poziomu ulicy

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://portal.smartpzp.pl/umgdynia

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/umgdynia

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem Platformy Portal Smart PZP, która jest dostępna pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/umgdynia
Szczegóły wymagań technicznych i organizacyjnych dotyczących korespondencji elektronicznej zostały opisane w rozdziale VII SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z rozdziałem XXII SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 17/24

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

- wykonanie w okresie wiosna/jesień 2024 roku, pionowych, cyfrowych, fotogrametrycznych zdjęć lotniczych - w paśmie RGB oraz w bliskiej podczerwieni NIR - obszaru miasta Gdynia i terenów przyległych o terenowej wielkości piksela ≤ 5,0cm,
- wykonanie w okresie wiosna/jesień 2024 roku, czterech zestawów barwnych zdjęć ukośnych, w paśmie RGB - obszaru miasta Gdynia i terenów przyległych o terenowej wielkości piksela - w centralnej części zdjęć - nie większej niż 5 cm;
- wykonanie w okresie wiosna/jesień 2024 roku, skaningu laserowego obszaru miasta Gdynia i terenów przyległych o gęstości min. 25pkt.m²,
- opracowanie Numerycznego Modelu Terenu (NMT) i Numerycznego Modelu Pokrycia Terenu (NMPT), sklasyfikowanej chmury punktów; Opisaną wyżej czynność należy wykonać w układzie wysokościowym PL-EVRF2007-NH z poziomem odniesienia w Amsterdamie.
- opracowanie ortofotomapy tzw. prawdziwej („true ortho”) obszaru miasta Gdynia i terenów przyległych o terenowej wielkości piksela równej 5cm w kompozycji barwnej RGB oraz w kompozycji z bliską podczerwienią CIR;
- opracowanie w kompozycji barwnej RGB - na podstawie zdjęć ukośnych wymienionych powyżej, czterech ortofotomap / fotoplanów ukośnych, o rozdzielczości 5cm;
- opracowaniu modelu 3D miasta wraz z nałożonymi teksturami - na podstawie zdjęć ukośnych oraz danych ze skaningu laserowego.
- opracowanie mapy solarnej miasta; na tle ortofotomapy należy przedstawić potencjał solarny dachów budynków znajdujących się w granicach administracyjnych miasta.
- pozyskanie zdjęć i opracowanie panoram 360° z poziomu ulicy
- rozbudowa aplikacji desktop i www do publikacji i porównywania danych w tym ortofotomap pionowych i ukośnych oraz modeli 3D oraz jej uaktualnienie; wymagana nowa funkcjonalność w/w aplikacji przedstawiona jest w punkcie II.2.10 OPZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71355100-2 - Usługi fotogrametryczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71354200-6 - Usługi sporządzania map lotniczych

72311100-9 - Usługi konwersji danych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 270 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi za wady

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Na podstawie art. 112 ustawy Pzp Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający uzna za spełnione warunki, o których mowa powyżej, jeżeli Wykonawca:
1) wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych – wykonywał - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
a. co najmniej dwie usługi w zakresie odpowiadającym swym rodzajem przedmiotowi zamówienia to jest polegające na jednoczesnym wykonaniu 5 cm zdjęć lotniczych pionowych i opracowaniu prawdziwej ortofotomapy oraz wykonaniu zdjęć ukośnych 5 cm i fotoplanów wraz z pozyskaniem i przetworzeniem danych ze skaningu laserowego o gęstości nie mniejszej niż 25 punktów na m2 dla obszaru o powierzchni min. 150 km2, o wartości co najmniej 300 000 zł brutto każdą;
b. co najmniej dwóch usług polegających na pozyskaniu panoram sferycznych ulic o długości min. 50 km (każda) wraz z publikacją tych materiałów w ogólnodostępnym serwisie www;
c. co najmniej dwóch usług polegających na opracowaniu modelu miasta 3D mesh dla obszaru o powierzchni min. 150 km2 każdy wraz z publikacją tych materiałów w ogólnodostępnym serwisie www;
d. co najmniej dwóch usług polegających na opracowaniu mapy solarnej dachów budynków w obszarze miejskim o powierzchni nie mniejszej niż 150 km2 każdy wraz z publikacją tych materiałów w ogólnodostępnym serwisie www,
e. co najmniej dwie usługi polegające na opracowaniu ogólnodostępnego serwisu www służącego do przeglądania i porównywania danych fotogrametrycznych – tj. ortofotomapa, zdjęcia/fotoplany ukośne, chmura punktów skanowania laserowego, model 3D mesh dla miast o powierzchni nie mniejszej niż 150 km2 każdy.
W przypadku gdy oferta zostanie złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie to warunek określony w pkt .1) a. w całości powinien spełnić jeden z nich.
Jeśli wykonawca nabył doświadczenie przy realizacji zamówienia jako członek konsorcjum, winien wykazać, że bezpośrednio wykonywał tę część zamówienia, która będzie odpowiadała zakresowi określonemu przez Zamawiającego.
Jeśli wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, a podmiot udostępniający te zdolności nabył je przy realizacji zamówienia jako członek konsorcjum, to winien wykazać, że bezpośrednio wykonywał tę część zamówienia, która odpowiada udostępnianym zdolnościom,
W przypadku, gdy usługa potwierdzająca spełnienie warunków udziału w postępowaniu będzie stanowiła część usługi o szerszym zakresie, Wykonawca zobowiązany jest w wykazie wykonanych usług wyodrębnić usługę potwierdzającą spełnienie warunków udziału w postępowaniu.

2) dysponuje następującym sprzętem, narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do realizacji zamówienia:
a. dwusilnikowym samolotem przeznaczonym do wykonywania cyfrowych, fotogrametrycznych zdjęć lotniczych wyposażonym w urządzenie dGPS/INS do ciągłego pomiaru elementów orientacji zewnętrznej zdjęć i posiadającym możliwość instalacji bądź wielkoformatowej, fotogrametrycznej, cyfrowej kamery lotniczej bądź możliwość instalacji zestawu fotogrametrycznych kamer średnioformatowych,
b. dedykowaną wykonywaniu zdjęć pionowych bądź wielkoformatową, fotogrametryczną, cyfrową kamerą lotniczą typu kadrowego bądź fotogrametryczną, cyfrową, średnioformatową kamerą lotniczą o rozdzielczości nie mniejszej niż 100 megapikseli
W przypadku wskazania kamery średnioformatowej jako kamery przeznaczonej do wykonania zdjęć pionowych to musi ona umożliwiać wykonywanie zdjęć lotniczych w czterech kanałach spektralnych: czerwonym (R), zielonym (G), niebieskim (B) i bliskiej podczerwieni NIR); dopuszcza się opcję dwóch synchronicznie działających kamer średnioformatowych łącznie rejestrujących obrazy w w/w czterech kanałach spektralnych,
c. zestawem kolejnych 4-ech kamer średnioformatowych, dedykowanych wykonywaniu zdjęć lotniczych ukośnych o rozdzielczości nie mniejszej niż 100 megapikseli; w/w 4 kamery muszą umożliwiać wykonywanie zdjęć lotniczych w trzech kanałach spektralnych: czerwonym (R), zielonym (G), niebieskim (B)
d. systemem skaningu laserowego z rejestracją ciągłej fali (full wave),
e. specjalistycznym łożem stabilizującym jednoczesną pracę 4-ech kamer średnioformatowych - dedykowanych wykonaniu zdjęć ukośnych - oraz skanera laserowego; w przypadku zastosowania do wykonania zdjęć pionowych kamery średnioformatowej łoże stabilizujące – oprócz w/w 4-ech kamer i skanera laserowego - musi mieć także możliwość instalacji kamery do zdjęć pionowych.

W przypadku zastosowania kamery średnioformatowej do wykonywania pionowych zdjęć lotniczych Wykonawca musi wykonać jednocześnie, w trakcie tego samego nalotu, zdjęcia pionowe, zdjęcia ukośne i skaning laserowy; w związku z powyższym Wykonawca w składanej ofercie musi w wiarygodny sposób udokumentować – poprzez wypełnienie stosownego formularza i wpisanie numerów seryjnych urządzeń (kamery pionowej, kamer ukośnych, skanera laserowego oraz łoża stabilizującego pracę kamer i skanera) - dysponowanie urządzeniami umożliwiającymi jednoczesne wykonanie zdjęć pionowych, zdjęć ukośnych i skaningu laserowego przy zintegrowaniu stosownych urządzeń z systemem GPS/INS.

f. co najmniej dwiema standardowymi stacjami fotogrametrycznymi przeznaczonymi do standardowej technologii opracowania ortofotomap,
g. co najmniej dwiema licencjami oprogramowania dedykowanego automatycznemu opracowaniu prawdziwej ortofotomapy (true ortho) i modeli 3D Mesh.

3) dysponuje lub będzie dysponował osobami, które skieruje do realizacji zamówienia, t.j.:
a. co najmniej jedną osobą, posiadającą co najmniej 3 letnie doświadczenie w projektowaniu nalotów fotogrametrycznych, post-processingu danych GPS/INS oraz kontroli cyfrowych zdjęć lotniczych potwierdzone udziałem w dwóch usługach, w których wykonano cyfrowe, fotogrametryczne zdjęcia lotnicze, przy czym obie te usługi muszą dotyczyć wykonania cyfrowych, fotogrametrycznych zdjęć lotniczych o rozdzielczości nie większej niż 5 cm dla obiektów o powierzchni nie mniejszej niż 150 km2.
b. co najmniej dwoma osobami, posiadającymi uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii, o których mowa w art. 43 pkt 7 ustawy z dnia 17 maja1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne oraz posiadającymi co najmniej 3 letnie doświadczenie w wykonywaniu ortofotomapy klasycznej i ortofotomapy prawdziwej, przetwarzaniu danych lotniczego skanowania laserowego, przetwarzaniu chmury punktów obejmującego wyrównanie i klasyfikację chmury punktów oraz przetwarzaniu zdjęć lotniczych do postaci modeli 3D Mesh potwierdzone udziałem w dwóch usługach, w których wykonano ortofotomapę, skanowanie laserowe, modele 3D Mesh, przy czym minimum jedna z tych dwóch usług musi dotyczyć wykonania ortofotomapy prawdziwej o rozdzielczości nie większej niż 5 cm dla obiektu o powierzchni 150 km2.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Z ofertą - oświadczenia o których mowa w rozdziale X pkt 10.1 SWZ, stanowiące załącznik nr 3 i załącznik nr 3a do SWZ
2. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
a) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 1689 ze zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (wzór stanowi załącznik nr 8 do SWZ);
b) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp , w zakresie braku podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego (wzór stanowi załącznik nr 9 do SWZ).

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Z ofertą - zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (wzór stanowi Załącznik nr 4 do SWZ).
2. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
a) wykazu usług wykonanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy (wzór stanowi załącznik nr 5 do SWZ);
b) wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia (wzór stanowi załącznik nr 6 do SWZ).
c) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego odpowiednio do warunku określonego w pkt 8.1.2.1. ppkt 3) SWZ oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór stanowi załącznik nr 7 do SWZ).

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga złożenia przez Wykonawcę przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Dokumenty/Oświadczenia składające się na ofertę:
- Formularz Oferty – załącznik nr 2 do SWZ;
- Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw wykluczenia oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiące załącznik nr 3 do SWZ;
- Oświadczenie podmiotu trzeciego o braku podstaw wykluczenia oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiące załącznik 3a do SWZ( jeżeli dotyczy);
- Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w ust. 11.2.3. SWZ (jeśli dotyczy), stanowiące załącznik nr 4 do SWZ( jeżeli dotyczy);
- oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 11.1.4. SWZ (jeżeli dotyczy). Wzór stanowi Załącznik nr 10 do SWZ;
- dowód uiszczenia wadium, przy czym wniesienie wadium w poręczeniach lub gwarancjach powinno obejmować przekazanie tego dokumentu w takiej formie, w jakiej został on ustanowiony przez gwaranta, tj. oryginału dokumentu podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez jego wystawcę.
- Pełnomocnictwo: Gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, Wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych Wykonawców należy załączyć do oferty. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Dopuszcza się również przedłożenie elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby posiadającej uprawnienia notariusza.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1) Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100).
2) Wykonawcy zobowiązani są wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
3) Wadium może być wniesione według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 462).
4) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na następujący rachunek bankowy:
53 1440 1026 0000 0000 0040 1037
5) Wadium wnoszone w formie wymienionej w pkt. od 3) lit. b) do 3) lit. d) należy złożyć w oryginale wraz z ofertą w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę (np. bank, ubezpieczyciel).
6) Wadium musi zabezpieczać ofertę w całym okresie związania ofertą, który wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.
7) Poręczenia bankowe, gwarancje bankowe i ubezpieczeniowe, poręczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 462) muszą nieodwołalnie i bezwarunkowo zobowiązywać poręczyciela lub gwaranta do zapłaty kwoty pieniężnej na pierwsze wezwanie zamawiającego, w wysokości odpowiadającej kwocie wadium.
8) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy Pzp), zamawiający wymaga, aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum).

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z rozdz. XI SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Strony dopuszczają możliwość dokonywania zmian umowy w okolicznościach przewidzianych ustawą Pzp a także zmian przewidzianych w projekcie umowy - stanowiącym załącznik nr 11 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-04-03 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma Portal Smart PZP https://portal.smartpzp.pl/umgdynia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-03 08:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę w okolicznościach określonych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1497).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.