eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bukowina Tatrzańska › Rozbudowa drogi gminnej klasy "D" nr K-420043 Trybsz - Czarna Góra w miejscowości Czarna Góra wraz z rozbiórką budynku mieszkalnego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-03-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rozbudowa drogi gminnej klasy "D" nr K-420043 Trybsz - Czarna Góra w miejscowości Czarna Góra wraz z rozbiórką budynku mieszkalnego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bukowina Tatrzańska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892067

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Długa 144

1.5.2.) Miejscowość: Bukowina Tatrzańska

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-530

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@ugbukowinatatrzanska.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugbukowinatatrzanska.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa drogi gminnej klasy "D" nr K-420043 Trybsz - Czarna Góra w miejscowości Czarna Góra wraz z rozbiórką budynku mieszkalnego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f4a5dcd7-e773-11ee-9c02-ce2b643d361d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00254649

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00040595/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Rozbudowa drogi gminnej 420043K w km od 3+943,00 do km 4+520,60 w miejscowości Czarna Góra, Gmina Bukowina Tatrzańska

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://e-propublico.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-propublico.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy on-line działającej pod adresem https://e-propublico.pl.
2. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.
3. Na Platformie postępowanie prowadzone jest pod nazwą: ”Rozbudowa drogi gminnej klasy "D" nr K-420043 Trybsz - Czarna Góra w miejscowości Czarna Góra wraz z rozbiórką budynku mieszkalnego” – znak sprawy: IZW.271.1.6.2024.
4. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://e-propublico.pl oraz uznaje go za wiążący.
5. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto na Platformie.
6. Do złożenia oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy ważnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
7. Ilekroć w niniejszej SWZ jest mowa o:
1) podpisie zaufanym – należy przez to rozumieć podpis, o którym mowa art. 3 pkt 14a ustawy z 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz.U. z 2023r. poz. 57);
2) podpisie osobistym – należy przez to rozumieć podpis, o którym mowa w art. z art. 2 ust. 1 pkt 9 ustawy z 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych (t.j. Dz.U. z 2022r. poz. 67).
8. Zalecenia Zamawiającego odnośnie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
1) dokumenty sporządzone i przesyłane w formacie .pdf zaleca się podpisywać kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie PAdES;
2) dokumenty sporządzone i przesyłane w formacie innym niż .pdf (np.: .doc, .docx, .xlsx, .xml) zaleca się podpisywać kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie XAdES;
3) do składania kwalifikowanego podpisu elektronicznego zaleca się stosowanie algorytmu SHA-2 (lub wyższego).
9. Zamawiający określa następujące wymagania sprzętowo – aplikacyjne pozwalające na korzystanie z Platformy:
1) stały dostęp do sieci Internet;
2) posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail),
3) komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux,
4) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa - Platforma współpracuje z najnowszymi, stabilnymi wersjami wszystkich głównych przeglądarek internetowych (Internet Explorer 10+, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera),
5) włączona obsługa JavaScript oraz Cookies.
10. Zamawiający dopuszcza następujący format przesyłanych danych:
1) pliki w formatach określonych w załączniku nr 2 do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych, przy czym zaleca się wykorzystywanie plików w formacie .pdf, .doc, .docx, .xls, .xlsx;
2) w celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z rozszerzeń: .zip lub .7Z .Zamawiający dopuszcza .rar.
3) maksymalny rozmiar pojedynczego pliku to 120 MB, przy czym nie określa się limitu liczby plików.
11. Zamawiający określa następujące informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych:
1) załączony i przesłany przez Wykonawcę za pomocą Platformy plik oferty wraz z załącznikami, nie jest dostępny dla Zamawiającego i przechowywany jest na serwerach Platformy w formie zaszyfrowanej. Zamawiający otrzyma dostęp do pliku dopiero po upływie terminu otwarcia ofert;
2) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przyporządkowaną do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), widoczne przy wysłanym dokumencie w kolumnie ”Data przesłania”;
3) o terminie przesłania decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji pliku na Platformie.

Wymagania szczegółowo opisano w rozdziale 14 SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna została zawarta w rozdziale 30 SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna została zawarta w rozdziale 30 SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IZW.271.1.6.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa drogi gminnej klasy "D" nr K-420043 Trybsz - Czarna Góra w miejscowości Czarna Góra wraz z rozbiórką budynku mieszkalnego, składająca się z następujących zadań:
1) Zadania współfinansowanego z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg pn.: Rozbudowa drogi gminnej 420043K w km od 3+943,00 do km 4+520,60 w miejscowości Czarna Góra, Gmina Bukowina Tatrzańska.
2) Rozbudowa drogi na odcinku od km 4+520,60 do km 4+572,70.
3) Rozbiórka budynku mieszkalnego jednorodzinnego zlokalizowanego przy ul. Nadwodnia 38, na działkach ewid. nr 5834/2, 6395/2 w Czarnej Górze.
2. Zakres rzeczowy robót określa specyfikacja warunków zamówienia, znak: IZW.271.1.6.2024, w szczególności:
1) SWZ wraz z ogłoszeniem o zamówieniu i załącznikami.
2) Załączniki formalno-prawne i dokumentacja projektowa, STWIOR, przedmiary robót dla zadnia wymienionego w §1, ust. 1 pkt 1:
a) Decyzja nr 1/2023 z dnia 16 czerwca 2023 r., znak: AB.6740.328.2022.ASS Starosty Tatrzańskiego o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej z załącznikami.
b) Zatwierdzony projekt zagospodarowania terenu opracowany przez KW PROJEKT, projektant: mgr inż. Krystian Węgrzyn - komplet - załącznik do decyzji ZRID.
c) Zatwierdzony projekt architektoniczno-budowlany branża drogowa opracowany przez KW PROJEKT mgr inż. Krystian Węgrzyn - komplet - załącznik do decyzji ZRID.
d) Zatwierdzony projekt architektoniczno-budowlany branża mostowa opracowany przez KW PROJEKT, projektant: mgr inż. Piotr Kociołek - komplet - załącznik do decyzji ZRID.
e) Zatwierdzony projekt architektoniczno-budowlany branża elektroenergetyczna opracowany przez KW PROJEKT, projektant: mgr inż. Marek Fałta - komplet - załącznik do decyzji ZRID.
f) Zatwierdzony projekt architektoniczno-budowlany branża teletechniczna opracowany przez KW PROJEKT, projektant: mgr inż. Witold Fircowicz - komplet - załącznik do decyzji ZRID.
g) Zatwierdzony projekt gospodarki zielenią opracowany przez KW PROJEKT mgr inż. Krystian Węgrzyn - komplet - załącznik do decyzji ZRID.
h) Zatwierdzony projekt załączniki formalne skompletowane przez KW PROJEKT mgr inż. Krystian Węgrzyn - 1 komplet, 91 stron - załącznik do decyzji ZRID.
i) Zatwierdzony przez Starostę Tatrzańskiego pismem znak: KT-I.7020.108.2023 z dnia 25.07.2023 r. Projekt organizacji ruchu.
j) Projekt techniczny wykonawczy branża drogowa (opis, plan syt. rys. 1.1-1.2, , profil podłużny rys. 2, przekroje typowe dr rys. 3.1, , przekroje typowe kd rys. 3.2, przekroje typowe zjazd chodnik rys. 3.3, przekroje typowe zjazd pobocze rys. 3.4, przekroje typowe zjazd zbrojenie prostych elementów rys. 3.5, wyloty kd rys. 4.1, wyniesione przejście dla pieszych rys. 4.2, profil wybranych zjazdów rys. 5.1, przekroje charakterystyczne rys. 5.2 i rys. 5.3) opracowany przez KW PROJEKT mgr inż. Krystian Węgrzyn.
k) STWIORB branża drogowa, opracowane przez KW PROJEKT mgr inż. Krystian Węgrzyn - komplet.
l) Projekt techniczny wykonawczy branża mostowa (opis, plan sytuacyjny rys. 1, profil podłużny rys. 2, przekrój typowy rys. 3.1, przekroje charakterystyczne rys. 3.2, zbrojenie schemat rys. 4, wykaz zbrojenia rys.: 5.A1, 5.A2, 5.A3, 5.A4, 5.A5, 5.B1, 5.B2, 5.B3, 5.B4, 5.B5, 5.C1, 5.C2, 5.C3, 5.C4, 5.C5, 5.D1, 5.D2, 5.D3, 5.D4, 5.D5,) opracowane przez KW PROJEKT, projektant: mgr inż. Piotr Kociołek.
m) STWIORB branża mostowa opracowane przez mgr inż. Piotra Kociołka - komplet.
n) Projekt techniczny wykonawczy przebudowy sieci elektroenergetycznej niskiego napięcia (część opisowa stron 23, rys.: R/E1, R/E2, R/E3, R/E4, R/E5, R/E6, R/E7, R/E8, R/E9, R/E10, R/E11, R/E12, R/E13) opracowany przez KW PROJEKT, projektant: mgr inż. Marek Fałta - komplet.
o) STWIOR przebudowa sieci opracowana przez KW PROJEKT, projektant: mgr inż. Marek Fałta - komplet.
p) Projekt techniczny wykonawczy budowa oświetlenia (część opisowa komplet, rys.: R/E1, R/E2, R/E3) opracowany przez KW PROJEKT, projektant: mgr inż. Marek Fałta - komplet.
q) STWIOR budowa oświetlenia opracowana przez KW PROJEKT, projektant: mgr inż. Marek Fałta - komplet.
r) Projekt budowlano wykonawczy branża teletechniczna (część opisowa str. 16, projekt zagospodarowania terenu rys. 2.1 i rys. 2.2, odpis protokołu narady koordynacyjnej, warunki techniczne Orange, rozpływ włókien kabla optycznego, schemat - stan istniejący do demontażu, schemat montażowy kabla optycznego, stan projektowany rys. 1, stan projektowany rys. 2.) opracowane przez KW PROJEKT, projektant mgr inż. Witold Fircowicz.
s) Przedmiar robót branża drogowa i mostowa - opracowana przez KW PROJEKT mgr inż. Krystian Węgrzyn.
t) Przedmiar robót przebudowa sieci elektroenergetycznej - opracowany przez KW PROJEKT mgr inż. Krystian Węgrzyn, na podstawie opracowania mgr inż. Marka Fałty.
u) Przedmiar robót przebudowa sieci elektroenergetycznej - opracowanayprzez KW PROJEKT mgr inż. Krystian Węgrzyn, na podstawie opracowania mgr inż. Marka Fałty.
v) Przedmiar robót przebudowa sieci teletechnicznej - opracowany przez KW PROJEKT mgr inż. Krystian Węgrzyn, na podstawie opracowania mgr inż. Stanisława Rapacza.
w) Przedmiar robót kanał technologiczny - opracowany przez KW PROJEKT mgr inż. Krystian Węgrzyn, na podstawie opracowania mgr inż. Stanisława Rapacza.
3) Załączniki formalno-prawne i dokumentacja projektowa, STWIOR, przedmiary robót dla zadnia wymienionego w §1, ust. 1 pkt 2:
a) Wniosek o decyzję o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej złożony do Starosty Tatrzańskiego w dniu 20.01.2023r. (decyzja wraz zatwierdzonym projektem budowlanym i załącznikami formalnymi zostanie dołączona do postępowania po jej wydaniu przez Starostę Tatrzańskiego. W przypadku nieuzyskania decyzji Zamawiający zastrzega sobie rezygnacje z tej części zamówienia.
b) Projekty budowlany - po wydaniu przez Starostę Tatrzańskiego decyzji o zezwoleniu na realizacje inwestycji drogowej i zatwierdzeniu projektu.
c) Projekt techniczny wykonawczy branża drogowa (część opisowa stron 21, plan sytuacyjny rys. 1, profil podłużny rys. 2, przekroje typowe dr rys. 3.1, prekroje typowe kd rys. 3.2, przekroje typowe zjazd chodnik rys. 3.3, przekroje typowe zjazd pobocze rys. 3.4, przekroje typowe zjazd zbrojenie prostych elementów rys. 3.5, przepust i wylot kd rys. 4.1, profile wybranych zjazdów rys. 4.2, przekroje charakterystyczne rys. 5.1) opracowane przez KW PROJEKT mgr inż. Krystian Węgrzyn.
d) STWIORB branża drogowa, stron 124, opracowane przez KW PROJEKT mgr inż. Krystian Węgrzyn - komplet.
e) Projekt techniczny wykonawczy branża mostowa (opis, plan sytuacyjny rys. 1, profil podłużny rys. 2, przekrój typowy rys. 3.1, przekroje charakterystyczne rys. 3.2, zbrojenie schemat rys. 4, wykaz zbrojenia rys.: 5.A1, 5.A2, 5.A3, 5.A4, 5.A5, 5.B1, 5.B2, 5.B3, 5.B4, 5.B5, 5.C1, 5.C2, 5.C3, 5.C4, 5.C5, 5.D1, 5.D2, 5.D3, 5.D4, 5.D5,) opracowane przez KW PROJEKT, projektant: mgr inż. Piotr Kociołek.
f) STWIORB branża drogowa, stron 43, opracowane przez KW PROJEKT, projektant mgr inż. Piotr Kociołek.
g) Projekt techniczny wykonawczy budowa oświetlenia (część opisowa komplet, rys.: R/E1, R/E2, R/E3) opracowany przez KW PROJEKT, projektant: mgr inż. Marek Fałta - komplet.
h) STWIOR budowa oświetlenia, stron 9, opracowana przez KW PROJEKT, projektant: mgr inż. Marek Fałta.
i) Projekt budowlano wykonawczy branża teletechniczna - etap II (część opisowa str. 16, projekt zagospodarowania terenu rys. 2.1 i rys. 2.2, odpis protokołu narady koordynacyjnej, warunki techniczne Orange, rozpływ włókien kabla optycznego, schemat - stan istniejący do demontażu, schemat montażowy kabla optycznego, stan projektowany rys. 1, stan projektowany rys. 2.) opracowane przez KW PROJEKT, projektant mgr inż. Witold Fircowicz.
j) STWIOR przebudowa sieci teletechnicznej, stron 22, opracowane przez KW PROJEKT, projektant mgr inż. Witold Fircowicz.
k) Przedmiar robót branża drogowa i mostowa, opracowany przez KW PROJEKT mgr inż. Krystian Węgrzyn.
l) Przedmiar robót budowa oświetlenia, opracowany przez KW PROJEKT, projektant: mgr inż. Marek Fałta.
m) Przedmiar robót kanał technologiczny - opracowany przez KW PROJEKT mgr inż. Krystian Węgrzyn, na podstawie opracowania mgr inż. Stanisława Rapacza.
4) Załączniki formalno-prawne i dokumentacja projektowa, STWIOR, przedmiary robót dla zadnia wymienionego w §1, ust. 1 pkt 3:
a) Decyzja nr 556/18 z dnia 21 listopada 2018 r., znak: AB.6741.23.2018.KL o pozwoleniu na rozbiórkę.
b) Uzgodnienie rozbiórki przez GDDKiA pismem nr O.KR.Z-3.4350.13.39.2018.mw.1 z dnia 05.09.2018 r.
c) Projekt rozbiórki opracowany przez mgr inż.,. arch Pawła Polaka z września 2018 r. - komplet.
d) STWIOR rozbiórki opracowana przez mgr inż. Wojciecha Koptę stron 24.
e) Dokumentacja fotograficzna opracowana przez mgr inż. Wojciecha Koptę stron 14

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45232200-4 - Roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45232300-5 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych

45232332-8 - Telekomunikacyjne roboty dodatkowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zdolność techniczna lub zawodowa
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.
1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował doświadczeniem, tj. wykonał przynajmniej jedną robotę budowlaną, polegającą na: budowie, przebudowie, rozbudowie lub remoncie drogi o nawierzchni bitumicznej, o długości przynajmniej 0,5 km i wartości przynajmniej 1 000 000,00 złotych, (jeden milion złotych, 00/100)
2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przynajmniej jedną osobą posiadającą stosowne do zakresu zamówienia uprawnienia budowlane, tj. posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności:
- w specjalności drogowej, (kierownik budowy),
- w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych
i kanalizacyjnych, (kierownik robót),
- w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, (kierownik robót),
- w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych , (kierownik robót),
- w specjalności konstrukcyjno – budowlanej.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie wykonawcy w sprawie grupy kapitałowej
Oświadczenie Wykonawcy, zgodne z załącznikiem nr 5 do SWZ, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz.U. z 2023r. poz. 1689), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.

Odpis lub informacja z KRS lub CEIDG
Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

Dokument potwierdzający, że nie otwarto likwidacji wykonawcy
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast "Odpisu lub informacji z KRS lub CEIDG" składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz robót budowanych
Wykaz robót budowlanych, zgodny z załącznikiem nr 3 do SWZ, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz robót budowlanych dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował doświadczeniem, tj. wykonał przynajmniej jedną robotę budowlaną, polegającą na: budowie, przebudowie, rozbudowie lub remoncie drogi o nawierzchni bitumicznej, o długości przynajmniej 0,5 km i wartości przynajmniej
1 000 000,00 złotych, (jeden milion złotych, 00/100).

Wykaz osób
Wykaz osób, zgodny z załącznikiem nr 4 do SWZ, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przynajmniej jedną osobą posiadającą stosowne do zakresu zamówienia uprawnienia budowlane, tj. posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności:
- w specjalności drogowej, (kierownik budowy),
- w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych
i kanalizacyjnych, (kierownik robót),
- w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, (kierownik robót),
- w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych , (kierownik robót),
- w specjalności konstrukcyjno – budowlanej.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Wzór oferty na roboty budowlane
2. Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeśli dotyczy)
3. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (jeśli dotyczy)
4. Kosztorys ofertowy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 50 000.00 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy 00/100
PLN).
Szczegóły opisano w rozdziale 16 SWZ.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Opisano w rozdziale 13 SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Dopuszczalne zmiany umowy określa załącznik nr 6 do SWZ, tj. "Projekt umowy na roboty budowlane".
Dopuszcza się również nie wymienione w projekcie umowy zmiany redakcyjne, stylistyczne, nie zmieniające w sposób istotny postanowień umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-04-11 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z załącznikami, należy złożyć za pośrednictwem https://e-propublico.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-11 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-05-10

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.