eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzeszcze › Przebudowa i remont dróg oraz budowa odcinków kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Brzeszcze



Ogłoszenie z dnia 2024-03-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i remont dróg oraz budowa odcinków kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Brzeszcze

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BRZESZCZE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 356305070

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kościelna 4

1.5.2.) Miejscowość: Brzeszcze

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-620

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 32 77 28 500

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@brzeszcze.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.brzeszcze.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-581f0516-bc1f-11ee-9897-f6855eb846c0

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i remont dróg oraz budowa odcinków kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Brzeszcze

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-581f0516-bc1f-11ee-9897-f6855eb846c0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00254803

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00069057

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SZP.271.2.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 9237083,84 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 7204091,08 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa drogi gminnej nr 510513K w km 0+554.4 – 1+047.9 ul. Daszyńskiego w miejscowości Brzeszcze, Gmina Brzeszcze wraz z przebudową istniejącej infrastruktury i budową kanalizacji”
1. Zakres przedmiotu zamówienia:
1.1. Zakres robót do wykonania obejmuje:
1) Przebudowę chodnika,
2) Budowę chodnika,
3) Przebudowę drogi (ul. Daszyńskiego),
4) Wykonanie kanalizacja opadowej:
- ułożenie kolektora ∅400,
- budowę studzienek rewizyjnych,
- budowę studzienek wodościekowych,
- budowę przykanalików,
- budowę przyłączy,
5) Wykonanie kanalizacji sanitarnej,
- ułożenie kolektora,
- budowa studzienek,
- budowę przyłączy,
6) Przebudowę zjazdów indywidualnych,
7) Przebudowę zjazdu publicznego,
8) Przebudowę skrzyżowań,
9) Budowę ścieku przykrawężnikowego,
10) Przełożenie ist. kabla teletechnicznego,
11) Ułożenie rur osłonowych na ist. kablach teletechnicznych,
12) Ułożenie rur osłonowych nas ist. kablach energetycznych,
13) Wycinkę 31 sztuk drzew na podstawie decyzji Starosty Oświęcimskiego znak: WOŚ.613.1.154.2019 z dnia 10 marca 2020 r. wraz z prolongatą znak: WOŚ.613.1.127.2023 z dnia 26 października 2023 roku.
14) Likwidację istniejących studzienek wodościekowych,
15) Likwidację istniejącej kanalizacji wraz z przyłączami,
16) Regulację pionową istniejących elementów na sieci uzbrojenia terenu (zasuwy, hydranty, studzienki teletechniczne).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45232300-5 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej

77211600-8 - Sadzenie drzew

77211400-6 - Usługi wycinania drzew

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

4.5.5.) Wartość części: 3250651,23 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont i przebudowa drogi gminnej nr 50558K w km 0+000,00– 0+501,00 ul. Ks. Popiełuszki w Jawiszowicach, wraz z wykonaniem odwodnienia i robotami towarzyszącymi.
1. Zakres robót do wykonania obejmuje:
1.1. Rozebranie istniejących nawierzchni jezdni, zjazdów i poboczy w zakresie niezbędnym;
1.2. Korytowanie pod warstwy konstrukcyjne dla nowej konstrukcji jezdni;
1.3. Korytowanie pod nowe warstwy konstrukcyjne dla zjazdów indywidualnych;
1.4. Wykopy oraz prace budowlane związane z wykonaniem nowych oraz wymiany istniejących sieci uzbrojenia podziemnego terenu;
1.5. Budowa nowych odcinków kanalizacji deszczowej wraz z wpustami deszczowymi;
1.6. Roboty zabezpieczające urządzenia uzbrojenia podziemnego;
1.7. Przebudowę wodociągu– zgodnie z porozumieniem nr 108/CRU/2022 z dnia 13.06.2022 r. zawartym pomiędzy Urzędem Gminy Brzeszcze, a Rejonowym Przedsiębiorstwem Wodociągów i Kanalizacji w Tychach;
1.8. Wykonanie okrawężnikowania drogi oraz pozostałych elementów układu drogowego wraz ze ściekami przykrawężnikowymi;
1.9. Przebudowa i regulacja wysokościowa przyległych zjazdów;
1.10. Wykonanie nowej konstrukcji drogi;
1.11. Przebudowa przepustów drogowych pod zjazdami;
1.12. Czyszczenie wraz z regulacją wysokościową i umocnieniem skarp istniejących i odtwarzanych rowów przydrożnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

34922100-7 - Oznakowanie drogowe

4.5.5.) Wartość części: 1812281,99 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont drogi gminnej nr 510546K – ul. Długiej w Przecieszynie”

Zakres przedmiotu zamówienia:
1. Zakres robót do wykonania obejmuje:
1) wykonanie rozbiórki i frezowania nawierzchni ścieralnej,
2) wymianę zniszczonych krawężników na ławie betonowej,
3) wymianę ściekowych korytek drogowych,
4) wymianę umocnienia skarpy pomiędzy ogrodzeniem a ściekiem,
5) wymianę fragmentów sieci wodociągowych wraz z odgałęzieniami i zasuwami,
6) remont i wymianę elementów kanalizacji deszczowej (studni, wpustów, przykanalików),
7) wykonanie stabilizacji lub wymiany gruntu rodzimego z doprowadzeniem do nośności G1(E2>=80MPa) i spełnieniem warunku mrozoodporności,
8) wykonanie warstw podbudowy z kruszyw łamanych stabilizowanych mechanicznie,
9) wykonanie warstw nawierzchni drogi z betonu asfaltowego,
10) wykonanie poboczy z kruszyw łamanych stabilizowanych mechanicznie,
11) roboty towarzyszące.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.5.) Wartość części: 2141157,85 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2880005,06 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3805954,95 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2880005,06 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlano Drogowo Mostowe „DROG-BUD” Franciszek Fryc

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5510001248

7.3.4) Miejscowość: Spytkowice

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2880005,06 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1798086,21 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2301558,67 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1798086,21 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MET-KAM Kamil Drożd

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5532514179

7.3.4) Miejscowość: Milówka

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1798086,21 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2190061,74 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2787007,52 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2190061,74 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlano Drogowo Mostowe „DROG-BUD” Franciszek Fryc

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5510001248

7.3.4) Miejscowość: Spytkowice

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2190061,74 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.