Ogłoszenie z dnia 2024-03-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00224406/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-29
- 2024/BZP 00231724/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa sprzętu audiowizualnego dla Wydziału Inżynierii Lądowej Politechniki Krakowskiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001560
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 24
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-155
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@pk.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pk.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.pk.edu.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa sprzętu audiowizualnego dla Wydziału Inżynierii Lądowej Politechniki Krakowskiej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f100347f-d54b-11ee-8305-7e4937eb936d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00251785
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00099157/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Systemy audiowizualne
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00224406
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KA-2/017/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 5141,46 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa:
Statyw duży – 1 szt.
Statyw mały – 1 szt.
Mikroporty (zestaw) – 1 szt.
Mikrofon – 1 szt.
Lampa (zestaw) – 1 szt.
Głośniki z dwoma bezprzewodowymi mikrofonami – 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SWZ i projekt umowy - załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32351000-8 - Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32340000-8 - Mikrofony i głośniki
31530000-0 - Części lamp i sprzętu oświetleniowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Ceny wszystkich ofert złożonych w postępowaniu przewyższają wysokość środków przeznaczonych przez Zamawiającego na realizację zamówienia, a zwiększenie tej kwoty przez Zamawiającego nie jest możliwe. W świetle powyższego nie powinno budzić wątpliwości unieważnienie postępowania bez wyboru najkorzystniejszej oferty, w sytuacji gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Nie ma konieczności dokonywania przez Zamawiającego czynności badania i oceny ofert oraz wyboru najkorzystniejszej oferty przed unieważnieniem postępowania.INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Budowa przejścia dla pieszych na skrzyżowaniu ul. Krasickiego z ul. Orawską
- NAJEM ULTRADŹWIĘKOWEGO ASPIRATORA TKANEK
- Wykonanie robót budowlanych: modernizacyjnych - malarskich - posadzkarskich -elektrycznych przy ul. Jana Sas-Zubrzyckiego 10 w Krakowie
- Dostawa chromatografu cieczowego (HPLC/UHPLC) z wyposażeniem i oprogramowaniem
- Zapewnienie obsługi w zakresie rezerwacji i sprzedaży miejsc noclegowych na potrzeby Krakowskiego Biura Festiwalowego
- Kompleksowa usługa sprzątania wraz z obsługą portierską, szatniarską i bieżącym utrzymaniem gospodarczo - technicznym budynku Auli Koncertowej "Florianka"
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont ogrodzenia i podjazdu oraz zakup autobusu i niezbędnego wyposażenia Warsztatu Terapii Zajęciowej oraz likwidacja barier architektonicznych w Szkole Podst. im.T.M. Kantora w Wielopolu Skrzyńskim
- "Modernizacja oświetlenia hali widowiskowo-sportowej w Miejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji w Tarnobrzegu przy Al. Niepodległości 2"
- Dostawa zestawu mikrofonów i nadajników bezprzewodowych, opartego na cyfrowej transmisji radiowej do zastosowań profesjonalnych
- "Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć na potrzeby Zespołu Szkół w Piotrkowie"
- "Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć na potrzeby Szkoły Podstawowej w Tuszowie"
- Rewaloryzacja zabytkowego parku im. Ignacego Paderewskiego w Rzeczycy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.