eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miłki › Uregulowanie gospodarki wodnej na terenie Gminy Miłki



Ogłoszenie z dnia 2024-03-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Uregulowanie gospodarki wodnej na terenie Gminy Miłki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miłki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671260

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mazurska

1.5.2.) Miejscowość: Miłki

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-513

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@gminamilki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://gminamilki.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.przetargi.gminamilki.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Uregulowanie gospodarki wodnej na terenie Gminy Miłki

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-64cc85d2-d54c-11ee-8305-7e4937eb936d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00251674

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00098617/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Uregulowanie gospodarki wodnej na terenie Gminy Miłki

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00220833

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RR.701.01.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych w trybie przetargu nieograniczonego polegającego na modernizacji stacji uzdatniania wody w Konopkach Nowych.
1. Docieplenie budynku wraz z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej,
2. Wykonanie zabezpieczenia istniejącego fundamentu budynku SUW,
3. Remont i przebudowa pomieszczeń budynku SUW,
4. Wykonania nowego układu technologicznego uzdatniania wody,
5. Wykonania tymczasowego układu technologicznego uzdatniania wody na czas wykonywanych prac,
6. Montaż zestawu hydroforowo-pompowego pomp II stopnia
7. Wykonania nowych rurociągów technologicznych wewnętrznych i zewnętrznych,
8. Skrzynie kontrolno-pomiarowe z przelewem Thompsona wykonane z przykryciem. (całość ze stali kwasoodpornej 1.4301),
9. Montaż sondy hydrostatycznych z atestem PZH w studni głębinowej SW3, oraz w nowym zbiorniku retencyjnym wody pitnej nr 1(wpięcie w system komputerowy pracy stacji),
10.Wykonania rurociągów kanalizacji wód popłucznych, kanalizacji sanitarnej,
11. Montaż lampy UV,
12.Wykonania nawierzchni utwardzonych na terenie stacji,
13.Wykonanie gruntowej instalacji fotowoltaicznej o mocy 40kW Montaż dwóch systemów fotowoltaicznych na budynku oczyszczalni ścieków w Konopkach Nowych oraz oczyszczalni ścieków w Miłkach o mocy od 39 KW do 40 KW
14.1. Konstrukcja stalowa wolnostojąca wbijana w grunt, systemowa dwupodporowa o podwyższonej wytrzymałości. Zabezpieczona antykorozyjnie powłoką metaliczną typu Magnelis,
14.2. Odległość instalacji od budynku SUW do 60m
14.3. Panele monokrystaliczne o mocy min 400Wp,
14.4. Rozdzielenie instalacji na 2 falowniki trójfazowe po 20kW,
14.Wymiana ogrodzenia terenu SUW wraz bramą wjazdową
15.Wykonanie instalacji oświetlenia zewnętrznego,
16.Wykonanie instalacji alarmowej dla budynku SUW poprzez montaż centrali alarmowej wraz detektorem ruchu PIR(7szt.) oraz z magnetycznymi zewnętrznymi czujnikami otwarcia włazu 2szt (studnia głębinowa, zbiornik wody uzdatnionej). Centrala ma być wyposażona w moduł GSM umożliwiający sterowanie centralą alarmową po przez dedykowaną aplikację. Wszystkie połączenia między centralą a detektorami jako połączenia przewodowe/kablowe.
17.Wykonanie niezbędnych badań hydrogeologicznych łączne z inspekcją kamerą istniejącej studni głębinowej nr SW-3 na SUW Konopki i na ich podstawie wykonanie regeneracji otworu w celu poprawy jego stanu technicznego (głębokości studni 54m). Dokumentacja otworu studziennego w załączeniu.
18.W studni SW3 należy wykonać:
19.1. Wymiana pompy głębinowej,
19.2.Wymiana kabli zasilających do studni głębinowych,
19.3.Wykonanie nowych kabli sterujących miedzy budynkiem SUW a studnią głębinową(do sond hydrostatycznych i nakładek impulsowych z wodomierz),
19.4.Wykonanie nowych obudowy studni głębinowej tj:
• Obudowa studni głębinowej DN 2000 i Hmin=2m z prefabrykatów żelbetowych z betonu klasy C35/45 zawierającą:
• pokrywa studzienna wyposażona w dwa otwory:
• jeden do montażu/demontażu pompy głębinowej,
• drugi umożliwiający wejście,
• drabinkę ze stali kwasoodpornej ,
• dennica studni z otworem na głowicę szybu oraz studzienką zbiorczą odwadniającą z rusztem ze stali nierdzewnej i jastrych ze spadkiem,
• pompę odwodnieniową,
• kominki wentylacyjne,
• przepust kablowy,
19.5.Wyposażenie studni głębinowej min:
• Głowica studni ze stali kwasoodpornej z rewizjami kontrolnymi,
• Wodomierz DN 80 wraz z nakładką impulsową kablową w celu wyświetlania aktualnego przepływu w systemie monitorowania pracą SUW,
• zawór zwrotny,
• manometr,
• zawór czerpalny do pobierania próbek wody surowej,
• zasuwę kołnierzową,
• przepusty rurowe dla rurociągu tłocznego oraz przewodów elektrycznych i sygnalizacyjnych,
• rurkę piezometryczną do fizycznego badania zwierciadła wody w studni głębinowej,
19. Dostawa i montaż stacjonarnego agregatu prądotwórczego 3fazowego w obudowie wraz z instalacją układu SZR o mocy znamionowej min 24kW na potrzeby awaryjnego zasilenia stacji,
20. Montaż systemu komputerowego do zdalnego podglądu i zarządzania pracą stacji uzdatniania wody wraz z komputerem stacjonarnym o wymaganiach min:
Procesor: Inte Core i5 lub równoważny, Pamięć RAM - 16GB,
Karta graficzna obsługująca 2 monitory jednocześnie,
UPS – układ zasilania awaryjnego 500VA/300W,
Dysk twardy SSD 1 TB,
2x Monitor LED 23.8", 1920 x 1080px, IPS
Klawiatura + muszka,
Listwa antyprzepięciowa,
Drukarka laserowa monochromatyczna A4
Oprogramowanie: MS Windows prof. 64bit, licencja SCADA
21. Likwidacja otworu studziennego nr 2. Likwidację należy przeprowadzić dopiero po wykonaniu regeneracji otworu studziennego SW-3. W zakresie likwidacji jest:
Opracowanie dokumentacji na likwidację otworu studziennego, wykonanie likwidacji wraz z operatem powykonawczym.
22. Wszystkie prace należy wykonać przy zachowaniu ciągłości dostaw wody spełniającej wymogi Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 7 grudnia 2017 r. w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi (Dz. U. 2017 poz. 2294). Wykonawca po przejęciu placu budowy do momentu odbioru końcowego przejmuję pełną odpowiedzialność za jakość procesu uzdatniania wody.
23. Wykonanie dokumentacji powykonawczej, fizyko-chemicznych i mikrobiologicznych badań wody, pomiarów elektrycznych, odbioru UDT i innych niezbędnych do oddania obiektu do użytkowania.
24. Mini-koparka wraz z lawetą: Specyfikacja od 24.1 do 24.13 Przedmiotu zamówienia w SWZ Rozdział III
25. Laweta o MC 3500kg: Specyfikacja od 25.1 do 25.17 Przedmiotu zamówienia w SWZ Rozdział III

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w:
1) projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik Nr 5 do SWZ, 2) dokumentacji projektowej, w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), przedmiarze robót, które stanowią załącznik Nr 6 do SWZ, 3) pozwoleniem wodnoprawnym na pobór wód podziemnych z ujęcia w m. Konopki Nowe, gm. Miłki oraz wprowadzenie ścieków w postaci wód popłucznych do rowu melioracyjnego istniejącym wylotem , 5) Zamawiający posiada pozwolenie na budowę na „Przebudowę Stacji Uzdatniania Wody w Konopkach Nowych”.
4. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie: dokumentacji projektowej, SWZ wraz z załącznikami, pytaniami i odpowiedziami udzielonymi w trakcie procedury o udzielenie zamówienia publicznego, a także, obowiązującymi przepisami szczegółowymi i sztuką budowlaną.
5. W przypadku wskazania w dokumentacji projektowej, SWZ znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, a także norm, aprobat technicznych oraz systemów odniesienia, zamawiający, zgodnie z art. 99 ust. 5 i 6 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego w ramach przedmiotu zamówienia materiały, elementy, systemy czy urządzenia spełniają wymagania określone przez zamawiającego, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 ustawy Pzp. W tym celu wykonawca zobowiązany jest do złożenia razem z ofertą ww. środków dowodowych potwierdzających równoważność zaoferowanych materiałów, elementów, systemów czy urządzeń z przedmiotem zamówienia.
6. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. 2020 poz. 1333 ze zm.)(dalej ustawa Prawo budowlane).

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

Zamawiający na podstawie art. 91 ust.2 ustawy Pzp informuje o powodach niedokonania podziału zamówienia na części: podział zamówienia na części mógłby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia z powodu potrzeby skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia , co spowodowałoby nadmierne trudności techniczne, a co za tym idzie nadmierne koszty realizacji zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232430-5 - Roboty w zakresie uzdatniania wody

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia”.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3828990,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6975047,76 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.