Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00209047/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
. „Sukcesywna dostawa kruszywa na potrzeby remontu dróg gminnych na terenie Miasta i Gminy Młynary w 2024 roku”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Młynary
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170748130
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dworcowa 29
1.5.2.) Miejscowość: Młynary
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-420
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: 552486082
1.5.8.) Numer faksu: 552486400
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mlynary.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mlynary.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5a655f37-cefb-11ee-875e-a22221c84ba71.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
. „Sukcesywna dostawa kruszywa na potrzeby remontu dróg gminnych na terenie Miasta i Gminy Młynary w 2024 roku”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5a655f37-cefb-11ee-875e-a22221c84ba7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00250032
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00209047
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RG.271.3.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa na rzecz Gminy Młynary kruszywa kamiennego (kliniec, tłuczeń, kamień łamany budowlany) w łącznej ilości 1 700 ton w następującym asortymencie:
Lp. Nazwa towaru Ilość ton
1. podbudowa 0 – 31,5 mm 1000
2. kruszywo 0-63 mm 500
3. piasek 200
2. Powyższy asortyment należy skalkulować wg oferty cenowej oraz ceny podać w przeliczeniu na 1 tonę. Dopuszcza się możliwość zamiany w poszczególnych asortymentach pod warunkiem, że wartość całkowita umowy nie ulegnie zmianie.
3. Wykonawca zobowiązany jest załadować, dostarczyć i rozładować zamówiony towar na terenie pasa drogowego. Towar będzie dostarczany Zamawiającemu w miejsce wskazane przez Zamawiającego - drogi gminne. Wykonawca może realizować dostawę wyłącznie samochodami samowyładowczymi, dwu lub trzyosiowymi umożliwiającymi trójstronny rozładunek kruszywa, z wyłączeniem zespołów pojazdów. Szacunkowa wielkość jednostkowych dostaw wynosi od 10 do 25 ton. Dostawy w/w materiałów odbywać się będą sukcesywnie na pisemne zgłoszenie Zamawiającego e-mailem. Przy ruchu na drogach publicznych pojazdy muszą spełniać wymagania przepisów ruchu drogowego dotyczących transportu oraz dopuszczalnych obciążeń na osie pojazdów ciężarowych i innych parametrów technicznych pojazdów. Wykonawca będzie usuwać na bieżąco i na własny koszt wszelkie zanieczyszczenia spowodowane jego pojazdami na drogach publicznych oraz dojazdach do terenu wyładunku. Przedmiot dostawy należy zrealizować zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, wiedzą techniczną, zawartą z zamawiającym umową, uzgodnieniami z zamawiającym dokonanymi w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. Wszystkie materiały mają posiadać wszelkie niezbędne i wymagane atesty, certyfikaty i dopuszczenia do użytkowania. Dostarczony materiał powinien być czysty, bez domieszek materiałów niepożądanych typu: odpady metalowe, plastikowe, drewniane, gliny. W przypadku ujawnienia w zawartości kruszywa wspomnianych zanieczyszczeń Zamawiający odmówi przyjęcia dostawy. Zamawiający nie dopuszcza domieszki margli, kredy i wapienia – a dostarczane kruszywo musi posiadać wymagane przepisami prawa atesty, certyfikaty, świadectwa jakości odpowiadające normom: PN-EN 13242.
Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. W przypadku powstania szkód na rzecz osób trzecich z winy Wykonawcy jest on zobowiązany do ich pokrycia w całości.
Zamawiający nie dopuszcza wykonywania dostaw w sposób odmienny niż określony w specyfikacji.
4. Magazynowy dokument wydania zewnętrznego materiału - oryginał, zawierający w swej treści:
- dane, adres wystawiającego — nazwa kopalni,
- rodzaj i ilość wydanego materiału,
- nr „WZ” i data wystawienia,
- dane firmy dla której została wydana,
- nr rej. pojazdu dla którego wydano „WZ”,
- podpis osoby wystawiającej „WZ”.
Waga samochodowa elektroniczna musi posiadać aktualną legalizację.
Termin pojedynczych dostaw poszczególnych partii kruszywa, ilość, a także rodzaj kruszywa uzgadniany będzie każdorazowo z Zamawiającym telefonicznie lub przy pomocy poczty elektronicznej z maksymalnym 10-dniowym wyprzedzeniem (patrz pkt. XVIII SWZ Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert).
Zamawiający zastrzega sobie prawo kontrolowania wielkości i jakości ładunków. Kontrola odbywać się będzie w miejscu załadunku kruszywa lub na wadze u innego uprawnionego podmiotu gospodarczego.
Zabrania się dokonywania przeładunku kruszywa kamiennego na trasie: magazyn – drogi gminne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 223245,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 375804,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 223245,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kopalnia Piasku "ROBITY I" Jarosław Grzanka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5781853360
7.3.3) Ulica: ul. Sprzymieronych 32
7.3.4) Miejscowość: Pasłęk
7.3.5) Kod pocztowy: 14-400
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE GRZANKA JAROSŁAW
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE GRZANKA JAROSŁAW
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 223245,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi nr 010414C działka nr 66 w Obrowie
- Sukcesywna dostawa kruszywa
- Sukcesywna dostawa kruszywa ceglano-betonowego oraz granitowego o frakcji od 0,00 do 31,5 mm
- Zakup i dostawa kruszywa kamiennego łamanego o uziarnieniu z przeznaczeniem do wykonania remontów/bieżącej konserwacji dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Bochnia
- Dostawa kruszywa mineralnego (wyklucza się gruz budowlany oraz kruszywo wapienne) o uziarnieniu ciągłym, optymalnego do naprawy dróg wraz z dowozem, w ilości łącznie 2500 ton
- Dostawa kruszywa do bieżących remontów dróg gminnych na terenie Gminy Obsza w 2024 roku
więcej: Kruszywo »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.