eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczytno › Budowa, rozbudowa i przebudowa budynków będących własnością Gminy Szczytno stanowiących infrastrukturę społeczną



Ogłoszenie z dnia 2024-03-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa, rozbudowa i przebudowa budynków będących własnością Gminy Szczytno stanowiących infrastrukturę społeczną

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Szczytno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743261

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Łomżyńska 3

1.5.2.) Miejscowość: Szczytno

1.5.3.) Kod pocztowy: 12-100

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 89 623 25 80

1.5.8.) Numer faksu: 89 623 25 92

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugszczytno@ug.szczytno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ug.szczytno.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/892837

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa, rozbudowa i przebudowa budynków będących własnością Gminy Szczytno stanowiących infrastrukturę społeczną

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a2580e68-d796-11ee-8305-7e4937eb936d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00254421

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00004708/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Budowa, rozbudowa i przebudowa budynków będących własnością Gminy Szczytno stanowiących infrastrukturę społeczną:

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00226537

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RR.PFZ.271.7.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 4818683,98 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Planowane prace dotyczą przebudowy istniejącego budynku magazynowego wraz ze zmianą sposobu użytkowania na siedzibę Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej przy ulicy Łomżyńskiej w Szczytnie. Budynek o kształcę zbliżonym do prostokąta, przykryty dachem płaskim dwuspadowym o nachyleniu połaci 2-4. Konstrukcję budynku stanowią ławy fundamentowe, ściany fundamentowe, ściany murowane, stropodach i podciągi.
Charakterystyczne parametry budynku:
- powierzchnia zabudowy – 417,55 m2
- powierzchnia użytkowa – 389,64 m2
- powierzchnia całkowita – 496,27 m2
- kubatura – 2013,10 m3
- szerokość budynku – 13,37 m
- długość budynku – 32,15 m
- wysokość budynku – 5,54 m

Zakres projektowanych robót obejmuje:
- roboty rozbiórkowe
- roboty budowlane
- instalacje wodno-kanalizacyjne
- instalacja c.o.
- zewnętrzne roboty sanitarne (kanalizacja sanitarna, kanalizacja deszczowa, wodociąg, gaz)
- roboty elektryczne
- zagospodarowanie terenu
- wyposażenie budynku.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.5.) Wartość części: 2768039,29 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Planowana inwestycja dotyczy rozbudowy i przebudowy istniejącego budynku Ochotniczej straży Pożarnej zlokalizowanego na działce nr 274/1 w obrębie Trelkowo.
Zakres projektowanych robót obejmuje:
- roboty rozbiórkowe
- roboty budowlane
- roboty sanitarne zewnętrzne i wewnętrzne
- roboty elektryczne
- zagospodarowanie terenu
- wyposażenie budynku.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.5.) Wartość części: 807968,24 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres zamówienia obejmuje budowę świetlicy wiejskiej wraz z infrastrukturą techniczną i wyposażeniem na dz. nr 36/3 w miejscowości Piecuchy.
Zadanie obejmuje wykonanie następujących prac budowlanych:
- Roboty przygotowawcze i ziemne
- Wykonanie fundamentów, ścian, słupów i stropów
- Wykonanie konstrukcji dachowej oraz pokrycia dachowego
- Montaż stolarki okiennej i drzwiowej
- Wykonanie ścianek działowych, posadzek, tynków
- Roboty malarskie, glazura
- Roboty elewacyjne
- Wykonanie utwardzeń, schodów, podjazdów
- Wykonanie ogrodzenia
- Roboty elektryczne
- Roboty sanitarne
- Badania i pomiary
- Roboty wykończeniowe
- Dostawa i montaż wyposażenia
- Zagospodarowanie terenu działki.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.5.) Wartość części: 601221,51 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres zamówienia obejmuje budowę świetlicy wiejskiej wraz z infrastrukturą techniczną i wyposażeniem na dz. nr 212, 213, 216/2 w miejscowości Marksewo.
Zadanie obejmuje wykonanie następujących prac budowlanych:
- Roboty przygotowawcze i ziemne
- Wykonanie fundamentów, ścian, słupów i stropów
- Wykonanie konstrukcji dachowej oraz pokrycia dachowego
- Montaż stolarki okiennej i drzwiowej
- Wykonanie ścianek działowych, posadzek, tynków
- Roboty malarskie, glazura
- Roboty elewacyjne
- Wykonanie utwardzeń, schodów, podjazdów
- Wykonanie ogrodzenia
- Roboty elektryczne
- Roboty sanitarne
- Badania i pomiary
- Roboty wykończeniowe
- Dostawa i montaż wyposażenia
- Zagospodarowanie terenu działki.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.5.) Wartość części: 641454,94 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na sfinansowanie zamówienia.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na sfinansowanie zamówienia.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na sfinansowanie zamówienia.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na sfinansowanie zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.