eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Prace utrzymaniowe cieków będących w administracji Zarządu Zlewni w Gliwicach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-03-19

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Prace utrzymaniowe cieków będących w administracji Zarządu Zlewni w Gliwicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gliwice@wody.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/wody-polskie

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Prace utrzymaniowe cieków będących w administracji Zarządu Zlewni w Gliwicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-abe287a7-e509-11ee-9c02-ce2b643d361d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00249873

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00225727/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.18 Prace utrzymaniowe cieków będących w administracji Zarządu Zlewni w Gliwicach

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://www.przetargi.wody.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://www.przetargi.wody.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Zgodnie z art. 61 ust. 1 ustawy Pzp, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się w formie elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Zakupowej – zwanej dalej „Platformą” – pod adresem: https://przetargi.wody.gov.pl/.
2. Korzystanie z Platformy jest nieodpłatne. Instrukcja korzystania z Platformy znajduje się pod adresem: www.przetargi.wody.gov.pl
w zakładce: Instrukcja dla Wykonawców.
3. Korzystanie z Platformy nie wymaga zarejestrowania konta na Platformie.
4. Dokumenty związane z postępowaniem Zamawiający zamieszcza na Platformie w zakładce z przedmiotowym postępowaniem.
5. Celem skomunikowania się z Zamawiającym (z wyłączeniem złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, których sposób złożenia został opisany w pkt 14.1 – 14.6 specyfikacji warunków zamówienia, zwanej dalej „SWZ”), Wykonawca korzysta z zakładki „Zapytaj”. Zakładka ta służy również Zamawiającemu do komunikacji z Wykonawcami.
6. Za datę wpływu wszelkiej korespondencji do Zamawiającego, w tym złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych
razem z ofertą, uważa się datę wczytania korespondencji na Platformie.
7. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania ofert.
8. Jeżeli Zamawiający nie udzieli wyjaśnień w terminie, o którym mowa w pkt. 3.7, przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do zapoznania się wszystkich zainteresowanych Wykonawców z wyjaśnieniami niezbędnymi do należytego przygotowania i złożenia ofert.
9. Treść wszystkich zapytań wraz wyjaśnieniami, Zamawiający udostępni/bez ujawniania źródła zapytania/na stronie internetowej
prowadzonego postępowania, na której SWZ jest udostępniona. W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią SWZ, a treścią udzielonych odpowiedzi, jako obowiązującą należy przyjąć treść pisma zawierającego późniejsze wyjaśnienia/oświadczenie Zamawiającego.
10. Wszelkie wyjaśnienia, modyfikacje treści SWZ oraz inne informacje związane z niniejszym postępowaniem Zamawiający będzie zamieszczał wyłącznie na Platformie zakupowej w zakładce z przedmiotowym postępowaniem.
11. Zamawiający zaleca sporządzenie korespondencji w następujących formatach: .doc., docx, .rtf, pdf, .xls.
12. Zamawiający informuje, że adres e-mail: gliwice@wody.gov.pl oraz zamowienia.rzgwgliwice@wody.gov.pl wskazany w
ogłoszeniu o zamówieniu, służy jedynie do przesyłania ogłoszeń i otrzymywania informacji zwrotnej z Dziennika Urzędowego Unii
Europejskiej. Nie jest to adres do komunikacji z Wykonawcami.
13. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy wynosi 150 MB.
14. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub cyfrowe odwzorowania dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę
za pośrednictwem Platformy jako załączniki.
15. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub cyfrowych odwzorowań dokumentów lub oświadczeń musi
być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu
sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia
23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać
zamawiający od wykonawcy

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie z siedzibą w Warszawie przy ul. Żelaznej 59A, 00-848 Warszawa, REGON: 368302575, NIP: 527-282-56-16;
b) kontakt z Inspektorem ochrony danych w PGW WP możliwy jest pod adresem e-mail: iod@wody.gov.pl;
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania,
e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień
publicznych, przez okres 4 lat licząc od końca roku kalendarzowego, w którym zakończono postępowanie o udzielenie zamówienia,
a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.
22 RODO.
h) posiada Pani/Pan:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do
sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą
postanowień umowy w zakresie niezgodnym z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych oraz nie
może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do
przechowywania, w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii
Europejskiej lub państwa członkowskiego);
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO
i) nie przysługuje Państwu:
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: C.ROZ.2710.10.2024.APS

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 1052702,29 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 6

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część nr 1 - Prace utrzymaniowe cieku Ligockiego w km 4+490 - 10+070 w m. Kotulin, Ligota Toszecka, Boguszyce, gm. Toszek
Prace (stawka VAT 23%) będą polegały m. innymi na:
• Wykoszeniu porostów gęstych, twardych ze skarp i dna cieku wraz z wygrabieniem;
• Hakowaniu roślin korzeniących się w dnie;
• Ręcznym ścinaniu zakrzaczeń wraz z oczyszczeniem terenu po wycince z wywiezieniem;
• Remoncie umocnienia z trylinki na skarpach i w dnie cieku;
• Zabudowie wyrwy brzegowej.
Prace należy prowadzić pod nadzorem przyrodniczym. Koszty wynikające z tego tytułu Wykonawca winien wliczyć w cenę oferty w kosztach ogólnych. Dokumentację z pełnienia nadzoru przyrodniczego, Wykonawca przekaże Zleceniodawcy w dniu odbioru robót.

4.2.5.) Wartość części: 124259,96 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 14.2 Oferty oceniane będą na podstawie następujących kryteriów:
14.2.1 Cena brutto – waga 60 %
14.2.2 Termin realizacji zamówienia - waga 40 %
14.3 Ocena ofert zostanie dokonana wg poniższego wzoru:
P= Pc + Pt
gdzie:
P– łączna liczba punktów przyznanych badanej ofercie,
Pc – liczba punktów w kryterium „cena brutto”,
Pt – liczba punktów kryterium „termin realizacji zamówienia”.
14.4 Ocena w poszczególnych kryteriach dokonywana będzie na poniższych zasadach:
14.4.1 Każda z ważnych ofert będzie punktowana w kryterium określonym w pkt 14.2.1 SWZ poprzez porównanie ceny brutto oferty badanej do ceny brutto najniższej ze wszystkich ważnych ofert wg poniższego wzoru:
Pc= (Cn:Cb) x 60
gdzie:
Cn– cena brutto najniższa spośród wszystkich ofert podlegających ocenie,
Cb– cena brutto oferty badanej.
14.4.2 Każda z ważnych ofert będzie punktowana w kryterium określonym w pkt 14.2.2 SWZ poprzez przyznanie punktów za zaoferowany termin realizacji zamówienia określone w pkt. 14.2.2 SWZ w następujący sposób:

Część nr 1,2
L.p. Elementy podlegające ocenie Liczba punktów
1 Termin wykonania do 6 tygodni od daty przekazania terenu 40
2 do 7 tygodni od daty przekazania terenu 20
3 do 8 tygodni od daty przekazania terenu 0

Część nr 3
L.p. Elementy podlegające ocenie Liczba punktów
1 Termin wykonania do 01.10.2024 r. 40
2 do 08.10.2024 r. 20
3 do 15.10.2024 r. 0


Część nr 4,6
L.p. Elementy podlegające ocenie Liczba punktów
1 Termin wykonania do 11.10.2024 r. 40
2 do 18.10.2024 r. 20
3 do 25.10.2024 r. 0

Część nr 5
L.p. Elementy podlegające ocenie Liczba punktów
1 Termin wykonania do 4 tygodni od daty przekazania terenu 40
2 do 5 tygodni od daty przekazania terenu 20
3 do 6 tygodni od daty przekazania terenu 0

Punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów za wszystkie kryteria z ofert nieodrzuconych, wg wzoru:

Ł= C+T

gdzie:
Ł - łączna ilość punktów za wszystkie kryteria
C - punkty przyznane w kryterium „Cena”
T - punkty przyznane w kryterium „Termin wykonania”
14.5 Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która łącznie (suma punktów przyznanych we wszystkich kryteriach oceny ofert) uzyska największą liczbę punktów obliczonych zgodnie z wzorem określonym w pkt 14.3 SWZ.
14.6 Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część nr 2 - Prace utrzymaniowe koryta cieku Rokitnickiego w km 4+800-8+372 oraz 16+480 - 17+844 na terenie m. Czekanów, Zabrze, Bytom, gm. Zbrosławice, Zabrze, Bytom

Prace (stawka VAT 23%) będą polegały m. innymi na:
• Wykoszeniu porostów ze skarp i dna cieku wraz z wygrabieniem,
• Wycince zakrzaczeń wraz z oczyszczeniem terenu po wycince z wywiezieniem,
• Udrożnieniu koryta poprzez mechaniczne usunięcie roślinności korzeniącej się, usunięcie namulisk, zatorów i przetamowań wraz z rozplantowaniem urobku wzdłuż krawędzi brzegu.

Prace należy prowadzić pod nadzorem przyrodniczym. Koszty wynikające z tego tytułu Wykonawca winien wliczyć w cenę oferty w kosztach ogólnych. Dokumentację z pełnienia nadzoru przyrodniczego, Wykonawca przekaże Zleceniodawcy w dniu odbioru robót.

4.2.5.) Wartość części: 169955,36 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 14.2 Oferty oceniane będą na podstawie następujących kryteriów:
14.2.1 Cena brutto – waga 60 %
14.2.2 Termin realizacji zamówienia - waga 40 %
14.3 Ocena ofert zostanie dokonana wg poniższego wzoru:
P= Pc + Pt
gdzie:
P– łączna liczba punktów przyznanych badanej ofercie,
Pc – liczba punktów w kryterium „cena brutto”,
Pt – liczba punktów kryterium „termin realizacji zamówienia”.
14.4 Ocena w poszczególnych kryteriach dokonywana będzie na poniższych zasadach:
14.4.1 Każda z ważnych ofert będzie punktowana w kryterium określonym w pkt 14.2.1 SWZ poprzez porównanie ceny brutto oferty badanej do ceny brutto najniższej ze wszystkich ważnych ofert wg poniższego wzoru:
Pc= (Cn:Cb) x 60
gdzie:
Cn– cena brutto najniższa spośród wszystkich ofert podlegających ocenie,
Cb– cena brutto oferty badanej.
14.4.2 Każda z ważnych ofert będzie punktowana w kryterium określonym w pkt 14.2.2 SWZ poprzez przyznanie punktów za zaoferowany termin realizacji zamówienia określone w pkt. 14.2.2 SWZ w następujący sposób:

Część nr 1,2
L.p. Elementy podlegające ocenie Liczba punktów
1 Termin wykonania do 6 tygodni od daty przekazania terenu 40
2 do 7 tygodni od daty przekazania terenu 20
3 do 8 tygodni od daty przekazania terenu 0

Część nr 3
L.p. Elementy podlegające ocenie Liczba punktów
1 Termin wykonania do 01.10.2024 r. 40
2 do 08.10.2024 r. 20
3 do 15.10.2024 r. 0


Część nr 4,6
L.p. Elementy podlegające ocenie Liczba punktów
1 Termin wykonania do 11.10.2024 r. 40
2 do 18.10.2024 r. 20
3 do 25.10.2024 r. 0

Część nr 5
L.p. Elementy podlegające ocenie Liczba punktów
1 Termin wykonania do 4 tygodni od daty przekazania terenu 40
2 do 5 tygodni od daty przekazania terenu 20
3 do 6 tygodni od daty przekazania terenu 0

Punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów za wszystkie kryteria z ofert nieodrzuconych, wg wzoru:

Ł= C+T

gdzie:
Ł - łączna ilość punktów za wszystkie kryteria
C - punkty przyznane w kryterium „Cena”
T - punkty przyznane w kryterium „Termin wykonania”
14.5 Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która łącznie (suma punktów przyznanych we wszystkich kryteriach oceny ofert) uzyska największą liczbę punktów obliczonych zgodnie z wzorem określonym w pkt 14.3 SWZ.
14.6 Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część nr 3 - Odcinkowe prace utrzymaniowe koryta cieku Bodek z naprawą umocnień brzegowych w km 1+080 -4+520 na terenie m. Racibórz

Prace (stawka VAT 23%) będą polegały na:
• Uzyskaniu dostępności do terenu robót – koszt zajęć czasowych terenów obcych na potrzeby realizacji zadania;
• Ręcznym wykoszeniu porostów ze skarp;
• Wygrabieniu wykoszonych porostów ze skarp o szerokości ponad 2,0 m;
• Hakowaniu przy zarośnięciu powierzchni lustra wody do 30%;
• Hakowaniu przy zarośnięciu powierzchni lustra wody do 60%;
• Hakowaniu przy zarośnięciu powierzchni lustra wody ponad 60%;
• Ręcznym ścinaniu gęstych krzaków i podszycia;
• Załadunku gałęzi pozyskanych z wycinki krzaków na środek transportu, przewóz na odl. do 1,5 km do miejsca przeróbki i mechaniczne rozdrobnienie;
• Usuwaniu zatorów naturalnych z koryta cieku utworzonego z gałęzi, namułów ręcznych, wiatrołomów drzew, tamujących swobodny przepływ wód korytem, segregacji pozyskanego materiału z zagospodarowaniem na miejscu – bez wywozu;
• Wykonaniu opasek podwójnych z kiszek faszynowych o śr. 20+20 cm w gruncie kat. III;
• Profilowaniu skarp brzegów;
• Ręcznym przycięciu nawisów ziemnych w dolnych partiach skarp cieku;
• Plantowaniu skarp i dna rowów – kat. gruntu III przy robotach wodno-melioracyjnych;
• Obsianiu skarp w ziemi urodzajnej.

Prace należy prowadzić pod nadzorem przyrodniczym. Koszty wynikające z tego tytułu Wykonawca winien wliczyć w cenę oferty w kosztach ogólnych. Dokumentację z pełnienia nadzoru przyrodniczego, Wykonawca przekaże Zleceniodawcy w dniu odbioru robót.

4.2.5.) Wartość części: 141671,40 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-08-02 do 2024-10-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 14.2 Oferty oceniane będą na podstawie następujących kryteriów:
14.2.1 Cena brutto – waga 60 %
14.2.2 Termin realizacji zamówienia - waga 40 %
14.3 Ocena ofert zostanie dokonana wg poniższego wzoru:
P= Pc + Pt
gdzie:
P– łączna liczba punktów przyznanych badanej ofercie,
Pc – liczba punktów w kryterium „cena brutto”,
Pt – liczba punktów kryterium „termin realizacji zamówienia”.
14.4 Ocena w poszczególnych kryteriach dokonywana będzie na poniższych zasadach:
14.4.1 Każda z ważnych ofert będzie punktowana w kryterium określonym w pkt 14.2.1 SWZ poprzez porównanie ceny brutto oferty badanej do ceny brutto najniższej ze wszystkich ważnych ofert wg poniższego wzoru:
Pc= (Cn:Cb) x 60
gdzie:
Cn– cena brutto najniższa spośród wszystkich ofert podlegających ocenie,
Cb– cena brutto oferty badanej.
14.4.2 Każda z ważnych ofert będzie punktowana w kryterium określonym w pkt 14.2.2 SWZ poprzez przyznanie punktów za zaoferowany termin realizacji zamówienia określone w pkt. 14.2.2 SWZ w następujący sposób:

Część nr 1,2
L.p. Elementy podlegające ocenie Liczba punktów
1 Termin wykonania do 6 tygodni od daty przekazania terenu 40
2 do 7 tygodni od daty przekazania terenu 20
3 do 8 tygodni od daty przekazania terenu 0

Część nr 3
L.p. Elementy podlegające ocenie Liczba punktów
1 Termin wykonania do 01.10.2024 r. 40
2 do 08.10.2024 r. 20
3 do 15.10.2024 r. 0


Część nr 4,6
L.p. Elementy podlegające ocenie Liczba punktów
1 Termin wykonania do 11.10.2024 r. 40
2 do 18.10.2024 r. 20
3 do 25.10.2024 r. 0

Część nr 5
L.p. Elementy podlegające ocenie Liczba punktów
1 Termin wykonania do 4 tygodni od daty przekazania terenu 40
2 do 5 tygodni od daty przekazania terenu 20
3 do 6 tygodni od daty przekazania terenu 0

Punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów za wszystkie kryteria z ofert nieodrzuconych, wg wzoru:

Ł= C+T

gdzie:
Ł - łączna ilość punktów za wszystkie kryteria
C - punkty przyznane w kryterium „Cena”
T - punkty przyznane w kryterium „Termin wykonania”
14.5 Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która łącznie (suma punktów przyznanych we wszystkich kryteriach oceny ofert) uzyska największą liczbę punktów obliczonych zgodnie z wzorem określonym w pkt 14.3 SWZ.
14.6 Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część nr 4 - Odcinkowe prace utrzymaniowe cieku Dzielniczka wraz z naprawą ubezpieczeń brzegowych w km 0+000-17+750 w m. Cisek, Roszowicki Las, Dzielnica, Łany, Błażejowice gm. Cisek; m. Ponięcice, gm. Rudnik

Prace (stawka VAT 23%) będą polegały na:
• Mechanicznym wykoszeniu porostów ze skarp i dna;
• Ręcznym wykoszeniu porostów gęstych twardych ze skarp – dokoszenie po mechanicznym wykoszeniu;
• Ręcznym ścinaniu średniej gęstości krzaków i podszycia;
• Usunięciu mechanicznym roślinności z dna cieku – udrożnieniu koryta przy użyciu koparko-odmularki cieków o szerokości dna 1,2 m. Grubość warstwy usuwanej 20 cm;
• Odtworzeniu – udrożnieniu koryta cieku Dzielniczka na dł. 520 m przy szerokości dna 1,2 m;
• Wyrównaniu rowów i kanałów po koparkach – grubość nadmiaru gruntu do ścinania do 15 cm – kat. III;
• Rozplantowaniu spycharkami ziemi wydobytej z wykopów liniowych do 1 m3 wzdłuż 1 m wykopu – kat. gruntu I-IV;
• Wykonaniu opasek pojedynczych z kiszek faszynowych o śr. 15 cm w gruncie kat. III, analogia płotek żerdziowy o śr. 15-20 cm;
• Plantowaniu skarp i dna rowów – kat. gruntu III przy robotach wodno-melioracyjnych;
• Obsianiu skarp w ziemi urodzajnej;
• Transporcie lądowym kołków drewnianych o śr. 7-9 cm na odległość do 0,5 km (załadunek i wyładunek ręczny);
• Transporcie lądowym kiszek z faszyny o śr. 20 cm na odległość do 0,5 km (załadunek i wyładunek ręczny);
• Wykonaniu narzutu kamiennego nadwodnego (zabudowa wyrw) z kamienia ciężkiego lub średniego luzem z brzegu z wyładunkiem ręcznym przy wysokości burt do 0,61-1,50 m

4.2.5.) Wartość części: 243417,52 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-08-13 do 2024-10-25

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 14.2 Oferty oceniane będą na podstawie następujących kryteriów:
14.2.1 Cena brutto – waga 60 %
14.2.2 Termin realizacji zamówienia - waga 40 %
14.3 Ocena ofert zostanie dokonana wg poniższego wzoru:
P= Pc + Pt
gdzie:
P– łączna liczba punktów przyznanych badanej ofercie,
Pc – liczba punktów w kryterium „cena brutto”,
Pt – liczba punktów kryterium „termin realizacji zamówienia”.
14.4 Ocena w poszczególnych kryteriach dokonywana będzie na poniższych zasadach:
14.4.1 Każda z ważnych ofert będzie punktowana w kryterium określonym w pkt 14.2.1 SWZ poprzez porównanie ceny brutto oferty badanej do ceny brutto najniższej ze wszystkich ważnych ofert wg poniższego wzoru:
Pc= (Cn:Cb) x 60
gdzie:
Cn– cena brutto najniższa spośród wszystkich ofert podlegających ocenie,
Cb– cena brutto oferty badanej.
14.4.2 Każda z ważnych ofert będzie punktowana w kryterium określonym w pkt 14.2.2 SWZ poprzez przyznanie punktów za zaoferowany termin realizacji zamówienia określone w pkt. 14.2.2 SWZ w następujący sposób:

Część nr 1,2
L.p. Elementy podlegające ocenie Liczba punktów
1 Termin wykonania do 6 tygodni od daty przekazania terenu 40
2 do 7 tygodni od daty przekazania terenu 20
3 do 8 tygodni od daty przekazania terenu 0

Część nr 3
L.p. Elementy podlegające ocenie Liczba punktów
1 Termin wykonania do 01.10.2024 r. 40
2 do 08.10.2024 r. 20
3 do 15.10.2024 r. 0


Część nr 4,6
L.p. Elementy podlegające ocenie Liczba punktów
1 Termin wykonania do 11.10.2024 r. 40
2 do 18.10.2024 r. 20
3 do 25.10.2024 r. 0

Część nr 5
L.p. Elementy podlegające ocenie Liczba punktów
1 Termin wykonania do 4 tygodni od daty przekazania terenu 40
2 do 5 tygodni od daty przekazania terenu 20
3 do 6 tygodni od daty przekazania terenu 0

Punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów za wszystkie kryteria z ofert nieodrzuconych, wg wzoru:

Ł= C+T

gdzie:
Ł - łączna ilość punktów za wszystkie kryteria
C - punkty przyznane w kryterium „Cena”
T - punkty przyznane w kryterium „Termin wykonania”
14.5 Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która łącznie (suma punktów przyznanych we wszystkich kryteriach oceny ofert) uzyska największą liczbę punktów obliczonych zgodnie z wzorem określonym w pkt 14.3 SWZ.
14.6 Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część nr 5 - Prace utrzymaniowe cieku Sierakowickiego w km 0+000-8+790, odcinkowo, gmina Sośnicowice

Prace (stawka VAT 23%) będą polegały na:
• Ręcznym wykoszeniu porostów gęstych twardych ze skarp;
• Wygrabieniu wykoszonych porostów ze skarp o szer. ponad 2,0 m;
• Oczyszczeniu ubezpieczenia skarp z trylinki;
• Usunięciu z trylinki naniesionego materiału;
• Hakowaniu przy zarośnięciu powierzchni lustra wody do 30%;
• Mechanicznym hakowaniu cieku z przycięciem nawisów;
• Robotach ziemnych wykonywanych koparkami polegające na odtworzeniu przekroju poprzecznego koryta;
• Remoncie ubezpieczenia skarpy cieku;
• Wykonanie palisady z kołków o śr. 10-12 cm;
• Plantowaniu skarp;
• Obsianiu skarp w ziemi urodzajnej;
• Wywozie wydobytego materiału i roślinności korzeniącej się wydobytej z cieku w trakcie wykonywania robót utrzymaniowych.

4.2.5.) Wartość części: 130076,85 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 14.2 Oferty oceniane będą na podstawie następujących kryteriów:
14.2.1 Cena brutto – waga 60 %
14.2.2 Termin realizacji zamówienia - waga 40 %
14.3 Ocena ofert zostanie dokonana wg poniższego wzoru:
P= Pc + Pt
gdzie:
P– łączna liczba punktów przyznanych badanej ofercie,
Pc – liczba punktów w kryterium „cena brutto”,
Pt – liczba punktów kryterium „termin realizacji zamówienia”.
14.4 Ocena w poszczególnych kryteriach dokonywana będzie na poniższych zasadach:
14.4.1 Każda z ważnych ofert będzie punktowana w kryterium określonym w pkt 14.2.1 SWZ poprzez porównanie ceny brutto oferty badanej do ceny brutto najniższej ze wszystkich ważnych ofert wg poniższego wzoru:
Pc= (Cn:Cb) x 60
gdzie:
Cn– cena brutto najniższa spośród wszystkich ofert podlegających ocenie,
Cb– cena brutto oferty badanej.
14.4.2 Każda z ważnych ofert będzie punktowana w kryterium określonym w pkt 14.2.2 SWZ poprzez przyznanie punktów za zaoferowany termin realizacji zamówienia określone w pkt. 14.2.2 SWZ w następujący sposób:

Część nr 1,2
L.p. Elementy podlegające ocenie Liczba punktów
1 Termin wykonania do 6 tygodni od daty przekazania terenu 40
2 do 7 tygodni od daty przekazania terenu 20
3 do 8 tygodni od daty przekazania terenu 0

Część nr 3
L.p. Elementy podlegające ocenie Liczba punktów
1 Termin wykonania do 01.10.2024 r. 40
2 do 08.10.2024 r. 20
3 do 15.10.2024 r. 0


Część nr 4,6
L.p. Elementy podlegające ocenie Liczba punktów
1 Termin wykonania do 11.10.2024 r. 40
2 do 18.10.2024 r. 20
3 do 25.10.2024 r. 0

Część nr 5
L.p. Elementy podlegające ocenie Liczba punktów
1 Termin wykonania do 4 tygodni od daty przekazania terenu 40
2 do 5 tygodni od daty przekazania terenu 20
3 do 6 tygodni od daty przekazania terenu 0

Punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów za wszystkie kryteria z ofert nieodrzuconych, wg wzoru:

Ł= C+T

gdzie:
Ł - łączna ilość punktów za wszystkie kryteria
C - punkty przyznane w kryterium „Cena”
T - punkty przyznane w kryterium „Termin wykonania”
14.5 Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która łącznie (suma punktów przyznanych we wszystkich kryteriach oceny ofert) uzyska największą liczbę punktów obliczonych zgodnie z wzorem określonym w pkt 14.3 SWZ.
14.6 Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część nr 6 - Prace utrzymaniowe cieku Cisek w km 0+000 – 4+400 wraz z remontem 2 szt. jazów w km 3+200 i 3+800 w celu zwiększenia zdolności retencyjnej koryta cieku, m. Landzmierz i Sukowice gm. Cisek

Prace (stawka VAT 23%) będą polegały na:
Koryto cieku Cisek
• Mechanicznym wykoszeniu porostów ze skarp i dna;
• Ręcznym wykoszeniu porostów gęstych twardych ze skarp – dokoszenie po mechanicznym wykoszeniu;
• Usunięciu roślinności z dna cieku (hakowaniu) przy użyciu łyżki koszącej koparko-odmularki do rozliczenia przyjęto szer. cieku dna 2,0 m. Grubość warstwy usuwanej 20 cm;
• Wykopach oraz przekopach wykonywanych koparkami podsiębiernymi 0,15 m3 na odkład w gruncie kat. III;
• Wykopach rowów i kanałów po koparkach gr. nadmiaru do ścinania ponad 15 cm – kat. III;
• Plantowaniu skarp i dna wykopów wykonywanych mechanicznie w gruncie kat. I-III;
• Wykonaniu opasek pojedynczych z kiszek faszynowych o śr. 25 cm w gruncie kat. III;
Jaz w km 3+200 i 3+800
• Usuwaniu grubej warstwy rdzy i całkowicie przekorodowanej powłoki konstrukcji pełnościennych przed właściwym czyszczeniem;
• Czyszczeniu konstrukcji pełnościennych do stopnia Sa 1 – stan wyjściowy powierzchni B;
• Odtłuszczaniu rozpuszczalnikami konstrukcji kratowych;
• Malowaniu farbami i emaliami ftalowymi zmontowanych, skorodowanych schodów i pomostów;
• Wykonaniu i założeniu okuć dla szandorów ponad 71 mm;
• Żelbetowym umocnieniu skarp i dna wykonywanego z lądu;
• Naprawie mechanizmów zamknięć;
• Wymianie uszczelki zasuwy;
• Czyszczeniu ręcznym pionowych, skośnych cylindrycznych powierzchni betonowych;
• Czyszczeniu ręcznym poziomych powierzchni betonowych;
• Wyrównaniu i naprawie powierzchni betonowych szpachlą cementową ASOCRET-BS2 i cementową zaprawą naprawczą ASOCRET-RN – wypełnienie ubytków gr. 10 mm, powierzchnie pionowe.

4.2.5.) Wartość części: 243321,20 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-08-13 do 2024-10-25

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 14.2 Oferty oceniane będą na podstawie następujących kryteriów:
14.2.1 Cena brutto – waga 60 %
14.2.2 Termin realizacji zamówienia - waga 40 %
14.3 Ocena ofert zostanie dokonana wg poniższego wzoru:
P= Pc + Pt
gdzie:
P– łączna liczba punktów przyznanych badanej ofercie,
Pc – liczba punktów w kryterium „cena brutto”,
Pt – liczba punktów kryterium „termin realizacji zamówienia”.
14.4 Ocena w poszczególnych kryteriach dokonywana będzie na poniższych zasadach:
14.4.1 Każda z ważnych ofert będzie punktowana w kryterium określonym w pkt 14.2.1 SWZ poprzez porównanie ceny brutto oferty badanej do ceny brutto najniższej ze wszystkich ważnych ofert wg poniższego wzoru:
Pc= (Cn:Cb) x 60
gdzie:
Cn– cena brutto najniższa spośród wszystkich ofert podlegających ocenie,
Cb– cena brutto oferty badanej.
14.4.2 Każda z ważnych ofert będzie punktowana w kryterium określonym w pkt 14.2.2 SWZ poprzez przyznanie punktów za zaoferowany termin realizacji zamówienia określone w pkt. 14.2.2 SWZ w następujący sposób:

Część nr 1,2
L.p. Elementy podlegające ocenie Liczba punktów
1 Termin wykonania do 6 tygodni od daty przekazania terenu 40
2 do 7 tygodni od daty przekazania terenu 20
3 do 8 tygodni od daty przekazania terenu 0

Część nr 3
L.p. Elementy podlegające ocenie Liczba punktów
1 Termin wykonania do 01.10.2024 r. 40
2 do 08.10.2024 r. 20
3 do 15.10.2024 r. 0


Część nr 4,6
L.p. Elementy podlegające ocenie Liczba punktów
1 Termin wykonania do 11.10.2024 r. 40
2 do 18.10.2024 r. 20
3 do 25.10.2024 r. 0

Część nr 5
L.p. Elementy podlegające ocenie Liczba punktów
1 Termin wykonania do 4 tygodni od daty przekazania terenu 40
2 do 5 tygodni od daty przekazania terenu 20
3 do 6 tygodni od daty przekazania terenu 0

Punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów za wszystkie kryteria z ofert nieodrzuconych, wg wzoru:

Ł= C+T

gdzie:
Ł - łączna ilość punktów za wszystkie kryteria
C - punkty przyznane w kryterium „Cena”
T - punkty przyznane w kryterium „Termin wykonania”
14.5 Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która łącznie (suma punktów przyznanych we wszystkich kryteriach oceny ofert) uzyska największą liczbę punktów obliczonych zgodnie z wzorem określonym w pkt 14.3 SWZ.
14.6 Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zdolność techniczna lub zawodowa:
Wykonawca musi posiadać wymagane zdolności techniczne i/lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, tj. Wykonawca musi wykazać, że wykonał należycie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie :

Dla części nr 1:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał co najmniej jedną pracę polegającą na wykonaniu konserwacji, prac albo robót utrzymaniowych rzeki, cieku, rowu lub kanału o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł.

Dla części nr 2:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał co najmniej jedną pracę polegającą na wykonaniu konserwacji, prac albo robót utrzymaniowych rzeki, cieku, rowu lub kanału o wartości nie mniejszej niż 70 000,00 zł.

Dla części nr 3:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał co najmniej jedną pracę polegającą na wykonaniu konserwacji, prac albo robót utrzymaniowych rzeki, cieku, rowu lub kanału o wartości nie mniejszej niż 60 000,00 zł.

Dla części nr 4:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał co najmniej jedną pracę polegającą na wykonaniu konserwacji, prac albo robót utrzymaniowych rzeki, cieku, rowu lub kanału o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł.

Dla części nr 5:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał co najmniej jedną pracę polegającą na wykonaniu konserwacji, prac albo robót utrzymaniowych rzeki, cieku, rowu lub kanału o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł.

Dla części nr 6:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał co najmniej jedną pracę polegającą na wykonaniu konserwacji, prac albo robót utrzymaniowych rzeki, cieku, rowu lub kanału o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł.

Dopuszcza się przedstawienie tej samej pracy na spełnienie warunku zdolności technicznej lub zawodowej przy realizacji wszystkich części zamówienia.

Uwaga: W przypadku podania wartości robót budowlanych w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego, to dla potwierdzenia spełniania warunku Zamawiający dokona przeliczenia tej waluty na PLN według średniego kursu ogłoszonego przez NBP z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w BZP.

Uwaga: W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, spełnienie warunków dotyczących zdolności technicznej
i zawodowej, wykonawcy wykazują łącznie razem lub co najmniej jeden
z nich.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału
w postępowaniu, zgodny w treści z Załącznikiem nr 9 do SWZ, aktualne na dzień składania ofert, celem potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1
2. oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy z dnia 11
września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, zgodnego ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.
3. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej,
sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.
4. oświadczenie wykonawcy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o
ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenie o przynależności do tej
samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego
wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, zgodne ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz robót (zgodny w treści z Załącznikiem Nr 5 do SWZ) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania oraz
podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty zostały wykonane
należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego
roboty zostały wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Kosztorys ofertowy (dla każdej części oddzielnie)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zamawiający, dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 58 ustawy Pzp) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania:
1. Wykonawcy występując wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
2. Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w Formularzu oferty.
3. Pełnomocnictwo lub inny dokument (np. umowa konsorcjum, spółki cywilnej) z którego wynika takie pełnomocnictwo należy złożyć razem z ofertą.
4. W odniesieniu do warunków określonych w pkt 7.2 SWZ, wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez Wykonawców składających ofertę wspólną (nie musi ich spełniać osobno każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną). Na ich potwierdzenie należy złożyć dokumenty określone w pkt 9.4 SWZ.
5. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa oświadczenie zgodne z treścią Załącznika Nr 9 do SWZ, aktualne na dzień składania ofert, celem potwierdzenia, że każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1oraz art. 109 ust. 1 pkt 4), 5) oraz 7)-10) i art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 roku o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 15 kwietnia 2022 roku poz. 835) ustawy Pzp oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w SWZ zakresie, w którym każdy z nich wykazuje brak podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
6. Każdy z Wykonawców występujących wspólnie obowiązany jest do wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku oświadczenia lub dokumenty wymienione w pkt 9.3.1-9.3.3 SWZ składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie.
7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, spośród których tylko jeden spełnia warunek dotyczący posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
8. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Określone w paragrafie 13 wzoru umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-04-05 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę oraz dokumenty lub oświadczenia składane razem z ofertą należy złożyć za pośrednictwem Platformy Zakupowej – zwanej dalej „Platformą” – pod adresem: http://www.przetargi.wody.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-05 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-05-04

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.