Ogłoszenie z dnia 2024-03-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00105684/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Przygotowanie i dostarczenie 2250 paczek żywnościowych, które będą przekazane jako forma wsparcia dla najuboższych mieszkańców Dzielnicy Bielany m. st. Warszawy w okresie świąt Wielkanocnych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000041
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: S. Żeromskiego 29
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-882
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bielany.zamowienia@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.um.warszawa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowanie i dostarczenie 2250 paczek żywnościowych, które będą przekazane jako forma wsparcia dla najuboższych mieszkańców Dzielnicy Bielany m. st. Warszawy w okresie świąt Wielkanocnych.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-539add33-ca70-11ee-875e-a22221c84ba7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00252933
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00030972/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup paczek żywnościowych jako wsparcie dla potrzebujących mieszkańców Dzielnicy Bielany z okazji świąt wielkanocnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00105684
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UD-III-WZP.271.9.2024.EPI
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 286132,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostarczenie 2250 paczek żywnościowych, które będą przekazane jako forma wsparcia dla najuboższych mieszkańców Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy w okresie świąt Wielkanocnych, z zastrzeżeniem, iż każda z paczek żywnościowych ma zawierać produkty według specyfikacji, określonej w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ (jednocześnie będący załącznikiem nr 1 do projektowanych postanowień umowy).
2. Adres dostarczenia przedmiotu zamówienia: Urząd Dzielnicy Bielany, ul. S. Żeromskiego 29, 01-882 Warszawa.
3. Sposób wykonania dostawy
1) Wykonawca dostarczy wyspecyfikowane artykuły spożywcze pierwszej klasy jakości, świeże, o aktualnych terminach przydatności do spożycia, pakowane fabrycznie. Opakowania dostarczonych przez Wykonawcę artykułów spożywczych muszą być oznakowane widoczną datą terminu przydatności do spożycia, z zastrzeżeniem iż termin przydatności produktów do spożycia od dnia dostawy do Zamawiającego nie może być krótszy niż 3 miesiące, z wyłączeniem kiełbasy suchej krakowskiej oraz bułeczek mlecznych – termin przydatności min. 1 miesiąc.
2) Wszystkie artykuły suche (kawy, herbaty, orzechy, owoce suszone, ciasto w proszku, ciastka, cukierki, czekolada, chałwa, wypieki) powinny być suche, bez obecności szkodników oraz uszkodzeń przez nich wyrządzonych, bez śladów pleśni czy wilgoci. Niedopuszczalne są produkty uszkodzone, połamane, a także zniszczone lub otwarte opakowania.
3) Konserwy powinny być nieuszkodzone, niezamoczone i czyste, bez śladów pleśni i obcych zapachów.
4) Każda paczka ma zostać zapakowana oddzielnie w torbę biodegradowalną ze świątecznym motywem wielkanocnym, w sposób zabezpieczający przed uszkodzeniem dostosowaną do zawartości paczki.
5) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia artykułów spożywczych, podzielonych na paczki według wytycznych Zamawiającego, o których mowa powyżej do siedziby Zamawiającego na adres: Urząd Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy, ul. S. Żeromskiego 29, własnym transportem, na własny koszt i ryzyko, przy zachowaniu odpowiednich reżimów sanitarnych, wymaganych do przewozu żywności zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jednolity Dz.U. 2023 poz. 1448 z późn. zm.)
6) Wykonawca zobowiązuje się zapewnić min. 3 osoby do rozładowania paczek w miejscu dostarczenia.
7) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczający zamówiony towar dokonał jego rozładunku w miejscu oraz terminie wskazanym przez Zamawiającego, maksymalnie w 5 godzin od dowozu artykułów do siedziby Zamawiającego oraz był obecny podczas sprawdzenia zgodności towaru z zamówieniem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 241425,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 371250,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 241425,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zoja Hurt Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7343635316
7.3.4) Miejscowość: Mystków 488
7.3.5) Kod pocztowy: 33-334
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 241425,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-03-28INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przebudowa ulicy Stelmachów w zakresie zmiany sposobu odwodnienia w rejonie skrzyżowania z ul. Szeroką w Dzielnicy Rembertów m.st. Warszawy
- Dostawa produktów leczniczych: 1. Niwolumab+Relatlimab; 2. Tepotynib, nr TP-106/24/TM
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW GOSPODARCZYCH
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych administrowanych przez ZGN Wola na terenie TZOM Ogrodowa w 2024 r. (7 lokali).
- USŁUGA ZABEZPIECZENIA LOGISTYCZNEGO DLA ORGANIZACJI MIĘDZYNARODOWEJ KONFERENCJI NAUKOWEJ "CLC 24" NA MAZURACH
- Remont pięciu lokali mieszkalnych - pustostanów na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa produktów żywnościowych, napojów, lodów i alkoholi dla Centrum Kultury i Czytelnictwa Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna."
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 66 WE WROCŁAWIU
- Dostawa produktów żywnościowych dla Zespołu Szkół Samorządowych w Rzykach
- Dostawa artykułów spożywczych dla CAPOW w Kłodzku przy ul. dr J. Korczaka 1.
- Dostawa żywności i artykułów spożywczych
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych różnych do Ośrodka Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie wraz z usługą transportu
więcej: Różne produkty spożywcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.