eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leżajsk › Remont cząstkowy dróg powiatowych emulsją i grysami oraz mieszanką mineralno-asfaltową w roku 2024

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-03-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont cząstkowy dróg powiatowych emulsją i grysami oraz mieszanką mineralno-asfaltową w roku 2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W LEŻAJSKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690587410

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Polna 12

1.5.2.) Miejscowość: Leżajsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-300

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 172421181

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kontakt@zdplezajsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zdplezajsk.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont cząstkowy dróg powiatowych emulsją i grysami oraz mieszanką mineralno-asfaltową w roku 2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-64fd4b6c-e777-11ee-9c02-ce2b643d361d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00255131

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00076906/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remont cząstkowy dróg powiatowych emulsją i grysem oraz mieszanką mineralno asfaltową w roku 2024

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_lezajsk

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a
Wykonawcami, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem
https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_lezajsk, zwanej dalej Platformą. Wykonawcy winni zapoznać się z Regulaminem Platformy,
znajdującym się na stronie https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin, oraz Instrukcjami dla Wykonawców (link:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje ), w których zawarto wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania
dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu.
Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email: kontakt@zdplezajsk.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawcy winni zapoznać się z
Regulaminem Platformy, znajdującym się na stronie https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin, oraz Instrukcjami dla
Wykonawców (link: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje ), w których zawarto wymagania techniczne i organizacyjne
wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji
przekazywanych przy ich użyciu.
Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, powinien posiadać konto na
Platformie. Rejestracja i konto na Platformie jest darmowe. Sposób założenia konta opisany został w instrukcji znajdującej się pod
linkiem: https://docs.google.com/document/d/1CETIe4hPE_fnKCUjWGpnw9yWhdbtc0YTlqtgUxMAwRo/edit
Wykonawca posiadający konto na Platformie ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do formularza do
komunikacji.
Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii
dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na strony
https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_lezajsk
Formaty plików muszą być zgodne z krajowymi Ramami Interoperacyjności, o których mowa w Rozporządzeniu Rady Ministrów z
dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany
informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych(t. j. Dz. U. z 2017r. poz. 2247).
Zalecenia:
• Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf, .doc, .docx, .xls, .jpg ze szczególnym wskazaniem na .pdf
• W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów .zip, 7Z
W przypadku podpisania dokumentu elektronicznego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym osoba składająca taki podpis musi być umocowana w imieniu wykonawcy zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Zaleca się, aby przed rozpoczęciem wypełniania Formularza składania oferty wykonawca zalogował się do systemu, a jeżeli nie
posiada konta, założył bezpłatne konto. W przeciwnym wypadku wykonawca będzie miał ograniczone funkcjonalności, np. brak
widoku wiadomości prywatnych od zamawiającego w systemie lub wycofania oferty bez kontaktu z Centrum Wsparcia Klienta.
Wykonawca składa ofertę, za pośrednictwem Formularza składania oferty dostępnego na
https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_lezajsk w konkretnym postępowaniu w sprawie udzielenia zamówienia publicznego.
W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym
a Wykonawcami, w szczególności składanie oświadczeń, zawiadomień, oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za
pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”, (nie dotyczy składania ofert, gdyż
wiadomości nie są szyfrowane).
Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej na adres
email: biuro@zdplezajsk.pl
11.3.3. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa
Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 roku w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań
technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego lub konkursie oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 roku w sprawie
podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.
Szczegóły dotyczące wymagań technicznych i organizacyjnych zawarte są w pkt 11 SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający realizuje obowiązek informacyjny w SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający realizuje obowiązek informacyjny w SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZDP.231.2.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont cząstkowy dróg powiatowych w zakresie: frezowania nawierzchni bitumicznej, stabilizacji podłoża cementempospółka
do Rm=5 MPa, podbudowy z kruszywa łamanego, wykonania nawierzchni z mieszanki mineralno- asfaltowej,
remontu cząstkowego nawierzchni masą grysową na asfalcie, zgodnie z przedmiarem robót stanowiącym załącznik nr 8

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty, stosując następujące kryteria:
• Cena – 60 pkt
• Doświadczenie kierownika budowy– 40 pkt
Zasady oceny kryterium „Cena” (C)
Kryterium „Cena”(C) - będzie rozpatrywana na podstawie ceny ofertowej brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia wpisanej
przez Wykonawcę w formularzu oferty. W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 60 punktów (znaczenie w ocenie pkt = %). W
przypadku kryterium „Cena”(C) - oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą ze wzoru:
C = [ Cmin: Co] x 60 pkt
gdzie:
C – ilość punktów jakie otrzyma badana oferta za kryterium „Cena”
Cmin – cena najniższa spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert
Co – cena badanej oferty
Ceny należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Zasady oceny kryterium „Doświadczenie kierownika budowy” (D)
Kryterium „Doświadczenie kierownika budowy” (D) będzie rozpatrywane na podstawie wykazanego doświadczenia zawodowego
Kierownika budowy „branży drogowej”, tj. ilości zadań polegających na budowie, przebudowie, odbudowie, rozbudowie lub remoncie
dróg publicznych klasy technicznej min. L, którymi kierował (prowadził/ukończył) proponowany Kierownik budowy.
D:
Punkty zostaną przyznane w następujący sposób:
Dla części nr 1:
za wykazanie doświadczenia Kierownika budowy polegającego prowadzeniu
i ukończeniu na stanowisku Kierownika budowy min.:
- 2 zadań polegających na budowie, przebudowie, odbudowie, rozbudowie
lub remoncie dróg publicznych klasy technicznej min. L o wartości min. o wartości min. 20 000,00 zł – 20 pkt
- 3 i więcej zadań polegających na budowie, przebudowie, odbudowie, rozbudowie lub remoncie dróg publicznych klasy technicznej
min. L o wartości min. o wartości min. 20 000,00 zł – 40 pkt
W przypadku składania oferty na więcej niż jedną cześć zamówienia Zamawiający dopuszcza, aby Wykonawca w przedmiotowym
postępowaniu posłużył się tą samą kadrą techniczną dla więcej niż jednej części oraz powyższa kadra techniczna może wykazywać
to samo (jedno) doświadczenie dla więcej niż jednej części, pod warunkiem, że doświadczenie to spełnia warunki jednocześnie dla każdej z części, na którą Wykonawca składa ofertę.
Wykonawca w tym kryterium może uzyskać maksymalnie 20 pkt;
W przypadku niewskazania lub wskazania jednego wyżej opisanego doświadczenia kierownika budowy, Zamawiający przyjmie, że
wskazana osoba spełnia jedynie minimalne warunki dotyczące posiadania określonych uprawnień i doświadczenia (warunki udziału w postępowaniu dot. zdolności technicznej i zawodowej – pkt 6.1.4 instrukcji dla wykonawców rozdz. I SWZ – kadra techniczna) i przyzna w tym kryterium dla danej osoby 0 pkt;
Jeżeli Zamawiający będzie wzywał Wykonawcę do złożenia, uzupełnienia, poprawienia lub udzielenia wyjaśnień dotyczących
wykazu osób, o którym mowa w pkt 8.6 niniejszej Instrukcji i w rezultacie prowadzić to będzie do zmiany Kierownika budowy, to w kryterium „Doświadczenie kierownika budowy” oferta otrzyma zero punktów.
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana ta, która uzyska łącznie największą liczbę punktów (P) wyliczoną zgodnie ze wzorem:
P= C+D
gdzie:
P – łączna liczba punktów oferty ocenianej
C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „cena”
D – liczba punktów uzyskanych w kryterium „doświadczenie kierownika budowy”
Oferta w łącznej ocenie oferty może uzyskać maksymalnie 100 pkt
Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont cząstkowy przy użyciu grysów i emulsji, dróg powiatowych zgodnie z przedmiarem robót stanowiącym załącznik nr 8

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty, stosując następujące kryteria:
• Cena – 60 pkt
• Doświadczenie kierownika budowy– 40 pkt
Zasady oceny kryterium „Cena” (C)
Kryterium „Cena”(C) - będzie rozpatrywana na podstawie ceny ofertowej brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia wpisanej
przez Wykonawcę w formularzu oferty. W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 60 punktów (znaczenie w ocenie pkt = %). W
przypadku kryterium „Cena”(C) - oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą ze wzoru:
C = [ Cmin: Co] x 60 pkt
gdzie:
C – ilość punktów jakie otrzyma badana oferta za kryterium „Cena”
Cmin – cena najniższa spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert
Co – cena badanej oferty
Ceny należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Zasady oceny kryterium „Doświadczenie kierownika budowy” (D)
Kryterium „Doświadczenie kierownika budowy” (D) będzie rozpatrywane na podstawie wykazanego doświadczenia zawodowego Kierownika budowy „branży drogowej”, tj. ilości zadań polegających na budowie, przebudowie, odbudowie, rozbudowie lub remoncie dróg publicznych klasy technicznej min. L, którymi kierował (prowadził/ukończył) proponowany Kierownik budowy.
D:
Punkty zostaną przyznane w następujący sposób:
Dla części nr 2:
za wykazanie doświadczenia Kierownika budowy polegającego na prowadzeniu
i ukończeniu na stanowisku kierownika budowy min.:
- 2 zadań polegających na budowie, przebudowie, odbudowie, rozbudowie
lub remoncie dróg publicznych klasy technicznej min. L o wartości min. o wartości min. 45 000,00 zł – 20 pkt
- 3 i więcej zadań polegających na budowie, przebudowie, odbudowie, rozbudowie lub remoncie dróg publicznych klasy technicznej
min. L o wartości min. o wartości min. 45 000,00 zł – 40 pkt
W przypadku składania oferty na więcej niż jedną cześć zamówienia Zamawiający dopuszcza, aby Wykonawca w przedmiotowym postępowaniu posłużył się tą samą kadrą techniczną dla więcej niż jednej części oraz powyższa kadra techniczna może wykazywać to samo (jedno) doświadczenie dla więcej niż jednej części, pod warunkiem, że doświadczenie to spełnia warunki jednocześnie dla każdej z części, na którą Wykonawca składa ofertę.
Wykonawca w tym kryterium może uzyskać maksymalnie 20 pkt;
W przypadku niewskazania lub wskazania jednego wyżej opisanego doświadczenia kierownika budowy, Zamawiający przyjmie, że
wskazana osoba spełnia jedynie minimalne warunki dotyczące posiadania określonych uprawnień i doświadczenia (warunki udziału w postępowaniu dot. zdolności technicznej i zawodowej – pkt 6.1.4 instrukcji dla wykonawców rozdz. I SWZ – kadra techniczna) i przyzna w tym kryterium dla danej osoby 0 pkt;
Jeżeli Zamawiający będzie wzywał Wykonawcę do złożenia, uzupełnienia poprawienia lub udzielenia wyjaśnień dotyczących wykazu osób, o którym mowa w pkt 8.6 niniejszej Instrukcji i w rezultacie prowadzić to będzie do zmiany Kierownika budowy, to w kryterium „Doświadczenie kierownika budowy” oferta otrzyma zero punktów.
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana ta, która uzyska łącznie największą liczbę punktów (P) wyliczoną zgodnie ze wzorem:
P= C+D
gdzie:
P – łączna liczba punktów oferty ocenianej
C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „cena”
D – liczba punktów uzyskanych w kryterium „doświadczenie kierownika budowy”
Oferta w łącznej ocenie oferty może uzyskać maksymalnie 100 pkt
Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w
postępowaniu, dotyczące:
1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
• Zamawiający nie określa.
2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
• Zamawiający nie określa.
3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
• Zamawiający nie określa.
4. Zdolności technicznej lub zawodowej;
Oceniając zdolność techniczną lub zawodową wykonawcy, zamawiający ustanawia następujące minimalne warunki
dotyczące wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, potencjału technicznego wykonawcy lub osób
skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie
jakości.
a) doświadczenie zawodowe – warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat
przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał
/zakończył (rozpoczęcie mogło nastąpić wcześniej):
w przypadku składania oferty na część nr 1:
minimum trzy zamówienia (roboty budowlane), o wartości min. 20 000,00 zł każde, porównywalne z przedmiotem
zamówienia, tj. remont dróg publicznych klasy technicznej min. L w technologii „mieszanką mineralno-asfaltową”. Za
wykonane uznane zostaną zadania zakończone i potwierdzone np. referencjami, poświadczeniem, protokołem zdawczo -
odbiorczym lub innym równoważnym dokumentem (wg proponowanego załącznika nr 3 do SWZ);
w przypadku składania oferty na część nr 2:
minimum trzy zamówienia (roboty budowlane), o wartości min. 45 000,00 zł każde, porównywalne z przedmiotem
zamówienia, tj. remont dróg publicznych klasy technicznej min. L w technologii „emulsją asfaltową i grysami”. Za wykonane
uznane zostaną zadania zakończone i potwierdzone np. referencjami, poświadczeniem, protokołem zdawczo - odbiorczym
lub innym równoważnym dokumentem
(wg proponowanego załącznika nr 3 do SWZ).
W przypadku składania oferty na więcej niż jedną cześć zamówienia Zamawiający dopuszcza, aby Wykonawca w celu
spełniania warunków udziału w postępowaniu posłużył się tym samym doświadczeniem dla więcej niż jednej części, pod
warunkiem, że doświadczenie to spełnia warunki odrębnie jednocześnie dla każdej z części, na którą składa ofertę.
b) potencjał techniczny - Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie realizacji zamówienia
będzie dysponował min.:
• w przypadku składania oferty na część nr 1:
- samochodem do transportu mieszanki - 1 szt,
- walcem drogowym 1,6 t - 1 szt,
(wg proponowanego załącznika nr 4 do SWZ);
• w przypadku składania oferty na część nr 2:
- remonterem - 1 szt,
(wg proponowanego załącznika nr 4 do SWZ);
c) kadra techniczna - Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie realizacji zamówienia będzie
dysponował min.:
• Kierownikiem Budowy – (min. 1 osoba) posiadającym uprawnienia budowlane* do kierowania robotami budowlanymi o
specjalności drogowej
z minimalnym doświadczeniem - 2 lata (ilość lat doświadczenia liczona od daty wystawienia uprawnień budowlanych o
specjalności drogowej)
- (wg proponowanego załącznika nr 5 do SWZ);
* Przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w
budownictwie, wydane na podstawie ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (t.j. Dz.U.2023 poz. 682 ze zm.) oraz
Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r.
w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019
poz. 831). Dopuszcza się uprawnienia równoważne do powyższych wydane na podstawie wcześniej obowiązujących
przepisów prawa. W przypadku obywateli państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej
muszą oni spełniać wymogi określone w art. 12a ustawy Prawo budowlane, z których wynika, że samodzielne funkcje techniczne w budownictwie mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane
na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych
nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 334).
Zamawiający dopuszcza przedstawienie tej samej osoby do pełnienia obowiązków kierownika budowy dla obu części
zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości:
Część 1 - 4 900 zł (słownie: cztery tysiące dziewięćset złotych 00/100).
Część 2 - 1 000 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100).

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku
Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy
w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty i złożone w oryginale w takiej samej
formie, jak składana oferta (tj. w formie elektronicznej podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci
elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii
(skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia
sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14.02.1991 r. – Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz
opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego
uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy.
Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w pkt 8.1
ROZDZIAŁU I SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie
warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które
roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.
Pełnomocnik pozostaje w stałym kontakcie z Zamawiającym, w toku postępowania zwraca się do Zamawiającego z
wszelkimi sprawami i do niego Zamawiający kieruje informacje, korespondencję itp.
Przed podpisaniem umowy (w przypadku wyboru oferty wspólnej jako najkorzystniejszej) Wykonawcy składający ofertę
wspólną mają obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę konsorcjum / umowę spółki cywilnej.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Umowa zostanie zawarta w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie i miejscu.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zawarł z nim umowę na zasadach określonych we wzorze umowy, określonym w
ROZDZIALE II SWZ.
Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano
wyboru Wykonawcy, chyba że wystąpią okoliczności których nie można było wcześniej przewidzieć, a które przemawiają za
koniecznością zmiany postanowień umowy określone we wzorze umowy zgodnie ROZDZIAŁEM II SWZ oraz art. 455
ustawy Pzp.
Wykonawca zobowiązany jest wykazać zaistnienie okoliczności wskazanych we wzorze umowy poprzez przedłożenie
stosownych ekspertyz, opinii, dokumentów, itp. z których będzie wynikać konieczność zmiany umowy.
Wszelkie istotne zmiany treści umowy wymagają zgody obydwu stron i formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem
nieważności.
Wprowadzenie zmian nieistotnych w umowie wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Podpisanie aneksu do umowy wprowadzającego zmiany istotne powinno być poprzedzone, pod rygorem nieważności,
sporządzeniem protokołu konieczności zawierającego uzasadnienie.
Konsekwencją zmiany umowy (aneksowania) może być w szczególności zmiana terminu zakończenia realizacji zadania,
wydłużenie terminów obowiązywania zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-04-05 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_lezajsk

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-05 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-05-04

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.