eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olkusz › Wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: "Przebudowa / modernizacja odcinków dróg powiatowych nr 1123K i 1153K na terenie Gminy Wolbrom"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-03-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: „Przebudowa / modernizacja odcinków dróg powiatowych nr 1123K i 1153K na terenie Gminy Wolbrom”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Olkuski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255045

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 2

1.5.2.) Miejscowość: Olkusz

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-300

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@sp.olkusz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp.olkusz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/881098

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: „Przebudowa / modernizacja odcinków dróg powiatowych nr 1123K i 1153K na terenie Gminy Wolbrom”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c2b75e47-bf50-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00250542

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00032198/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Przebudowa/modernizacja odcinków dróg powiatowych nr 1123K i 1153K na terenie Gminy Wolbrom

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00079489

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OZP.272.4.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie obejmuje przebudowę/modernizację dróg powiatowych nr 1123K i 1153K na terenie Gminy Wolbrom, na którą składają się między innymi następujące roboty: mechaniczne cięcie szczelin, mechaniczne ścinanie poboczy, mechaniczne frezowanie nawierzchni asfaltowej, rozebranie podbudowy z kruszywa kamiennego, roboty ziemne koparkami z transportem urobku, mechaniczne profilowanie i zagęszczanie pod warstwy konstrukcyjne, warstwy odsączające, zagęszczenie mechaniczne, wzmocnienie podłoża siatką stalową, podbudowa z kruszywa, nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych warstwa wiążąca, mechaniczne oczyszczenie nawierzchni drogowych, skropienie nawierzchni drogowej asfaltem, nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych warstwa ścieralna, nawierzchnie
z tłucznia kamiennego. Dla przebudowy/modernizacji ww. dróg powiatowych należy przyjąć kategorię obciążenia ruchem KR 3 oraz klasę techniczną Z.
Wykonawca po ułożeniu przynajmniej warstwy wiążącej na jednej z dróg powiatowych objętych zadaniem będzie mógł przystąpić do realizacji robót na drugiej drodze.

Przed rozpoczęciem robót Wykonawca zobowiązany jest do opracowania we własnym zakresie projektu czasowej organizacji ruchu oraz zgodnego z nim oznakowania dróg na czas prowadzenia robót. Warunkiem rozpoczęcia robót jest przedstawienie przez Wykonawcę zatwierdzonego programu zapewnienia jakości robót (PZJ) oraz polisy ubezpieczeniowej,
o której mowa w § 17 projektu umowy.

UWAGA: W przedmiotowym postępowaniu obowiązuje rozliczenie ryczałtowe. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia ryczałtowego.


UWAGA: Przedmiotowa inwestycja jest dofinansowana z Programu Rządowego Fundusz Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych na podstawie wstępnej promesy
NR Edycja6PGR/2023/4481/PolskiLad udzielonej przez Bank Gospodarstwa Krajowego z siedzibą w Warszawie. Termin realizacji robót: do 13 miesięcy od dnia podpisania umowy.

Wykonawca w dniu przekazania placu budowy przedstawi Zamawiającemu szczegółowy harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji robót budowlanych opracowany przez Wykonawcę wraz z kosztorysem robót zawierającym ceny jednostkowe poszczególnych robót budowlanych.
Szczegółowe informacje dotyczące harmonogramu rzeczowo-finansowego zostały zapisane w projekcie umowy.
Wykonawca, w ramach wynagrodzenia określonego Umową, zobowiązany jest do pokrycia wszelkich kosztów wynikających ze sprawowania nadzoru przez inspektorów w zakresie prac (robót) obejmujących urządzenia obce, rozumiane zgodnie z definicją zawartą w art. 4 pkt 2b ustawy z dnia 21.03.1985r. o drogach publicznych (tj. Dz. U. 2023. 645 z późn. zm.) znajdujące się w obrębie pasa drogowego, koniecznych do przeprowadzenia w związku z realizacją robót, jeżeli wspomniani inspektorzy zostali wskazani przez właścicieli, użytkowników bądź zarządców wspomnianych urządzeń.
Wykonawca, w ramach wynagrodzenia określonego Umową, zobowiązany jest do pokrycia wszelkich kosztów zabezpieczeń dodatkowych, zleconych przez właścicieli urządzeń obcych znajdujących się w obrębie pasa drogowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4293083,21 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5733314,94 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4293083,21 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Boltech Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6371844563

7.3.4) Miejscowość: Bukowno

7.3.5) Kod pocztowy: 32-332

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4293083,21 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.