eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Przeglądy i konserwacje wraz z usuwaniem awarii urządzeń i systemów klimatyzacyjnych i wentylacyjnych w budynkach MUW w Krakowie, Tanowie i Nowym Sączu.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-03-22

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przeglądy i konserwacje wraz z usuwaniem awarii urządzeń i systemów klimatyzacyjnych i wentylacyjnych w budynkach MUW w Krakowie, Tanowie i Nowym Sączu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000514176

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Basztowa 22

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-156

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 12 39 21 338

1.5.8.) Numer faksu: 12 39 21 956

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@malopolska.uw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.malopolska.uw.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przeglądy i konserwacje wraz z usuwaniem awarii urządzeń i systemów klimatyzacyjnych i wentylacyjnych w budynkach MUW w Krakowie, Tanowie i Nowym Sączu.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0ea291f2-e50b-11ee-9c02-ce2b643d361d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00256599

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00227449/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Konserwacja urządzeń i systemów działających w układach klimatyzacyjnych i wentylacyjnych w budynkach MUW w Krakowie, Tarnowie i Nowym Sączu

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0ea291f2-e50b-11ee-9c02-ce2b643d361d

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Środki komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie
komunikował się z Wykonawcami oraz wymagania techniczne dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej, zostały określone w punkcie 3 swz.
https://ezamowienia.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Do podpisania oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu osobistego lub podpisu zaufanego.
Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zostały określone w punkcie 3 i 7 swz.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna RODO znajduje się w pkt 24 swz.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WL-IV.272.6.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 376119,17 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia w części nr I są usługi dot. lokalizacji Kraków: ul. Basztowa 22, ul. Worcella 7, ul. Przy Rondzie 6, ul. Św. Sebastiana 9-11, ul. Plac Na Stawach 3; ul. Ujastek 7; ul. Olszańska 5; ul. Kanonicza 24; ul. Półłanki 78; ul. Orzeszkowej 7; ul. Chłopickiego 4.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki wykonywania zamówienia zawierają załączniki nr 1 i 2 do swz (opis przedmiotu zamówienia oraz wzór umowy).
Kwota przeznaczona na sfinansowanie:
- zamówienie podstawowe: 333 652,92 zł brutto
- zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych usług: 66 730,58 zł brutto
SUMA: 400 383,51 zł brutto

4.2.6.) Główny kod CPV: 50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących

50500000-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp, zaworów, zaworów odcinających, pojemników metalowych i maszyn

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług polegających na wykonywaniu usług w zakresie przeglądów i konserwacji wraz z usuwaniem awarii urządzeń i systemów klimatyzacyjnych i wentylacyjnych w budynkach MUW w Krakowie, Nowym Sączu i Tarnowie (zakres podstawowy), dot. obiektów, budynków i pomieszczeń będących w użytkowaniu Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie wraz z delegaturami w Nowym Sączu i Tarnowie, zgodnie z art. 214 ust.1 pkt.7 ustawy Pzp w wysokości 20% zamówienia. Zamówienia takie zostaną udzielone na następujących warunkach:
a) zamówienie będzie mogło być udzielone w przypadku gdy Zamawiający będzie dysponował środkami finansowymi na jego realizację,
b) umowa zostanie zawarta po przeprowadzeniu negocjacji z Wykonawcą,
c) cena i warunki wykonania przedmiotu zamówienia zostaną ustalone podczas negocjacji,
d) ceny za poszczególne usługi nie będą mogły być wyższe niż ceny zaproponowane w zamówieniu podstawowym, chyba że Wykonawca uzasadni ich wzrost,
e) wzór umowy zostanie przekazany Wykonawcy wraz z zaproszeniem do negocjacji,
f) kary umowne będą przewidziane w takich samych wypadkach i w wysokości nie wyższej, jak w umowie zawartej w postępowaniu na zamówienie podstawowe,
g) obowiązki i prawa Wykonawcy i Zamawiającego będą uregulowane na zasadach analogicznych do umowy zawartej w postępowaniu na zamówienie podstawowe,
h) wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia ciągłości ubezpieczenia w całym okresie realizacji prac objętych umową o wartości proporcjonalnej do zamówienia uzupełniającego,
i) wymogi dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp na zasadach analogicznych do umowy zawartej w postępowaniu na zamówienie podstawowe.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas usunięcia usterki, awarii, uszkodzeń

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia w części nr II są usługi dot. lokalizacji: Delegatura Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie w Nowym Sączu: ul. Jagiellońska 52.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki wykonywania zamówienia zawierają załączniki nr 1 i 2 do swz (opis przedmiotu zamówienia oraz wzór umowy).
Kwota przeznaczona na sfinansowanie:
- zamówienie podstawowe: 39 251,01 zł brutto
- zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych usług: 7 850,20 zł brutto
SUMA: 47 101,21 zł brutto

4.2.6.) Główny kod CPV: 50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących

50500000-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp, zaworów, zaworów odcinających, pojemników metalowych i maszyn

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług polegających na wykonywaniu usług w zakresie przeglądów i konserwacji wraz z usuwaniem awarii urządzeń i systemów klimatyzacyjnych i wentylacyjnych w budynkach MUW w Krakowie, Nowym Sączu i Tarnowie (zakres podstawowy), dot. obiektów, budynków i pomieszczeń będących w użytkowaniu Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie wraz z delegaturami w Nowym Sączu i Tarnowie, zgodnie z art. 214 ust.1 pkt.7 ustawy Pzp w wysokości 20% zamówienia. Zamówienia takie zostaną udzielone na następujących warunkach:
a) zamówienie będzie mogło być udzielone w przypadku gdy Zamawiający będzie dysponował środkami finansowymi na jego realizację,
b) umowa zostanie zawarta po przeprowadzeniu negocjacji z Wykonawcą,
c) cena i warunki wykonania przedmiotu zamówienia zostaną ustalone podczas negocjacji,
d) ceny za poszczególne usługi nie będą mogły być wyższe niż ceny zaproponowane w zamówieniu podstawowym, chyba że Wykonawca uzasadni ich wzrost,
e) wzór umowy zostanie przekazany Wykonawcy wraz z zaproszeniem do negocjacji,
f) kary umowne będą przewidziane w takich samych wypadkach i w wysokości nie wyższej, jak w umowie zawartej w postępowaniu na zamówienie podstawowe,
g) obowiązki i prawa Wykonawcy i Zamawiającego będą uregulowane na zasadach analogicznych do umowy zawartej w postępowaniu na zamówienie podstawowe,
h) wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia ciągłości ubezpieczenia w całym okresie realizacji prac objętych umową o wartości proporcjonalnej do zamówienia uzupełniającego,
i) wymogi dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp na zasadach analogicznych do umowy zawartej w postępowaniu na zamówienie podstawowe.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas usunięcia usterki, awarii, uszkodzeń

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia w części nr III są usługi dot. lokalizacji: Delegatura Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie w Tarnowie: al. Solidarności 5-9.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki wykonywania zamówienia zawierają załączniki nr 1 i 2 do swz (opis przedmiotu zamówienia oraz wzór umowy).
Kwota przeznaczona na sfinansowanie:
- zamówienie podstawowe: 12 618,22 zł brutto.
- zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych usług: 2 523,64 zł brutto.
SUMA: 15 141,86 zł brutto.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących

50500000-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp, zaworów, zaworów odcinających, pojemników metalowych i maszyn

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług polegających na wykonywaniu usług w zakresie przeglądów i konserwacji wraz z usuwaniem awarii urządzeń i systemów klimatyzacyjnych i wentylacyjnych w budynkach MUW w Krakowie, Nowym Sączu i Tarnowie (zakres podstawowy), dot. obiektów, budynków i pomieszczeń będących w użytkowaniu Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie wraz z delegaturami w Nowym Sączu i Tarnowie, zgodnie z art. 214 ust.1 pkt.7 ustawy Pzp w wysokości 20% zamówienia. Zamówienia takie zostaną udzielone na następujących warunkach:
a) zamówienie będzie mogło być udzielone w przypadku gdy Zamawiający będzie dysponował środkami finansowymi na jego realizację,
b) umowa zostanie zawarta po przeprowadzeniu negocjacji z Wykonawcą,
c) cena i warunki wykonania przedmiotu zamówienia zostaną ustalone podczas negocjacji,
d) ceny za poszczególne usługi nie będą mogły być wyższe niż ceny zaproponowane w zamówieniu podstawowym, chyba że Wykonawca uzasadni ich wzrost,
e) wzór umowy zostanie przekazany Wykonawcy wraz z zaproszeniem do negocjacji,
f) kary umowne będą przewidziane w takich samych wypadkach i w wysokości nie wyższej, jak w umowie zawartej w postępowaniu na zamówienie podstawowe,
g) obowiązki i prawa Wykonawcy i Zamawiającego będą uregulowane na zasadach analogicznych do umowy zawartej w postępowaniu na zamówienie podstawowe,
h) wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia ciągłości ubezpieczenia w całym okresie realizacji prac objętych umową o wartości proporcjonalnej do zamówienia uzupełniającego,
i) wymogi dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp na zasadach analogicznych do umowy zawartej w postępowaniu na zamówienie podstawowe.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas usunięcia usterki, awarii, uszkodzeń

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu:
1) Wykonawca wykaże się posiadaniem certyfikatu do serwisowania urządzeń chłodniczych, o którym mowa w Ustawie z 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (Dz.U. z 2020 r. poz. 2065), zwanej dalej „ustawą o substancjach zubożających”,
2) Wykonawca oświadcza, że dysponuje lub będzie dysponował odpowiednio wykwalifikowanym zespołem technicznym zgodnie z wymaganiami i aktualnie obowiązującymi przepisami, posiadającym odpowiednie kwalifikacje z zakresu chłodnictwa i elektryki, potwierdzone świadectwem kwalifikacji do napraw i obsługi technicznej urządzeń i instalacji chłodniczych zawierających substancje kontrolowane oraz obrotu tymi substancjami, a także świadectwem typu E do 1 kV na pracę przy urządzeniach elektrycznych, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 1 lipca 2022 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. z 2022 r. poz. 1392):
- na stanowisku dozoru – dla osoby nadzorującej prace,
- lub na stanowisku eksploatacji – dla co najmniej jednej osoby wykonującej prace.
3) Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował przez cały okres realizacji zamówienia min. 1 osobą kadry technicznej, która będzie skierowana przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, odpowiedzialną za świadczenie usług oraz posiadającą aktualne zaświadczenie/certyfikat F-Gaz, wystawiony przez Prezesa Urzędu Dozoru Technicznego na podstawie ustawy o substancjach zubożających.

UWAGA! Powyższe świadectwa/certyfikaty może posiadać jedna lub więcej osób, które będą brać udział w realizacji zamówienia. Przed podpisaniem umowy Wykonawca musi dostarczyć Zamawiającemu dokumenty potwierdzające fakt posiadania uprawnień przez wymienione osoby. Dokumenty mogą być dostarczone jako kopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem.
W odniesieniu do obywateli państw członkowskich zastosowanie będzie miała ustawa z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 334).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: I. W terminie wyznaczonym na składanie ofert, wraz z formularzem oferty oraz pełnomocnictwem do reprezentowania w postępowaniu (por. pkt 6.1 swz),
Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie należy złożyć wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do swz.
2) JEŻELI DOTYCZY - zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt. 6.1.3), także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do swz.
UWAGA!
Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdza, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotem udostępniającym zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa, w szczególności:
a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
b) sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia lub kwalifikacji zawodowych, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
3) JEŻELI DOTYCZY - aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Podmiotu udostępniającego Wykonawcy zasoby na potrzeby realizacji zamówienia - o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby. Oświadczenie należy złożyć wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do swz.

II. Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona najwyżej (jako najkorzystniejsza) zostanie wezwany do złożenia przed udzieleniem zamówienia - w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania - podmiotowych środków dowodowych, tj. aktualnych na dzień złożenia oświadczeń i dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia z postępowania, tj.:
- oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu/ach, o którym/ych mowa w pkt 6.1.3) o 6.1.5) i 6.6.3) swz, składanym/ych na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy – w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego
w pkt 5.3 swz – odpowiednio:
a) Wykonawcy lub każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
b) podmiotu/ów, na którego/ych zdolnościach technicznych lub zawodowych polega Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu – jeżeli dotyczy.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. W terminie wyznaczonym na składanie ofert, wraz z formularzem oferty oraz pełnomocnictwem do reprezentowania w postępowaniu (por. pkt 6.1 swz),
Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie należy złożyć wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do swz.
2) JEŻELI DOTYCZY - zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt. 6.1.3), także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do swz.
UWAGA!
Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdza, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotem udostępniającym zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa, w szczególności:
a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
b) sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia lub kwalifikacji zawodowych, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
3) JEŻELI DOTYCZY - aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Podmiotu udostępniającego Wykonawcy zasoby na potrzeby realizacji zamówienia - o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby. Oświadczenie należy złożyć wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do swz.

II. Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona najwyżej (jako najkorzystniejsza) zostanie wezwany do złożenia przed udzieleniem zamówienia - w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania - podmiotowych środków dowodowych, tj. aktualnych na dzień złożenia oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, tj.:
1) aktualnego certyfikatu do serwisowania urządzeń chłodniczych, o którym mowa w ustawie o substancjach zubożających – dokument składany jest na potwierdzenie spełniania warunku udziału określonego w pkt. 5.1.1) swz;
2) „wykazu osób” skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami oraz oświadczeniem, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wymienione w wykazie, posiadają wymagane kwalifikacje zawodowe określone w pkt. 5.1.2) swz.
3) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu/ach, o którym/ych mowa w pkt 6.1.3) o 6.1.5) i 6.6.3) swz, składanym/ych na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy – w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego
w pkt 5.3 swz – odpowiednio:
a) Wykonawcy lub każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
b) podmiotu/ów, na którego/ych zdolnościach technicznych lub zawodowych polega Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu – jeżeli dotyczy.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Szczegóły dotyczące składania ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostały określone w pkt 6.5. swz.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zostały we wzorze umowy, stanowiącym zał. nr 2 do swz.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-04-10 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-10 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-05-09

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Okres realizacji zamówienia (dla każdej części zamówienia): 2 lata (planowany termin realizacji od dnia 2 maja 2024 r. do 2 maja 2026 r.)

2. Liczba punktów, jaką uzyska Wykonawca w kryterium nr 1 „cena” w każdej części zamówienia zostanie obliczona według wzoru:
C = (Cmin / Cob) x 60
gdzie:
C - oznacza liczbę punktów przyznanych ofercie badanej za kryterium Cena,
Cmin - oznacza Cenę brutto oferty z oferty z najniższą ceną spośród ocenianych ofert,
Cob - oznacza Cenę brutto oferty z ocenianej oferty.

3. Liczba punktów, jaką uzyska Wykonawca w kryterium nr 2 „Czas usunięcia usterki, awarii, uszkodzeń” dla części I, II i III zamówienia, zostanie przyznana zgodnie z poniższymi zasadami:
- 4 godz. i mniej od momentu zgłoszenia – 40 pkt,
- od 5 do 11 godz. od momentu zgłoszenia – 20 pkt,
- 12 godz. i dłużej od momentu zgłoszenia – 0 pkt.

UWAGA: Jeżeli Wykonawca nie poda żadnej informacji, Zamawiający uzna, że zaoferował czas usunięcia usterki, awarii, uszkodzeń 12 godz. i dłużej od momentu zgłoszenia i przyzna w tym kryterium 0 punktów.

Zamawiający wymaga aby Wykonawca składający swoją ofertę jako czas reakcji wpisał liczbę całkowitą tj. pełną godzinę. W sytuacji wpisania liczby godzin i liczby minut lub liczby minut.
Zamawiający dokona zaokrąglenia zgodnie z zasadami rachunkowości. W przypadku wskazania czasu powyżej 12 godzin zamawiający przyjmie maksymalny wymagany czas reakcji (12 godzin) i wykonawca otrzyma 0 pkt.
Maksymalna liczba punktów jakie może uzyskać Wykonawca w niniejszym kryterium to 40 punktów równającym się 40% kryterium oceny ofert.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.