eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łask › Remont przepustu na rowie przecinającym drogę leśną w kompleksie stawowym Kiki, gm. Wodzierady

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-03-21

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont przepustu na rowie przecinającym drogę leśną w kompleksie stawowym Kiki, gm. Wodzierady

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Kolumna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730020960

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Leśników Polskich 1c

1.5.2.) Miejscowość: Łask

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-100

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kolumna@lodz.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://kolumna.lodz.lasy.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont przepustu na rowie przecinającym drogę leśną w kompleksie stawowym Kiki, gm. Wodzierady

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-67a03cd9-e4fc-11ee-9c02-ce2b643d361d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00255334

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00082332/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Remont przepustu „KIKI”

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-67a03cd9-e4fc-11ee-9c02-ce2b643d361d

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-67a03cd9-e4fc-11ee-9c02-ce2b643d361d

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy eZamówienia („Platforma”), która jest dostępna pod adresem:
https://ezamowienia.gov.pl oraz poczty elektronicznej, z zastrzeżeniem, że złożenie oferty następuje wyłącznie przy użyciu Platformy. Wykonawca zamierzający wziąć udział w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy, w tym minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa „Regulamin korzystania z Platformy e-Zamówienia”, dostępny pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/ oraz informacje zamieszczone na stronie Platformy w zakładce „Centrum Pomocy” Pozostałe zapisy dostępne w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: S.270.17.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych przepustu zlokalizowanego na rowie w ciągu drogi leśnej nr 06-06-0155, w oddziale leśnym nr 506h, w leśnictwie Poleszyn, na działce nr ewid. 401/2 obr. Kiki. gm. Wodzierady, pow. łaski.
Zużyciu uległy elementy konstrukcyjne przepustu takie jak drewniany podkład ustroju nośnego oraz elementy betonowe w konstrukcji oporowej. Remont obiektu polegał będzie na demontażu uszkodzonych elementów posadowienia, konstrukcji oporowej oraz elementów przelotowych, stanowiących jednocześnie układ nośny obiektu, a następnie odtworzeniu stanu pierwotnego z wykorzystaniem prefabrykowanych elementów betonowych.
W wyniku realizacji robót nie ulegną zmianie charakterystyczne parametry obiektu takie jak wymiary geometryczne, światło wewnętrzne, czy usytuowanie.
Remont istniejącego przepustu o poniższych parametrach::
-światło pionowe – 2,0m
-światło poziome – 3,5m
-wymiar zewnętrzny pionowy – 2,6m
-wymiar zewnętrzny poziomy – 4,1m
-obciążenie ruchome kl. A wg PN-85/S-10030
-obciążenie pojazdem specjalnym klasy 150
-długość całkowita przepustu – ok. 7m
Zakres robót związanych z remontem przepustu obejmuje m in.:
-roboty przygotowawcze, w tym karczowanie istniejących zakrzaczeń, tyczenia geodezyjne, tymczasowa organizacja ruchu;
-roboty ziemne
-roboty demontażowe uszkodzonych elementów
-wykonanie betonowej płyty dennej z betonu C25/30, zbrojonej siatką stalową
-montaż prefabrykowanych elementów przelotowych przepustu
-wykonanie elementów ścian czołowych przepustu
-wykonanie płyty zespalającej i płyty przejściowej z betonu C25/30
-wykonanie izolacji elementów prefabrykowanych przepustu
-wykonanie umocnienia skarp przepustu kamieniem polnym na zaprawie betonowej
-wykonanie podbudów i nawierzchni drogi nad remontowanym przepustem
-wykonanie elementów bezpieczeństwa ruchu – bariery
-wykonanie docelowych terenów zielonych
Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa oraz przedmiar robót.
Zamiar wykonania robót budowlanych polegających na „remoncie przepustu na rowie przecinającym drogę leśną w kompleksie stawowym” na działce nr 401/2 w miejscowości Kiki, gm. Wodzierady, został zgłoszony do Wydziału Architektury i Budownictwa Starostwa Powiatowego w Łasku. Zgłoszenie złożone w dniu 17.05.2022 r. zostało przyjęte bez sprzeciwu w dniu 06.06.2022 r. (pismo znak AB.6743.1.284.2022.EG78).

4.2.6.) Główny kod CPV: 44132000-4 - Elementy przepustów

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 67 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego:
1A. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,
1B. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub
zawodowej,
1C. sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
2. Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej.
3. Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności zawodowej, jeżeli wykaże, że:
1) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie co najmniej 1 robotę budowlaną obejmującą wykonanie robót budowlanych dot. budowy i/lub remontu przepustu na rowie przecinającym drogę o wartości co najmniej 120 000,00 PLN brutto;
Pozostałe zapisy w SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości:
4 000,00 PLN
2. Zgodnie z art. 97 ust. 7 pkt 1-4 Pzp wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:
Bank PEKAO S. A.
Nr rachunku: 09 1240 1545 1111 0011 1915 4831
z dopiskiem w tytule wpłaty: „Wadium do przetargu pn. Remont przepustu na rowie przecinającym drogę leśną w kompleksie stawowym Kiki S.270.17.2024”.
4. Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium (jeżeli wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert).
5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
6. W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu oraz z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 1-4 Pzp, jeżeli wadium będzie wniesione w tych formach, musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego - „Nazwa postępowania i oznaczenie sprawy”
7. Za zgodą zamawiającego wykonawca może dokonać zmiany formy wadium na jedną lub kilka form, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 1-4 Pzp. Zmiana formy wadium musi być dokonana z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia oferty kwotą wadium. Pozostałe informacje w SWZ.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

LP Przyczyna /okoliczność Skutek - zmiana umowy /aneks
1 w przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, nie pozwalających na prowadzenie prac oraz uniemożliwiających zapewnienie odpowiedniej jakości wykonywanych robót, w szczególności: ciągłe opady atmosferyczne, niska lub wysoka temperatura powietrza, zapisanych w dzienniku budowy oraz potwierdzonych pomiarami meteorologicznymi w Szkółce Leśnej w Drzewocinach Przedłużenie terminu realizacji umowy o tyle dni, ile trwały warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót.

2 działania siły wyższej rozumianej jako zdarzenia zewnętrznego, niezależnego od działania stron umowy i których strony nie mogły przewidzieć i nie mogły mu przeciwdziałać, np. powódź, trąba powietrzna, huragan, pandemia itp. Zmiana terminu wykonania zamówienia o tyle dni, ile trwało wstrzymanie robót

3 Wystąpienie robót koniecznych, zapis dotyczy również wypadków drogowych powstałych w strefie robót Zmiana terminu wykonania robót o tyle dni, ile trwało wstrzymanie robót
4 w przypadku wystąpienia przeszkód w gruncie, w tym: niewybuchów, wykopalisk, niezinwentaryzowanych sieci, przeszkód geologicznych Przesunięcie terminu wykonania zamówienia o taki czas, ile trwało wstrzymanie robót związanych z usunięciem przeszkód w gruncie
5 Zmiana przepisów o podatku od towarów i usług
Zmniejszenie/ zwiększenie wynagrodzenia brutto wykonawcy: kwota zostanie zmieniona zgodnie ze zmianą stawki VAT
6 Rezygnacja z części robót na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia
Zmniejszenie wynagrodzenia wykonawcy o kwotę, którą należałoby zapłacić gdyby przedmiotowe roboty zostały wykonane
7 Przekształcenie firmy, zmiana nazwy firmy Sporządzenie aneksu do umowy uwzględniającego dokonanie przekształcenia firmy
8 Zmiana kierowników robót budowlanych i instalacyjnych/ kierownika budowy w sytuacjach niezależnych od Wykonawcy zawarcie aneksu do umowy uwzględniającego dokonanie odpowiednich zmian personalnych
9 jeżeli wystąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizacje przedmiotu zamówienia lub świadczenia jednej lub obu Stron Umowy Zawarcie aneksu do umowy uwzględniającego zmianę przepisów

10 1.Dopuszcza się możliwość zmiany Podmiotu Udostępniającego Zasoby za pomocą którego Wykonawca wykazał spełnianie warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku Wykonawca będzie zobowiązany wykazać
Zamawiającemu, iż proponowany inny PUZ lub Wykonawca samodzielnie, spełnia warunki udziału w postępowaniu, w stopniu
nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
2. Zamawiający w celu oceny czy Wykonawca będzie dysponował zasobami proponowanego innego PUZ, w stopniu niezbędnym do należytego wykonania zamówienia oraz oceny czy stosunek łączący Wykonawcę z tym PUZ gwarantuje rzeczywisty dostęp do udostępnianych zasobów może żądać dokumentów dotyczących w szczególności: zakresu
udostępnianych Wykonawcy zasobów, sposobu ich wykorzystania przy wykonywaniu zamówienia, charakteru stosunku jaki będzie łączył Wykonawcę z PUZ oraz okresu udziału PUZ przy wykonywaniu zamówienia. Zmiana Podmiotu Udostępniającego Zasoby wejdzie w życie wyłącznie po uzyskaniu pisemnej akceptacji Zamawiającego. Zmiana taka nie będzie wymagała zawarcia aneksu do umowy. Zamawiający jest uprawniony do odmowy akceptacji zmiany Podmiotu Udostępniającego Zasoby, w przypadku wątpliwości dotyczących w szczególności rzeczywistego udostępniania zasobów przez Podmiot Udostępniający Zasoby lub w zakresie sposobu ich udostępniania i okresu.

11 Dopuszcza się zmianę terminu wykonania umowy lub rezygnację z części robót w przypadku jeśli dalsze wykonywanie robót mogłoby naruszyć w szczególności przepisy ustaw; o ochronie środowiska, o ochronie przyrody, o zapobieganiu szkodom w środowisku i ich naprawie. Sporządzenie aneksu do umowy uwzględniającego zmianę terminu lub rezygnację z części robót.
Pozostałe zapisy w SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-04-05 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-05 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-05-04

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.