eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › DZP.261.106.2023 Organizacja wydarzeń realizowanych przez Centrum Współpracy SALTO w krajach Partnerstwa Wschodniego i Kaukazu, w podziale na części.



Ogłoszenie z dnia 2024-03-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
DZP.261.106.2023 Organizacja wydarzeń realizowanych przez Centrum Współpracy SALTO w krajach Partnerstwa Wschodniego i Kaukazu, w podziale na części.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010393032

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleje Jerozolimskie 142a

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-305

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@frse.org.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.frse.org.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://frse.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Fundacja korzystająca ze środków publicznych.

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DZP.261.106.2023 Organizacja wydarzeń realizowanych przez Centrum Współpracy SALTO w krajach Partnerstwa Wschodniego i Kaukazu, w podziale na części.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-de5b91ab-ca63-11ee-a84d-d63fc4d19e65

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00253228

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie jest finansowane z programów edukacyjnych UE obsługiwanych przez FRSE.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00103698

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP.261.106.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1309358,40 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Organizacja wydarzeń realizowanych przez Centra Współpracy SALTO w krajach Partnerstwa Wschodniego i Kaukazu- Armenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55100000-1 - Usługi hotelarskie

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)

79952100-3 - Usługi w zakresie organizacji imprez kulturalnych

4.5.5.) Wartość części: 195800 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Organizacja wydarzeń realizowanych przez Centra Współpracy SALTO w krajach Partnerstwa Wschodniego i Kaukazu- Gruzja.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55100000-1 - Usługi hotelarskie

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)

79952100-3 - Usługi w zakresie organizacji imprez kulturalnych

4.5.5.) Wartość części: 881100,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Organizacja wydarzeń realizowanych przez Centra Współpracy SALTO w krajach Partnerstwa Wschodniego i Kaukazu- Mołdawia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55100000-1 - Usługi hotelarskie

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)

79952100-3 - Usługi w zakresie organizacji imprez kulturalnych

4.5.5.) Wartość części: 231400,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający odrzucił ofertę Wykonawcy, ponieważ jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.

Uzasadnienie
Zgodnie z zapisami SWZ „Wykonawca podaje cenę za realizację przedmiotu zamówienia zgodnie ze wzorem Formularza cenowego stanowiącego załącznik nr 1 do Formularza Ofertowego, stanowiącego Załącznik nr 6 do SWZ tj. cena jednostkowa brutto za sztukę dla danej pozycji formularza. Wyniki z kolumny C powinny zostać zsumowane w pozycji ,,Razem’’. Formularz cenowy zawiera formułę pozwalającą na automatyczne zliczenie wszystkich pozycji formularza cenowego. Formularz cenowy stanowi integralną część oferty i musi zostać podpisany i złożony w sposób określony w Rozdziale XIII SWZ. Niezałączenie formularza cenowego stanowi podstawę do odrzucenia oferty Wykonawcy.”
Załączony formularz cenowy nie zawierał kolumny C z cenami jednostkowymi oraz pozycji RAZEM. Nie była wykazana cena brutto za realizację przedmiotu zamówienia.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 2

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2898,00 EUR

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3496,52 EUR

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2898,00 EUR

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Youth Association DRONI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 404392180

7.3.4) Miejscowość: Tbilisi

7.3.7.) Kraj: Gruzja

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99000 EUR

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 1

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3551,45 EUR

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3551,45 EUR

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3551,45 EUR

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: “MilleniuM” Training and Development Institute

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1021620000659

7.3.4) Miejscowość: Cricova

7.3.7.) Kraj: Mołdawia

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52000 EUR

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

W części II postępowania wybranych zostało dwóch wykonawców.
Drugim Wykonawcą jest:
Academy for Peace and Development, 69, Ketevan Tsamebuli, 0144 Tbilisi
NIP: GE 249269198

Wartość Umowy: 99.000,00 euro
Termin realizacji Umowy: od dnia podpisania tj. 12 marca 2024 r. do dnia 31 grudnia 2024 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.