eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radomsko › Przebudowa odcinków dróg powiatowych nr 1500E, nr 3952E, nr 3906E, nr 3910E, nr 3923E, nr 3929E, nr 3918E

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-03-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa odcinków dróg powiatowych nr 1500E, nr 3952E, nr 3906E, nr 3910E, nr 3923E, nr 3929E, nr 3918E

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Radomszczański

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648445

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Leszka Czarnego 22

1.5.2.) Miejscowość: Radomsko

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-500

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 44 6858944

1.5.8.) Numer faksu: 44 6834335

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@radomszczanski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.radomszczanski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/875045

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa odcinków dróg powiatowych nr 1500E, nr 3952E, nr 3906E, nr 3910E, nr 3923E, nr 3929E, nr 3918E

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a6ed2667-c596-11ee-a84d-d63fc4d19e65

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00252925

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00043152/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa odcinków dróg powiatowych nr 1500E, nr 3952E, nr 3906E, nr 3910E, nr 3923E, nr 3929E, nr 3918E

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00094947

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WP.272.4.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 12172536,29 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa odcinków dróg powiatowych nr 1500E, nr 3923E, nr 3929E, nr 3952E
Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych.
1. Przedmiotem Części 1 zamówienia jest:
a) Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1500E Gałkowice Stare - granica powiatu o długości 910 m od km 0+000 do km 0+910
Realizacja tej części przedmiotu zamówienia przewiduje następujący zakres prac:
- roboty pomiarowe,
- wykonanie nawierzchni jezdni (wyrównanie istniejącej podbudowy z betonu asfaltowego AC16P, warstwa wyrównawczo-wiążąca średniej grubości 4 cm z betonu asfaltowego AC16W, warstwa ścieralna grubości 4 cm z betonu asfaltowego AC11S) – KR3,
- ścinanie poboczy,
- wykonanie poboczy (pobocza tłuczniowe),
- wykonanie i montaż dwóch tablic informacyjnych.
b) Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 3923E w m. Lipowczyce o długości 1500 m od km 28+180 do km 29+680
Realizacja tej części przedmiotu zamówienia przewiduje następujący zakres prac:
- roboty pomiarowe,
- frezowanie nawierzchni bitumicznej,
- wykonanie nawierzchni jezdni (wyrównanie istniejącej podbudowy z betonu asfaltowego AC16P, warstwa wyrównawczo-wiążąca średniej grubości 4 cm z betonu asfaltowego AC16W, warstwa ścieralna grubości 4 cm z betonu asfaltowego AC11S) – KR3,
- ścinanie poboczy,
- wykonanie poboczy (pobocza tłuczniowe),
- wykonanie i montaż dwóch tablic informacyjnych.
c) Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 3929E w m. Piaszczyce o długości 660 m od km 3+300 do km 3+960
Realizacja tej części przedmiotu zamówienia przewiduje następujący zakres prac:
- roboty pomiarowe,
- frezowanie nawierzchni bitumicznej,
- wykonanie nawierzchni jezdni (wyrównanie istniejącej podbudowy z betonu asfaltowego AC16P, warstwa ścieralna średniej grubości 4 cm z betonu asfaltowego AC16P warstwa ścieralna grubości 4 cm z betonu asfaltowego AC115) – KR3,
- ścinanie pobocza,
- wykonanie pobocza (pobocza tłuczniowe),
- wykonanie i montaż dwóch tablic informacyjnych.
d) Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 3952E Radomsko (ul. Piłsudskiego) – Szczepocice obejmująca:
przebudowę drogi powiatowej nr 3952E na odcinku ul. Piłsudskiego o długości 685 m od km 1+480 do km 2+165 oraz
przebudowę drogi powiatowej nr 3952E odcinek Radomsko- Szczepocice o długości 3730 m od km 3+660 do km 7+390
Realizacja tej części zamówienia na odcinku ul. Piłsudskiego przewiduje następujący zakres prac:
- roboty pomiarowe,
- frezowanie nawierzchni bitumicznej,
- wykonanie nawierzchni jezdni (wyrównanie istniejącej podbudowy z betonu asfaltowego AC16P, warstwa wyrównawczo-wiążąca średniej grubości 4 cm z betonu asfaltowego AC16W, warstwa ścieralna grubości 4 cm z betonu asfaltowego AC11S) – KR3,
- ścinanie poboczy,
-wykonanie poboczy (pobocza tłuczniowe),
- wykonanie i montaż dwóch tablic informacyjnych.
Realizacja tej części zamówienia na odcinku Radomsko-Szczepocice przewiduje następujący zakres prac:
- roboty pomiarowe,
- wykonanie nawierzchni jezdni (wyrównanie istniejącej podbudowy z betonu asfaltowego AC16P, warstwa wyrównawczo-wiążąca średniej grubości 4 cm z betonu asfaltowego AC16W, warstwa ścieralna grubości 4 cm z betonu asfaltowego AC11S) – KR3,
- ścinanie poboczy,
- wykonanie poboczy (pobocza tłuczniowe),
- wykonanie i montaż dwóch tablic informacyjnych.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt. 1 określa:
- dokumentacja projektowa stanowiąca Załącznik nr 9a do SWZ, która obejmuje przedmiary robót, plany zagospodarowania terenu i przekroje poprzeczne dla każdego z odcinków dróg;
- szczegółowa specyfikacja techniczna stanowiąca Załącznik nr 10a do SWZ.
Uwaga:
Z uwagi na przyjęty charakter wynagrodzenia Wykonawcy (ryczałt) przedmiary robót pełnią wyłącznie funkcję informacyjną.
Roboty będą nadzorowane przez Inspektora Nadzoru.
W każdym przypadku użycia w dokumentacji norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp Wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. W przypadku użycia w dokumentacji odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację powinien założyć, że każdemu odniesieniu użytemu w dokumentacji towarzyszy wyraz „lub równoważne".
W przypadku, gdy w dokumentacji zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać na etapie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Zamawiający wskazuje, że obowiązek zgłoszenia w ofercie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w opisie przedmiotu zamówienia i wykazania równoważności leży po stronie Wykonawcy.
W przypadku gdy wymagania w opisie przedmiotu zamówienia odnoszą się do norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych, systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przedstawił już w jego ofercie dowody równoważności w sposób określony w art. 101 ust. 5 i 6 Pzp.
Wymagania jakościowe w związku z zastosowaniem kryterium ceny jako kryterium o wadze przekraczającej 60% odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia, zostały określone w szczegółowej specyfikacji technicznej i projekcie umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 4397546,63 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa odcinków dróg powiatowych nr 3906E, nr 3910E, nr 3918E
Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych.
1. Przedmiotem Części 2 zamówienia jest:
a) Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 3906E Załawie-Borzykówka o długości 5000 m od km 0+000 do km 5+000
Realizacja tej części zamówienia przewiduje następujący zakres prac:
- roboty pomiarowe,
- frezowanie nawierzchni bitumicznej
- wykonanie nawierzchni jezdni (wyrównanie istniejącej podbudowy z betonu asfaltowego AC16P, warstwa wyrównawczo-wiążąca średniej grubości 4 cm z betonu asfaltowego AC16W, warstwa ścieralna grubości 4 cm z betonu asfaltowego AC11S) – KR3,
- ścinanie poboczy,
- wykonanie poboczy (pobocza tłuczniowe),
- wykonanie i montaż dwóch tablic informacyjnych.
b) Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 3910E Przedbórz-Miejskie Pola i w m. Piskorzeniec obejmująca:
przebudowę drogi powiatowej nr 3910E Przedbórz- Miejskie Pola o długości 1115m od km 1+010 do km2+125 oraz
przebudowę drogi powiatowej nr 3910E w m. Piskorzeniec o długości 865 m od km 11+240 do km 12+105
Realizacja tej części zamówienia na odcinku Przedbórz-Miejskie Pola przewiduje następujący zakres prac:
- roboty pomiarowe,
- wykonanie nawierzchni jezdni (wyrównanie istniejącej podbudowy z betonu asfaltowego AC16P, warstwa wyrównawczo-wiążąca średniej grubości 4 cm z betonu asfaltowego AC16W, warstwa ścieralna grubości 4 cm z betonu asfaltowego AC11S) – KR3,
- ścinanie poboczy,
- wykonanie poboczy (pobocza tłuczniowe),
- wykonanie i montaż dwóch tablic informacyjnych.
Realizacja tej części zamówienia na odcinku w m. Piskorzeniec przewiduje następujący zakres prac:
- roboty pomiarowe,
- wykonanie nawierzchni jezdni (wyrównanie istniejącej podbudowy z betonu asfaltowego AC16P, warstwa wyrównawczo-wiążąca średniej grubości 4 cm z betonu asfaltowego AC16W, warstwa ścieralna grubości 4 cm z betonu asfaltowego AC11S) – KR3,
- ścinanie poboczy,
- wykonanie poboczy (pobocza tłuczniowe),
- wykonanie i montaż dwóch tablic informacyjnych.
c) Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 3918E Myśliwczów - Kozie Pole o długości 6000 m od km 1+960 do km 3+660 i od km 3+845 do km 8+145
Realizacja tej części przedmiotu zamówienia przewiduje następujący zakres prac:
- roboty pomiarowe,
- frezowanie nawierzchni bitumicznej,
- wykonanie nawierzchni jezdni (wyrównanie istniejącej podbudowy z betonu asfaltowego AC16P, warstwa wyrównawczo-wiążąca średniej grubości 4 cm z betonu asfaltowego AC16W, warstwa ścieralna grubości 4 cm z betonu asfaltowego AC11S) – KR3,
- ścinanie poboczy,
- wykonanie poboczy (pobocza tłuczniowe),
- wykonanie i montaż dwóch tablic informacyjnych.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt. 1. określa:
- dokumentacja projektowa stanowiąca Załącznik nr 9b do SWZ, która obejmuje przedmiary robót, plany zagospodarowania terenu i przekroje poprzeczne dla każdego z odcinków dróg;
- szczegółowa specyfikacja techniczna stanowiąca Załącznik nr 10b do SWZ.
Uwaga:
Z uwagi na przyjęty charakter wynagrodzenia Wykonawcy (ryczałt) przedmiary robót pełnią wyłącznie funkcję informacyjną.
Roboty będą nadzorowane przez Inspektora Nadzoru.
W każdym przypadku użycia w dokumentacji norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp Wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. W przypadku użycia w dokumentacji odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację powinien założyć, że każdemu odniesieniu użytemu w dokumentacji towarzyszy wyraz „lub równoważne".
W przypadku, gdy w dokumentacji zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać na etapie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Zamawiający wskazuje, że obowiązek zgłoszenia w ofercie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w opisie przedmiotu zamówienia i wykazania równoważności leży po stronie Wykonawcy.
W przypadku gdy wymagania w opisie przedmiotu zamówienia odnoszą się do norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych, systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przedstawił już w jego ofercie dowody równoważności w sposób określony w art. 101 ust. 5 i 6 Pzp.
Wymagania jakościowe w związku z zastosowaniem kryterium ceny jako kryterium o wadze przekraczającej 60% odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia, zostały określone w szczegółowej specyfikacji technicznej i projekcie umowy .

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 7774989,66 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3967278,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4951047,59 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3967278,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Bitum Sp. z o.o. - Lider konsorcjum

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PRDM Sp. z o.o. - Partner konsorcjum

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5751663011

7.3.3) Ulica: ul. Cegielniana 20

7.3.4) Miejscowość: Lubliniec

7.3.5) Kod pocztowy: 42-700

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3967278,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6820764,33 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11186659,36 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6820764,33 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Budowlano--Drogowy "DUKT" Sp. z o.o. Sp. Komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591952026

7.3.3) Ulica: Przedborska 84

7.3.4) Miejscowość: Włoszczowa

7.3.5) Kod pocztowy: 29-100

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6820764,33 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.