eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żywiec › Prace konserwatorskie przy zabytkowej figurze św. Rozalii w Żywcu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-03-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Prace konserwatorskie przy zabytkowej figurze św. Rozalii w Żywcu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Żywiec

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182539

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 2

1.5.2.) Miejscowość: Żywiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: 33 475 42 00

1.5.8.) Numer faksu: 33 475 42 02

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zywiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zywiec.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Prace konserwatorskie przy zabytkowej figurze św. Rozalii w Żywcu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eff21349-e824-11ee-9c02-ce2b643d361d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00257294

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00577238/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Prace konserwatorskie przy zabytkowej figurze św. Rozalii w Żywcu

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-eff21349-e824-11ee-9c02-ce2b643d361d

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami prowadzona jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 344), za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem:
https://ezamowienia.gov.pl .

Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określają: „Regulamin Platformy e-Zamówienia”, dostępny na stronie internetowej

https://ezamowienia.gov.pl

oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GKI.271.2.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na jedną część

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Tak

4.1.12.) Maksymalna liczba części, jaka może zostać udzielona jednemu wykonawcy: 1

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem części nr 1 zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej wraz z wykonaniem prac konserwatorskich, restauratorskich i remontowo-budowlanych związanych z konserwacją zabytkowej figury św. Rozalii oraz miejsca jej ekspozycji (wnęki, kraty wydzielającej).

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty dla części nr 1 zamówienia Zamawiający będzie się kierował kryteriami i ich znaczeniami o następujących wagach:
1) cena brutto – 60% ,
2) okres rękojmi za wady – 25% ,
3) kadra – doświadczenie osoby wiodącej – 15% .

Do porównania ofert będzie brana pod uwagę łączna wartość oferty brutto.
Cena podana w ofercie powinna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, w tym koszty transportu, ubezpieczenia itp., zgodnie z postanowieniami rozdziału XVI SWZ.
Najkorzystniejszą ofertą będzie ta, która uzyska największą ilość punktów.

2. Punktacja dla części nr 1 zamówienia obliczona zostanie w następujący sposób:
1) dla kryterium „cena brutto”:

ilość punktów = oferta z najniższą całkowitą wartością cenową/całkowita wartość cenowa oferty ocenianej x 100 x 60%

W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 60 punktów. Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku, a zaokrąglenie zostanie dokonane z ogólnie przyjętymi zasadami matematyki,

2) dla kryterium „okres rękojmi za wady”:

ilość punków = okres rękojmi podany w ocenianej ofercie/120 x 100 x 25%

gdzie: liczba 120 – to maksymalny okres rękojmi (ilość miesięcy), ustalony przez Zamawiającego dla oceny i porównania ofert. W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 25 punktów. Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku, a zaokrąglenie zostanie dokonane z ogólnie przyjętymi zasadami matematyki.
Uwaga:
- Zamawiający wymaga, aby minimalny okres rękojmi wynosił 60 miesięcy. Oferty z krótszym niż 60-miesięcznym okresem rękojmi będą uznane za niezgodne z treścią SWZ i zostaną przez Zamawiającego odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP,
- dla oceny i porównania ofert w kryterium „oferowany okres rękojmi” przyjęty zostanie termin podany przez Wykonawcę, o ile nie będzie on dłuższy niż 120 miesięcy. W przypadku zaoferowania okresu rękojmi dłuższego niż 120 miesięcy, to dla oceny i porównania ofert przyjęty zostanie 120-miesięczny okres rękojmi. Zasada ta nie ogranicza zaoferowania okresu rękojmi, który w przypadku wyboru oferty – przyjęty zostanie w umowie.

Wykonawca w ramach tego kryterium może uzyskać maksymalnie 25 punktów. Ocena w ramach tego kryterium zostanie dokonana na podstawie zadeklarowanego przez Wykonawcę w formularzu oferty okresu rękojmi za wady,

3) dla kryterium kadra – doświadczenie osoby wiodącej:
Zamawiający przyzna punkty za doświadczenie kierownika prac konserwatorskich za kierowanie lub wykonanie prac konserwatorskich lub restauratorskich zabytków lub dzieł sztuki o profilu kamienia lub metalu, który będzie wykonywał zamówienie, w następujący sposób:


Ilość prac konserwatorskich lub restauratorskich - Ilość punktów:
- Za kierowanie lub wykonanie prac konserwatorskich lub restauratorskich na 0 lub 1 zabytku lub dziele sztuki o profilu kamienia lub metalu - 0 punktów,

- Za kierowanie lub wykonanie prac konserwatorskich lub restauratorskich na 2-5 zabytków lub dzieł sztuki o profilu kamienia lub metalu - 30 punktów,

- Za kierowanie lub wykonanie prac konserwatorskich lub restauratorskich na 6-10 zabytków lub dzieł sztuki o profilu kamienia lub metalu - 70 punktów,

- Za kierowanie lub wykonanie prac konserwatorskich lub restauratorskich na powyżej 10 zabytkach lub dziełach sztuki o profilu kamienia lub metalu
- 100 punktów.

ilość punków = punkty za ilość prac konserwatorskich lub restauratorskich x 15%

Wykonawca w ramach tego kryterium może uzyskać maksymalnie 15 punktów.
Ocena w ramach tego kryterium zostanie dokonana na podstawie złożonego wraz z ofertą „Wykazu doświadczenia osoby wiodącej” (rubryka opisująca doświadczenie wskazanej osoby wiodącej), sporządzonego zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
Niezłożenie tego załącznika skutkować będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej z SWZ. Zamawiający informuje, że dokument ten nie podlega uzupełnieniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres rękojmi za wady

4.3.6.) Waga: 25

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: kadra – doświadczenie osoby wiodącej

4.3.6.) Waga: 15

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem części nr 2 zamówienia jest pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad całością prac związanych z konserwacją zabytkowej figury św. Rozalii oraz miejsca jej ekspozycji, obejmującego nadzór inwestorski budowlany w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz z zachowaniem wymogów wynikających z przepisu art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 840 z późn. zm.).

4.2.6.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty dla części nr 2 zamówienia Zamawiający będzie się kierował jedynym kryterium i ich znaczeniem o następującej wadze:

cena brutto – 100 %

Do porównania ofert będzie brana pod uwagę łączna wartość oferty brutto.
Cena podana w ofercie powinna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, w tym koszty transportu, ubezpieczenia itp., zgodnie z postanowieniami rozdziału XVI SWZ.
Najkorzystniejszą ofertą będzie ta, która uzyska największą ilość punktów.

2. Punktacja dla części nr 2 zamówienia w kryterium „cena brutto” obliczona zostanie w następujący sposób:

ilość punktów = oferta z najniższą całkowitą wartością cenową/całkowita wartość cenowa oferty ocenianej x 100 x 100%

W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 100 punktów. Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku, a zaokrąglenie zostanie dokonane z ogólnie przyjętymi zasadami matematyki.

3. Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyska największą liczbę punktów uzyskanych w kryterium: „cena brutto”. Maksymalnie w ostatecznej ocenie punktowej Wykonawca może uzyskać 100 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.

2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie,

2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie,

3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:

a) dla części nr 1 zamówienia: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100).
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie warunek ten Wykonawcy mogą spełniać łącznie,

b) dla części nr 2 zamówienia: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie,

4) zdolności technicznej lub zawodowej:
w zakresie zdolności technicznych lub zawodowych Zamawiający wymaga, aby Wykonawca:

a) dla części nr 1 zamówienia:
- wykazał, że w ostatnich pięciu latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwa odrębne zamówienia polegające na prowadzeniu prac konserwatorskich lub restauratorskich zabytków lub dzieł sztuki wpisanych do rejestru zabytków lub objętych ochroną konserwatorską w inny sposób, o profilu kamienia i/lub metalu,
- dysponował osobą do kierowania robotami budowlanymi posiadającą uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, posiadającą kwalifikacje, o których mowa w art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 840 z późn. zm.) oraz zrzeszoną we właściwym samorządzie zawodowym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 551),
- dysponował osobą do kierowania pracami konserwatorskimi przy zabytkach wpisanymi do rejestru, posiadającą kwalifikacje, o których mowa w art. 37a w/w ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wskazał jedną osobę jako osobę wiodącą, która spełniając powyższy warunek udziału w niniejszym postępowaniu, posiada doświadczenie w kierowaniu lub wykonaniu prac konserwatorskich lub restauratorskich zabytków lub dzieł sztuki wpisanych do rejestru, o profilu kamienia i/lub metalu. Zamawiający informuje, że doświadczenie tej osoby w kierowaniu lub wykonaniu prac konserwatorskich lub restauratorskich zabytków lub dzieł sztuki wpisanymi do rejestru, o profilu kamienia i/lub metalu, stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert w części
nr 1 zamówienia. Opis kryteriów i sposobu oceny ofert zawarty jest w rozdziale XXII SWZ. Wykonawca wskaże tę osobę oraz jej doświadczenie w „Wykazie doświadczenia osoby wiodącej”, sporządzonym wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SWZ, który złoży wraz z ofertą i który umożliwi dokonanie oceny oferty w kryterium „kadra – doświadczenie osoby wiodącej”,

b) dla części nr 2 zamówienia:
- wykazał, że w ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej jedno zamówienie obejmujące swym zakresem pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego lub inżyniera kontraktu lub inwestora zastępczego nad pracami konserwatorskimi lub restauratorskimi zabytków lub dzieł sztuki wpisanych do rejestru zabytków lub objętych ochroną konserwatorską w inny sposób,
- dysponował osobą posiadającą prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. odpowiednie uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, posiadającą kwalifikacje, o których mowa w art. 37c w/w ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, oraz zrzeszoną we właściwym samorządzie zawodowym zgodnie z przepisami ww. ustawy o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa.

Zamawiający nie określa szczególnego sposobu spełniania określonego wyżej warunku przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w rozdziale IX ust. 1 i 2 SWZ (wg wzoru określonego w załączniku nr 8 do SWZ),

2) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1689 z późn. zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (wg wzoru określonego w załączniku nr 9 do SWZ),

3) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie określonym w art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP oraz w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia tych dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskaże dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dotyczące części nr 1 zamówienia:
1) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości co najmniej: 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100), w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem,

2) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których te roboty zostały wykonane (wg wzoru określonego w załączniku nr 5 do SWZ), z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty,

3) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi oraz pracami konserwatorskimi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wg wzoru określonego w załączniku nr 7 do SWZ). Do wykazu osób należy dołączyć:
a) decyzje o nadaniu uprawnień budowlanych,
b) aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby zawodowej.

2. Dotyczące części nr 2 zamówienia:
1) wykaz usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których te usługi zostały świadczone (wg wzoru określonego w załączniku nr 6 do SWZ), z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi były świadczone, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty,

2) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za nadzorowanie robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, z jednoczesnym posiadaniem doświadczenia w nadzorowaniu (w formie nadzorów inwestorskich) robót budowlanych na obiektach zabytkowych, potwierdzonym zaświadczeniem konserwatorskim lub innym dokumentem tożsamym, potwierdzającym odbycie co najmniej 18-miesięcznej praktyki zawodowej na budowie na stanowisku inspektora nadzoru przy zabytkach nieruchomych, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wg wzoru określonego w załączniku nr 7 do SWZ). Do wykazu osób należy dołączyć:
a) decyzje o nadaniu uprawnień budowlanych,
b) aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby zawodowej,
c) zaświadczenie konserwatorskie lub inny tożsamy dokument potwierdzający odbycie co najmniej 18-miesięcznej praktyki zawodowej na budowie na stanowisku inspektora nadzoru przy zabytkach nieruchomych.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, w celu wykazania równoważności, złoży wraz z ofertą jako przedmiotowe środki dowodowe, wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami, w szczególności: karty katalogowe z nazwami modelu i producenta lub świadectwa zgodności lub certyfikaty lub inne dokumenty, określające parametry techniczne proponowanych wyrobów równoważnych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1) karty katalogowe z nazwami modelu i producenta lub
2) świadectwa zgodności lub
3) certyfikaty lub inne dokumenty, określające parametry techniczne proponowanych wyrobów równoważnych.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. „Wykaz doświadczenia osoby wiodącej” (rubryka opisująca doświadczenie wskazanej osoby wiodącej) – załącznik nr 2 do SWZ.

2. Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w rozdziale XI ust. 6 SWZ – załącznik nr 3 do SWZ.

3. Zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w rozdziale XII ust. 3 SWZ – załącznik nr 4 do SWZ.

4. Pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy; treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony, jeżeli ofertę składa pełnomocnik lub przedstawiciel Wykonawcy.

5. Oświadczenie Wykonawcy o zapoznaniu się z dokumentacją konserwatorską – załącznik nr 16 do SWZ.

6. Dokumenty składane przez Wykonawców zagranicznych:
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu albo informacji, o których mowa w ust. 5 pkt 2 lit. c) SWZ – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie jednej, wybranej przez siebie części zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

2. Pełnomocnictwo załączone do oferty składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym i powinno zawierać w szczególności wskazanie:
1) postępowania o zamówienie publiczne i numer części, którego dotyczy,
2) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie wybranej przez siebie części zamówienia, wymienionych z nazwy z podaniem adresu siedziby,
3) ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.

3. W przypadku, gdy pełnomocnictwo zostało wystawione w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem (tj. w formie pisemnej), przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z pełnomocnictwem w postaci papierowej może dokonać mocodawca (osoba lub osoby wystawiające pełnomocnictwo) lub notariusz.

4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, w tym oświadczenie dotyczące przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

5. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.

6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączą do oferty oświadczenie, z którego wynika, jaki zakres wybranej części zamówienia wykonają poszczególni Wykonawcy, wg wzoru określonego w załączniku nr 3 do SWZ.

7. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający będzie żądać, przed zawarciem umowy w sprawie realizacji zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

Informacja dotycząca udzielenia zaliczki została zawarta w projektowanych postanowieniach umowy (PPU) , stanowiących załączniki nr 10 i nr 11 do SWZ.

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 PZP oraz wskazanym w projektowanych postanowieniach umowy (PPU), stanowiących załączniki nr 10 i nr 11 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-04-12 11:30

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-12 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-05-10

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę w przypadkach określonych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1497 z późn. zm.), zwanej dalej „ustawą sankcyjną”. Szczegółowe regulacje w tym zakresie zawarte zostały w rozdziale IX ust. 1 pkt 2 SWZ.

2. Dokumenty postępowania zostaną także udostępnione na stronie internetowej:

https://www.bip.zywiec.pl/item/7787

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.