eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bolesławiec › Budowa dróg gminnych, parkingu i remont dróg gminnych na terenie gminy Bolesławiec

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-03-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa dróg gminnych, parkingu i remont dróg gminnych na terenie gminy Bolesławiec

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bolesławiec

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821457

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Teatralna 1a

1.5.2.) Miejscowość: Bolesławiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-700

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 75 732 32 21

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzadgminy@gminaboleslawiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaboleslawiec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-309626d7-d55f-11ee-8305-7e4937eb936d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa dróg gminnych, parkingu i remont dróg gminnych na terenie gminy Bolesławiec

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-309626d7-d55f-11ee-8305-7e4937eb936d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00251921

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00030258/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Budowa dróg gminnych, parkingu i remont dróg gminnych na terenie gminy Bolesławiec

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00223588

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: I.I.271.02.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja następujących zadań:
1.1. Zadania inwestycyjne:
1. Budowa drogi dz. nr 96/1 we wsi Brzeźnik,
2. Budowa drogi dz. nr 316/3 we wsi Brzeźnik,
3. Budowa drogi dz. nr 834, 832/4 we wsi Kraśnik Dolny,
4. Budowa parkingu na dz. nr 427/1 i 430 we wsi Trzebień.
1.2. Wykonanie remontu dróg położonych na terenie Gminy Bolesławiec polegającego na:
1) remoncie cząstkowym nawierzchni dróg asfaltowych w ilości ok. 1100m2 w technologii:
 mechaniczne wycięcie uszkodzonej nawierzchni,
 oczyszczenie miejsca uszkodzonej nawierzchni,
 wbudowanie masy asfaltowej o grubości 6cm (warstwa ścieralna AC 11S),
 uszczelnienie krawędzi łaty emulsją asfaltową i posypanie krawędzi grysem.
Przyjmuje się, że taka technologia dotyczy wszystkich remontów masą asfaltową o powierzchni jednej „łaty” do 10 m2.
2) wbudowaniu tłucznia w drogi gruntowe w ilości ok. 500m3 w technologii:
 korytowanie istniejącej nawierzchni o głębokości ± 15cm
 wypełnienie koryta tłuczniem o frakcji 0÷31,5,
 wyrównanie i zagęszczenie tłucznia (warstwa po zagęszczeniu o gr. 15cm),
3) wykonaniu nakładki asfaltowej w ilości ok. 1700m2 w technologii:
 wyrównanie i oczyszczenie odcinka drogi z istniejącą nawierzchnią z kruszywa łamanego kruszywem łamanym D31,5 stabilizowanym mechanicznie na gr. 10 cm lub w przypadku istniejącej drogi z nawierzchnią asfaltową frezowanie tej nawierzchni,
 położenie warstwy mieszanki mineralno-bitumicznej (AC 11S) o grubości 6cm i uszczelnienie krawędzi łączenia masy bitumicznej emulsją asfaltową;
4) naprawa nawierzchni jezdni w ilości ok. 2000m2 w technologii:
 warstwa z kruszywa łamanego 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie grubość średnio 10 cm (od 5 cm do 15cm) celem wyrównania istniejącej nawierzchni,
lub
 podwójne powierzchniowe utrwalenie nawierzchni grysami frakcji 2/5 i 5/8 w ilości kruszywa 18 dm3/m2 i asfaltową emulsją kationową.
5) ustawienie krawężnika betonowego 30x150cm (zamiennie 22x150cm) na ławie betonowej B20 grub. 15cm – w ilości do 20 mb.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt 3) ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający informuje, że na sfinansowanie tego zamówienia zamierzał przeznaczyć kwotę 1.255.000,00 zł. W przedmiotowym postępowaniu w terminie do składanie ofert, wpłynęły 2 oferty (poniżej ocena ofert): oferta nr 1 z ceną 1.315.608,00 otrzymała 100pkt., oferta nr 2 - oferta odrzucona.
W ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający odrzuca ofertę nr 2 złożoną przez firmę MARTYN-DROG Sp. z o.o. z Rząsiny w związku z tym, że jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
W terminie doskładania ofert została złożona oferta nr 2, która jest ofertą wadliwą (niepełną). Posiada sporządzony Załącznik nr 1 „Formularz Oferty”, podpisany kwalifikowalnym podpisem elektronicznym, wg wzoru przedłożonego w SWZ. Brak jest natomiast Załącznika 1a „Kosztorysu Ofertowego”. Pomimo rozliczenia ryczałtowego za pełne wykonanie zadania, wzór „Kosztorysu ofertowego” zawiera kluczowe ceny jednostkowe netto [zł] za poszczególne zadania w tym technologie wykonania robót remontowych dróg, takie rozliczenie remontu cząstkowego dróg ma charakter kosztorysowy (Wykonawca ma obowiązek załączyć kosztorys do oferty). W takim wypadku „Kosztorys ofertowy” dołączany do oferty staje się jej częścią. W postępowaniu oferta nr 2 opatrzona jest wadą i podlega odrzuceniu. Przepisy prawa zamówień publicznych nie pozwalają, wręcz niedopuszczalne jest, uzupełnienie treści złożonej oferty w toku prowadzonego postępowania, zgodnie z art. 223 ustawy Pzp.
W związku z powyższym nie ma znaczenia, że wykonawca wskazał pełną cenę ryczałtową w „Formularzu ofertowym”. W przypadku rozliczenia kosztorysowego w części dotyczącej remontu cząstkowego dróg, to kosztorys ofertowy zawiera szczegółowe informacje o cenie danej oferty, zaś Zamawiający ma obowiązek weryfikować treść kosztorysu i ewentualnie poprawić wszystkie omyłki rachunkowe w treści dokumentu (a co za tym idzie, możliwy jest scenariusz, w trakcie którego cena wynikająca z kosztorysu ulegnie zmianie - zmniejszy się lub zwiększy na skutek wyjaśnień wykonawcy, poprawy omyłek w treści tego kosztorysu). Wobec powyższego Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy w ww. postępowaniu.
Oferta nr 1 z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny oferty ocenionej jako najkorzystniejsza.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia ww. postępowanie o udzielenie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.